Toiveena vauva 2017-2018

Ihmettelen että vielä näin kp9 tulee pyyhittäessä rusehtavaa limaa. Vai onko niin että rupee muuten limaa tulemaan ja menkkojen jäljiltä vielä jotain vanhaa verta tulee samalle (n) en varmaan edes huomais jos en kyttäis ja tosiaa housuun saakka ei oo mitää tullu

Onks muilla vastaavaa?
 
Viimeksi muokattu:
@Nadine88 mulla myös tässä kierrossa alkoi tulla menkkojen lopun jälkeen rusehtavaa. Sitä tuli noin kolme päivää. Näin on ollu mulla ennenkin ja huomannut, että silloin noin viikolla siirtyy ovis. Joku hormooni ehkä liian vähis tai jotain(n)

Ite just menos ovistestiä tekeen. Alkaa olot vaikuttaa siihen suuntaan, että parin päivän sisään pakko tulla. Eka kiero ikinä, kun näitä ovistestejä tehny. Teidän tikutuksista innostuneena itekin päätin kokeilla:)
 
@Fiona86 Tsemppiä tikutteluun, toivotaan että pian pärähtää plussaa. :) Itse en noista ovistikuista oikein innostunut.. Mun oli jotenkin tosi vaikea tulkita niitä! Ehkä pitäisi ostaa digitestejä niin siitä hymynaamasta osaisin minäkin tulkita koska on hedelmälliset päivät :ROFLMAO:
 
@viipulainen Onko tänään testailtu? ;)
Kas ku kysyit, just kotiuduin ostoshelvetistä ja tuli kova tarve tehä testi. Pitää ootella millon pissittäis. En oo kohta 5h käyny ja juonu vähän, joten pitäis vastata melkeen aamun ekaa.:ROFLMAO:

Ja tsemppiä oviksen bongailijoille, toivotaan että viivat pärähtää sitten tullessaan laakista niin selkeinä, ettei tulkinnan varaa enää jää.(y)

Ja mua epäilyttää et mulle on laitettu tavallisia 20mIU liuskatestejä herkkien sijaan. Noi on nimittäin normaali levyisiä, mutta tähän saakka ne herkät 10mIU testit on olleet naurettavan ohuita ruikkuja. Mut eipä tuo haittaa. On mulla noi First responsit tossa myös jotka näyttää alle kympin pitoisuudetkin.:ROFLMAO:
 
@viipulainen Mulla on tasan yks herkkä kaapissa! :cry: Pirun raskauskeiju ei ehtiny toimittaa perjantaiksi mulle 10mIU herkkiksiä. Noo, huomenna se yks herkkä ja ens viikon alkuun sit toivottavasti ne pari uutta :giggle:
Joo varmaan postin ruuhka syynä osittain. Yleensä laittavat viimeistään tilauksesta seuraavana päivänä jo matkaan ellei ole viikonloppu kyseessä kun tilauksen tekee.

Ja tein testini, ei mitään tietenkään. :ROFLMAO:
On kyllä niin oireetontakin että vaikea ois uskoa että mitään vielä olis ainakaan tekeillä, mutta kunhan aikani kuluksi testailen.
Mulla ois ajatuksena tehä nyt su, ma ja ti liuskat ja keskiviikkona FR:n testi. Jos ei lauantaina vielä mitään näy niin sit varmaan annan olla koska joulu ja miljoona muuta asiaa tehtävä.:LOL:
 
Puhaltelen plussatuulia piinaajille :whistle:
Itse en enää uskalla testaa vaan menkkoja edelleen odottelen. Rintoja vihloo ja vatsaa turvottaa joten kai ne joskus alkaa. Välillä mietin jos hankkis vaikka koiravauvan pahimpaan kuumeeseen... ei taida ihan heti täpärä mulla.
 
@Nadine88 Mulla on ollut sektion jälkeen tiputtelua. Loppuu yleensä vasta ovikseen :mad: Mutta mulla kai johtuu siitä ettei sektiohaava ole kunnolla ummessa. Sillä ei ole kuitenkaan raskautumisen kannalta pitäisi olla väliä (siis jos kyse vain vuodosta, ei mistään hormoniongelmasta). Siittiöt vetää vaikka menkkaveren läpi jos niikseen tulee, ja kiinnittyminen tapahtuu joka tapauksessa myöhemmin, jolloin tiputtelua ei ainakaan mulla enää ole. :)

@Uutikainen Mäkin olen miettinyt että pitäisikö sittenkin vain hommata koira :D Ja mä en edes erityisesti tykkää koirista :ROFLMAO: No, ehkä vasta sitten kun lapsi/lapset on isoja ja elämässä alkaa olla liikaa vapaa-aikaa. :whistle: Toivottavasti menkat alkaa kohta, tylsää tuollainen odottelu.
 
Täällä kp 28/23/29 Kai tuo joulu ja lähipäivienressi pitkittää kiertoa. Nyt kun tietää ettei tässä luomusti raskauduta.

Huomenna mies soittaa lääkärille, vähän jännittää et mitä ny eka alkavat testaileen ja koska. Uusinta simppanäytteeseen jokatapauksessa joutuu mut ehkä aikasintaan 3kk päästä.
 
@Möörtsi lupaavaa:)

@Marceline joo siis silloin yleensä olis kyseessä viivanpaikka. Osa testeistä antaa tosi törkeitä viivanpaikkoja, itsellä kokemuksia sellaisista vähän liiaksikin. :cautious:

@tänttähäärää tsemppiä teille vielä. Kunpa saisitte kuitenkin lohdullisia uutisia, että jotain olisi tehtävissä. Erityisesti toivon uusinta testin näyttävän ihan muuta kuin nyt. *halaus*

Dpo8 starttasi. Ei oikein mitään erityistä oloilua. No ehkä ainoa se ettei mua oo paleltanu lainkaan, se on ollu edellisissä kierroissa vakio. Jotain pieniä satunnaisia vilunväristyksiä joo, mutta sellainen umpijäätyminen loistaa poissaolollaan. Kelepaa mulle.:D Tässä parin päivän jälkeen pitäis alkaa edes jotain tuntumaan jos jotain ois tai niin oon aatellu.
Voi toki olla, että mulla on niin korkea suojamuuri oireiden uskomista vastaan, että torppaan kaikki ja selitän niitä itselleni jollain muulla.:LOL:
Mutta, aamulämpö oli noussut kymmenyksellä. Ollutki kolme päivää sama. Arvelinki nousua, kun iltalämpökin oli eilen kymmenyksen korkeampi. Ei mitään tavanomaisesta poikkeavaa siis oikeastaan tuon lisäksi ettei palella.:rolleyes:
Koen kyllä ihan hyvänä ettei tarvii kärsiä kamalista oireista turhaan.
 
Siis sain r-testistä haalean viivan ja äsken cb ovistestistä hymynaaman :oops: Pari päivää sitten se ovistesti näytti tyhjää naamaa. Pakko käydä hakemassa digitesti tänään.
Oo varsin lupaavaa siellä sitten:love: peukut pystyyn(y)(y)
Mä tein kans huvikseni ovistestin.:ROFLMAO: Oli jokseenkin selvä viiva näille kiertopäiville.:LOL:
[url=http://aijaa.com/RGvrGj][/URL]

Eipä tuo mun tilanteesta mitään kerro, mutta hauska saada johonki kaks viivaa.:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Nadine88
Mua vähän huolestuttaa ku ruskeaa vuotoa tuli tänään vähän enemmän paperiin. Tosin nukuin pitkään ja liman mukana tietty näyttää enemmältä ku totuus. Housuihin asti ei vieläkään mitään kun on niin limamaista. Pientä jomottelua myös ollu eilisestä asti. Ovistesti edelleen nega.

Lueskelin netistä ja välivuodot suurin osa normaaleja ja itse järkeilen tän niin, että kun pillereiden vaikutus on todennäköisesti nyt kropasta poistunut kokonaan ja oma hormonitoiminta hakee paikkaansa nii hormonitasot vois tän aiheuttaa, niinku ylempänä joku kirjoitti.

Toivoisin niin kovin sitä ovista ennen joulua, jotta tallettelu ei häiriinny.. Viimestään aaton aattona sais ovistikku huutaa plussaa no on tässä ny viel melkein viikko aikaa :ROFLMAO:
 
17.12.2017

Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen........19/27-31...yk5
Nadine88...........10/28-31....yk3
Möörtsi..............21/30........yk1
Tänttähäärää....28/23-29...ya 10/16
Kiira29...............15/28-31......yk5
Viii......................9/30-34......yk3
Nelliida..............8/28-30....yk6
Fritang...............15/23-27...yk10 (km yk2 & yk4)
Pocahontas-......17/24-34...yk10
Vuuti...................25/28-32...yk8 (km yk7)
Uutikainen..........36/31?......yk2

Piinailijat:
Viipulainen.........dpo8........testipäivä 23.12
Tänttähäärää.....dpo14-15
Uutikainen..........dpo22
Möörtsi...............dpo6

Ne kellä menkat alkaa tai plussa pärähtää niin päivittäkää sit itse kun en enää pysy perässä
 
  • Tykkää
Reactions: viipulainen
@Nadine88 sä ehitki eka, olin just laskemassa tohon listaan kiertopäiviä:LOL: joten kiitos päivityksestä:love:

Tilasin uusiksi herkkiä liuskoja. Mä oon ihan varma et noi mitä tuli on ihan normi vahvuisia, kun ovat normaali liuskatestin (esim.pc) kokoisia.(n) Katotaan mitä tulee ja ennenkaikkea milloin.:LOL: Tuurilla on jo tiistaina, muuten oletan että ke-to vois tulla. Suhaan siis tällä oletuksella noita liuskoja sit.:ROFLMAO: Saahan noita sit kaupoistaki tai apteekista jos kaipailee.:giggle:
 
Kävin clearbluen digitestin kaupasta ja plussa tuli, 1-2vkoa raskaana! Se pieni vuoto jota luulin alkaviksi menkoiksi taisikin olla sitten kiinnitysvuotoa. Nyt on vähän stressi päällä kun niin monella on menny kesken heti kierukan poiston jälkeen.
 
@Marceline Onnea!! :love: Toivottavasti täällä tullaan pian perässä!

ON: pieni vuoto jatkuu edelleen, ei pöksyihin asti kuitenkaan. Aamukahvi oksennettu vessanpönttöön ja koirien haju ällöttää/oksettaa :sick::ROFLMAO: Ehkä oon jo aika toiveikas :X3::love:
Mä pidän sulle lippua korkeella.(y)

Ja @Marceline tuhannesti onnea ja kaikenlaista tujua vauvapölyä ja tarrasukkia matkaan mukaan.:love::love:

Toivotaan että täältä moni pääsis plussa kädessä kohti uutta vuotta.:)
 

Yhteistyössä