Toiveissa vauva 2021

Hyvin kesti taas pää odottamista ja pakkohan se oli tehdä tyylipuhdas nega, mikä kaapista löytyi. Se oli joku kaupan päälle tullut one stepin liuska.
Yritän liittää tuota mun lämpökäyrää, jos jotain kiinnostaa.

https://aijaa.com/UWaFOO
Hyvältä näyttää kyllä sun käyrä, jospa se plussa tulee vähän myöhemmin (y):love:
Mun käyrä on kyl omituisin tähän mennessä. Taas droppas, toinen kiinnittyminen?:oops:
Kaksoset käväs heti mielessä :X3::LOL:
[url=https://aijaa.com/9sDiT5][/URL]
 
Mulla ei ole mitään kokemuksia näistä lämpötiloista ja kysyn siksi, että voisko se lämmön tipahtaminen siis tarkoittaa kiinnittymistä vai ymmärränkö väärin? Mulla tässä kierrossa välillä vähän kipeäkin olo ja lämpö n. 37, mut sit välillä ollut myös esim. 36,5. Suurimmaksi osaksi kuitenkin lähellä 37.

Itsellä on kaksosraskauden mahdollisuus, koska ultratessa näkyi kaksi isoa follia, mut mahdollisuus on aika pieni. Onneksi kaksi follia lisää muuten raskautumisen mahdollisuutta. Tuo Ovitrelle, mikä on käytössä vissiin lisää tuplaraskauden määrää kans. Lääkäri kyseli, että onko ihan varmasti ok, jos kaksoset tulis
 
Mulla ei ole mitään kokemuksia näistä lämpötiloista ja kysyn siksi, että voisko se lämmön tipahtaminen siis tarkoittaa kiinnittymistä vai ymmärränkö väärin? Mulla tässä kierrossa välillä vähän kipeäkin olo ja lämpö n. 37, mut sit välillä ollut myös esim. 36,5. Suurimmaksi osaksi kuitenkin lähellä 37.

Itsellä on kaksosraskauden mahdollisuus, koska ultratessa näkyi kaksi isoa follia, mut mahdollisuus on aika pieni. Onneksi kaksi follia lisää muuten raskautumisen mahdollisuutta. Tuo Ovitrelle, mikä on käytössä vissiin lisää tuplaraskauden määrää kans. Lääkäri kyseli, että onko ihan varmasti ok, jos kaksoset tulis
Joo kyllä näin on. Mahdollinen kiinnittyminen tapahtuu noin viikon sisällä hedelmöityksestä. Ja silloin lämmöt tippuu hetkeksi jonka jälkeen lähtee uudelleen nousuun. Ja jää koholle mikäli raskaus on tapahtunut.
Meillä kans on hyvin mahdollista kaksoset ja jos näin kävisi niin selvittäisiin kyllä, mutta kunhan tulis edes se yksi :D
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Oma napailua paniikissa ennenkuin luen viestit ja vastailen: Mulla oli hyvin runsaat menkat 27.4.-1.5. Olen e-pillereillä kun aloitetaan yritys kesällä ja menkat olivat muutaman päivän myöhässä (yleensä aina samana päivänä alkavat pillereillä ollessa). En missannut pillereitä, mutta olin vatsataudissa ja ei käytetty kondomeita. No mulla on ollut kummia oireita sitten vähän ennen menkkojen alkua. Kokoajan itkettää, sektiohaavaa särkee, alaselkää polttaa ja turvottaa. Ja tänään vessassa huomasin, että pöksyihin oli hulahtanut vähän verta. Ja pyyhkiessä tullut joka kerta verta nyt. Lisäksi huomasin miehen kanssa puuhaillessa, että kohdunkaula on tosi alhaalla verraten yleiseen tilanteeseen ja tietyissä asennoissa oli mahdoton melkein olla, kun teki kipeää. Ja mulla ei ole koskaan ennen ollut tiputusvuotoa tai pupuilu sattunut. Osaako kukaan yhtään miettiä, mistä voisi olla kyse? Kauhea ahdistus, että onko joku pielessä.
 
täällä kans korkeempi mahdollisuus kaksosiin @Alinna86 ja @Mysteerio ja jos nyt alkais kaksoisraskaus, niin jouluvauvoja ois sit tulossa.. :X3:Mua ei haittaa loppuvuoden lapset, mut miestä vähän joulukuun lapsena se mietityttää.. Mutta tosiaan, tulis ees se yksi!:love:

@kolava jos oot ollut vatsataudissa ja oksennellut e-pillereitä, niin ehkäisyteho on hyvin voinut laskea. Itse tekisin varmuuden vuoksi raskaustestin.
 
Mikä sovellus sinulla käytössä lämpöjen merkkaamiseen? Oisko huippu päässy tapahtumaan testailujen ulkopuolella, niin nopea että nyt ei jäänyt kiinni? Toivottavasti on tapahtunut tai tulisi pian, mikä kp menossa ja milloin yleensä tullut?
Tuo on joku oma kalenteri/kuukautiskierto kalenteri. Ollut itsellä käytössä vuodesta 2013 :D on vähän paljon muistissa tietoja omasta kierrosta :D

Siis mulla on aika varmasti eilen ollu ovisplussa, testit loppui sunnuntaina, jollon oli melkein plussa. Oon aika pikaovuloija aina olllu, et ovisplussa ja ovis tulee samana päivän aikana. Oon aika varma et oviskin oli jo eilen/yöllä ja nyt on jälkijuilintaa, tuo limailu ja pahoinvointi vaan hämää. Mulla siis tulee oviksen aikaan myös pahoinvointia. Ja yleensä ei jää ovis huomaamatta, koska kivut on melkoiset. Sillä nyt mietityttää oliko ees Kunnon ovis.

Rinnat pamahti kipeäksi, sekä nivuset, mitkä taas meinaa että ovis ois jo tapahtunut eilen, ne tulee aina seuraavana päivänä kipeäksi :D


Ja kp 16 menossa ja ovis aina ollu kp14-16. (kerran kp17 tai18)
 
  • Tykkää
Reactions: kolava ja minttuni
Mä siis tunnen yleensä aina mun kierron ja kehon merkit kellontarkasti. Nyt vaan joku hämää täs olossa
Jospa poikkeava kierto pääsisi yllättämään ;) Mulla on jonkun verran heittoa, ei paljoa, mutta sen verran kuitenkin että en täysin kartalla ole omasta kierrosta. Ja kun sattunut myös ovuloimattomia kiertoja, niin sekin sitten mietityttää, että milloin tulee seuraava sellainen kierto.
 
Höh mä en nää mitään Aijaa kuvia, on vissiin sivut kaatunu? Onnea jokatapauksessa @Riama !
Mä tulkitsen, että ovuloin tänään tai huomenna. Testit about yhtä vahvoja eilen ja tänään ja eilen illasta oli tosiaan ne kivut. Teen kuitenki kans vielä huomenna testin varmistukseks mutta oireet kyllä sanoo et nyt tapahtuu. Ilmottelen sit huomenna mitä voi laittaa listaan mulle:giggle: Parasta päästä piinailemaan!! Vihdoin:cool:
 
Mulla ei muka toimi ollenkaan nyt tuo Aijaa sivusto ei aukea muiden linkit! Oisin laittanu listaa myös omista muistiinpanoista, listaan Keep - muistiinpanoihin ja jos puhelin vaihtuu niin ne samat löytyy. Mutta en oo jaksanu merkata enää oireita ylös esikoisen jälkeen, Flo on kyllä paras lämpöjen merkkaamiseen!

Ps. Ärsyttävää kirvelyä tuolla alakerrassa... Illalla taas avata punaviinipullo

@Riama Onnea haamusta!!!
 
Viimeksi muokattu:
Kuinkahan suuri ylipaino vaikuttaa näihin raskautumisjuttuihin tietääkö kukaan?? Mulla tullu 10kg esikoisen syntymän jälkeen eli 170/80 nyt Mietityttääkö muilla nää paino asiat?? Laihuttanu tässä on yrittäny jo pitempään mutta kun korona
Mietityttää. Asiasta on lääkärin kanssa keskusteltu. Huomattava ylipaino tai alipaino voi vaikuttaa raskauden alkamiseen hormonitoiminnan kautta, esim. ei tule ovulaatiota. Ylipaino voi tuoda raskauden aikana erilaisia haasteita äidille tai vauvalle, vaikka ei siis olisi mitenkään merkittävästi ylipainoa niin painonhallintaan tulisi kiinnittää erityistä huomiota. Ainakin tällaisia tietoja olen saanut lääkäriltä. Minulla on ylipainoa bmi mukaan 15 kg. Olen yrittänyt pudottaa painoa yli vuoden jo, nyt vain on todella huono menestys, kun en saa pidettyä kiinni hyvistä rutiineista.
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89 ja Lilmi89

Yhteistyössä