Toiveissa toinen lapsi <3

Täällä kurkkukipua.toiv flunssa ei sotke kiertoa tai haittaa ovulaatiota. Talletukset jokatapauksessa aloitettu toissapvnä, nyt kp 13. Ostin niitä mamavitskuja varmuuden vuoksi niin ei ainakaan vitamiineista jää kiinni tää homma :) valkovuoto on jo vähän limaisempaa (ah nää limakeskustelut:LOL:) mut ei vielä kunnon kananmunamaista.
 
  • Tykkää
Reactions: Välli
Tervetuloa uusille :)

Täällä uusi kierto hyvässä vauhdissa. Vuoto loppunu muutama päivä sitten ja seuraavaksi odotellaan ovista tulevaksi. En ole tikutellu ovista aikasemmin enkä vielä tässä kierrossa meinaa tikutellakaan ku hyvät limat ja jomotukset on ollu yleensä ovulaation aikaan. Varmasti en kyllä osaa sanoa onko ovulaatiota tapahtunu vai ei. Lämpöjä nyt seurailen ensimmäistä kertaa. Jännää :D
 
  • Tykkää
Reactions: LittleOne
Meni aivan kuten arvelin. Reissussa tuli kp1 ja näin ollen uusi kierto meneillään jo.

Onko nyt jo yk11 :eek: No poikkeuksena lähes kaikkiin muihin kiertoihin, niin tällä kertaa ei maailma romahtanu kp1 :) Positiivista sekin. Jotenkin reissussa oli niin mukavaa, että päätin jo etukäteen että siellä fiilistä ei saa mikään masentaa..ja johan tuo alkaa olla suurempi todennäköisyys negakiertoon entä plussakiertoon :LOL: Ei vaan jaksa enää masistella! Kun ei tuu niin ei tuu. Ja nyt sai mieskin kutsun tutkimuksiin, että löytyykö jotakin "vikaa" sieltä suunnalta.

tiiiira mikäs tilanne sulla? Vieläkö jännäilet?
 
LittleOne, voi höh :/ Mutta josko se kliseiseltäkin kuulostava sanonta; lopettaa yrittämisen niin tärppää, toteutus nyt teidän kohdalla.
Juu täällä kp28, eli jännäillään edelleen. Tilasin testejä muutaman odottelemaan. Ei kyllä oo nyt yhtään semmonen fiilis että ois raskaana..
 
  • Tykkää
Reactions: LittleOne
Voishan sitä tännekin liittyä kirjoittamaan ettei tuu aika pitkäksi ;) Kun kerta toista yritetään. Ikä 32v, yk2 ja kp 24/28 ja tunne ettei oo tärpänyt eli eiköhän kohta ala yk3.

Käyttöön ensin kierrossa macajauhe ja punaviini :ROFLMAO: Tota Royal Geleetä en uskalla vielä ottaa mukaan kun pelkään tota tiputteluvuotoa ja että sekottaa kiertoa .

Lisäksi aattelin raskauskeijusta tilata ton ovis+raskaustesti liuskapaketin.
 
Mikäs tilanne teillä on? :)

Mulla kp 9 ja himoja alkaa jo olemaan. Perjantaina olisi vasteultra, näkee tapahtuuko siellä mitään.
Onko muilla kokemuksia Royal Geleestä? Uskaltaako syödä Clomien ja terojen lisäks?
 
Mulla nyt kaavinta ohi kun ei lääkkeellinen tyhjennys auttanut keskenmenossa. Eli menkkoja odottelen 4 viikon päähän (tuskin alkaa noin täsmällisesti). Ja jos sitten pääsis uudestaan yrittämään toista lasta. Noi aika pessimisti olen asian suhteen ja keskenmenon uusinta pelottaa....
 
Hei!

Saisinko liittyä joukkoonne? Kaipaisin vertaistukea.

Ikä 31, Vantaa ja 1 lapsi ennestään 01/14. Ja toisen kohalla menossa yk9. Miehelle eka.

Nyt kp 14 ja eka kierto ovistestien kanssa. Tosin alotin testaamisen tänään vasta kun edellinen kierto oli 32päivää ja mies palaa huomenna reissusta. Mitä mieltä testistä?
 

Attachments

Hei!

Saisinko liittyä joukkoonne? Kaipaisin vertaistukea.

Ikä 31, Vantaa ja 1 lapsi ennestään 01/14. Ja toisen kohalla menossa yk9. Miehelle eka.

Nyt kp 14 ja eka kierto ovistestien kanssa. Tosin alotin testaamisen tänään vasta kun edellinen kierto oli 32päivää ja mies palaa huomenna reissusta. Mitä mieltä testistä?
Tervetuloa! Testi näyttäis siltä, että kannattaa tehdä vielä tänään useempi lisää :)
Täällä palstalla oon pyörinyt ja lueskellut, mutta tähän ketjuun en oo pahemmin kirjoitellut. Miten voikaan tää toisen teko olla niin hankalaa... Ensimmäinen tuli vahingossa hiukan vajaa 8 vuotta sitten ja nyt on yk5 lopuillaan, dpo10 ja äsken tehty testi puhdas valkoinen nega. Toki tiedän ,että aikaista on...Voi blääh... Välillä on toiveet niin korkealla ja ihan varma raskautumisesta ja välillä ihan pohjalla. Eilen vielä yksi kaveri kertoi saaneensa juuri plussan ja hän jätti pillerit pois pari kuukautta mua myöhemmin. Tottakai olin iloinen, mutta kyllä se kirpaisi :unsure: Jos menkat taas alkavat niin varaan ajan gynelle ja tutkitaan lisää, kävin jo viime kierrossa ja ultrattiin kohtu ja munasarjat, ne näyttivät hyviltä. Vain johtofolli oli liian pieni, mutta ovulaatio olikin sitten myöhässä ja tuli vasta kp17. Toki sitä en tiedä tuliko oikeasti. Noh, tsemppiä kaikille yritykseen ja niiin toivon niitä plussia meille kaikille :love:
 
Täällä kp6 eli kohti uuttaa... Jostain syystä vaan nyt on niin eri fiilis entä aikasemmissa kierroissa. Semmonen tunne, että ei ole edes tarvetta yrittää. Kun johan tässä on yritetty :p
Edessä juhlia ja mielenkiintosia työhommia, joten en oikeesti pistäis pahakseni vaikka tämäkin kierto olisi meillä negakierto. Ja esikoisen uhmailutkin kadonnut, joten ihana vaan nauttia tästä helposta arjesta.
Miehelle en uskalla sanoa mitään näistä fiiliksistä. Vuoden päivät itkeny kerran kuussa alkavia menkkoja ja vaipunu päiväksi epätoivoon ja masennellu... Nyt kun sanoisin, että tässä kuussa voidaan tärppipäivien vaan mennä ja kattellaan kuukauden päästä taas enempi "tosissaan". Niin johan tuo hullun leiman mulle antais :LOL:

Armadillo
kyllä se vaan jostain syystä aina kolahtaa kun kuulee muiden plussista. Etenkin kun onnistuvat "helpolla". Toisin kun ite. Vaikka eihän se ole itseltä pois, mutta silti :)

kia1981 mulla ton näkönen ovistesti tarkottais todennäkösesti sitä, että tänään illalla testatessa olis plussa ;) Toki kaikilla ei mee samalla tahilla nuo viivan tummumiset ja ja ja... Että älä ihmeessä masennu jos plussaa ei tänään eikä vielä huomennakaan tule :)
 
kia1981: Tervetuloa! Kyllä tuo on jo lähellä plussaa, itselläni testi olisi todennäköisesti plussa jo samana päivänä.

LittleOne: Huippu asenne sulla uuteen kiertoon! Sehän se ois just parasta, että olisi muuta ohjelmaa ja ajateltavaa, että saisi ajatukset kokonaan pois tästä yrityksestä...

Muakin kirpasee aina, kun kuulee jonkun läheisen odottavan/saaneen vauvan. Ja juurikin nuo "yllärit" ja kertalaakista raskautuneet... Eipä sillä kaihomieli tulee myös kun näkee tuntemattomienkin pallomahoja. Vaikka eihän noista mikään oo itseltä pois, mutta tunteelle ei tosiaan voi mitään.

Täällä dpo7 ja taas on toiveet niin korkeella. Mitenhän sitä aina vaan jaksaa uskoo ja toivoo sitä ihmettä, vaikka aina se pettymys sieltä tulee...
Viikonlopulle suunnitteilla parisuhdeaikaa miehen kanssa. Jospa jaksaisi sen voimin taas sitten nousta, jos ne menkat sieltä ensiviikolla ilmaantuvat taas sulostuttamaan elämää.

Mites muuten olisiko muista kiva, jos olisi joku lista palstailijoista, kp:sta, yk:sta, dpo:sta jne? Musta ois helpompi pysyä kärryillä itsekunkin tilanteesta sellaisen avulla. Ajatus vain.
 
  • Tykkää
Reactions: LittleOne
Lista vois olla kiva :)

Tänä aamulla dpo11 ja niin puhdas nega kuin vain olla ja voi. Ei edes viivanpaikka, no mutta eipähän tarvi arvuutella. Nyt ei jotenkaan enää jaksa uskoa, että se plussaksi muuttuisi. Jos menkat siis ovat alkaakseen niin toivottavasti pian, kalenterin mukaan pitäisi alkaa huomenna, mutta saas nähdä pidentääkö myöhäinen ovis kiertoa.

Nanna87 toivottavasti ens viikolla sieltä plussa pamahtaa!

LittleOne niin hyvä asenne. Jos ja kun yk6 alkaa niin aion myös (yrittää) miettiä ihan jotain muuta kuin vauvantekoa(y)
 
  • Tykkää
Reactions: LittleOne
Kp32, aamulla nega-testi tehty. Eiköhän ne menkat sieltä vklopun aikana ala. Silti pientä toivonkipinää alitaju pitää päällä josko se plussaksi vielä muuttuisikin....

LittleOne, tarttuispa muhun kans tuo asenne :) Taitaa olla niin että tämä itsensä kyttäily tässä kuussa on vaikuttanut kiertoon.
Rennolla mielellä juhannusvauvaa tekemään! Eikö ? :)
 
  • Tykkää
Reactions: LittleOne
tää on ihaba ketju ja vaikka liityin vasta nyt niin olen lukenut alusta asti. Vaikka ei se eka tullut helposti niin tässä tokassa on kestänyt kyllä nyt kauemmin ja vähän alkaa toivo mennä.

Nyt kp 16 ja talletukset tehty eilen illalla ja tänä aamuna. Otesti oli vaalentunut kp 14 jälkeen... Vähän jännittää riittääkö pupuilut. Mulla on nyt yleisin kierron pituus ollut 29 viimesen vuoden ajan. Nyt kumminkin edellinen oli se 32 ja sitä edellinen 27.

Esikoisen yrityksessä kierto oli 28 ja ovistestit näyttö plussaa joskus kp17, joskus jo kp 15...

Siinä kierrossa jossa raskauduin oltiin talletettu vain kerran kp 14 illalla ja kp 16 illalla.
 
Jee
kia1981 me mennään näköjään melkein samoilla kiertopäivillä :) Mulla kp 15 ja viimeisen vuoden aikana kierron pituus on ollut yleensä 29. Kierto ollut lyhimmillään 28 ja enimmillään 30.

Jee! Ompas kiva ja helpotus että en ole aivan yksin näillä päivillä. Miten sulla ton oviksen kanssa?

Mua senkin takia vaivaa riittikö pupuilut koska haluja ei ees ollut eilen kp 15 vaan mielestäni enemmän kp13-14... Pelkään et taas tää menee mönkään!
 
Mä odottelen täällä, että sais uutta gynekäynti alkaa tilaamaan... nimittäin dpo12, eikä edes viivanpaikkaa. Toivottavasti menkat alkais jo tänään niinku kuuluis, eilen ainakin mahassa ja selässä jomotteli aikalailla. Kyllä se juhannusvauvakin sopisi.

Välli oliko sulla nyt joku lääke tässä kierrossa? Ja oviksen vahvistamiseen ilmeisesti?
 
Jee



Jee! Ompas kiva ja helpotus että en ole aivan yksin näillä päivillä. Miten sulla ton oviksen kanssa?

Mua senkin takia vaivaa riittikö pupuilut koska haluja ei ees ollut eilen kp 15 vaan mielestäni enemmän kp13-14... Pelkään et taas tää menee mönkään!
Ovis joko oli tai sitten se on näillä näppäimillä käsillä. Kohtu aristaa nyt ja oon huomannu, että on alkanu synnytyksen jälkeen aristaa aina ovulaation aikaan. Vasemmalla puolen alkavatsassa on ollut muutamien vime päivien aikana nippailuja ja vihlaisuja. Talletukset tehty ke iltana ja jos tänään ukon kellistäis ;) Toivoa vaan voi että ne riittäis tärppiin, mutta suuret odotukset ei silti ole. Ai niin lämpö oli tänä aamuna korkeampi ku edelliset päivät..Eka kierto ku seuraan lämpöjä.
 
Mä odottelen täällä, että sais uutta gynekäynti alkaa tilaamaan... nimittäin dpo12, eikä edes viivanpaikkaa. Toivottavasti menkat alkais jo tänään niinku kuuluis, eilen ainakin mahassa ja selässä jomotteli aikalailla. Kyllä se juhannusvauvakin sopisi.

Välli oliko sulla nyt joku lääke tässä kierrossa? Ja oviksen vahvistamiseen ilmeisesti?
Joo, tai kolmas kierto Clomifenia menossa. Eka oli 50mg ja viime ja tää kierto 100mg.. :)
 
Ovis joko oli tai sitten se on näillä näppäimillä käsillä. Kohtu aristaa nyt ja oon huomannu, että on alkanu synnytyksen jälkeen aristaa aina ovulaation aikaan. Vasemmalla puolen alkavatsassa on ollut muutamien vime päivien aikana nippailuja ja vihlaisuja. Talletukset tehty ke iltana ja jos tänään ukon kellistäis ;) Toivoa vaan voi että ne riittäis tärppiin, mutta suuret odotukset ei silti ole. Ai niin lämpö oli tänä aamuna korkeampi ku edelliset päivät..Eka kierto ku seuraan lämpöjä.
Eikö sanota, kun lämmöt nousee ovis on ohi? Mut toisaalta, munasoluhan voi hedelmöittyä 24h. Eli äkkiä lakanat rullalle ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Ripsi83
Välli: tuo varmaan rauhottaakin ku gyne npin toteaa(y). mulla ei oo odotuksia tästä kierrosta. Ovulaatio oli luultavasti eilen ja kaks päivää ennen sitä talletettiin. Eilen ois pitäny mut ei ollu mahkuja. Pahoin pelkään että ei riitä tuo 2pv. Sit 5pv ennen myös mut se menee jo kauas...
 

Yhteistyössä