.

Pahoittelut negoista ja uusista kierroista:(
@Maya123 paljon onnea ihanasta plussasta:love:
Mulla ei juurikaan oo viel oloja mihikkään suuntaan. Ihan hirveeesti aivastuttanu, mutta siihen syy on varmaan katupöly ja siitepöly:LOL: tissit vähän tullut aroiks, mutta tämäkään ei oo poikkeavaa muihin kiertoihin. Ja jos oikein kuvittelee, niin jotain pieniä mahatuntemuksia on.
 
@Wintersun toivotaan, että siellä olis jo vuoto pilkuhiljaa loppumaan päin! :)

Tänään alko fitfarmin sport valmennus jonka ostin. Viime viikolla asiaa mietin, mutta totesin ettei ole rahaa. Ajatus jäi kummitteleen ja lauantai-iltapäivänä miehen kanssa käytiin vähä metsässä kävelemässä ja kätköilemässä ja sen jälkeen grillillä syömässä ja tietysti käytin ilkeenä akkana tilaisuuden hyväkseni ja kysäisin ostaisko se mulle sen:ROFLMAO: Suostu:D Tunnen mieheni niin hyvin, että tiedän millon on oikee hetki kysyä jotakin tollasta ja ajotus onnistuu lähes aina:D
Ihana oli viettää miehen kanssa aikaa kiireettömästi ja ulkoilla kauniissa säässä metsässä.
Koska keltarauhanen voi alkaa tuikkimaan/oireilemaan? Ihan kun tänään olisin jotakin pientä jo tuntenut vaikka vasta dpo2 menossa:D Voi olla kuviteltuakin toki
 
@Wintersun kyl nyt alkaa varmasti pian helpottaa! Mulla loppui vuodot aika nopee sen ruven irtoamisen jälkeen. Hyvä hyvä!

Ei oo vielä alkanut mut eiköhän ne aamuun mennessä oo jo. Jos ei niin odotan kyl sittenkin vielä keskiviikkoon. En yhtään kyl haluu edes testaa o_O:LOL: jos tulis plussa niin haluun kunnon plussan enkä mitään arvailun varaan jäävää. Esikosta tein plussan varmaan muutama päivä sen jälkeen ku menkat olis pitänyt olla.
Ei oo kiire, jaksan kyl odottaa:LOL:

Onnea @Maya123 ! :love:
 
Voi harmi jos ei enää ole mahdollisuutta onnistua. Tää kierto on meillä jo ohi, kun vuodan edelleen, eikä siis tietenkään mitään voi tehdä. Ja ovis mulla on varmaan ke-to, ei tosiaan näytä laantumisen merkkejä tämä vuoto. Mut ens kierto toki, ovistestejä teen en takia et jos en ite bongaa oireista ni osaan laskea milloin menkat alkaa. Luultavasti makkarissa ollaan melko aktiivisia tän jälkeen kun 4vkoa jo mennyt puutteessa :LOL: ens kierrossa alkaa jo se sumute mikä tekee ns. Vaihdevuodet mulle. Se alkaa kyllä oviksen jälkeen.
No aika epäuskoinen oon sen onnistumisen kanssa. Joo voin vaan kuvitella että makkarissa on säpinää tuon ajan jälkeen! ;):D Toivottavasti vuoto loppuis pian kun kerran se rupikin jo irtosi :) Mielenkiintoista et millanenkohan olo siitä tulee kun tehdään ne vaihdevuodet, siis kun luonnollisissa vaihdevuosissa on niitä kuumia aaltoja jne (n):D
 
@Maya123 onnea plussasta!

On: Tissit kipeyty jo dpo1 ja nyt vasta dpo3 ja kipeytyy vaan ja alkaa turpoon. Inhottavaa kun tiedän, että se pahenee vaan menkkoja kohti siihenkin vielä 1,5vk aikaa. Viime kierrot on ollut just tämmösiä näiden tissien kans ja mitään ei oo ennenkään tarkottanu... :(
 
Mä olen nyt lomalla ja siksi käynyt vain harvakseltaan lukemassa. Ovisplussa tuli nyt, eli ovis menee huomiselle ja siten mahdollinen LA ensi vuoden puolelle.. Mut voi kai sitten poistaa listalta ja siirryn haaveilemaan 2020 vauvasta :)

Toivotaan että saadaan kuitenkin tähän ketjuun vielä muutama plussa aikaiseksi, tsemppiä :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Minic ja Tiutiti
Mikä tilanne sulla on @Tingeli ?

Oletko @lehmätyttö tehnyt uutta testiä sen viimeisen jälkeen?

Alkoikoi @Minic sun menkat?

Entäs @StellaMom @pure love teidän tilanne? Teistä ei ole hetkeen kuulunut ja tää ketju lähenee loppuaan! Mietin vain, mitä teille kuuluu.

Saako sut @Maya123 jo siirtää plussanneisiin:love:

Huomenna on muuten viimeinen mahdollinen ovispäivä, jotta laskettuaika ehtisi tämän vuoden puolelle vielä (just katoin, et jos huomenna on ovis, niin la olisi 31.12.

Olipas tänään :sick: Nyt vihdoin lähti rupi irti, hirvee tulva yhtäkkiä ja hyytymä (anteeksi :unsure:) jospa tämä vuoto sit nyt lähtis laantumaan.

Oon tehnyt yhden apteekin ultran ja siihenkin tuli kuivuttua hento viiva. Aattelin että teen vasta tulevana viikonloppuna uuden testin ellei täti kurvaa kylään. :unsure:
Väsymys on ihan valtava, samoin valkkaria tulee ihan kunnolla koko ajan!

Onnea plussanneille :love:
 
En ole pystynyt tulemaan tänne lukemaan muiden onnistumisista, kun mieli maassa ja kova itkuahdistus kokoajan.

Kroppa ja hormoonit ihan sekaisin ollut koko alkukierron ja nyt pakkotulla avautumaan:(

Menkat oli siis neljä päivää myöhässä päivää ennen vuotoa sain TAAS pc:hen valeplussan.
Tein Digin vielä menkkohen jälkeen kp3 mutta se oli nega. Nyt on kp7 asti ovistestit olleet melkein plussaa ainakin eilen ja tänään, mutta voiko olla normaalia saada ovisplussaa kp9 :unsure:
Kuvissa viikonlopun ovistestit kuivuneet ja jäänyt vain tuo viivanpaikka, mutta olivat kyllä melkein yhtä kirkkaat kuin tuo ylin tänään tehty
IMG_20190409_113816.jpg IMG_20190409_113545.jpg
 
En ole pystynyt tulemaan tänne lukemaan muiden onnistumisista, kun mieli maassa ja kova itkuahdistus kokoajan.

Kroppa ja hormoonit ihan sekaisin ollut koko alkukierron ja nyt pakkotulla avautumaan:(

Menkat oli siis neljä päivää myöhässä päivää ennen vuotoa sain TAAS pc:hen valeplussan.
Tein Digin vielä menkkohen jälkeen kp3 mutta se oli nega. Nyt on kp7 asti ovistestit olleet melkein plussaa ainakin eilen ja tänään, mutta voiko olla normaalia saada ovisplussaa kp9 :unsure:
Kuvissa viikonlopun ovistestit kuivuneet ja jäänyt vain tuo viivanpaikka, mutta olivat kyllä melkein yhtä kirkkaat kuin tuo ylin tänään tehty
katso liitettä 6296 katso liitettä 6297
Oletko käynyt puhumassa kenenkään ammattiauttajan kanssa noista sun ahdistuksista? :( Sun viesteistä on jo pidemmän aikaa välittynyt itselle sellainen olo, että voisi tehdä sulle hyvää käydä purkamassa tuntoja jollekin ammattilaiselle. (n) Stressi ja jatkuva ahdistus eivät ainakaan helpota lastensaantia, kun kroppa luonnollisesti reagoi niihin. Tsemppiä ja voimia sulle!
 
Oletko käynyt puhumassa kenenkään ammattiauttajan kanssa noista sun ahdistuksista? :( Sun viesteistä on jo pidemmän aikaa välittynyt itselle sellainen olo, että voisi tehdä sulle hyvää käydä purkamassa tuntoja jollekin ammattilaiselle. (n) Stressi ja jatkuva ahdistus eivät ainakaan helpota lastensaantia, kun kroppa luonnollisesti reagoi niihin. Tsemppiä ja voimia sulle!
Lapsettomuuspsykologilla käyn :) mutta kun mieli on päättänyt että haluaa vauvan, niin ei siitä pääse yli (n)
 
Lapsettomuuspsykologilla käyn :) mutta kun mieli on päättänyt että haluaa vauvan, niin ei siitä pääse yli (n)
Hyvä, että saat purkaa tuntoja myös ammattilaiselle.
Muoks. Mä oon huono sanomaan mitään tsemppauksia kummempaa tällaisissa tilanteissa, kun oon itse hyväksynyt sen tosiasian, että lapsen tulo kestää, eikä lapsi tule ilman apuja. Paljon vähemmän on stressiä, kun on pystynyt hyväksymään asiat. Mutta mulla onkin ollut kahdeksan vuotta aikaa sulatella PCOS-vaivaa ja sen tuomia ongelmia mielessäni.
 
Viimeksi muokattu:
Onnea plussanneille :love: Ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :poop:

Tänään raskaustesti nega, ei kyllä vielä myöhässä ole. :cautious: Lääkärissä kävin tänään ja laitto lähetteen vielä gynelle. Sieltä tulee sit lähete. Kaikki labrat oli ok. (n)
 
En ole pystynyt tulemaan tänne lukemaan muiden onnistumisista, kun mieli maassa ja kova itkuahdistus kokoajan.

Kroppa ja hormoonit ihan sekaisin ollut koko alkukierron ja nyt pakkotulla avautumaan:(

Menkat oli siis neljä päivää myöhässä päivää ennen vuotoa sain TAAS pc:hen valeplussan.
Tein Digin vielä menkkohen jälkeen kp3 mutta se oli nega. Nyt on kp7 asti ovistestit olleet melkein plussaa ainakin eilen ja tänään, mutta voiko olla normaalia saada ovisplussaa kp9 :unsure:
Kuvissa viikonlopun ovistestit kuivuneet ja jäänyt vain tuo viivanpaikka, mutta olivat kyllä melkein yhtä kirkkaat kuin tuo ylin tänään tehty
katso liitettä 6296 katso liitettä 6297
Siis eikö nuo ole raskaustestejä?

Joka tapauksessa ovistesti on plussaa vasta kun testiviiva vähintään yhtä vahva. Joillakin ovistestit voi näyttää melkein vahvaa vaikka koko kierron En tiedä kyllä mistä se kertoo ...
 
Oviskysymys: Oon nyt tikuttanut kp 11-18. Kp 15 sain tummimmat viivat, mutta en ihan tasavahvoja silloinkaan. Sen jälkeen on ollut haaleemmat, mutta saman vahvuiset kp 16-18. Kp 15 ja 16 oli limoja ja kp 17 jo kuivempaa, mutta kivut tuolloin. Onko se ovis (jos on ees ollut) niin ku kp 16 kun vielä kosteaa vai kp 17 jolloin jo kuivaa :ROFLMAO: Tällähän ei juurikaan ole mitään väliä, mutta haluaisin vaan oppia tunteen kroppaani näin kun 37v tulee mittarin ja tietään mikä mun luteaalivaihe on :ROFLMAO:
 
Viimeksi muokattu:
Täällä tuli tänään päivällä hieman vaaleaa tuhrua paperiin ja aattelin et nonnii menkat ne sieltä tulee :poop: Nyt oli eka kerta kun otti menkkojen alkaminen tosi koville, oon nyyhkyttäny koko illan asian takia. Kunnes tajusin ettei sen tuhrun jälkeen tullutkaan enempää vuotoa, yleensä tässä vaiheessa on jo hanat auki. (n) Mies yritti lohduttaa että jos se olikin kiinnitysvuotoa. Itse yritän asennoitua menkkoihin ettei tuu taas näin paha mieli muutoman päivän päästä. Nyt siis 28/28-31 menossa.
 
Mikä tilanne sulla on @Tingeli ?

Oletko @lehmätyttö tehnyt uutta testiä sen viimeisen jälkeen?

Alkoikoi @Minic sun menkat?

Entäs @StellaMom @pure love teidän tilanne? Teistä ei ole hetkeen kuulunut ja tää ketju lähenee loppuaan! Mietin vain, mitä teille kuuluu.

Saako sut @Maya123 jo siirtää plussanneisiin:love:

Huomenna on muuten viimeinen mahdollinen ovispäivä, jotta laskettuaika ehtisi tämän vuoden puolelle vielä (just katoin, et jos huomenna on ovis, niin la olisi 31.12.

Olipas tänään :sick: Nyt vihdoin lähti rupi irti, hirvee tulva yhtäkkiä ja hyytymä (anteeksi :unsure:) jospa tämä vuoto sit nyt lähtis laantumaan.
Ei raportoitavaa.. huoh.. Ei siis edelleenkään vuotoa tai mitään muutakaan..
 

Yhteistyössä