Toiveissa toinen lapsi <3

Nanna mulla toi Royal gelee aiheutti välivuotoja, joita ei koskaan ennen ole ollut (tai noiden käytön jälkeen). Eli joskus heti oviksen jälkeen veristä tiputtelua. Ja rusahtavaa/veristä tiputtelua jo 5 päivää ennen menkkoja. Sama molemmissa kierroissa joissa käytin tuota. Lueskelin sitten keskustelupalstoilta, niin näytti olevan muitakin, joilla oli samaa ongelmaa ollut. MUTTA onneksi kuitenkin suurella osalla oli vain positiivista sanottavaa noista.

Tänään dpo8 ja lämmöt koholla... Eikä edelleenkään mitään tuntemuksia tai oireita. Paitsi jos oire on se, että pinna on tosi kireellä :LOL: Saattanee vaan johtua ihan jostain muustakin :p

Olipas monella muuttunut kp1. Harmi. Ahistava aina saada keräiltyä se uusi into uuteen kiertoon :(
 
Uudet tsempit kaikille kp1:lle!

Mä en oo kyllä nyt yhtään varma että oliko viime viikolla ovulaatiota vai ei (n) Noh. Aktiivinen viikko kuitenkin takana, joten nyt vain sormet ristiin ja odottelemaan. Hauskaa että mennään näin samassa vaiheessa LittleOne! :)
 
  • Tykkää
Reactions: LittleOne
Niin inhottavaa kuin uuden kierron alkaminen onkin, niin tosi kiva että löytyy juurikin sitä nobeliuksen mainitsemaa vertaistukea <3

Vaikka pettynyt olenkin, niin pitää myöntää, että kovin aktiivisia ei kyllä tässä kierrossa oltu...
Otan jälleen huomenna Clomit esiin, ja menkkojen loputtua aletaan hommiin! ;)

Tsemppiä myös muille! Kesävauva on yhtä hyvä kuin toukovauvakin (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Välli
Niin inhottavaa kuin uuden kierron alkaminen onkin, niin tosi kiva että löytyy juurikin sitä nobeliuksen mainitsemaa vertaistukea <3

Vaikka pettynyt olenkin, niin pitää myöntää, että kovin aktiivisia ei kyllä tässä kierrossa oltu...
Otan jälleen huomenna Clomit esiin, ja menkkojen loputtua aletaan hommiin! ;)

Tsemppiä myös muille! Kesävauva on yhtä hyvä kuin toukovauvakin (y)
Mullakin alkaa huomenna Clomikuuri. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: nuohooja
dpo 9 lämmöt 36,5 eli koholla edelleen. Eikä mitäään oireita.

Nyt jää viimeiset piinailupäivät vähän vähemmälle piinailulle, kun lähdetään jo ylihuomenna reissuun. Jospa sitä pääsis sunnuntaina testaamaan. Tai sit vaan ne menkat alkaa reissussa :LOL:

Verikokeen tulokset saatu samana päivänä. Loistavaa! Kaikki oli kunnossa ja hyvin viitearvojen sisällä. Ja mikä mukava kuulla, että kuulemma varmasti olen tässä kuussa ovuloinnut, näillä arvoilla :geek:
 
Välli, tosi kiva että ollaan näin samassa tilanteessa :D

Tervetuloa jenskusein! Toivottavasti vierailusi jää lyhyeksi ;)

LittleOne kiva että olet noin hyviä uutisia saanut! Hauskaa reissua ja plussatuulia sinne (y)
Otatko muuten 1 vai 2 tbl? Mietin kun otan kaksi, että otetaanko ne samalla vai esim kaksi kertaa päiväss aamu, ilta? Huomenna haen lisää clomeja Apteekista ni toki voin kysyä. Mut ajattelin jos Clomeilijoilla tietoa :ROFLMAO:
 
Meinasin jo liputella täydellisen oireettomuuden puolesta ja näin ollen nostattaa toivon kipinää. Tänään kuitenkin dpo10 ja tissit urheillessa hellät. Eli se perinteinen menkkoja edeltävä tissikipu on täällä :cautious:

Toki plussaa se, että hyvin monessa kierrossa näillä päivillä on jo rusehtavaa vuotoa. Nyt ei. Jee :D

tiiiira ollaan tosiaan samoilla päivillä. Mulla tänään kp25 :)
 
Moikka! Mahtuuko tänne yks kuumeilija lisää:whistle:
Mä oon 20v, mies myös. Esikois poika on kohta 5kk & toiselle on annettu lupa tulla heti kun edellinen poistui yksiöstään;) Mulla on monirakkulaiset munasarjat, en aina ovuloinut niin esikoista tekemällä tehtiin yli vuosi & juuri ennen hoitoihin pääsyä tulikin plussa:love: Toivon, että toinen tulisi edes vähän helpommin mut ken tietää! Mulla nyt kp 23/28 yk 4
 
Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille. :(
Peukut pystyssä kaikille piinailijoille.
Sekä tervetuloa uusille! :)

Täällä eletään ovulaation aikaa, aamulla plussa testiin ja nyt iltasella jomotuksia ja uutena ovis oireena päänsärky! Talletuksia tehty ja nyt kädet ristiin! :p Mulla ovulaatio tuntuu tapahtuvan pian o-plussan jälkeen, yleensä samana päivänä.

Onko muilla kokemusta vielä tuosta Royal geleestä? Myös maca kokemuksia olisi kiva kuulla.
 
Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille. :(
Peukut pystyssä kaikille piinailijoille.
Sekä tervetuloa uusille! :)

Täällä eletään ovulaation aikaa, aamulla plussa testiin ja nyt iltasella jomotuksia ja uutena ovis oireena päänsärky! Talletuksia tehty ja nyt kädet ristiin! :p Mulla ovulaatio tuntuu tapahtuvan pian o-plussan jälkeen, yleensä samana päivänä.

Onko muilla kokemusta vielä tuosta Royal geleestä? Myös maca kokemuksia olisi kiva kuulla.
Mä söin 2kk Royal geleetä, tuloksena ekasta kierrosta kemiallinen, tokasta ei mitään ja luulen ettei ees ovista... Nyt tän kierros alusta macaa ja greippimehua ja tuloksena enää kertaa ikinä tikulle saatu ovisplussa ja tosi selkeät oviskivut 24h plussasta, eli siihen maca varmaan auttoi. Nyt dpo4 ja jännäilyä :geek:
 
Mä laitan ihan vaan veden sekaan... ei se herkkua oo, mutten ole niin kovin herkkä. Oon pidempään käyttänyt viherjauhetta, mikä on vielä pahempaa. Mutta joku sanoi kaakaon joukossa saavansa sen alas hyvin.
Mun mies kun toi tota macaa, ni sano et hyi hitto se maistuu kauheelle. Sit maistoin sitä pelkälteen ja sanoin että vois se pahempaakin olla. Sit ku sekotin smoothieen ni hyi että meinas tulla oksu kun enemmän maisto sen maun:sick::ROFLMAO:
 
Armadillo: Mitä on viherjauhe? Eikös macaa saa myös kapseleina, onko yhtä "hyvää" tavaraa kuin jauhe?
Söitkö Royal geleetä millaisella annostuksella ja söitkö läpi koko kierron vai miten?
Viherjauhe on tollanen supervitamiinipommi, sisältää vehnän- ja ohranorasta, paria eri levää, pinaattia, nokkosta (saa käyttää raskauden aikana jos on jo aiemmin käyttänyt, mutta ei saa aloittaa, liian puhdistava vaikutus aluksi) Macaa saa myös kapseleina, mutta hinta onkin sitten moninkertainen. Cocovin 300g macajauhe maksaa 15€ ja kestää ainakin pari kuukautta kun kapselipurkki oli n.40€ ja olisko siinä ollut 1 vai 2 kk annos. Tehosta ei tietoa... Geleetä otin ekan viikon 2 kapselia ja lopun aikaa 1 päivässä.
 

Yhteistyössä