Toiveena vauva 2017-2018

N23
Samaa testauspohdintaa täälläkin @teris. Onneksi on tullut ostettua useammista apteekeista, niin olen vielä säilynyt anonyymina. Nyt tosin harmittaa, etten tarpeeksi ostanut alennuksessa olleita tuplapakkauksia apteekin omia raskaustestejä :LOL:. Ajattelin testaavani huomenna, mutta sain torjuttua ajatuksen jättämällä testin ostamatta. Viikonloppuun jos malttaisin, olisi mieskin läsnä ja voisi tarvittaessa jotenkin juhlistaa. Viikonloppuna pitäisi menkkojen alkaa, joten luulisi testin tuloksen olevan luotettava. Nyt ehkä dpo 10 menossa.

Ketäs on katsonut uusimman äitiyspakkauksen sisällön? I H A N I A värejä ja tuotteita! Vauva 2017, parempi olla kehittymässä! :love:
Täällä on katsottu uutta äitiyspakkausta ja vauva 2017 tilaukseen heti kiitos! :D Kivoja värejä sekä unipussi.
 
Huomenta! :)

Täällä on taas valvottu pahoinvoinnin kourissa. Eilinen oli jälleen yks hirveimmistä päivistä kun kokoajan sai olla halailemassa pönttöä.

Uusi äitiyspakkaus on kyllä ihana :love:

Onnea plussanneille ja muille tsemppiä kyll ä se plussa sieltä tulee toivottavasti ainakin.
 
Kiitos kaikille tsempeistä :love: Ihanaa että jonnekin pystyy purkamaan näitä ajatuksia.

Odottelin eilen pitkään testejä postista, su tilasin Raskauskeijulta ja aina ennen mennyt se yksi arkipäivä (viikonlopun jälkeen tullut tiistaina) että on paketti tullut, nyt että kuitenkaan tullut joten josko tänään (n) Nyt on dpo 13 eli näkyy jos on näkyäkseen. Vaikka toivo on jo menetetty ja katse siirretty seuraavaan kiertoon, tilasin netistä vehnänalkioöljyä ja ostin greippimehua kaappiin oottaan :LOL: Josko niillä saatais kuukauden päästä plussaa tikkuun :love:

Onnea plussanneille :love:

Äityispakkaus oli kivannäköinen, tulee varmasti vaikea päätös otanko rahana vai pakkauksena kunhan se hetki tulee :) Meillä lapset "jo" 3 ja 5v joten vauvanvaatteista on jo luovuttu
 
Jospa nyt aktivoituisi jälleen tänne kun vihdoin ja viimein kierto tasautui sen kesken menneen raskauden jälkeen. Eli täällä tosiaan kierto nyt kp17 ja dpo0. Ovis plussa tuli vasta eilen, joten saa nähdä miltä tämä kierto tulee näyttämään. Katsellaan siis, tuleeko meille marrasvauva.
 
Vinkin ja ehkä vähän aiheettomankin huikkaan, itsellä tärppäsi tammikuussa, kun alettiin hommailemaan kun vielä vuodin menkkoja :whistle:

Eli siis alotettiin heti kun menkat väheni turauksien koolle :ROFLMAO: epäsäännöllinen kierto 24-32 ei helpottanut yhtään (n) neuvolassa arvioitiin 6+4, ja kun menin seuraavana päivänä ar ultraan niin todettiin 6+3 eli oli alkanut heti menkkojen loputtua :ROFLMAO::love:
 
Nega testattu, dpo8 että aikasta tietysti voi olla, mutta en halua herättää mitään toivettakaan enää. predictorilla testasin joka pitäis 6pv ennen näyttää ja mikäli ovis oli seuraavana päivänä hymynaamasta pitäs kierto loppua 8 päivän päästä.
Alkaa jo miettimään tietysti että mikä meni pieleen, ajoitus toimi, clomit käytössä. Taas tuntuu nyt ainakin että tämä on tässä.
 
Hyppymassun vinkkiä kyllä koitettu mutta ei mulla ole auttanut.

Täällä ei ole tuokaan auttanut :( Olen jotenkin himokkaimmillani kuukautisten aikana.Joten ylensä viimiset 6kk on ollut kp 4 seksiä (menkat kestää 5pv) ja kerran kp 3. Mutta ei ole tuottanut tulosta.ja nyt ku menkatki loppu kp 5 ja kp 11 tuli ovisplussa

Täällä koitateen bongata edes jotain merkkiä jostakin mutta ei mitään ei nippailuja,jomotuksia,vuotoja eikä aristusta ei mitään. Hetken päivällä jomotti vasenta kylkee. Kiinnittymisen pitäisi olla käsillä mitta en ole huomannut mitään poikkeavaa.[/QUOTE]
 
Hyppymassun vinkkiä kyllä koitettu mutta ei mulla ole auttanut.

Täällä ei ole tuokaan auttanut :( Olen jotenkin himokkaimmillani kuukautisten aikana.Joten ylensä viimiset 6kk on ollut kp 4 seksiä (menkat kestää 5pv) ja kerran kp 3. Mutta ei ole tuottanut tulosta.ja nyt ku menkatki loppu kp 5 ja kp 11 tuli ovisplussa

Täällä koitateen bongata edes jotain merkkiä jostakin mutta ei mitään ei nippailuja,jomotuksia,vuotoja eikä aristusta ei mitään. Hetken päivällä jomotti vasenta kylkee. Kiinnittymisen pitäisi olla käsillä mitta en ole huomannut mitään poikkeavaa.
[/QUOTE]

Mulla ensimmäiset oireet tuli 5+3 vasta, jumantsuikka rinnat oli niin kipeet ja arat että itketti :cry:

Kun rinnat rauhottui niin tuli pissatus ja oksetus :confused:
 
  • Tykkää
Reactions: tänttähäärää
Voi ei @kookospieni :cry: on tää vaan masentavaa. Seuraavan kierron on pakko olla se meidän. Mä en muuten tiedä miten jaksan tätä, aina aloittaa voimien kerääminen pohjalta ja uuteen yritykseen kierron alussa tai jo lopussa . Vaikka ei tässä vaihtoehtoja ole jos vauvan haluaa. Ei tässä mitään taukojakaan halua pitää. Mietin kyllä että onkohan nyt kuitenkin jossain jotain häikkää.
 
Unohdin muuten sanoa - mulla löytyi ultrassa syy miksi nyt vasta onnistui!

Mulla on kohtu viallisessa asennossa, niin järkyttävän etukenossa ettei ollut kuin kaksiko mahdollista kohtaa mihin alkio voi ottaa istukan paikan :eek:

Tämä tyyppi on päättäväisempää sorttia, oli napannut just oikeaan kohtaan(n)

Ja sen seurauksena alavatsalla on jo kumpu :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: kookospieni
Luin kyllä teidän kaikkien kirjoitukset, mutta pää lyö niin tyhjää etten muista mitään mihin kommentoida. Siispä puhun vain itsestäni :p
Nyt pitäisi olla ovulaatio käsillä tänään tai huomenna, mutta eipä olekaan. Tai ainakin alakerrassa on hyvin kuivaa, toisin kuin viime viikolla. Minähän kirjoitinkin tänne, että ovisoireet, mutta enpä menekään halpaan:LOL: Taitaa tämä kroppa vain pitää minua pilkkanaan. Menkkakipuja kuitenkin ollut, sellaisia oikeita tylppiä, eikä viiltoja kuten aikaisemmissa kierroissa. Lisäksi olen juossut pissalla ihan koko ajan tämän päivän ajan. Jos nämä ei ole raskausoireita, niin hyppisin jo onnesta edes kierron normalisoitumisesta siihen 28-30 päivään. Nyt mennään lukemissa 23/36-38.
 
  • Tykkää
Reactions: kookospieni
Voimia kaikille uusiin kiertoihin joutuneille ja muuten surullisten ajatuksien kanssa kamppaileville. <3

@Tiituu erityistsempit, voi kurjuus että ne menkat alkoi. Toivotaan parempaa onnea meille tähän kevääseen.

Me käytiin tällä viikolla miehen kanssa ensiköynnillä lapsettomuusklinikalla ja ajatukset on sekavat. Miehen simpat priimaa, mutta mulla ilmeisesti pco. Letroista ei ollut tässä tokassa kierrossa mitään vastetta, kp11 ei johtofollia ja limakalvokin olematon. Sain Menopuria, jota siis pistän itseeni iltaisin. Huomenna seurantaultra jossa katsotaan onko vastetta.

Jotenkin turta olo eikä jaksa enää uskoa ihmeisiin. Miehelle väläytin jo kesän yli kestävää hoitotaukoa jos ei näistäkään ole vastetta. Syksyllä saadaan varmaan kutsu julkiselle.
 
Kiva kun on saapunut uusia! :)

Mäkin olen ehkä taas ruumiin voimissani uuteen yritykseen. Olen yrittänyt tikutella, ovista ja eilen ainakin hommailtu mutta KM varmaan hieman sekoitti kiertoa. Josko se alkaa nippailemaan loppuviikosta.. Viimeksi seksi kaksi pv ennen ovua tuotti plussan. Ja lapsi on saanut myös siten alun että seksiä oli jo päivää ennen ovisplussaa (eikä enää sen jälkeen kertaakaan). Että kyllä ne siellä pari päivää säilyy!
 
Voi luoja, mietiskelin et onkohan mulla vauvakuume ja tulin lukemaan teidän juttuja. Ja niin se kuume sieltä tuli, vaikka esikoinen on vasta 8kk. Huh, jos malttaisi vielä pari kuukautta ja tähtäis sinne vuoteen 2018. Tsemppiä ja onnea kaikille haaveilijoille!
 

Yhteistyössä