Toiveena vauva 2017-2018

Hei,

Saisiko tulkkausapua näihin testeihin? Olisiko ovis sittenkin ollut kp20 (suununtaina), eilen testi jo haaleampi ja tänään aamulämmöt vähän nousseet. Vv tuli myös runsaasti viikonlopun aikana ja nyt loppunut ja lauantaina ja eilen oli oviskipuja. Ärsyttävää kun ei saa selkeitä tuloksia :LOL:

Kun tikutin ovista esikoista yrittäessä sain 2 päivänä selkeän plussa, nyt tikutan ekaa kiertoa sen jälkeen enkä yhtään tiedä miten kierto toimii o_O suurin murhe on juuri tuo ovulaatio, ja tapahtuuko sitä :unsure:
https://aijaa.com/DXW6cD
Se huippu voi jäädä huomaamatta jos testaa vaan kerran päivässä. Kaikki huomioon ottaen veikkaisin et oli tuo kp20
 
  • Tykkää
Reactions: Minamona
Se huippu voi jäädä huomaamatta jos testaa vaan kerran päivässä. Kaikki huomioon ottaen veikkaisin et oli tuo kp20
Siis oon yleensä testaillut ainakin pari kertaa päivässä, jätin tuohon nyt vaan ne vahvimmat viivat. Itse asiassa ainoa päivä jolloin en pystynyt testaamaan monta kertaa oli kp 19 (eli lauantai), koska oltiin menossa koko päivä. Tuokin testi minkä tein jouduin tekemään aamupissasta mikä ei oo paras, eli kait se lh-huippu on voinut olla la-su.. No jatkan vielä muutaman päivän testausta ja seuraan lämpöjä :)
 
Siis oon yleensä testaillut ainakin pari kertaa päivässä, jätin tuohon nyt vaan ne vahvimmat viivat. Itse asiassa ainoa päivä jolloin en pystynyt testaamaan monta kertaa oli kp 19 (eli lauantai), koska oltiin menossa koko päivä. Tuokin testi minkä tein jouduin tekemään aamupissasta mikä ei oo paras, eli kait se lh-huippu on voinut olla la-su.. No jatkan vielä muutaman päivän testausta ja seuraan lämpöjä :)
Aa, aivan! Jos valkovuotoa miettii niin saattaa olla, että huippu oli kp19 illalla? Onneksi testit on niin halpoja, että voi testailla rauhassa jos on epävarma :)
 
  • Tykkää
Reactions: Minamona
Eilen ja tänään on ollu ihan uudenlaisia oireita mitä ei aiemmin oo ollu. Vatsaa jomottaa sillai ihmeellisesti tuikkien tosta alhaalta molemmin puolin niin että säteilee nivusiin välillä. Illalla nukkumaan mennessä myös alapäässä oli semmone ihme pakotus/särky jossain emättimen ja istuinluiden ympäristössä. Jännää.
 
@ijomeo hurjasti onnea!! :)
@Nasunen87 mulla sama flossa, teki mieli poistaa koko sovellus protestiksi(n) tänä aamuna yhä nega. Eiköhän ylihuomenna menkat ala:cool:
@Nadine88 nyt on jännää!! Toivotaan että koko viiva tulee näkyviin viikon sisällä(y)

Tosiaan. Nega testi aamulla. Samoin ovistesti niin hailakka että tuskin näkyy testiviivaa. Vitutti niin etten ees kuvaa ottanu vaan viskasin testit roskiin . Se siitä "kevyestä tjottailusta":LOL: oon ollu ihan TODELLA kärttyinen, varsinki miehelle. Voi parkaa:ROFLMAO: mielialat vaihtelee ragesta onnelliseen harmoniaan monta kertaa päivässä:cautious:

Ainiin ja @äiti_82 mä huomasin kans et alkaa haiskahtaa jos kauan pitää samaa testikippoa (mullaki kertis juomakuppi). Pitää vaihtaa esim. 3 päivän välein:X3: samoin mietin jaksamista raskaana. Ekassa oli selkävaivat. Selkä oli tulessa melkein puoli raskautta, vikat ööö 7(?) viikkoa ei kestäny seistä / kävellä 5min kauempaa ku tartti istua hetkeks alas. Tokasta ei ollu NIIN kipeä selkä :cautious: nyt sit iso erkauma vatsalihaksissa ni selkää särkee perusjututkin kun en pysty lihaskuntoilla (ala)selkään kohdistuvia liikkeitä (saati pinnallisiin vatsoihin!!) koska tuntuu että suolet työntyy pihalle tosta erkaumasta:unsure: ei sitä varmaan kannata ainakaan leikkauttamalla alkaa korjaamaan ennen ku lapset on satavarmasti tehtynä..? o_O mutta "vasta" vajaa 10kk edellisestä synnytyksestä ni en saa julkiselta ainakaan tähän hätään apuja siihen. Jumppaa jumppaa!! - ne sanoo..:unsure:
 
Helou taas ja onnittelut plussanneille.

Täällä metsästellään ovista, tällä kertaa perus digitesteillä. Se osunee kohdalle varmaan perjantaina. Kävin viime viikolla taas akupunktiossa. Lääkärinlausunnon luin omakannasta ja ihan paskaa se oli kirjoittanut. Että muka me emme olleet varmoja, että haluammeko hoitoja. Siitä lääkäreiden kokouksesta ei ole vielä kirjettä kuulunut, eikä vastausta mun. Palautteeseen tylystä kohtelusta.
 
@Tiutau13 auts, erkauma kuulostaa ilkeeltä :eek:
@kettuperhe, kurjaa jos lääkäri on oikeesti kirjannu tollasta tein käynnistä.. toivottavasti pääsette toiselle lääkärille..
@Nadine88 toivottavasti plussa tulis nyt (y)

Kiitos kippo /kuppi vastauksista, pitänee lähtee ostoksille (y)
Ja selkälihaksia ja muitakin pitää nyt vaa alkaa treenaamaan.. ei auta valitus ja tekosyyt enää :geek:
 
@vuuti loppuko sulla ne nippailut? Mulla kans ihan alavatsaa tuikkii ja nippailee menkkoihin vielä viikko, raskautta en epäile mutta onkohan tää normaali menkkoja edeltävä oire, en taas muista, niinku ois menkat tulossa ekaa kertaa (n):geek: Viime kierrossa oli myös polttelua sitä ei ole vielä.
 
  • Tykkää
Reactions: akorrzs
Aamulla tein one stepin 25mlU testin ja ensin siihe tuli heti haalea viiva, sit hetkeks himmeni ja kuivuttuaan siihen jäi haalea viiva joka livenä näkyy mut en saa millään kuvaan kunnolla o_O voi tietty olla viivanpaikkakin. Mut oireet on yhtäkkiä eilisillasta alkaen lisääntynyt. Nukkumaan mennessä paleli hulluna ja oksetti ja jotenki oli vaikee olla. Herättäessä ihan ok olo mut nyt ku oon ollu töissä muutaman tunnin nii tuli yhtäkkiä semmone pahan olon aalto että piti oikein puhallella hetken. Hitto jos nää on taas jotai normikierron oireita nii en kestä. Nii ja kokeilin kn illalla nii se on noussu nii ylös että hädintuskin ylttyy edes kyykyssä ja se on tiukasti kiinni
 
  • Tykkää
Reactions: äiti_82
Aamulla tein one stepin 25mlU testin ja ensin siihe tuli heti haalea viiva, sit hetkeks himmeni ja kuivuttuaan siihen jäi haalea viiva joka livenä näkyy mut en saa millään kuvaan kunnolla o_O voi tietty olla viivanpaikkakin. Mut oireet on yhtäkkiä eilisillasta alkaen lisääntynyt. Nukkumaan mennessä paleli hulluna ja oksetti ja jotenki oli vaikee olla. Herättäessä ihan ok olo mut nyt ku oon ollu töissä muutaman tunnin nii tuli yhtäkkiä semmone pahan olon aalto että piti oikein puhallella hetken. Hitto jos nää on taas jotai normikierron oireita nii en kestä. Nii ja kokeilin kn illalla nii se on noussu nii ylös että hädintuskin ylttyy edes kyykyssä ja se on tiukasti kiinni
Kuulostaa lupaavalta :love: peukut pystyssä (y)
 
Sain tälläsen aamulla. (n)
(Mulla mun porevitamiinitabletit värjää testitkin keltaisikso_O)
Pahaolo aaltoilee, ja maha on navasta asti alaspäin turvoksissa ja kova. Ihan kuin olisi supistus päällä, mutta ei kipeä. Tissit myös kipeät. On muutenkin just ihan erilaisia oireita kun viime kierroissa, mutta olo silti epätoivoinen.
Ja @Nadine88 lupaavat oireet siellä myös! Kyllä se plussa sieltä tulee! Toivon niin! (y)
 

Attachments

Viimeksi muokattu:
Kuulostaa @Nadine88 lupaavalta! :love:

Täällä taas tehty ihan viittä vaille plussa oviatesti, edellinen samanlainen tehty sunnuntaina, mutta eilinen oli ihan hailakka :unsure: nyt siis kp23 ja en yhtään tajua mitä tää kroppa meinaa(n)

Mun suurin pelki/epäilys on tässä ollut että ovuloimisessa on häikkää ja siltä näyttää.. niin turhauttavaa kun ei pääse edes piinailemaan :cautious:
 
@Nadine88 jännemmäksi käy päivä päivältä sun sitsueissöni! :X3:(y)
Mä en viittiny enää edes testata. Pakkaan työrepun täyteen rättejä ja buranaa, kiva ku just iltavuoroissa pitää päivystää että millon ne hanat aukeaa(n) noh. Oottelen ny ne menkat ja sit päätän , että tilaanko lisää ovistikkuja vai en (tällä hetkellä mielipide on että ehdottomasti kyllä). Tuohan se ihan hitokseen lisää ressiä ku oottelee eka sitä ovista ja sit raskautta/menkkoja:ROFLMAO:

Oma mielipide oireisiin pieninä dpo -päivinä on, että ne on ne aivot jotka niitä oireita lukee raskausmahdollisuutta tukeviksi:cautious: eri asia sit n. 9dpo eteenpäin (tai lähinnä kiinnittymispäivästä) :whistle: ei toki varmasti pidä paikkaansa kaikkien kohdalla:LOL: mutta omalla kyllä:unsure:
 
Sain tälläsen aamulla. (n)
(Mulla mun porevitamiinitabletit värjää testitkin keltaisikso_O)
Pahaolo aaltoilee, ja maha on navasta asti alaspäin turvoksissa ja kova. Ihan kuin olisi supistus päällä, mutta ei kipeä. Tissit myös kipeät. On muutenkin just ihan erilaisia oireita kun viime kierroissa, mutta olo silti epätoivoinen.
Ja @Nadine88 lupaavat oireet siellä myös! Kyllä se plussa sieltä tulee! Toivon niin! (y)
Jokun haamujen haamun ehkä nään :geek: toivottavasti vahvistuu! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Nasunen87
@Nasunen87 haamu näkyy :eek: meil on taas samat oireetki:ROFLMAO: ja en kestä jos ne ei merkkaa raskautta.

Sain nyt kotona otettua jonkinlaisen kuvan aamuisesta. Äske tein pari testiä lisää ja niihinkin tuli heti testiajalla jotain mut haaleni ja nyt odotan että ne kuivuu. Tässä aamun testi(ihmeen kaukana vaa toi haalea viiva mut ei kai näistä halpisliuskoista aina tiedä) IMG_20180307_125244.jpg IMG_20180307_125357.jpg
 
  • Tykkää
Reactions: Nasunen87
@mmii, kaikki oireet hävis. Myös se järkyttävä kipu tuolla häpyluun tietämillä. Nyt on vain pari finniä otsalla, joten eiköhän ne menkat ihan pian ala.. Testannu oon nyt jo neljänä aamuna ja aina ihan nega. No, täytynee olla tyytyväinen kun viimein on keskenmenon jälkeen normaalimittainen kierto ja normaali luteaalivaihekin. Huh.

Miten se muuten menee, että jos ei vuoden sisällä aloituksesta tärppää, niin voi/kannattaa hakea apua. Mutta entäs jos siinä välissä on keskenmeno, katsotaanko että raskautuminen on silloin mahdollista ja aloitetaan uusi vuoden pätkä siitä keskenmenosta? Meillä nyt vuosi siitä kun jätin pillerit, mutta mietin että käskeekö ne vielä vaan yrittämään kun km oli marraskuussa? Ikää mulla 33v ja lapsia ennestään 2.
 

Yhteistyössä