Toiveena vauva 2017-2018

@Nadine88 kiitos, ainakin omat tiedot on oikein (piti tarkistaa kalenterista ku en ollu varma päivistäni:eek:).:)

Aamulämpö pomppasi laakista ylös oltuaan pari aamua matalammalla.
Ja mua huimaa..sellanen nousuhumalainen fiilis päässä. Mitään lihasjumeja ei oo.o_O
Olkoon toi uusi oiresaavutus, ei oo aiemmin näissä menneissä kierroissa ollukkaa tämmöstä.:LOL::LOL:
Ja kostea meininki jatkuu. Muuten ei oikein mainittavaa. Toi kosteuskin on vähän siinä ja tässä että laskenko sen normaaliksi vai en.:ROFLMAO:
Huomenna teen ekan (nega) testin kyllä. Oon tosi ylpeä että oon malttanu, aamulla olin jo pissimässä kippoon, kunnes totesin että ei, nyt ei kyllä aloteta tätä ni voi sit myöhemmin tehdä pariki testiä päivässä.:LOL:
 
Nippailee nippaiee ja jomottaa vasemmslle. Koko aika tunne että menkat alkaa just nyh ja käyn tarkistaan vessassa.

Katoin et viimekierrossa just tänään oli menkka päivä et jospa ne sieltä tulis.

Mietin et voidin lyhentää tota omaa kierto pituutta tai siis kun nyt laitan sen aina kp 23-29 koska siinä ne on tullut. Mutta tässä 1v2kk mitä ytittänyt ei oo ollut kuin 1kpl 23 kierto ja 1kpl 29 kierto 2 kpl 26 kiertoo et jos laittasinkin jatkossa esim kp 24-26 koska vakiot on olleet, 24-25
Jouluressiä on et voi tietty ny vaikuttaa.
 
Pitikin kysyä mikä @tänttähäärää n tilanne on. Olitkos sää tehny vielä testejä?

ON: huomenna saan aloittaa ovistestit jee :D ohjelapussa tosin luki suosituksena 11.päivä jos kierto 28pv, mut varuiks alotan kyl huomenna ku kierto ei edes oo säännöllinen. Eilen kohdunnapukka oli ihan pehmeä ja auki mitä vähän ihmettelen kun menkkojen viimeisenä päivänä oli paljon kovempi. No jatketaan seuraamista.
 
Menkkoja ei vielä kuulu. Tänään pitäisi olla kp2 mutta joko kierto venyy tai sitten olen raskaana mutta veikkaan ekaa vaihtoehtoa. Vaikka ihme tunne että olisin raskaana mutta en uskalla kuitenkaan liikaa toivoa. Jokohan ois luotettava aika testata jos hakis testin tänään apteekista toisaalta varmasti jos testaan ni menkat alkaa....
 
Menkkoja ei vielä kuulu. Tänään pitäisi olla kp2 mutta joko kierto venyy tai sitten olen raskaana mutta veikkaan ekaa vaihtoehtoa. Vaikka ihme tunne että olisin raskaana mutta en uskalla kuitenkaan liikaa toivoa. Jokohan ois luotettava aika testata jos hakis testin tänään apteekista toisaalta varmasti jos testaan ni menkat alkaa....
Kyllähän tuo jo rupee olemaan aika luotettavaa aikaa. Ilmottelepa tänne sit mitä testi näyttää. Toivotaan parasta (y)
 
@Uutikainen joo testit on erittäin luotettavia yleensä tossa kohti. Peukkuja!(y)

@Nadine88 yleensä oviksen tullessa kn pehmenee ihan hötöksi ja se pieni kolo siinä keskellä avautuu hieman. Koklaa illalla uusiksi..mä tommosen huomatessa tosin tekisin jo ovistestinki:LOL:
Ja noi ohjeet on ihan hasardi jos kierron mitta vaihtelee. Siks alotan kp8 aina. Nytki se plussa pärähti niin nopealla tahdilla kp11 illalla että kiitin taas hulluuttani että testasin vielä uudestaan saman päivän aikana.:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Kerttujulia
Toivottavasti @Uutikainen testi antaisi kaksi viivaa:love:

@viipulainen mä ihailen sun testi-intoa! :)
(y) Itteä tuo testaaminen stressaa niin paljon. Niin monta kertaa joutunut pettymään:unsure:

Mulla nuo rinnat tosi kipeet. Varovaisesti toivon,että olis positiivinen merkki... mutta pelkään myös pahinta. Ja näköjään eilinen positiivinen mieliala alkaa vaihtua pieneen ahdistukseen, mitä lähemmäs menkkojen alku alkaa tulla. Onko muilla pidempään yrittäneillä tämmöstä?
 
@Kerttujulia joo mä oon ehkä vähän outo, kun mulle toi testaus tuo eräänlaista mielenrauhaa. Erityisesti siinä kierron vikoina päivinä. Ja siis tottakai nega ottaa päähän siinä loppukierrossa, mutta sit toisaalta ei tuu tipahdettua korkealta kun kuukautiset sitten alkaa.:)

Ja joo, ei me olla yritetty ku vasta viidettä kiertoa, mutta tunnistan ton ahdistusfiiliksen. Pahimmillaan taitaa olla mulla siinä dpo11 kun kiertoa on jäljellä enää 4 päivää.
Ja pidän peukkuset tanassa teillekkin, josko oireet olis siitä ihtestään johtuvia.(y)(y)

Se huimauskohtaus oli aika karsea. Tais kyllä olla verenpaineissa jotain feelua. Ei tarvinnu ku vähän alempaa kurottaa pojan lelua ja vaikka nousin varovasti, vilis tähtiä silmissä ja hetken päästä tosi paha olo.:confused: Sitten ku tuntu että alkaa helpottaa ja aloin nukuttamaan poikaa päikkäreille, tuntu siinä vieressä maatessa ettei happi riitä vaan joutui oikein ryystämään syvään ja hartaasti. Ja mä kun jo niin fiilistelin että hyväkiva jee oireettomuutta..pah, kroppani on säälimätön.:cool::D
 
@Uutikainen joo testit on erittäin luotettavia yleensä tossa kohti. Peukkuja!(y)

@Nadine88 yleensä oviksen tullessa kn pehmenee ihan hötöksi ja se pieni kolo siinä keskellä avautuu hieman. Koklaa illalla uusiksi..mä tommosen huomatessa tosin tekisin jo ovistestinki:LOL:
Ja noi ohjeet on ihan hasardi jos kierron mitta vaihtelee. Siks alotan kp8 aina. Nytki se plussa pärähti niin nopealla tahdilla kp11 illalla että kiitin taas hulluuttani että testasin vielä uudestaan saman päivän aikana.:LOL:
Hitto täytyykö tehdä illalla testi jo :eek: ainaki peittoja täytyy varmaan varuiks heilutella :whistle::ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: viipulainen
No niin. Ovistesti tehty. Ei varmaan viel oo ovis lähelläkään? Itseasiassa tuli viel vähän tuhrua menkkojen jäljiltä että voi olla että senkin takia kn oli nii pehmeä. Oho ja heti merkkasin testiin väärin. Tänään siis kp7 eikä 6 :ROFLMAO:
 
Plääh go menkat go.. No kyllä ne ihan hollilla ja tulossa sellanen kutina on. Tänään on ollut kivutonta (vielä) sillai ne ylensä tulee 1-2pv kovaa mahakipua ja kivuttomana päivänä alkaa.

Katoin et laskuri laskee mun luteaalivaiheen 14pv ja ovis mulla on ehkä ollut pe 1.12 illalla tai la 2.12 (lauantai iltana tuli tosi kova äkkinäinen kipu) Joten sillon alkaisi menkat tänään tai huomenna.
 
Viel on toivoa @tänttähäärää mut ymmärrän ettet jaksa olla kovin positiivinen ettei menkat alkais kun pettymyksiä on tullut ennenki. Plussatuulta sinne!

On: tein aamun ekasta pissasta o-testin ja ihan surkean haalea viiva. Eilinen ilta oli kuitenkin ihan selkeä viiva. Raskauskeijun sivuilla oli kerrottu tuo että ei suositella aamupissasta, koska toisin kuin hcg niin lh-pitoisuus suuressa yön aikana kertyvässä virtsamäärässä pienenee. Aamupäivä siis olis paras. No ajattelin tehdä uuden viel aamupäivällä ja sit illalla mahdollisesti. Tuskin nyt vielä ainakaa ohi meni ku vasta kp8
 
Viel on toivoa @tänttähäärää mut ymmärrän ettet jaksa olla kovin positiivinen ettei menkat alkais kun pettymyksiä on tullut ennenki. Plussatuulta sinne!

On: tein aamun ekasta pissasta o-testin ja ihan surkean haalea viiva. Eilinen ilta oli kuitenkin ihan selkeä viiva. Raskauskeijun sivuilla oli kerrottu tuo että ei suositella aamupissasta, koska toisin kuin hcg niin lh-pitoisuus suuressa yön aikana kertyvässä virtsamäärässä pienenee. Aamupäivä siis olis paras. No ajattelin tehdä uuden viel aamupäivällä ja sit illalla mahdollisesti. Tuskin nyt vielä ainakaa ohi meni ku vasta kp8
Joo noissa liuskoissa ei tosiaan kannata aamun ekasta tehdä. Ja mä muistin sen ekan ovisplussa illan väärin, se oli kp10.:LOL: Kp11 aamulla oli jopa aamupissassa niin paljon hormoonia että piirtyi se kontrollia vahvempi ja digin viivatkin kirkui plussaa. Kp11 tapahtui myös ovis iltapäivästä.

Omanapa: dpo6 ja näin viimeyönä unta, että hamstrasin pikkuhousunsuojia kaapit täyteen.:ROFLMAO::ROFLMAO: Että niin, ei mitään järkeä.:D
Mulla on nyt kahtena iltana ollu aivan kamalat ilmavaivat, tekee kipeää mutta aamulla ei mitään. Ihan pelottaa jo tuleva ilta jos taas tulee.:confused:
Noh, meen ostamaan uusia jouluvaloja niin saa taas puuhaa ja ajan kulumaan.:D
 
@Fritang tuskin nyt sentään :D mutta Tsemppiä ultraan ja tuu heti kertomaan mitä siellä näkyy ja mitä lääkäri sanoo. Kunpa ovis oliski tullu sieltä oikealta puolelta :)

Hitto postipoika on vähän runnellut raskauskeijun lähetystä ja puolet testipaketeista on mutkalla. Toistaseks 2 pilalle rikkoutunutta testiä tullu vastaan..
 
@Nadine88 kannattaa olla yhteyksissä raskauskeijuun. Postilta tuskin saa mitään vastauksia asiaan, ehkä korkeintaan postimerkkejä pahoitteluna. Raskauskeiju taasen voi laittaa rikkimenneiden tilalle uusia tulemaan.(y)

Olipaha rämpimistä taas. On taas niin märkää lunta, että rattaita puskiessa ei pahemmin muuta kuntoliikuntaa tarviikkaan harrastaa.:LOL:
@Fritang kiitos tsempeistä:love:
 
No niin, ultrakuulumisia! (laitan tänne saman viestin kuin toiseenkin ketjuun, pahoitteluni niille, jotka seuraavat molempia :D)

Eli kaikki näytti ultrassa niin normaalilta kuin minulla nyt voi näyttää. Molemmat munasarjat ovat terveen näköiset, kohdun limakalvo oli hyvä, kohtu oli muutenkin ok. Mutta olin kuitenkin tuntenut ovulaation ihan oikein, eli väärältä puoleltahan se oli tullut. Eli todennäköisesti olen muutkin ovikset tuntenut oikein, sille ei vain ole ainakaan mitään fyysistä syytä miksi toinen riehuu jatkuvasti ja toinen istuskelee hiljaa vieressä. :D

Lääkäri sitten kysyi että mitä mieltä olisin kevyistä lapsettomuushoidoista (ovulaation induktio). No enhän minä osannut yhtäkkiä olla mitään mieltä :D Hän kirjoitteli reseptit ja sanoi, että saan alkaa käyttää lääkkeitä jos haluan tai sitten kun kyllästyn tarpeeksi. Keskustelin miehen kanssa, ja kyllä me taidetaan heti seuraavasta kierrosta aloittaa hoidot, lääkkeetkin hain jo. Eli kp3-7 söisin Letrozolia, sitten ennen ovista ultrataan että lääke toimii kuten pitää.

Jos tunnen ovulaation siltä oikealta puoleltani, niin sitten alkaisin käyttää tukihoitona Lugesteronia joko a) negaan/menkkojen alkuun tai b) varhaisultraan. Jos keskenmenoni olisivatkin sattumalta johtuneet hormonaalisista syistä, niin estetään nyt se sitten tukihoidolla.

Että hupsista, me ollaan nyt sitten lapsettomuushoidoissa, vaikkakin kesyissä sellaisissa :eek: Outo mutta hyvä fiilis. Ehkä tästä touhusta tulisi nyt jotain. :love:
 
  • Tykkää
Reactions: viii ja Marceline
@Nadine88 no hei asiaa!! Selkeesti kannattaa vähän joskus valittaa.:LOL:(y)Auttaskohan sama metodi plussaamiseen?:D
"Hei kohtu! Olemme nyt toimineet ohjeiden mukaisesti useamman kuun ajan ilman tulota. Lienee sanomattakin selvää että emme ole tyytyväisiä toimintaanne. Pyydämme ystävällisesti kompensoimaan meille aiheutuneen mielipahan yhdellä 9kk odotuksella, alkaen asap!":p
 

Yhteistyössä