Toiveissa vauva 2021

Huomenta ihanat ❤

Täällä meni yö jotenkin levottomasti, tosi huonosti tuli nukuttua, mutta silti tosi hyvä fiilis. Herätessä nokka tukossa ja se tarkottaa mulla yleensä ovisplussa aamua ja tokihan mun sit piti se yhdellä testillä varmistaa, vaikka sanoin, etten tee. Jotenkin se tuo sitä hyvää fiilistä kuitenkin, kun osaa pari pvä ennen aavistella, että millon ovis on ja sit sen saa kiinni yhdellä testillä. Mun selkeät ovisoireet on 2-3pvä limoja, verta alkaa vuotaa ikenistä hampaita harjatessa (joo luit oikein :D Oon pistänyt tän asian merkille jo usean kierron ajan ja sama menkkojen alkaessa, ikenet vuotaa :cautious:) , ja sit nokka tukossa ovisplussa aamuna. Oviskivut onneksi jäänyt taka-alalle (mitä nyt seksin aikana tuikkii munasarjaan) ja niitä en kyllä kaipaa.

Mutta tässähän tämä oviplussa ja uittamisen jälkeen n. 1min kohdalla kuvattu, vaikka pitäis se 10min odottaa. Testinä rfsu.

 
Mulla oli @Aniaj niillä OS testeillä testattuna aina ovis just sinä päivänä kun plussan sain. Sekös vasta ärsytti, kun ei osannut ennakoida. Järkyttävät kivut tuli aikaisintaan 2h testin teosta ja sit ärsytti, kun oli jo "myöhässä" talletteluiden suhteen. Onneks löysin ton rfsu:n joka toimii mulla hyvin ja näyttää plussan n. päivää ennen :)
Sullakin siellä oikein hieno ovisplussa (y)
 
Mulla oli @Aniaj niillä OS testeillä testattuna aina ovis just sinä päivänä kun plussan sain. Sekös vasta ärsytti, kun ei osannut ennakoida. Järkyttävät kivut tuli aikaisintaan 2h testin teosta ja sit ärsytti, kun oli jo "myöhässä" talletteluiden suhteen. Onneks löysin ton rfsu:n joka toimii mulla hyvin ja näyttää plussan n. päivää ennen
Sullakin siellä oikein hieno ovisplussa
Kiva, että sulla toimii rfsu hyvin. :) Näitä on saanut vähän testailla eri testejä, et mikä sopii itelle.
 
  • Tykkää
Reactions: Kasikuus
Heipsan kaikille!

Pitkään täällä taustalla seurannut ja esikoisesta kirjoittelin tuolla Kolmekymppiset ensikertalaiset -ketjussa. Sieltä onkin tuttuja nimimerkkejä ainakin @IinesAnkka82, jolle onnea plussasta!

Meillä tilanne on se, että pari kiertoa sitten vähän niinku vahingossa yritettiin. Ja mulla oli (muka) tosi vahvat oireet. Ollaan siis puhuttu toisesta lapsesta, mutta koska 2,5v. esikoinen nukkuu huonosti edelleen, niin tuntuisi hullulta lähteä univelkarumbaan uudelleen. Tokihan sitä ei tiedä miten se kakkonen nukkuisi.

Näihin uniin vaikuttaa varmasti lapsen anemia, joka on mun raskausajan surkeista rauta-arvoista lähtöisin. Ja kärsin siis edelleen matalista ferritiini ja hb arvoista, mutta näitä yritetään koko ajan korjata. Jos olisin raskaana, niin saattaisin päästä infuusioon. Tätä edellisessä raskaudessa suunniteltiin (rv36 hb oli 103 ), mutta ei ehditty, kun lapsi tuli maailmaan pari viikkoa etuajassa.

Kerroin miehellekin aiemmin, että vahingon mahdollisuus on ja hänkin suhtautui siihen positiivisesti. Mun mielestä jopa innostuneesti. Mulle oli tosi iso pettymys, kun testit näytti negaa ja menkat alkoi ihan ajallaan. Positiivista on, että mulla on ns. kellontarkka kierto ja tunnen kroppani toiminnan melko hyvin. Edelleenkään mies ei ole ihan 100% sen kannalla, että aletaan yrittämään, mutta ei tyrmääkään asiaa, kuten esim. puoli vuotta sitten. Meillä olisi nyt sellainen elämäntilanne, että olisi ihan kiva olla talvi raskaana, koska ollaan paljon reissattu talvisin ja nythän se ei tule kuuloonkaan. Ja toki itsellä toi ikä alkaa painamaan, kun yli 35 jo mennään.

Joten halusin tänne tulla nyt mukaan, kun en tiiä mihin muuallekaan tästä asiasta jauhaisin. Tän kierron h-hetki lähestyy ja pitäisi innostua hommailemaan. Voin kertoa, että väsyneenä ja aneemisena ei ihan oo tuo libido kohdillaan. Lueskelin että Royal Geleet voisi tasapainottaa hormoneja ja vaikuttaa haluja nostattavasti, joten ajattelin kokeilla. Eipä siinä mitään menetä! Onko joku muuten aloittanut niitä kesken kierron, vai onkohan sillä niin väliä?

Mutta tällainen nopea omanapainen, sekava esittely tähän väliin. Piti jotain järkevää kommentoida muidenkin tilanteista, mutta sehän ehti jo unohtua. Kai mä listoille tulen, vaikka tässä ei nyt vielä "täysillä" yritetä. Pikemminkin toivotaan vahinkoa, kun ei käytetä ehkäisyä vaan luotetaan keskeytettyyn. Niin se meillä esikoisenkin tekeminen lähti liikkeelle, kun vahinkoa ensin jännättiin :)

Kivaa päivää kaikille, venailet sitten ovista tai kierron loppua!

SannuB kp10/28, 2.lapsi
 
Uskomattoman positiivinen olo. Vaikka eletään remonttikaaoksen keskellä. Jotain hyvänolon hormoonia vissii erittyy. Mulla nivusia särkee ja Tissit arat. Tänää tosiaan vasta dpo4 eli ei kauheesti oireita voi olla.
Täälläkin joku ihme hyvänolon fiilis :eek: Tuntuu et leijun, vaikka tässä mennään vasta dpo -1 päivillä :D
Toki tuleva vkl on ihana, kun isolla porukalla mennään maalaa taloa ja ravintolaan syömään ym. ja sitä odottanut kuin kuuta nousevaa, niin ehkä tässä jo leijuu senkin takia etukäteen :)

Toivotaan, että sinulla tietää tuo hyvänolon tunne ja positiivinen mieli hyvää ❤
 
Voi suuret pahoittelut @Esba <3 Voimia vaikeaan tilanteeseen.

Haamulle vahvistumista, @LaTiLa! Jännää! :)

Täällä dpo 5, tyhmää, kun ei vielä voi olla mitään oireita. Esikoisen raskaudessa näinä päivinä oli huimausta, en sitten tiedä miksi, johtuiko edes raskaudesta vai jostain niskakivusta :D Nyt ei mitään normaalista poikkeavaa. Meneepä päivät hitaasti!
 
  • Tykkää
Reactions: Vehkis
@Kasikuus ja @Aniaj onpas molemmilla räikeät ovisplussat! :)


@LaTiLa hienosti näkyy toinenkin viiva, nyt kovasti vahvistumista ❤

@Esba voimia ❤

Mua alkoi nyt kuitenkin mietityttämään että olis pitänyt tähänkin kiertoon niitä ovistikkuja ostaa.. Oon ihan ihmeissäni kun ovistuntemuksia ollut jo tosiaan muutamana päivänä (tänään kp10), eilen tuli paljon limaa jossa seassa hieman ruskeaa, ja tuikkaili oikealle puolelle. Tänään ei ainakaan vielä nyt aamun aikana oo tuntunut mitään tuntemuksia, en jaksa silti uskoa että ovis olis oikeesti ollut jo eilen.. Olis kiva testillä varmistella.
Mietin myös sitä kun vasemmalta tunnen oviksen voimakkaammin kuin oikealta, niin voiko olla että ovista ei edes oikeelta tapahdu vaan tulee vaan tuntemuksia. Äh, tämäkin selviäis (ehkä) niillä tikuilla, pitääköhän vaan lähteä hakemaan niitä ja kokeilla tikutella nyt jos ovis oliskin vielä tulonpäällä :D
 
Lämmöt edelleen koholla, mut sykkeet sentään laski tälle aamua. On ihan eri olo aamuisin kyl kun yösykkeet ei oo ollu koholla. Tänä aamuna oli pahoinvoiva olo ja pohdinkin sitä et onkohan aiempien kiertojen pahoinvointi kertonutkin matalasta keltarauhastasosta korkean sijaan. (Ajattelin aiemmin et kertoisi siitä huipusta, koska on just siinä paikkeilla kun pitäisi keltarauhashormoonin määrä olla korkeimmillaan kropassa) koska nythän se oletettavasti on jo melko matalalla, vaikka terolut sitä tukeekin. Tää kokonaisvaltainen oireettomuus on kyl jännää. En tiedä kertooko se siitä et terolut toimii tai et se ei toimi, mut tykkään siitä ettei oo PMS oireita.
 
Tänään sorruin ostaan testin apteekista, nyt 10 päivää niistä vikoista limailuista eli vikasta mahdollisesta ovulaation ajasta. Oli pakko pissata heti kotona tikkuun, ehkä viivanpaikka tai haalea haamu. Testinä apteekin ultra, joka ilmeisesti monella antanut turhia viivoja?:unsure:
Onneks oli kahden testin paketti, niin voin huomenna aamuna testailla, nyt siis oli 1,5h pidätyksellä. Yritän lisätä teille kuvan tihrustettavaks(y)


muoks.Testiajan jälkeen punertaa kyllä selkeästi, jännää!
 
Viimeksi muokattu:
Tänään sorruin ostaan testin apteekista, nyt 10 päivää niistä vikoista limailuista eli vikasta mahdollisesta ovulaation ajasta. Oli pakko pissata heti kotona tikkuun, ehkä viivanpaikka tai haalea haamu. Testinä apteekin ultra, joka ilmeisesti monella antanut turhia viivoja?:unsure:
Onneks oli kahden testin paketti, niin voin huomenna aamuna testailla, nyt siis oli 1,5h pidätyksellä. Yritän lisätä teille kuvan tihrustettavaks(y)


muoks.Testiajan jälkeen punertaa kyllä selkeästi, jännää!
Kyllä siellä selvä plussan alku on! <3
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Vehkis ja Lillanna
Tänään sorruin ostaan testin apteekista, nyt 10 päivää niistä vikoista limailuista eli vikasta mahdollisesta ovulaation ajasta. Oli pakko pissata heti kotona tikkuun, ehkä viivanpaikka tai haalea haamu. Testinä apteekin ultra, joka ilmeisesti monella antanut turhia viivoja?
Onneks oli kahden testin paketti, niin voin huomenna aamuna testailla, nyt siis oli 1,5h pidätyksellä. Yritän lisätä teille kuvan tihrustettavaks


muoks.Testiajan jälkeen punertaa kyllä selkeästi, jännää!
Selvästi siellä toinen viiva on!❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Lillanna
Tänään sorruin ostaan testin apteekista, nyt 10 päivää niistä vikoista limailuista eli vikasta mahdollisesta ovulaation ajasta. Oli pakko pissata heti kotona tikkuun, ehkä viivanpaikka tai haalea haamu. Testinä apteekin ultra, joka ilmeisesti monella antanut turhia viivoja?
Onneks oli kahden testin paketti, niin voin huomenna aamuna testailla, nyt siis oli 1,5h pidätyksellä. Yritän lisätä teille kuvan tihrustettavaks


muoks.Testiajan jälkeen punertaa kyllä selkeästi, jännää!
Toivon, että sinulla tarkoittaa raskautta, minulla oli jopa vahvempi punertava viiva useana aamuna tässä testissä viime kierrossa, vaikka kaikki muut testit blancoja. Olen myös muilta palstoilta lukenut viimeaikoina samanlaisista... Kannattaa siis huomenna testata myös muulla testillä! :) Ja tosiaan toivon, että näillä testeillä viiva tarkoittaisi sinulla ja tulevaisuudessa näillä testaavilla raskautta!

ja muoks. testiajan jälkeen viivoista tuli todella vahvoja minulla joka kerta :/
 
Toivon, että sinulla tarkoittaa raskautta, minulla oli jopa vahvempi punertava viiva useana aamuna tässä testissä viime kierrossa, vaikka kaikki muut testit blancoja. Olen myös muilta palstoilta lukenut viimeaikoina samanlaisista... Kannattaa siis huomenna testata myös muulla testillä! Ja tosiaan toivon, että näillä testeillä viiva tarkoittaisi sinulla ja tulevaisuudessa näillä testaavilla raskautta!

ja muoks. testiajan jälkeen viivoista tuli todella vahvoja minulla joka kerta :/
Jep, täytyy varmaan käydä ostamassa joku muu testi tai katsoa eka huomisaamun testi, että onko vahvempi ja sit jos on, niin sitten testata vaikka digillä (y)

Tässä vielä kuva 5min jälkeen otettuna.
 
Viimeksi muokattu:
Tänään sorruin ostaan testin apteekista, nyt 10 päivää niistä vikoista limailuista eli vikasta mahdollisesta ovulaation ajasta. Oli pakko pissata heti kotona tikkuun, ehkä viivanpaikka tai haalea haamu. Testinä apteekin ultra, joka ilmeisesti monella antanut turhia viivoja?
Onneks oli kahden testin paketti, niin voin huomenna aamuna testailla, nyt siis oli 1,5h pidätyksellä. Yritän lisätä teille kuvan tihrustettavaks


muoks.Testiajan jälkeen punertaa kyllä selkeästi, jännää!
Varovaista onnitteluja täälläkin. Toivottavasti siellä on tärpännyt ♥

Mun kokemus on kyl noista testeistä vastaava kuin @pandanen eli tuollaisia viivoja sain kolmestikin samalla testillä, vaikka en ollut raskaana ja muut testit negaa
 
Varovaista onnitteluja täälläkin. Toivottavasti siellä on tärpännyt

Mun kokemus on kyl noista testeistä vastaava kuin @pandanen eli tuollaisia viivoja sain kolmestikin samalla testillä, vaikka en ollut raskaana ja muut testit negaa
Eli ihan turha testi siis. :ROFLMAO:Harmi, kun vasta kotona muistin, että tosta testistä tais ollakin puhetta aiemmin:cautious: No täytyy käydä tänään Prismassa, sieltä löytyy jonkin verran testejä, testaan sit niillä, et näkyykö mitään ja jos ei, niin odottelen kiltisti menkkoja(y)
 

Yhteistyössä