Toiveissa vauva 2021

Tässä vielä mun valeviivat kolmelta päivältä, eka kuivunut jo niin paljon (3 päivää), että haalistui. Oli kyllä aluksi yhtä vahva kuin muut :/ Kaikissa livenä selkeästi vaaleanpunainen viiva. Harmittava testi tuo apteekin ultra. Ja en usko kemialliseen omalla kohdalla, kun mikään muu testi ei missään vaiheessa näyttänyt mitään, edes viivanpaikkaa...


toivottavasti @Lillanna huomenna muut testit näyttävät viivaa <3
 
Onpas monella plussia taas! ❤

Ja pahoittelut keskenmenosta. </3

Mikä testi se oli, mihin ei kannata haksahtaa? Mulla on nyt kaksi rfsu:n ja kaksi pc:n testiä odottamassa kierron loppua. Nyt olis varmaan ovis lähellä, mut mieli aika maassa. Saa nähdä meneekö tämä kierto kuitenkin ohi, kun on niin rankkaa ollut muuten. Hurjan ristiriitaiset fiilikset edelleen koko raskaudesta, mutta silti todella toivon että tärppäisi. ❤ Ja talvi on mukavaa aikaa olla raskaana.
 
Tässä vielä mun valeviivat kolmelta päivältä, eka kuivunut jo niin paljon (3 päivää), että haalistui. Oli kyllä aluksi yhtä vahva kuin muut :/ Kaikissa livenä selkeästi vaaleanpunainen viiva. Harmittava testi tuo apteekin ultra. Ja en usko kemialliseen omalla kohdalla, kun mikään muu testi ei missään vaiheessa näyttänyt mitään, edes viivanpaikkaa...


toivottavasti @Lillanna huomenna muut testit näyttävät viivaa <3
Näköjään samaan aikaan kirjoiteltiin. Siis tätäkö testiä kannattaa välttää?
Mikä olis hyvä?
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Mulle tuo apteekin ultra ei ole antanut viivanpaikkoja. Negat on ollut negoja ja sit ihan eka plussa minkä tein, ni oli tällainen


Ja seuraava olikin jo tällainen


Muutkaan testit ei ole viivanpaikkoja antanut minulle, joten onkohan se ihan ihmisestä riippuvaa, että niitä viivanpaikkoja saa, koska @LaTiLa tais saada aika moneen testiin viivanpaikkoja, jos oikein muistan? :unsure:
Et onko jotkut sit herkempiä vai mikä ihme on, että toiset saa viivanpaikkoja vaikka ja kuinka ja toiset ei saa sitä, vaikka yrittäis käännellä ja väännellä ja nähdä ees sen viivanpaikan :D

Minun mielestä @Lillanna sinun testi näyttää oikein lupaavalta ❤

Muoks: eka kuva olikin eri testi. No nyt ois kai samat molemmissa :D
 
Viimeksi muokattu:
Hei!
Omaa napaa tässä vähän. Kysyisin mielipidettä teiltä jotka useemmin testaillut ovista. Eli kuvassa on mun viimeisen kolmen päivät testit;

Ylin liuska kp 11
Keskimmäiset kaksi kp 12
Alin tänään kp 13 (vielä märkä)

Aika tummaa vaan tulee kokoajan. Tämän päivän sekä kp 11 liuskat n. 1h pidätyksellä ja eiliset useamman tunnin pidätyksellä.
Eiliset aika selkeät plussat, mutta kyllä tuo tämän päivänkin liuska tummalta näyttää noin lyhyellä pidätyksellä. Mitenhän näitä nyt sitten tulkitsisi? Onko jollain muulla saman näköisiä viivoja oviksen ympärillä? (Testi on pc)
Nyt ajattelisin että tänään dpo 0.
Testaan vielä myöhemmin tänään kyllä.

 
Viimeksi muokattu:
Mähän oon siis testannut joka raskaudessa vasta menkkojen ollessa myöhässä, enkä muuta kuin kerran tai kaks aina enkä ikinä oo edes tasavahvaa viivaa saanut, vaikka testannut kohtuu myöhään:)
Nyt ei oo tietoa ovulaation ajankohdasta paitsi että kp26 jälkeen, koska silloin lopetin testailut. No huomiseks on prismasta haettu sellainen clearbluen plus ja miinustesti, eiköhän se kerro, et oliko ultran viiva todellinen vai ei(y)
 
Jep, täytyy varmaan käydä ostamassa joku muu testi tai katsoa eka huomisaamun testi, että onko vahvempi ja sit jos on, niin sitten testata vaikka digillä

Tässä vielä kuva 5min jälkeen otettuna.
Mulla esikoisesta oli plussa tuon näköinen kyseisellä testillä. Viikon päästä tein uuden testin ja se oli kyllä jo niin punainen, että ei jäänyt epäselväksi. Ja itsellä ei ole tullut turhia viivoja koskaan tolla testillä, mutta nämä on yksilöllisiä varmasti. Näkyyhän se noissa ovulaatiotesteissäkin, että joku toimii toiselle, mutta ei toiselle. Luultavammin se on tosiaan siitä virtsan koostumuksesta jotenkin kiinni. Ainakin noita roskishaamuja selitetään virtsan saostumisella, joka näkyy haamuviivana.
Clearbluella olen joskus saanut virheellisen viivan, joka tosin oli ilmeisesti vain viivanpaikka.

Toivottavasti on oikea plussa. :)
 
Viimeksi muokattu:
Nyt on taas monella jänniä aikoja

Täällä myös jänniä aikoja kun bongasin tänään vessareissulla melkoset kananmunalimat mut ovis testi onneks nega kun mies reissussa. Nyt vaan toivon ja rukoilen et ovis aikasintaan tulis vasta sunnuntaina niin saatais edes mahdollisuus. Kauhea stressi ja koko ajan miettii onko tässä jotain ovis kipuja ja muuta

Onko teillä paljon ennen ovista tullut tuollaista paksua kananmunalimat?
 
  • Tykkää
Reactions: Goodway ja minttuni
Kävin siis äippäpolilla tänään tarkistuksessa. Ultrassa näyttää että kaikki "suuri" raskausmassa olisi tullut ulos. Sain myös lähetteen hcg seurantaan. Käyn ens maanantaina siinä ja siitä sitten pari kertaa viikon välein. Kolme viikkoa ekasta pitäisi olla hcg jo Poissa ja jos ei ole niin sitten katsovat uudelleen :) hyvää palvelua sain kyllä. Olokin on ihmeen tyyni ja levollinen
 
Nyt on taas monella jänniä aikoja

Täällä myös jänniä aikoja kun bongasin tänään vessareissulla melkoset kananmunalimat mut ovis testi onneks nega kun mies reissussa. Nyt vaan toivon ja rukoilen et ovis aikasintaan tulis vasta sunnuntaina niin saatais edes mahdollisuus. Kauhea stressi ja koko ajan miettii onko tässä jotain ovis kipuja ja muuta

Onko teillä paljon ennen ovista tullut tuollaista paksua kananmunalimat?
Mulla normaalisti 2 päivää, mut tässä kierrossa kananmunalimaa tuli viikon putkeen ja sitä tuli ihan tosi paljon. Mietin kun just, et ku sain su iltana pysyvän hymynaaman cb:n kahden hormoonin testillä ja limat kesti perjantaille, et milloinhan se ovis sit kuitenkaan oikeesti oli:ROFLMAO:
 
Mulla normaalisti 2 päivää, mut tässä kierrossa kananmunalimaa tuli viikon putkeen ja sitä tuli ihan tosi paljon. Mietin kun just, et ku sain su iltana pysyvän hymynaaman cb:n kahden hormoonin testillä ja limat kesti perjantaille, et milloinhan se ovis sit kuitenkaan oikeesti oli
Oij jess, tuosta vois ajatella että ei tulis ovis nyt ihan heti. Mä en nyt yhtäkkiä muista miten mulla meni aijemmissa kierrossa, mut nyt kyllä kirjaan ylös.
 
En ole hetkeen kirjoittanut tänne, vaikka olenkin lueskellut teidän viestejä. Onnea kaikille plussanneille! Ja olen valtavan pahoillani kaikkien teidän puolesta, jotka olette joutunut pettymään, kun on ollut kemiallinen tai tullut keskenmeno :/

Noista ovulaatiolimoista, onko niitä tarkoitus huomata joka wc-reissulla yms. vai onko normaalia, että niitä tulee päivän aikana vain kerran, pari? Eilen ja toissapäivänä oli jonkinlaisia limoja, mutta oikeastaan vain yhdellä wc-kerralla, muuten ei niitä tullut. Tänään ei ole vielä näkynyt, ja nyt tässä mietinkin, että onkohan ovulaatio mennyt jo, vai onko tässä kierrossa jäämässä väliin/tulossa myöhemmin (nyt kp 17). Edellisten kahden kierron kaltaisia kiputuntemuksia ei ole ollut. Täytyy todella kyllä hankkia ovulaatiotikut seuraavaan kiertoon, ettei ihan mene arvailuksi!
 
  • Tykkää
Reactions: LaTiLa
En ole hetkeen kirjoittanut tänne, vaikka olenkin lueskellut teidän viestejä. Onnea kaikille plussanneille! Ja olen valtavan pahoillani kaikkien teidän puolesta, jotka olette joutunut pettymään, kun on ollut kemiallinen tai tullut keskenmeno :/

Noista ovulaatiolimoista, onko niitä tarkoitus huomata joka wc-reissulla yms. vai onko normaalia, että niitä tulee päivän aikana vain kerran, pari? Eilen ja toissapäivänä oli jonkinlaisia limoja, mutta oikeastaan vain yhdellä wc-kerralla, muuten ei niitä tullut. Tänään ei ole vielä näkynyt, ja nyt tässä mietinkin, että onkohan ovulaatio mennyt jo, vai onko tässä kierrossa jäämässä väliin/tulossa myöhemmin (nyt kp 17). Edellisten kahden kierron kaltaisia kiputuntemuksia ei ole ollut. Täytyy todella kyllä hankkia ovulaatiotikut seuraavaan kiertoon, ettei ihan mene arvailuksi!
Mulla ainakin niitä limoja ei ole koko aikaa. Esim eilen huomasin yhdella vessareissulla limaa ja tänään dpo-1 huomasin kirkkaampaa limaa aamupäivällä. Muilla vessareissulla ei sen enempää..Ja saman huomasin viime kierrossa. Kaipa tämäkin yksilöllistä :)
 
  • Tykkää
Reactions: neilikkaruusu
Limakeskusteluun: mulla tulee yleensä pari kertaa päivässä ovulaation aikaan limoja, tässä kierrossa kahteen otteeseen aina kahden päivän ajan ja välissä oli 4 päivää väliä, sen takia ovulaation ajankohta epäselväkin.

Pakkohan mun oli nyt illallakin tikkua uittaa, pc:n halpisliuska ja jotain pientä siinäkin näkyy, en tiedä näättekö kuvasta:unsure:. Aamulla sit se plus tai miinus-clearblue. Miehelle en oo vielä mitään puhunut, saa nähdä, miten suhtautuu, jos kolmas lapsi on nyt tulossa. On siis tosi urakeskeinen ja välillä ei aina niin ole innostunut mun lisälapsihaaveista, mutta eipä toisaalta jaksanut ehkäistäkään asiaa tai pidättäytyä:ROFLMAO:

 
En ole hetkeen kirjoittanut tänne, vaikka olenkin lueskellut teidän viestejä. Onnea kaikille plussanneille! Ja olen valtavan pahoillani kaikkien teidän puolesta, jotka olette joutunut pettymään, kun on ollut kemiallinen tai tullut keskenmeno :/

Noista ovulaatiolimoista, onko niitä tarkoitus huomata joka wc-reissulla yms. vai onko normaalia, että niitä tulee päivän aikana vain kerran, pari? Eilen ja toissapäivänä oli jonkinlaisia limoja, mutta oikeastaan vain yhdellä wc-kerralla, muuten ei niitä tullut. Tänään ei ole vielä näkynyt, ja nyt tässä mietinkin, että onkohan ovulaatio mennyt jo, vai onko tässä kierrossa jäämässä väliin/tulossa myöhemmin (nyt kp 17). Edellisten kahden kierron kaltaisia kiputuntemuksia ei ole ollut. Täytyy todella kyllä hankkia ovulaatiotikut seuraavaan kiertoon, ettei ihan mene arvailuksi!
Ei mullakaan ole ollut joka vessareissulla, tänäänkin ne limat tuli yhdellä vessareissulla eikä ole sen jälkeen tullut. Sen muistan aikaisemmista kierroista että ovulaatiopäivänä lima ollut kirkasta juoksevaa, jota ihan valunut vessareissulla, ikään kuin kiimalima. Ja tästä seuraava päivä on aivan kuiva jo.
 
Mä kävin testi ostoksilla tänään ennen töihin tuloa. Nyt on pc puikko, pari apteekkkarin omaa ja liuskoja.... riittääköhän :D. Ärsyttää nyt kun
hymiöt ei toimi ollenkaan.

Oireita on lisääntynyt tänään kummasti heti, kun vahvempaa viivaa tänään sai testiin. Pari päivää sitten oli sitä sähköiskumaista nipistelyä vatsalla illalla (silloin vähän toiveet heräsi, kun sitä oli keväällä myös km odotuksessa). Se oli oikeastaan ainut: viime yönä tosiaan alkoi repäisykivut ja tänään on kesken päivänkin niitä ollut. Närästänyt ja röyhyttänyt ja aivastellut tosi paljon koko päivän. Ainakaan vielä ei tiputtelua näy edelleenkään.
 
En ole hetkeen kirjoittanut tänne, vaikka olenkin lueskellut teidän viestejä. Onnea kaikille plussanneille! Ja olen valtavan pahoillani kaikkien teidän puolesta, jotka olette joutunut pettymään, kun on ollut kemiallinen tai tullut keskenmeno :/

Noista ovulaatiolimoista, onko niitä tarkoitus huomata joka wc-reissulla yms. vai onko normaalia, että niitä tulee päivän aikana vain kerran, pari? Eilen ja toissapäivänä oli jonkinlaisia limoja, mutta oikeastaan vain yhdellä wc-kerralla, muuten ei niitä tullut. Tänään ei ole vielä näkynyt, ja nyt tässä mietinkin, että onkohan ovulaatio mennyt jo, vai onko tässä kierrossa jäämässä väliin/tulossa myöhemmin (nyt kp 17). Edellisten kahden kierron kaltaisia kiputuntemuksia ei ole ollut. Täytyy todella kyllä hankkia ovulaatiotikut seuraavaan kiertoon, ettei ihan mene arvailuksi!
Mulla ei tule ulos asti mitään, eli ennen oletettua ovista alan testaamaan sormilla, kaksi sormea sisään ja venyttää ja katson, millaista on.
 
  • Tykkää
Reactions: neilikkaruusu
Oli ihan pakko ostaa näitä rfsu liuskoja, kun sai jo vahvemman toisella testillä. Näkee oikeasti miten tää taas oikeasti toimii silloin kun tosi kyseessä.
Ja onhan siinä se oma jönnityksensä kun saa seurata miten viiva vahvistuu kun/jos on vahvistuakseen!:love: Pian (reilu kymmenen päivää eli sata vuotta piinapöivissä) alkaa kans oma raskausestien shoppailu ja sit myös labrat pystyssä.:ROFLMAO::cool:
 

Yhteistyössä