Toiveissa vauva 2021

Joka päivä taas tullut luettua uudet viestit, ihanan aktiivista porukkaa! Loppuviikko oltiin miehen kans kaksin reissussa, tuli liikuttua luonnossa järjettömän paljon, oli ihana reissu ja teki kyllä hyvää kaiken stressin ja kiireen keskelle ❤

@Alinna86 oon niin pahoillani että vuoto sieltä lopulta alkoi :( tsemppiä taas uuteen kiertoon ❤
Ja samoin @minttuni toivoin niin kovasti että sieltä plussa tulisi! Voimia uuteen hoitokiertoon, sieltä se plussa varmasti tulee ❤

Kaikille muille uuteen kiertoon joutuneille myös halit ja jaksamista.

@Esba iso halaus, oon tosi pahoillani ❤

@Tiukuna pidän niin peukkuja että on tärpännyt!! ❤

Plussanneille isot onnittelut! ❤ :)

Omaa napaa sen verran, että täällä alkaa jo taas olla tuntemuksia lähenevästä oviksesta, nyt kp8. Kyllä mä oon varma, että gelee ja maca, sekä (veri)greippimehu tämän tekee. Viime kiertokin lyheni siihen 25 päivään, vaikka mulla aina ollut about 30 päivää. En valita!
Päätin etten tässä kierrossa tikuta ovista kun viime kierrossa sain siitä heti stressinpoikasen. Talletellaan nyt vaan ahkeraan joka-joka toinen päivä. Ei vaan ihan helpointa oo kun lapset (varsinkin esikoinen) ei aina meinaa nukahtaa kovin ajoissa ja mies taas menee aamuvuoroviikolla niin ajoissa nukkumaan, että pitää vähän mielikuvitusta käyttää, mutta mies lupasi että voi nyt tän yrityksen takia vähä jopa venyttää nukkumaanmenoaan :D
 
Viimeksi muokattu:
Paatuska
Tervetuloa! Mä olen tikuttanut näillä samoilla testeillä tammikuusta alkaen. En toki joka kiertoa, mutta suurimmanosan ja olen saanut positiivisen tuloksen (pysyvän hymiön) vain kaksi kertaa. Turhauttaa todellakin Tsemppiä ja toivottavasti saisit pian ovulaatiot kiinni!
Todellakin turhauttavaa. Vilkkuvan hymynaaman olen saanut jokaisessa kierrossa, mutta pysyvää en lainkaan.. Toivon todella, että pian saisin ovulaation napattua. Tsemppiä myös sinulle! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Krippis
Huomenta! Minäkin tulen taas listoille kun kierto käynnistyi vihdoin kohdun ulkoisen jälkeen. Eli nyt menossa kp 5/32.

ivf aikaa ei vieläkään ole meille tullut, vaikka lupailivat sen syyskuulle. Toki kerkeäähän tässä vielä, jos tuo Korona ei vaan taas sotke tilannetta.

Onnea plussanneille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. Kahlaisin läpi niin monta sivua, et en enää muista yksittäisiä nimimerkkejä.

@minttuni kiva kuulla, et lääkkeiden avulla sait pitemmän luteaaliajan, vaikka eka inssi ei toivottua tulosta tuonutkaan. Toivotaan, et toisella kertaa onnistuisi :)
 
VAUVA 2021 ♡

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

02.09.2020 - Keskiviikko

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
+ Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
+ Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
+ Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Kuumeilija40, ya 4/20, 2.lapsi (miehen 5.lapsi)
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
+ Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Tiitiäinen87, ya 5/20, 1.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
neilikkaruusu, ya 7/20, 2.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 08/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
Sabriiiina, ya 8-9/20, 4. lapsi (miehen 2. lapsi)
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
Loree, ya 12/20, 1.lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä


Brunet82.......................kp 48/26-28
Lillanna.............................kp 41/28-42
Haaveilija-31......................kp 37/27
Bb-8..................................kp 33/?
Sofialla.............................kp 31/35-42
Nipsuneiti83.................kp 30/29
-Lounatuuli-.................kp 30/28-35
Lovecoco..........................kp 29/30
Kakkulapio.......................kp 29/?
Sinisilmät........................kp 29/27-28
Tiitiäinen87.....................kp 28/27
LaTila...................................kp 28/27
Eeva650.........................kp 27/28-42
Tiukuna......................kp 25/30-33
lulube..............................kp 24/29
Krippis...........................kp 23/22-24
Pandanen......................kp 21/29-31
Chai89............................kp 19/28-30
Aniaj..................................kp 16/28
Helmikorvakoru........kp 16/27-28
Kirjoh89..........................kp 14/28
Mansikka3...................kp 13/34
Sabriiiina.......................kp 13/27-31
Kasikuus......................kp 13/27-28
Nokare..........................kp 12/27-29
Jjenn...............................kp 10/29-33
Heemilia........................kp 9/25
Mäyh...............................kp 8/26-31
Kuumeilija40..................kp 7/27-28
Huumis................................kp 7/28-30
Alinna86...........................kp 5/26
Hamsteri20..................kp 5/27-28
Persikka123....................kp 5/32
Mamtobe........................kp 3/26-28
Mysteerio.......................kp 3/30
minttuni...........................kp 3/25
Goodway.......................kp 2/25-28
Iinanen.............................kp 1/24

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Sofialla....................................dpo 15
Tiukuna.....................................dpo 12
Eeva650..................................dpo 11
Latila..........................................dpo 10
Pandanen..............................dpo 4
Titi-love....................................dpo 3
Helmikorvakoru.................dpo 2
KirJoh89.................................dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 

Voisiko olla kiinnittymisdippi? Vähän myöhäiset dpo:t, mutta ei netin mukaan mitenkään mahdottoman myöhäiset. Menkkojen pitäisi alkaa perjantaina ja yleensä tässä vaiheessa lämmöt jo tippuu. Piti jo testata, mutta ihan vitivalkoinenhan se testi oli. Muita oireita ei hirveästi ole, alamaha on eri tuntuinen kuin normaalisti ja aamuyöllä heräsin paleluun (normaalisti heräisin niskan hikoiluun), mutta myös esikoisesta oireet oli koko raskauden hyvin lieviä.
 
Dpo7 ja ei niin mitään tunnetta kropassa. Kaikki normaalia. Kaksi testiä tuolla odottaa mutta ne on loppuviikon juttuja sitten.... Rintojen arkuutta oli viikonloppuna mutta toisaalta vielä hyvin vähäiset nämä päivät että mikä vaan on mahdollista vielä. Ei ole korkealla odotukset kylläkään. Miehen kanssa eilen puhuttiin että haluaisin pitää taukoa jos nyt ei tärppää. Hälle passas ja eihän tämä hälle ole näin rankkaa kuin mulle.
 
@Persikka123 tsemppiä tähän kiertoon! Toivotaan että aika tulee pian.

@Eeva650 aika kiva dippi siinä kyllä on! jospa se oli juurikin kiinnittymisestä johtuvaa!

minä testasin tänään kp28 ja ehkä se dpo10. Pc puikkoon jotain hailuraa sain. Mutta kun olen tällaisen ”viivanpaikan esille tuovan pissan omaava”, niin ei jaksa enää edes innostua. Ja kun näihinkin muistaakseni muutkin turhia viivoja saanut. Enemmänkin on jotenkin masentunut ja pettynyt olo ja ottaa päähän kun menin edes testaamaan. Tiputtelua ei nyt vielä näy, mutta ehtii se vielä sieltä alkaa.

siinä on kuva 5min.dippaamisesta
 
Dpo12 testi nega. Jossain villeissä kuvitelmissa voisi herätellä toivoa kun musta tuntuu et aina nään viivanpaikkoja noissa, mut en jaksa uskoa sen merkitsevän mitään enää näillä dpoilla.


Mun lämmöt käyttäytyy todella oudosti. Olis pitänyt jo pudota, kun huomenna pitäisi alkaa menkat. No saa nähdä kauan niitäkin sit joutuu odottamaan kun syön noita terolutteja. Ehkä nää lämmötkin on terolutien "aiheuttamat"
 
@LaTiLa Ihan selkeästi näkyy viiva alemmassa. Toivottavasti nyt enteilisi hyvää, eikä olisi viivanpaikka :)

@Tiukuna Niin odotin, että tulet laittamaan kahdesta viivasta kuvan :( Lämmöt näyttää kyllä oikein hyvältä. Toivottavasti olisi vain tosi hidas hcg nousu ja sieltä vielä plussa tulisi :giggle:

Voisin tottua tähän lomailuun, koska silloin tallettelut onnistuu keskellä päivää lasten ollessa koulussa. Tänään siis tiedossa treffit miehen kanssa hänen ruokatauolla :D Hän ehtii just palaverien välissä tulla kotia syömään ja vähän tallettelee ;) Ja sit jatkaa siitä etätöinä seuraavan palaverin merkeissä :p Kätevää :LOL:
 
Huomenta! Minäkin tulen taas listoille kun kierto käynnistyi vihdoin kohdun ulkoisen jälkeen. Eli nyt menossa kp 5/32.

ivf aikaa ei vieläkään ole meille tullut, vaikka lupailivat sen syyskuulle. Toki kerkeäähän tässä vielä, jos tuo Korona ei vaan taas sotke tilannetta.

Onnea plussanneille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. Kahlaisin läpi niin monta sivua, et en enää muista yksittäisiä nimimerkkejä.

@minttuni kiva kuulla, et lääkkeiden avulla sait pitemmän luteaaliajan, vaikka eka inssi ei toivottua tulosta tuonutkaan. Toivotaan, et toisella kertaa onnistuisi
Kiitos tsempeistä ❤ toivottavasti pääsette pian aloittamaan ivf-hoidot. Onko teillä ollut vielä sitä ekaa käyntiä ivf liittyen vai odotatteko sitä? Pääseekö teilläpäin yleensä heti aloittamaan, kunhan vain kutsu tulee?
 
@Tiukuna voi ei, harmi että ei plussaa näy :( Miten sitä alkaakin kuitenkin toivomaan, minä mittasin nyt myös lämpöjä ja muka hyvältä näytti. Ja muut oireet/oireettomuus, jotain eriä kuin aiemmissa kierroissa, kyllä se sai toivomaan raskautta. Varmasti lääkkeet myös vaikuttaa. Minulla ei myöskään lämmöt laskeneet ennen vuotoa ja se oli myös erikoista, että kohdunsuu oli kiinni/kova, tavallisesti pehmenee jo ennen vuodon alkua. Tsemppiä ❤
Muoks. Miten ohjeistettiin lääkkeiden kanssa toimimaan? Minulle sanottiin, että jos vuoto alkaa ja testi nega, niin lääkkeet voi lopettaa. Mihin asti sulla onkaan nyt terolut?
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna
Dpo7 ja ei niin mitään tunnetta kropassa. Kaikki normaalia. Kaksi testiä tuolla odottaa mutta ne on loppuviikon juttuja sitten.... Rintojen arkuutta oli viikonloppuna mutta toisaalta vielä hyvin vähäiset nämä päivät että mikä vaan on mahdollista vielä. Ei ole korkealla odotukset kylläkään. Miehen kanssa eilen puhuttiin että haluaisin pitää taukoa jos nyt ei tärppää. Hälle passas ja eihän tämä hälle ole näin rankkaa kuin mulle.
Harmi, jos ei ole tärpännyt :( Mutta vielä lienee toivoa. Tunnistan kyllä tuon saman, että korkealla ei toiveet ole onnistumisesta loppukierrosta.
 
@Tiukuna voi ei, harmi että ei plussaa näy Miten sitä alkaakin kuitenkin toivomaan, minä mittasin nyt myös lämpöjä ja muka hyvältä näytti. Ja muut oireet/oireettomuus, jotain eriä kuin aiemmissa kierroissa, kyllä se sai toivomaan raskautta. Varmasti lääkkeet myös vaikuttaa. Minulla ei myöskään lämmöt laskeneet ennen vuotoa ja se oli myös erikoista, että kohdunsuu oli kiinni/kova, tavallisesti pehmenee jo ennen vuodon alkua. Tsemppiä
Muoks. Miten ohjeistettiin lääkkeiden kanssa toimimaan? Minulle sanottiin, että jos vuoto alkaa ja testi nega, niin lääkkeet voi lopettaa. Mihin asti sulla onkaan nyt terolut?
Mulle neuvottiin et testipäivään asti. (Eli la/su) Paitsi ymmärtääkseni jos vuoto alkaa nii pitää lopettaa aiemmin, kun sit alkaa heti ne letrot
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Täällä nyt kp 20 ja ovis vois olla tänään tai pian tuntemusten ja ennusteiden perusteella. Mutta otapa selvää kun kierrot on mitä on. :D naama kukkii, et ainakin jotain tässä kropassa tapahtuu hormonien suhteen. :D ja sekös saa vielä kovemmin toivoon sitä plussaa PIAN, että toi ihon rasvoittuminen ja näppylät taas katoisi vuodeksi, ei ollut ikävä. xD mies tietenkin työreissulla just nyt ku olis ehkä ovisaika.. kuten aina. :D
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Mulla on tänään jotenkin hyvä fiilis :) päätin että yritystä jatketaan kyllä mut jätän lämpöjen mittauksen tähän kiertoon ja koitan stressata vähemmän :) oviksen koitan tikuttaa kyllä :)
Nyt sit miehen kanssa otettiin projektiks nostaamun painoo sellasen 4kg joka ei oo mun aineenvaihdunnalla kovin helppoo :( mut jos se auttais raskautuun kun saa energiaa enemmän ja terveemmän kropan sekä huomio kiinnittyis muualle :)
 
Kiitos tsempeistä toivottavasti pääsette pian aloittamaan ivf-hoidot. Onko teillä ollut vielä sitä ekaa käyntiä ivf liittyen vai odotatteko sitä? Pääseekö teilläpäin yleensä heti aloittamaan, kunhan vain kutsu tulee?
Ns. Täällä ei ole jonoja tällä hetkellä. Ollaan siis jo aiemmilla kerroilla käyty läpi ifv:n "hoitokaari" + hinnat. Mutta nyt meille pitäisi sitten tulla se virallinen ensi käynti, jossa sit varmaan päätetään käytetäänkö pitkää vai lyhyttä kaavaa. Kierron vaiheesta sitten riippuu, et aloitetaanko pitkän kaavan mukaan sumutteella heti, vai mennäänkö lyhyen mukaan jolloin piikitys aloitetaan sit uudesta kierrosta.
 
Yhh mua hämmentää nä ovistestit. :rolleyes:
Ylempi on pc ja alempa rfsu, molemmat aamupäivällä tehty. Kumpikaan ei plussa ole, mut eilen havaitsin selvää nippailua, jopa kipeää oikealla puolella ja tänään havaitsin kananmuna limat..digei mul ei oo enää jäljellä, ni ei pysty varmistamaan..vois siis olojen perusteella kuvitella, että tänään olis dpo0 tai dpo-1, mut testit on eri mieltä..
Muoks. Meinaan näin siis siksi, että nyt jo kp16 ja ovis myöhässä pari päivää..tai enemmänkin jos testiin ei pian tule plussaa..äh mä mietin liikaa:unsure:
 
Viimeksi muokattu:
Siis voidaanko kaikki toivoa sormet ja varpaat ristissä et mun menkat ei alkaisi huomenna vaan vasta vaikka maanantaina. Koska ens kierrossa se letrozol annos puolitetaan nii mun ovulaatioo varmaan 90% todennäköisyydellä osuu just pe-su väliselle ajalle joka ei onnistu mulle. (Sillä tän kierron annoksella letroja ovis kerkeäisi olla just ennen sitä ja ilman letroja olisi just sen vklpn jälkeen. ) Mun luotto tuntuu inseminaatioon olevan aika nollilla ja en kestä jos ens kierto menee hukkaan ja sit vasta sitä seuraavan kierron jälkeen voi edes säästää siihen IVFään. Siihenhän pääsee sit vasta joskus tyyliin puolen vuoden päästä sit. :(
 
Siis voidaanko kaikki toivoa sormet ja varpaat ristissä et mun menkat ei alkaisi huomenna vaan vasta vaikka maanantaina. Koska ens kierrossa se letrozol annos puolitetaan nii mun ovulaatioo varmaan 90% todennäköisyydellä osuu just pe-su väliselle ajalle joka ei onnistu mulle. (Sillä tän kierron annoksella letroja ovis kerkeäisi olla just ennen sitä ja ilman letroja olisi just sen vklpn jälkeen. ) Mun luotto tuntuu inseminaatioon olevan aika nollilla ja en kestä jos ens kierto menee hukkaan ja sit vasta sitä seuraavan kierron jälkeen voi edes säästää siihen IVFään. Siihenhän pääsee sit vasta joskus tyyliin puolen vuoden päästä sit.
Täällä sormet, varpaat ja kaikki mahdolliset ristissä <3:)(y)
 
  • Rakkaus
Reactions: Tiukuna
Siis voidaanko kaikki toivoa sormet ja varpaat ristissä et mun menkat ei alkaisi huomenna vaan vasta vaikka maanantaina. Koska ens kierrossa se letrozol annos puolitetaan nii mun ovulaatioo varmaan 90% todennäköisyydellä osuu just pe-su väliselle ajalle joka ei onnistu mulle. (Sillä tän kierron annoksella letroja ovis kerkeäisi olla just ennen sitä ja ilman letroja olisi just sen vklpn jälkeen. ) Mun luotto tuntuu inseminaatioon olevan aika nollilla ja en kestä jos ens kierto menee hukkaan ja sit vasta sitä seuraavan kierron jälkeen voi edes säästää siihen IVFään. Siihenhän pääsee sit vasta joskus tyyliin puolen vuoden päästä sit.
Täällä peukut ja varpaat pystyssä!<3
 
  • Rakkaus
Reactions: Tiukuna

Yhteistyössä