Toiveena vauva 2017-2018

Hei kiva kuulla, että karppauksella oli vaikutusta pco:hon! Karppasitko tosi tarkasti ja pienillä hiilarimäärillä, vai miten? Tämä ei kuitenkaan auttanut sulla ovulaatio-ongelmaan?
Hiilarit mulla vaihteli 15-25g päivässä, joskus oli 30g. Nyt oon lipsunut kun ollu kaikenlaisia juhlia ja ei meinaa päästä takasin ruotuun. Mutta jospa tää tästä, ja joo vaikka pco hävisikin niin mun ovulaatio ongelmat ei oo hävinnyt minnekään.. :/
 
En jotenkaan usko. Yleensä saattaa tiputella pari päivää ja sit kunnolla. Toki esim. Tämä kuvottava olo vois merkitä jotain mut eiköhän se tarkoita menkkoja. Tein sit ovistestin, oon välillä tehnyt tässä et minkä näköistä viivaa tulee ja eilen oli ihan valkoinen ja tänään tuli selkee viiva. Sit tietty samaan näytteeseen dippasin raskaustestinkin. (n) alempi kuivana. Eihän ne tietty mitään näytä. katso liitettä 3074
Mä luulin näkeväni tossa ylemmässä kaks viivaa, mutta en tiiä hämääkö toi ovistestin viiva joka on alapuolella. Siis että luoko se jonkun illuusion (n)o_O
 
Mäkin nään @Wintersun alemman kuvan rtestissä viivaa :cautious: luulin kans että ovistesti luo illuusion mutta ku peitin ovistestin sormella ni viiva näkyy kyllä yhäo_O piditkö ne noin yhdessä (testit) koko ajan? Jostain oon lukenu että väri tarttuis testistä toiseen (n) näistä analyyseistä huolimatta toivotaan että se ois SE viiva eikä mikään muu ;)

En osaa noihin keltarauhas yms juttuihin kommentoida mitään kun en ole noista asioista yhtään perillä:unsure:

Kävin jo raskauskeijun sivuilla , mutta en tilannut ovistestejä:ROFLMAO: onko raskauskeijun pregcheck -raskaustestit muuten samoja kuin marketeiden pregcheckit? :LOL: ihan törkeä kolmannen lapsen kaipuu:unsure: kattelin h&m:n alesta esikoiselle vaatetta ni mitä siellä olikaan, no raskausajan vaatetta ihan ok hinnalla! Meinasin jo lisätä ostoskoriin mutta ajattelin että sit ainaki karma iskee eikä ikinä tulla sitä kolmatta saamaan ! :censored::X3: ehkä mä sit tilaan ne ovistestit , pupuilujen ajoitus optimaaliseksi ja silleen..:love:
 
Jatkan tätä omaa pölinää. Ei ookaan aamun jälkeen vuotanut kuin tippa kupin pohjalle. Varmaan siis huomenna vasta kp 1 mutta en jaksa enää muuttaa :unsure:
Voi kurjuus, tsemppiä sulle toivotaan että tilanne kehittyisi johonkin suuntaan! Jos ei oo kiinnittämisestä johtuvaa niin toivotaan ettei nyt kovin pitkää tarvis elää epätietoisuudessa ja pääsisit uuteen kiertoon.
 

Vähänkö siistii ku viiva on noi hienosti vahvistunu!! Ja paljo aikasemmi ku ajattelin:whistle: pitää tehä nyt illalla uus.. mut ei pystytä illalla hyödyntää.. seuraavan kerran vasta huomen illalla (n) mut onnex ehittiin nyt aamulla :barefoot:
Muoks
Tuliki vinoo tuo kuva.. no mut viivat näkyy (y)
Happy happy happy :whistle::rolleyes::D ( ees joku testi näyttää hienoja viivoja :p)
 
Heippa! En olekkaan tänne ennen kirjoitellut, mutta nyt sen teen:) Meillä on toinen haaveissa ja helmikuussa alkoi yritys. Kierto on normaalisti n.30 päivää ja olin helmikuussa tuntevinani ovulaation. Menkkojen piti alkaa ihan maaliskuun alussa, muttei ole näkynyt, silti testitkin olleet negoja. Eilen sitten huvikseni tein testin ja siihen ilmestyikin haalea punertava viiva! En keksi muuta selitystä kuin että ovulaatio onkin tapahtunut tooosi myöhään:eek: Aivan ihanaa siis, mutta olen kyllä hämmentynyt :love: Täytyy testailla tässä viikon mittaan ja katsoa vahvistuuko viiva. Onko jollain kokemusta vastaavasta tilanteesta? Jännä juttu, että silloin pari viikkoa sitten oli kaikenlaista oiretta kun niin toivoin plussaa, mutta nyt ei juuri mitään.:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: äiti_82
Ooh kävin pitkästä aikaa kurkkimassa teidän kuulumisia, onnea paljon @Nadine88 plussassa :love:! Piinailijoille myös kovasti paljon plussaonnea :love:!

Voi @Wintersun pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta, kuulostaa kyl niin lyhyelle tuo luteaalivaihe et tosi hyvä kun pääsette hoitoihin selvittelee asiaa eteenpäin! Olikos sulla koskaan aiemmin tsekattuna tuota pco ta tai mitään muita mahdollisia syitä lyhyeen kiertoon?

Vieläkös @Jasuuu käy tääl kurkkimassa vai ootko jo siirtynyt syyskuisiin?

ON: täällä olisi laskureiden mukaan jo 9+1 mut tosi kummallista kun en oo vieläkään käynyt ultrassa enkä neuvolassa ni ei oo vieläkään mitään käryä eleleekö tuolla edes ketään (n). Ensi viikolla olis eka neuvola ja siellä toivottavasti kuuluisi sydänäänet sitten.

Tärppirikasta kevättä teille kaikille :love:!
 
  • Tykkää
Reactions: äiti_82
Ooh kävin pitkästä aikaa kurkkimassa teidän kuulumisia, onnea paljon @Nadine88 plussassa :love:! Piinailijoille myös kovasti paljon plussaonnea :love:!

Voi @Wintersun pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta, kuulostaa kyl niin lyhyelle tuo luteaalivaihe et tosi hyvä kun pääsette hoitoihin selvittelee asiaa eteenpäin! Olikos sulla koskaan aiemmin tsekattuna tuota pco ta tai mitään muita mahdollisia syitä lyhyeen kiertoon?

Vieläkös @Jasuuu käy tääl kurkkimassa vai ootko jo siirtynyt syyskuisiin?

ON: täällä olisi laskureiden mukaan jo 9+1 mut tosi kummallista kun en oo vieläkään käynyt ultrassa enkä neuvolassa ni ei oo vieläkään mitään käryä eleleekö tuolla edes ketään (n). Ensi viikolla olis eka neuvola ja siellä toivottavasti kuuluisi sydänäänet sitten.

Tärppirikasta kevättä teille kaikille :love:!
Kiitos. Tuntuu ihan uskomattomalta. Mä en oo todennäköisesti kans menossa varhaisultraan vaan vasta sit nt-ultraan. Mul on ensimmäinen kriisi että koska uskallan soittaa neuvolaan. Siellä kyllä ohjeistettiin että heti ku menkat on jääny pois. No ehkä mä loppuviikosta soitan :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: ahmis
Ooh kävin pitkästä aikaa kurkkimassa teidän kuulumisia, onnea paljon @Nadine88 plussassa :love:! Piinailijoille myös kovasti paljon plussaonnea :love:!

Voi @Wintersun pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta, kuulostaa kyl niin lyhyelle tuo luteaalivaihe et tosi hyvä kun pääsette hoitoihin selvittelee asiaa eteenpäin! Olikos sulla koskaan aiemmin tsekattuna tuota pco ta tai mitään muita mahdollisia syitä lyhyeen kiertoon?

Vieläkös @Jasuuu käy tääl kurkkimassa vai ootko jo siirtynyt syyskuisiin?

ON: täällä olisi laskureiden mukaan jo 9+1 mut tosi kummallista kun en oo vieläkään käynyt ultrassa enkä neuvolassa ni ei oo vieläkään mitään käryä eleleekö tuolla edes ketään (n). Ensi viikolla olis eka neuvola ja siellä toivottavasti kuuluisi sydänäänet sitten.

Tärppirikasta kevättä teille kaikille :love:!
Täällä mä vielä käyn joka päivä kurkkimassa :D Viimeviikolla oli np ultra ja siellä kaikki hyvin :) Ite sain hyvää mielenrauhaa tolla dopplerilla.. tilasin kiinasta ja makso 16 e :) tosi hyvä ollu ja äänet sain kuuluu jo rv 9! Varmasti sullakin kaikki hyvin masussa :)
 
  • Tykkää
Reactions: vuuti ja ahmis
hitto.. ne viivat lähti jo haalistumaan päin (n) siis voiko olla mahollista? Ja voiko olla mahollista että tummuvat vielä ovulaatio tuleekin myöhemmin ( eli normi aikaan kp 17 niiku oletin ennen..).. mystistä.. vai vaikuttaako pissan vahvuus kuin paljon viivojen tummuuteen..? Oli ehkä vähän laihaa tossa töitten jälkeen. :rolleyes: kuvaa en saa.. aijaassa oli joku virus varotus :eek:
 
Aloitin letrot nyt kp2 eli syön nyt tässä kierrossa kp2-6 letroja. Toivotaan että toimii!

Letroista vasteultra on 23.3 perjantaina.

Perjantaina meillä on varattu sviitti Haikon kartanosta, 3 ruokalajin menulla. Huoneessa pullo kuohuvaa ja sänky koristeltu ruusunterälehdillä. :love:
 
@Wintersun mie epäilen että ovis ois voinu ollakkin vaikka tänään.. siis tuli töitten jälkeen kotiin kävellessä oikea nivunen tosi kipeeksi.. ja koiran kanssa iltalenkillä myös.. aattelin että nyt lähti vissii lonkka sijoiltaa.. säteili alavatsaan ja maha oli ihan turvoksissa.. nyt tuntuu että kivut ja vatsa alkaa hellittää ja testi viivat haaleet edelleen..(n)
voiko ovulaatio kipu olla tollanen? Muistan kyllä vanhasta muistista että miulla on ollu tois voimakkaat ovis kivut.. Mut toivotaa et tän aamuset talletukset riittää, ajotus olis ollu ainakin täydellinen:love:
Mut meinasin vielä testailla loppuviikon, ni näkee sitten alkaako kuitenkin tummua uudestaan..
Eli siis voiko se plussa olla niin nopee että olis ollu työpäivän aikaan.. Aamulla melkee plussa ja illalla jo haalistunu..
 
@äiti_82 Mulla ainakin ensin vahveni ovisviiva ja sitten se haalistu :unsure: Ehdin nimittäin viime kierrossa innostua, että ovis on jo kp 14, mutta normaalisti kp 17-18 se vasta oli.

Aloitin myös ovistestailut tänään ja ihan hailura tuli :LOL: Flo ennustaa ovista sunnuntaille, itse arvelen sen tulevan vasta tiistaina tai keskiviikkona.
 
  • Tykkää
Reactions: äiti_82

Yhteistyössä