Toiveena vauva 2017-2018

Ovistestit on ainakin mulla ollut siitä hassuja, että niihin ei näytä tulevan aluksi ollenkaan viivaa. Se vahvistuu vasta siinä testiajan kuluessa :LOL:
Huomenna laitan testejä tilaukseen, niin ehtivät ensi viikolle. Ajattelin tilata myös muutaman raskaustestin, kun näytti olevan tarjouksessa. (tai ainahan ne on...) Onko ne 25mlU testit parempia, kuin tosi herkät? Oon aiemmin ostanut tosi herkkiä.:unsure:
 
Pahoittelut uuteen kiertoon lähteville.
Mä luulen liittyväni seuraan lähipäivinä. Mulla ei tosiaan menkkoja ole vielä synnytyksen jäljiltä ollut, mutta oviksen sain sillon bongattua. Imetyskin on melkein loppunut, niin kroppa alkaa palailemaan. En taas muistanutkaan miten inhottava olo aina ennen menkkoja on. Sattuu mahaan, ilmaa ja turvottaa. Vatsa sekaisin ja huono olo. Ja tää väsymys.Pari päivää tätä ja sitten vuoto.
Testinkin tein, koska pitäähän sitä vähän jännittää. Mutta niin puhdas negatiivinen kun vaan voi. Ihan niin hirveästi ei vielä harmita jos/ kun vuoto alkaa, kiva ainakin että kierto käynnistyy.
 
Mua ottaa niin päähän:unsure:
Mulle flo laskee ovista ja se on pitänyt tosi hyvin paikkaansa, tai myöhästyy max alle 2vrk siitä lasketusta. Tänään ois laskennallisesti pitäny olla ovis ja testasinkin eilen vasta ekaa kertaa tälle kierrolle. Normaalisti tunnistan oviksen kivuista ja oloista. No haileeta viivaa tikutin näkyviin. Tänään sit iltapäivällä testasin taas odottaen että vois olla tasavahvat viivat... ja mitä:devil: ei melkein toista viivaa ollenkaan:cry:

Iski suoranainen epätoivo, ovis ei ole koskaan menny multa ohi ja nyt sit napsahti.
Eli ovis on ollut ehkä kp 13-15 välillä. Talletuksia oli kp 9, 12 ja 15. :cautious:

Tänään saapu pre-seed liukkari ja talleteltiin viel kokeeks silläkin:LOL: jospa siitä ois sit ens kiertoon apuja(n)

Viime kierrossa isännän selkä hajos päivää ennen ovista ja nyt hukkasin oviksen kun luotin kipujen tulemiseen:poop:

Tilattiin muuten piruuttaan ton liukkarin kans raskauskeijulta myös sperman kotitesti paketti ku tuntuu että isäntä on ”kade” ku testailen jatkuvasti:D
 
Moikka tännekkin pitkästä aikaa! :)

Täällä on sairasteltu oikeen urakalla. Ensin nuorimmainen loppuvuodesta ja toinen pojista tammikuun alussa ja mä sairastuin tammikuun loppupuolella keuhkokuumeeseen josta toivun vieläkin.

Tammikuun loppupuolella tuli vuorokauden vuotoa ja loppu kuin seinään ha helmikuussa ei tullut lainkaan :unsure: rinnat on vaan tullut tosi aroiksi.
 
Mä otin vielä yhden kuvan. Tässä ehkä näkyy se värikin. Mies tyypilliseen tapaan toppuutteli etten liikaa innostu. Onneks menkkojen alkamiseen on enää 2 päivää nii sit selviää enemmän. Lämpökäyrä myös mielenkiintoinen. Viime kierrossa lähti tässä kohtaa laskuun.
IMG_20180309_082217.jpg IMG_20180309_085430.png
 
Koska sulla pitäis menkat alkaa jos alkaa? Mulla tänään herätessä kunnon menkkaoloja ja tärinäkipua. Jossain kohtaa luulin että no nyt ne alkaa etuajassa ku oli semmone olo että jotain alapäästä tulee, mut se oliki kirkasta limaa ja paljon :eek:
Lauantaina pitäs alkaa. Mulla kans tänään ollut rätti varuiks alla, mutta valahtelee vaan valkovuotoa. Testiä en oo vieläkään tehnyt. Ehkä huomen sit testaan jos ei aamusta oo alkanut. Yleensä ne alkaa heti aamusta. Ei oikeen oo tärppitoiveet korkeella.
Ihanaa että sulla vihdoin tärppäs. Nyt vaan vahvistumista paljon.
Eikö sulla ollu se kemiallinen kans viime kierrossa? Jos mulla nyt menkat alkaa ni luulen että kemiallinen oli mullakin. Antoi kuitenkin haamulaista..(n)(n)o_O:cry:
 
Joo oli kemiallinen viime kierrossa. Sillo sain just dpo11 haamun mut se oli paljon paljon himmeämpi. Sattumaa tai ei nii tässä kierrossa ekaa kertaa pre seed ja royal gelee. Vattuteen taidan nyt lopettaa toistaiseksi. Tsemppiä sulle että vielä plussa tulisi!
 

Yhteistyössä