Toiveena vauva 2017-2018

N23

Attachments

Viimeksi muokattu:
Täällä kans yks kohta 34 v. Matka alkaa parin viikon päästä hoitojen ekalla ajalla. Pelottaa ja jännittää onko enää mahiksia saaha lasta. Poika sai alun hoidoilla kans, mutta töiden ja painon takia pelottaa mitä ne sanoo polilla. Verikokeita on otettu, mutta tuloksia en tiiä kun ei näy e-terveyspalveluissa.
Töissä käytän paljon kemikaaleja ja osa on karsinogeenisiä tai aiheuttaa geeniperimän vääristymää tms. Just niitä mitä ei kannattais käyttää...
Painoa oon tiputtanu 16 kg ennen lähetteen pyytämistä, mutta riittääkö se?(n) Oon osastolle soittanu ja kysynyt asiasta, mutta ei sieltä mitään selkeää vastausta saanu. Pojan kohdalla paino oli vaan 4 kg vähemmän entä nyt.. eniten varmaan alkaa vituttaan jos en saa hoitoja alotettua nyt heti ekalta ajalta painon takia. Se on junnannut kohta 2 kk paikoillaan :cry:
Tää jännitys ja pelko tulee jo uniinki...
 
Testasin haamun.. en ole uskoa. Tein nyt päivällä sen clearbluen mihin tulee plussamerkki ja selvä haamu, dpo11 nyt. Täytyy testata parin päivän päästä uudestaan en ikinä tajua ostaa kuin yhden testin. ovistestejä on kyllä vaikka kuinka paljon. Harmi kun en osaa kuvaa tähän laittaa. Mitään kummempia tuntemuksia ei ole, tänään mahassa tuntunut painetta ei muuta. Saapa nähdä kuin käy
 
  • Tykkää
Reactions: kookospieni
Onnea plussista :love: Ja tsemppiä sitä kaipaaville! Ja @teris olispa se nyt oikea plussa! Kovasti sitä toivoisin ja lähtisi vahvistumaan parin päivän päästä.

Täällä vihdoin kp 1 yk 2. Masennus helpottaa, edelleen km mielessä ollut enemmän varsinkin saa facessa lukea muiden heinäkuista odottavien päivityksiä ja tulee taas olo että miksei itse saa olla samassa tilanteessa enää... :( Eiköhän tää joskus helpota!

Huomenna haen mun vehnänalkioöljyn postista ja alotan sitä ottamaan. Samalla ostan lisää greippimehua :LOL: Kaikki keinot käyttöön!
 
  • Tykkää
Reactions: Naadis
Hei @kookospieni !!

Tiedän surusi, oma esikoinen täyttäisi keväällä kolme, toinen lapsistani pääsiäisenä vuoden.. suurempi voima vei heidät mukanaan :cry:

Suru on läsnä jokaisena päivänä, ja toivonkin, että kun jonain päivänä ainokaisen maailmaan saan elävänä, voisin rakastaa häntä niin paljon ettei se jäisi kenellekään epäselväksi :cry:
 
@Hyppymassu :cry: Ihan kauhean raskaalta kuulostaa, en voi edes kuvitella. Mulla on kuitenkin kaksi tervettä lasta ennestään, tämä oli eka km. Että olen kyllä enemmän kiitollisempi vielä tän tapahtuneen jälkeen siitä että oon saanut kaksi lasta :love: Toisille se on paljon vaikeampaa... Jotenkin toivon että sitten kun km toteamisesta tulee vuosi täyteen, on mulla vauva sylissä. Näin oliskin jos nyt tulis plussa tästä kierrosta. Toisaalta välillä tulee mietittyä onko tässä mitään järkeä toivoa kolmatta kun nytkin on välillä vaan niin rankkaa kahdenkin kanssa. Sitä vaan jotenkin vielä haluaa kokea sen raskauden ja vauva-ajan vaikkei varsinaista vauvakuumetta olekaan. Mutta kaikista onnellisin tällä hetkellä oon siitä että oon terve, sekään ei itsestäänselvyys ole kun multa poistettiin harvinainen ja erittäin herkästi uusiva ja vaikeasti hoidettava kasvain reilu vuosi sitten ja nyt vuosikontrollissa todettiin kaiken olevan kunnossa :)

Ihanaa @Hyppymassu että olet nyt raskaana ja sydämestäni toivon ja uskon että saat pienen syliin asti :love:
 
@teris toivotaan että viiva vahvistuu.

Omaa dpo 11 23/25-27
Eilen tein negan!! Eipä yllättänyt kun olo on koko ajan sellanen etten oo raskaana(Mun on vaan helpompi testata se nega että osaan odottaa menkkoja,en sitten romahda ku tiän odottaa menkkoja.
Eilen iski päivällä ja viä ehtoolla
niin kovat menkkakivut etten ikinä oo kärsinyt niin kovista kivuista.Olin ihan kaksin kerroin ja SATTU.normaali menkkakipu x 1000
 
Viimeksi muokattu:
Eilen tuli illalla vähän rusehtavaa limaa, säikäyttää heti, kun km silloin alkoi pienellä vuodolla. No ei auta kun toivoa että jos raskaus on alkanut niin pysyisikin, eihän ole vielä edes kierron loppu, eikös se ole kemialliseksi kutsuttu jos normi vuoto sitten alkaakin.
Tiistaihin asti yritän nyt odotella jos tekis sitten digitestin
Tsemppiä kaikille uuteen kiertoon joutuneille!
 
@teris mikä tilanne? Kemialliseksi rakkaudeksi mielestäni kutsutaan jos ikään kuin hedelmöittynyt munasolu hipaisee kohdunseinämää/yrittää kiinnittyä. Saattaa antaa positiivisen tuloksen mutta sit menkat alkaa kuitenkin ajallaan tai hiukan myöhässä. Toivottavasti kuitenkin sulla olis kyse ihan "pysyvästä" raskaudesta. Tsemppiä piinailuun!
 
Tänään alkoi sitten menkat, eli yk5 pyörähti käyntiin. Sentään toinen toiveistani toteutui, eli tällä kertaa oli normaali kierto 27 päivää (y) Jospa imetys ei enää häiritsisi ovulaatiota ja saisin jatkossakin "nauttia" normaaleista kierroista. Tosin toivottavasti vain tämän yhden enää. Innostuin niin, että kävin ostamassa vehnänalkioöljyä. Saa sillä ainakin kiiltävät hiukset jos ei muuta.
Eli kp1/27-38 ja yk5
 
Äsken tein digitestin 1-2vkoa, pelonsekainen tunne, palasi samantien sinne edelliskertaan. Nyt ei mitään limoja ole tullut enää, toivon todella että nyt pysyy mukana. Hirveä flunssa iski eikä oikein jaksa mitään. Ajattelin soittaa aiemmin neuvolaan jos pääsisi juttelemaan, niin paha trauma kuitenkin jäi siitä keskenmenosta että ehkä lieventäisi pelkoja.
Kaikille kovasti tsemppiä!
 
  • Tykkää
Reactions: Pumpulipalleroinen
Onnea @teris :love: Toivottavasti saat ajan neuvolaan. Se kyllä helpottaa kun saa asiasta puhua ja jos vaikka alkuun saisi käydä useamminkin oman mielenrauhan vuoksi.

@tänttähäärää Ei se oikeastaan haittaa, että menkat alkoi. Se että kierto oli 27 päivää sen vajaan 40 sijaan on mulle melkein yhtä hyvä uutinen kuin jos olisin raskaana.

@Tiituu En ole tutkinut asiaa. Piti ihan soittaa kaverille, joka on farmaseutti ja varmistaa. Ei pitäisi olla mitään ongelmaa kunhan vain noudattaa ohjeita. Se on puhdas ravintolisä.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiituu
Mä olen jo kauan tätäkin palstaa lukenut ja ajattelin nyt esittäytyä ja liittyä joukkoon:) Oon 27 ja mies kans 27, ehkäisy jätettiin joulukuussa ja ensimmäiset luomumenkat odotuttikin sitten itseään kunnolla. Nyt tjot2, vihdoin alkanut ja kp3/29-73. Ensimmäinen lapsi olisi toiveissa.

Ihan tjottaillaan, kun minulla olisi näillä näkymin uusi työ aika todennäköisesti alkamassa tässä keväällä enkä haluaisi heti ilmoittaa raskaudesta. Vauvakuume on kuitenkin armoton, joten saas nähdä miten käy:ROFLMAO: Oman haasteensa tuo miehen reissutyö yhdistetynä siihen, että tämäkin kierto voi olla superpitkä. Olen siis seurananne piiiitkään, kun joku täällä huolehti, että tyhjenee koko ketju.;)

Voi siis lisätä eevas ya 12/16 yk2 (tjot)
 
Viimeksi muokattu:
Niin paljon on tapahtunut enkä ole ihan kauheasti jaksanut kirjoitella, jotenkin vähän alamaissa meni tuo loppukierto.

Mutta ihania uutisia @teris , valtavasti onnea sinulle! (y):love:

@Suffeli80 pahoittelut tädistä ja uuteen kiertoon joutumisesta. Samoin @kookospieni , vaan sullapa on nyt hyvät "aseet" tähän uuteen kiertoon! (y) Mitä greippimehua muuten juot? Tai muut, jotka juotte? Mä aloitin myös heti eilen uuden kierron alkaessa, mutta ainoa mitä löytyi oli Rybb & Deckersin mehu, joka on tosi hyvää (eli siis turhan makeutettua). Tuossa on myös makeutusaineena asesulfaami K:ta, mitä en missään nimessä haluaisi nauttia. Valion mehua muistan joskus vuosia sitten käyttäneeni, mutta nyt en löytänyt..

Mikäs tilanne @tänttähäärää sinulla on tänään? :)

Täällä kp2/27–31, "totista" yritystä alkoi yk3 (vaikka sitä tjottailtua jo kesästä asti onkin ollut).
 
@Hannah4 Tällä kylällä ei ole kaupoissa kuin Rybb& Deckersin mehua eli mää juon sitä.

Täällä tätiä odotellaan alkas nyt jos meinaa alkaa dpo 13 25/25-27.
Siteeseen ei oo tullut mitään,pyyhittäessä tullut vähän vaaleanpunaista limasta klönttiä(eilen) nyt aamulla ei tullut mitään.
Ja uhkarohkeana laitoin valkoiset farkut jalkaan,saa nähdä onko kuin laikukkaat päivän lopuksi :) :)
 
Heippa hei! Tännekkin hyppään mukaan.

Kolmas lapsi olisi toiveissa. Lapset 05/12 ja 06/14. Itse olen 28 ja mies ihan näillä näppäimillä 37. Marraskuun lopussa jätin pillerit pois, joten joulukuun "kierto" meni harakoille, vaikka yritystä olikin.

Nyt siis menossa yk3/kp26/29. Tänään dpo12 ja aamulla 15 mlU/ml testillä tyylipuhdas nega. Oireita ei havaittavissa, joten uutta kiertoa kohti..

Tukilääkitystä on, kun ennen lapsia 2x kkm rv 10-11.

Lueskelen ketjua hieman taaksepäin ja liityn joukkoon!

Naive
 

Yhteistyössä