Toiveissa toinen lapsi <3

Täällä oli tänään testi aamu. PC antoi ihan olemattoman viivan, jonka saatoin kuvitella siihen. Tai sitten en, sillä digi näytti raskaana 1-2 :love: olo on vielä hyvin varautunut noitten keskenmenojen vuoksi ja lähinnä mua pelottaa ja jännittää. Toivoisin niin, että tällä kertaa tämä kestäisi, mutta aikahan sen näyttää. En uskalla oikein riemuita, päivä kerrallaan mennään.
Varovainen onnea Annenna! Tervetuloa kesäkuisiin, mikäli tämä 1-2 tulos on lopullinen totuus ;)
 
Kiitos nobelius! En uskalla vielä mihinkään ryhmään liittyä mukaan, kun alkukesästä tipuin tammikuisista :unsure: Mutta ehkä jos tässä vielä viikon parin päästä ollaan raskaana niin sitten :rolleyes:

Eilen kotiuduttiin reissusta ja pakko oli uittaa pc heti kotiin päästyä. Tällä kertaa viiva oli selkeä, mutta yhä hirmu hailakka. Eilen oli siis kp 26/24-28 ja dpo 11-12. Jännittää, että josko ne menkat sieltä kuitenkin vielä alkaa ja jää kemialliseksi tämä. Seuraavan kerran testaan loppu viikosta, jos sillon sais jo vahvan plussan :love:
 
Moi vaan kaikille,

ajattelin tulla mukaan keskusteluun, tuntuu että muiden kokemukset olis tervetulleita ja pääsis vähän purkamaan myös omia ajatuksia... :)
Vähän taustaa musta, eli olen 34v, yksi lapsi löytyy jo. Meillä on uusperhe, mieskin päälle 30v ja hänellä 2 lasta ennestään. Nyt meillä toiveissa yhteinen pieni. Nyt on menossa yk2, ja jännäpäivät lähestyy ensi viikon alussa noin suunnilleen....

Ensimmäinen lapseni on siis jo kohta 6v joten paljoakaan en muista alkuraskauden ajoista tai mitään muutakaan :D
Nyt sitten tässä kohtaa kiertoa tietysti seurailee kroppaansa, mutta en nyt osaa kyllä luetella mitään ihmeempiä oireita. Ainoa, joka on eilisestä ihmetyttänyt niin sellaiset vihlaisukivut alapäässä, ehkä häpyluun tietämillä. Onko kellään kokemusta josko ne liittyisi raskauteen vai onko ihan muuta vaan... en oo vastaavia vihlaisuja tuntenut kun viimeeksi loppuraskaudessa :)

Eli nyt menossa siis kp27/31

-minnuli-
 
Täällä ilmoittautuu uusi yrittäjä. 35 täytin juuri, 6 vuotias lapsi on ennestään ja nyt päätettiin alkaa yrittää toista. Aina on molemmat haluttu toista lasta, mutta nyt vasta elämäntilanne on järkevöitynyt ja rauhoittunut ja asuinpaikka vakio, että voimme antaa kakkosen tulla, jos tulee. Minulla myös unohtunut ensimmäisen raskauden asiat, joten melkein kuin esikoista yrittäisi. Jännittää, pelottaa ja toivotuttaa. Ensimmäinen yrityskierto siis vasta menossa. Edellinen raskaus alkoi onnekkaasti heti ekasta kierrosta, mutta nyt on ikää 7 vuotta enemmän ja kesällä otetun papan yhteydessä tehty ultraus paljasti, että olisi kunnon endo. Tämä lääkärihän jo pelotteli, että tuskin raskaaksi tulen, kun ikääkin on jo näin paljon, tuota järkytystä edelleen sulatellen. Siis vanhalla ultralla tutki tai hutki. Pari vuotta sitten tutkittiin kierukan vaihdon yhteydessä ja silloin toinen gyne katsoi että toisessa munasarjassa muutama pieni hyvälaatuinen kysta. Näiden koot (molemmilla kerroilla mitattu) täsmäsivät, joten toivon, että olisivat noita hyvälaatusia kystia vaan, koska tämä kesäinen gyne vaikutti vähän oudolta kaikkineen :(. Mutta koitetaan tässä miehen kanssa ottaa ilman paineita ja nauttia tästä yritysvaiheesta, jos meille suotaisiinkin molempien kovasti haluama pikkuinen.
 
Tervetuloa minnuli ja Freezone! Mullakin 6v lapsi ennestään ja samat fiilikset - alkuraskaudesta tai oikeastaan koko raskaudesta ja vauva-ajasta hyvin hatarat muistikuvat. Muistan iskiaskivut ja koliikin. :ROFLMAO:

Täällä kp14 menossa ja ehkä ovisplussa tänään tikussa. Otan illemmalla kuvaa niin voitte kommentoida asiaa. Ainakin tummunut kovasti ja nippailee jossain mahassa. Tällä kertaa ei oo tissit kipeät mikä lienee hyvä asia kun se ennustanut menkkojen alkua viime kuukausina. Talleteltu on ja taas kerran toiveet on hirveän korkealla ja pudotus tulee taas olemaan iso, jos täältä pudotaan. Miten se onkin aina että alkukierrosta on niin rauhallinen ja tässö vaiheessa hermoraunio. o_O
 
Jatkan yksinpuhelua...

Kp16 ja pyyhkiessä tuli äsken jotain punaista :cry::cry: Ajattelin että edellinen 21vrk oli pohjanoteeraus mutta ai että mua pelottaa että menkat alkaa...Hirveetä juilintaa ollut alavatsalla eilisestä asti.
 
Lumi87: Onko sulla ollut jo ovis? Voisiko olla kiinnittyminen kyseessä...?

Täällä kp5 ja menkat alkaa olemaan selätetty. Näin alkukierrosta sitä jaksaa suhtautua vielä realistisesti tähän kiertoon, mutta kummasti se ovulaation tienoilla alkaa taas toiveet herätä... Jospa tästä kierrosta sitten... Kasa ovulaatio- ja raskaustestejä tilattu, himotestaaja kun oon...

Voisiko joku taitava tehdä tähän pinoon sen listan meistä palstailijoista? Tekisin itse, mutta en taida osata. Pysyisin itse ainakin paremmin kärryillä itsekunkin tilanteesta sen avulla.
 
Mitä ihmettä mä teen? Kaksi viikkoa sitten tuli runsas verinen vuoto (menkat), eilen alkoi kovat menkkakicut (yleensä ei kipuja), ja eilen ja yöllä tuli pari tippaa verta.

Tein äsken huvikseni r-testin ja se on plussa. Onko tää keskenmeno vai mitä ihmettä?! Vai onko testi viallinen. Mä en ymmärrä nyt mitään tästä hommasta.
 

Attachments

Mitä ihmettä mä teen? Kaksi viikkoa sitten tuli runsas verinen vuoto (menkat), eilen alkoi kovat menkkakicut (yleensä ei kipuja), ja eilen ja yöllä tuli pari tippaa verta.

Tein äsken huvikseni r-testin ja se on plussa. Onko tää keskenmeno vai mitä ihmettä?! Vai onko testi viallinen. Mä en ymmärrä nyt mitään tästä hommasta.
Toivotaan että sulla ei oo sama tilanne kun mulla eli, mulla alkoi toukokuussa runsahkot menkat väliä oli vaan 21 päivää, ei kipuja. Sitten kesäkuussa tein plussan viikko ennen menkkoja jos väli olis ollut 21 päivää. Silloin oli pientä menkkajomotusta ja teelusikallinen tuli verta. Niin oli minusta omituinen raskaus mutta neuvola ei päästänyt ultraääni. Kävin yksityisellä jossa todettiin keskeytynyt keskenmeno, mutta jäi vähän epäselväksi olikoska keskeytynyt vai tuulimuna. Mutta tilanteesi kuulostaa vaan vähän samanlaiselta toivotaan ettei ole.
 
Toivotaan että sulla ei oo sama tilanne kun mulla eli, mulla alkoi toukokuussa runsahkot menkat väliä oli vaan 21 päivää, ei kipuja. Sitten kesäkuussa tein plussan viikko ennen menkkoja jos väli olis ollut 21 päivää. Silloin oli pientä menkkajomotusta ja teelusikallinen tuli verta. Niin oli minusta omituinen raskaus mutta neuvola ei päästänyt ultraääni. Kävin yksityisellä jossa todettiin keskeytynyt keskenmeno, mutta jäi vähän epäselväksi olikoska keskeytynyt vai tuulimuna. Mutta tilanteesi kuulostaa vaan vähän samanlaiselta toivotaan ettei ole.
Vahvistuiko sulla viiva ennen ultraa?

Kovasti tosiaan kuulostaa samanlaiselta tilanteelta. Koitan ottaa rauhassa, testaan huomenna uudestaan ja soittelen neuvolaan. Jos ei neuvola ota asiaa tutkiakseenmenen yksityiselle, on niin erikoinen tilanne.
 
Vahvistuiko sulla viiva ennen ultraa?

Kovasti tosiaan kuulostaa samanlaiselta tilanteelta. Koitan ottaa rauhassa, testaan huomenna uudestaan ja soittelen neuvolaan. Jos ei neuvola ota asiaa tutkiakseenmenen yksityiselle, on niin erikoinen tilanne.
Joo siis r-testi oli vahva koko ajan. Mulla meni siinä keskenmenossa vähän kaikki pilalle. Sain siis lääkkeet, eli lääkkeellinen tyhjennys. Sen jälkeen näytti 4 viikkoa testi plussaa enkä päässyt naistenklinikalle vaikka olin ihan varma että jotain jäi . No kävin taas yksityisellä ja oli jäänyt sit pääsin klinikalle ja kaavintaan. No nyt sit uus yritys alkanut. Mut jos raskaudun uudelleen niin kyllä pelottaa että tulee uusi keskenmeno. Mut soita neuvolaan ja toivottavasti pääset sitä kautta ultraan.
 
Tervetuloa mukaan kaikki uudet ja plussatuulia!

Täällä tuskallinen tilanne; kp 30/? Eilen aamulla tein herkän testin jota tihrustelin kauan että onko plussa vai ei, tänään sitä tikkua katsoin niin siinä oli selkeämmin haamuviiva. Tänään illalla tein apteekin oman testin joka oli selvä nega.... ei kyllä menkatkaan ole vielä alkanut mut ärsyttää!!! Aamulla uus apteekin oma testi.
 
Mitä ihmettä mä teen? Kaksi viikkoa sitten tuli runsas verinen vuoto (menkat), eilen alkoi kovat menkkakicut (yleensä ei kipuja), ja eilen ja yöllä tuli pari tippaa verta.

Tein äsken huvikseni r-testin ja se on plussa. Onko tää keskenmeno vai mitä ihmettä?! Vai onko testi viallinen. Mä en ymmärrä nyt mitään tästä hommasta.
Mulla oli viime kuussa vastaava tilanne, eli "menkat" ja seuraavan kierron puolessa välissä sain plussan. Mulla se oli alkujaankin "viallinen" raskaus ja hcg nousi tosi hitaasti, eikä siis näkyny menkkojen aikaan vielä testissä. Soitin neuvolaan ja pääsin onneksi hcg mittaukseen ja ultraan, ja siellä todettiin keskenmeno. Mutta onhan niitäkin, joilla on alkuraskaudessa vuotoja, jotka osottautuu vaarattomiksi. Toivotaan siis parasta! (y)
 
Lumi, näyttää kyllä todella haamujen haamuilta. Äh, inhoon kanssa tota jatkuvaa tulkitsemista :/
Mulla nyt sitten myös erikoinen tilanne... Jos ootte viisaampia niin auttakaa Eli tänään kp32/32, laskin aiemmin kierron väärin kun luulin et olis ollut kp31 kierron pituus. Tein aamulla cb digin joka oli RIKKI. Argh! Ei siis tullut ees sitä tiimalasia mittaa aikaa. Jäi siis ihan pimeeks koko testin näyttö. Avasin sen sitten ja kolme viivaa näkyy yhteensä liuskoissa. Ihan selkeitä viivoja. Luinvaan ettei ne silti välttämättä mitään merkkaa No lisää testejä hankittava. Ei siis menkkoja vaikka tänään olis kai pitänyt alkaa. Kyllä nimittäin tympäsee nyt tuo testi
 
Lumi, soittelehan neuvolaan, ellet jo soitellut, niin alkaa selkenemään.

Täällä kp 4/32. Kierto vaikuttaa pidentyneen parilla päivällä kun katselen paria viime kierron pituutta. Oli kyllä toiveet korkealla; ovisplussa oli selkeä ja siihen päälle vielä voimakkaat kivut! Mutta niin se uusi kierto vaan starttasi (n) Nämä menkat on kyllä olleet tavallista lyhyempikestoiset + täysin kivuttomat!
 
Tällänen tuli apteekkarin testiin aamupissasta. Tein rinnalla raskauskeijun one stepin joka näytti niin epämääräiseltä etten tiedä miksi tulkitsen. Nyt kyllä vähän hermostuttaa... oonko raskaana vai onko mennyt kesken? Missä kierrossa tämä on tärpännyt? Samaan aikaan toivo ja kamala pelko asiasta. Pakko kai se on neuvolaan soittaa mutta en usko että kukaan osaa lähiviikkoina sanoa mitään ellen ala vuotaa verta.

Näättehän tekin kaksi punaista viivaa vai voiko olla viivan paikka?
 

Attachments

@Lumi87, kyllä siinä minusta kaksi viivaa näkyy. Vuodatko siis edelleen vai loppuiko se? Jos se olikin alkuraskauden vuotoa, mikä ilmeisesti on aika yleistä? Odottele rauhassa päivä pari ja testaile jos viiva tuosta vahvistuu eikä vuotoja ole. Ja soittele sinne neuvolaan myös.
 

Yhteistyössä