Toiveissa vauva 2021

Mullakin menkat aiheuttaa ensimmäisinä päivinä mahdottoman väsymyksen, mutta pahimman jälkeen virkoan taas elävien kirjoihin.

Mä alottelin viime kierrossa noi tyrniöljykapselit ja aion jatkaa niitä omegojen saannin turvaamiseksi. Kuten aikaisemmin jo kirjoittelinkin, niin en tiedä oliko megalomaaniset ovistuntemukset ja niiden vai muutetun ruokavalion ansiota vaiko kummankaan. Uutuutena seuraavaan kiertoon oon tilannut kesäloman, josko sillä tärppäisi. :ROFLMAO: Oon tässä vuosien saatossa pistänyt merkille, että lomakausien jälkeinen kuukausi on ollut yleensä varsin pitkä plussalistoilla! :X3: Mun loma harmillisesti vaan on oviksen jälkeisellä viikolla, mutta josko jo ajatus lomalle pääsystä vähän rentouttaisi ja pikkuinen tarraisi nyt kiinni. :love:
 
Mullakin menkat aiheuttaa ensimmäisinä päivinä mahdottoman väsymyksen, mutta pahimman jälkeen virkoan taas elävien kirjoihin.

Mä alottelin viime kierrossa noi tyrniöljykapselit ja aion jatkaa niitä omegojen saannin turvaamiseksi. Kuten aikaisemmin jo kirjoittelinkin, niin en tiedä oliko megalomaaniset ovistuntemukset ja niiden vai muutetun ruokavalion ansiota vaiko kummankaan. Uutuutena seuraavaan kiertoon oon tilannut kesäloman, josko sillä tärppäisi. Oon tässä vuosien saatossa pistänyt merkille, että lomakausien jälkeinen kuukausi on ollut yleensä varsin pitkä plussalistoilla! Mun loma harmillisesti vaan on oviksen jälkeisellä viikolla, mutta josko jo ajatus lomalle pääsystä vähän rentouttaisi ja pikkuinen tarraisi nyt kiinni.
Mul on kans loma! Ja tosiaan viime plussasta olin lomalla, joten pidetään peukkuja:love:
 
Minut voi poistaa kp listalta, menkat alkoi viime vklp ja nyt on jo kp 5 menossa, eilen loppuivat.

En ole ehtinyt käydä aiemmin palstailemassa ja kun menkat viimein alkoivat viime vklp, oli se aika tunteikasta aikaa joten ei oikeen ollut voimiakaan. Nyt jo onneksi parempi mieli ja katse kohti kesäkuun alun ensikäyntiä naistenpolilla, jossa selviää onko mulla pco vai mistä johtuu nyt 3/19 keskenmenon jälkeinen pitkä yritys.. Ainakin menkat nyt tulee eikä ole jääneet pois kokonaan, mikä on hyvä juttu.

Katottiin yhdessä muuten miehen kanssa suosittelemaanne sarjaa Lapsi tuntemattoman kanssa ja oli tosi hyvä, mieskin tykkäsi ja puhuttiin paljon aiheeseen liittyvistä asiosta.

Jään nyt joksikin aikaa pois taustailemaan, palailen sitten kun taas tuntuu siltä.. Tsemppiä kaikille erilaisiin tilanteisiin ja mukavaa kesän odotusta, paljon plussatuulia kaikille❤
 
Suurinosa varmasti valuukin, mutta minusta jotenkin tuntuu, että jotain jää sisään ja se muuttuu tosi juoksevaksi, vetiseksi. Ehkä jopa limaiseksi ja venyväksi, kun sitä en oo nyt just hoksannut, että sekoittuisko siihen kuitenkin sitä ovista edeltävää/ovislimaa.

Ja voi että olin niin toiveikas myös sun kierron suhteen! Ihanaa kun jaksat olla toiveikas kuitenkin
Se on kyllä vaikea varmasti erottaa ja en kyllä itekkään tiedä, miten sperma käyttäytyy jos sitä sisälle jää :D Tää on muuten taas sellainen aihe, että mies pyörittelis silmiä, jos tietäis minun kirjoittelevan tämmöisiä täällä x)
 
Viimeksi muokattu:
Omaa napaa:
On kyllä jotenkin tosi surkea mieli. Kohdunkaula on napakka ja kaukana, emättimessä ei tunnu menkkoja enteileviä kipuja. Mikään kropassa ei tunnu siltä että menkat olisi alkamassa.
Aivot yrittää viimeiseen asti pitää toivoa yllä
Tuttu tunne viime kierrosta, vielä eilen aamulla kohdunkaula kaukana, kohdunsuu kiinni ja ei mitään tuntemuksia alkavista menkoista. Ja illasta vuoto alkoi :( hemmetti :( tsemppiä odotteluun ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Ananas90
Minut voi poistaa kp listalta, menkat alkoi viime vklp ja nyt on jo kp 5 menossa, eilen loppuivat.

En ole ehtinyt käydä aiemmin palstailemassa ja kun menkat viimein alkoivat viime vklp, oli se aika tunteikasta aikaa joten ei oikeen ollut voimiakaan. Nyt jo onneksi parempi mieli ja katse kohti kesäkuun alun ensikäyntiä naistenpolilla, jossa selviää onko mulla pco vai mistä johtuu nyt 3/19 keskenmenon jälkeinen pitkä yritys.. Ainakin menkat nyt tulee eikä ole jääneet pois kokonaan, mikä on hyvä juttu.

Katottiin yhdessä muuten miehen kanssa suosittelemaanne sarjaa Lapsi tuntemattoman kanssa ja oli tosi hyvä, mieskin tykkäsi ja puhuttiin paljon aiheeseen liittyvistä asiosta.

Jään nyt joksikin aikaa pois taustailemaan, palailen sitten kun taas tuntuu siltä.. Tsemppiä kaikille erilaisiin tilanteisiin ja mukavaa kesän odotusta, paljon plussatuulia kaikille
Tsemppiä teille ja tulehan kertomaan sitten, miten teillä tutkimukset ym. etenee ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Hope91
Jahas, tänä yönäkin heräsin vessaan ihan minuutilleen samaan aikaan ku eilen. En kyllä ikinä ole niin innostuneena heränny yöllä kauheeseen pissahätään :D Tein siinä sitten pc-liuskan, johon tuli haalean haalea haamu :O PC on aina antanu vaan täysin puhtaita blankoja, joten jotain siellä nyt tapahtuu! Ainaki varmisti sen ettei enää ainakaan nukuttanu :D

Mut niin hento haamulainen vasta, että jäitä hattuun vielä, nyt vaan rauhassa maltilla odotellaan jospa se siitä lähtisi vahvistumaan. Onneks on mökkiviikonloppu edessä nii aika menee nopeesti!
 
VAUVA 2021 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

22.5.2020

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Vindy, ya 1/19, 2. lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Pampula3, ya 4/19, 3.lapsi
Kasikuus, ya 05/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Mariija_, ya 10/19, 1.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 01/20, 1.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Loree, ya 2/20, 1.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Hopeanuoli, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1.lapsi
kolava / ya 7/20 / 2. lapsi (miehen 4.lapsi)
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi Kiertopäivä


Matilda!.......................kp 65/?
Mandariinilohko..... kp 44/30-38
Rimaleli.......................kp 41/30
Masu90.......................kp 39/27-42
Titi-Love....................kp 34/28-30
Persikka123.....................kp 32/32-35
Napsunen.....................kp 32/35-45
Wanti......................kp 31/34-48
Hipposka......................kp 30/29-32
Jjenn...............................kp 29/29-33
Ananas90.....................kp 28/25-26
Ilona Eloisa....................kp 26/28
Shibali................................kp 24/24-30
Kirjoh89.....................kp 24/28
Jusperi......................kp 24/30-33
Mirella92....................kp 23/28
Millimetrii...................kp 23/27-29
Piipaa93....................kp 21/26-28
3milia.....................kp 20/26-28
Hopeanuoli................kp 19/22-24
Keisarinna85..............kp 18/24-27
Minouche...................... kp 17/23
Mimmi92..................kp 17/26-30
Eliana...............................kp 16/31-38
Enerisa3.....................kp 16/28-32
Eeva650.........................kp 15/28-42
Mysteerio...................kp 14/30
Pampula3.......................kp 11/22-26
Haaveilija93....................kp 11/?
Sinisilmät.........................kp 10/28-29
Hannaah................................kp 9/?
Töppönen_.........................kp 8/26
Alinna86.........................kp 8/28
Äitimamino................kp 8/27-28
Kasikuus........................kp 7/27-28
Lillanna.............................kp 6/28-42
Tiukuliina89....................kp 5/30
Mariija_.......................kp 4/32-43
Vindy...................kp 4/29-33
lulube..............................kp 3/29
Futurmama.....................kp 3/29-34
Brunet82....................kp 3/26-28
minttuni...........................kp 2/26
Puolu.......................kp 2/30-32
Zennuli.....................kp 1/?

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Ananas90...................dpo 12
KirJoh89........................dpo 11
Jusperi.............................dpo 10
Jjenn...............................dpo 9
Keisarinna85.................dpo 8-9
Mirella92........................dpo 8
Hopeanuoli...................dpo 8
3milia...................................dpo 6
Shibali..................................dpo 4
Minouche..........................dpo 3
Pampula3........................dpo 1
Mysteerio........................dpo 0
mimmi92........................dpo -1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Mä en oo plussa kierroissa edes kunnon limoja bongannut. Mulla greippi mehu lisää limoja mutta silloin ei oo tärpännyt joten jätin nyt suosiolla pois mulla muuttuu vetimäiseksi ilman greippiä eikä semmosta kunnon limaa tuu välttämättä ollenkaan. Oon kans huomannut et jotankin tujumman hajuista on oviksen aikaan kuin normisti. Mä testaan siis ite kohdunsuulta limat, muuten tuskin huomaisin niitä juuri ollenkaan. Musta vv aina enempi loppu kierrossa ku oviksen aikaan muutenkin.
Minä myös testaan aina kohdunsuulta, ihan todella harvoin mitään tulee ulos asti. Just ehkä oviksen aikaan saattaa tarttua vähän paperiin, mutta muuten vois luulla ettei minkäänlaista vuotoa tule kuukautisten lisöksi :D
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Hei taas kaikille. Mulla ollut täältä hieman taukoa, lähinnä työkiireiden vuoksi. Oon myös huomannu et välillä tekee pieni tauko palstailusta hyvää, jos ajatukset meinaa pyöriä liikaa tämän vauvatoiveen ympärillä. Mut ensiksi onnea plussanneet ❤ Haamuilijoille toivon vahvistumisia! Ja pahoittelut uuten kiertoon joutuneille. Se on ärsyttävää kun on pieniä oireita jotka herättää toiveet plussasta, mutta sitten menkat alkaa kuitenkin :( Meillä yk 17 nyt joten kokemusta tuosta todellakin on.

Täällä menossa hoitokierto. Tarkoitus oli pistää gonal-f 9 päivän ajan alkuun alkaen kp 3, ja sitten ultrassa katsoa onko pistoksia syytä jatkaa. Ovislimailut alkoi jo kp 5 ja koko ajan ollu pöksyt märkänä siitä lähtien :D ja ihan ovisolo. No kuudentena pistospäivänä ultrassa sain kuulla et ovis onkin jo käsillä joten pistokset lopetettiin siihen ja sain vielä irroituspiikin ovista vahvistamaan. Limakalvo oli täydellinen ja yksi iso folli oli oikealla puolella. Lääkäri oli kovin toiveikas mut itse en uskalla olla, sillä aiemmissa ultratuissa kierroissa ollut sama juttu et kaikki näyttää täydelliseltä mut raskautta ei oo alkanut. Ovis oli eilen illalla eli tänään dpo 1. Nyt sitten piinaillaan. Työvuorojen vuoksi tallettelut onnistui dpo - 4, - 2 ja 0. Yleensä seksiä meillä on oviksen tienoilla enemmän mut eipä ole plussaa silti tullut, joten jos ois tärpätäkseen niin kai tuokin riittäis. Tähän loppukiertoon mulla vielä lugesteron kuuri luteaalitukena sekä gonapeptyl piikki ensi viikolla kiinnittymistä tukemaan. Tiedän jo valmiiksi että tulen olemaan rikki jos taaskaan ei tärppää näillä hoidollakaan. Tosin tiedän, että nämä hormoonihoidot eivät kohdallani hyödytä välttämättä mitään, kun omassa hormoonitoiminnassa ei ole ongelmia. Lähinnä lääkäri oli sitä mieltä et näitä helmpompia hoitoja kannattaa kerran ainakin koittaa ennen siirtymistä ivf:ään joka on jo aikamoinen taloudellinen sijoitus. En haluaisi nyt liikaa toivoa mut toki se on vaikeaa olla ajattelematta asiaa. Irrotuspiikki sisälsi raskaushormoonia joten nyt ainakaan ei kannata eikä voi kropan oireisiin luottaa, tissit on jo tuskaisen kipeät ja eilen huono olo ja päänsärky. Itse en koskaan halua testailla jos menkat ei ole selkeästi myöhässä, mut tuo tämän kierron lugesteronkuuri tekee mulla yleensä sen että menkat myöhästyy ja alkaa aikaisintaan yleensä vasta dpo 17, joten pitkä piinailu tiedossa.

Tsemppiä kaikille ❤
 
Ainiin, halusin vielä kysyä siitä aspiriinin käytöstä kiinnittymistä tukemaan. Kenellä oli kokemusta ja mikä oli sopiva annostus? Lääkäriltä en kehdannut kysyä siitä mitään. Toisaalta hän kertoi että myöskään tuolla gonapeptylpiikillä ei ole tutkimusten valossa mitään tieteellistä apua kiinnittymiseen, mutta kaikkea kannattaa hänen mielestään koittaa :D

Itse luulen että mulla ongelma on munasolujen laadussa eikä välttämättä kiinnittymisessä niinkään, mut tosiaan kaikki keinot käyttöön nyt, jos vaikka sattuisikin vielä joskus olemaan hyvälaatuinen munasolu liikkeellä :)
 
Hehee, miehelle eilen puhuin, että kauheasti jännittää tulevan talon rakentaminen ja yhteinen oma koti, että kuinka uskalletaan alkaa rakentamaan pikkusen vaja 6v yhdessä olon jälkeen. Mies tokas, et johan se on aikakin. Katoin sitä, että "vai johan on aikakin. Mites se sun suunnitelma järjestyksestä häät, talo ja vauva?" ... Niin totta sano hän ja sit alko miettii, et ku vauvaa ei ehdi saada ennen talon valmistumista, ni vielähän tässä ehtis toteuttaa järjestyksen häät, talo ja vauva :D
Sit en sanonutkaan enää mitään :p No, tuskinpa niitä häitä ehtii tulla, mut jos ees ne kihlat :ROFLMAO::LOL:

Ihanaa viikonloppua kaikille ❤
 
Täällä taas perinteisesti dpo 8 alkaa epätoivo iskeä. Vaikks fiilis on sillein hyvä, nii järki sanoo ettei oo mahdollista että olis vieläkää tärpänny. Sen verran tuntuu että asioita "olis voinu tehdä toisin tai paremmin" tässä kierrossa. Alkaa turhauttaa ku kivut voimistuu tässä viikko ovulaation jälkeen ja yleensä alkaa se välivuoto. Se siis odotettavissa tänään. Alan henkisesti valmistautuu uuteen kiertoon vaikka toiveita toki vielä on.

Ihan sellanen kysymys, että miten te työpäivien aamuisin uskallatte testata :D musta tuntuu että pasmat menis sekasin jos plussa tulee että.. :D mietin pitäiskö testata jo su dpo 10 ennen ku työviikko alkaa :D mut tuskin se sillon mitään kuitenkaa näyttäis.
 
  • Rakkaus
Reactions: minttuni
Täällä taas perinteisesti dpo 8 alkaa epätoivo iskeä. Vaikks fiilis on sillein hyvä, nii järki sanoo ettei oo mahdollista että olis vieläkää tärpänny. Sen verran tuntuu että asioita "olis voinu tehdä toisin tai paremmin" tässä kierrossa. Alkaa turhauttaa ku kivut voimistuu tässä viikko ovulaation jälkeen ja yleensä alkaa se välivuoto. Se siis odotettavissa tänään. Alan henkisesti valmistautuu uuteen kiertoon vaikka toiveita toki vielä on.

Ihan sellanen kysymys, että miten te työpäivien aamuisin uskallatte testata musta tuntuu että pasmat menis sekasin jos plussa tulee että.. mietin pitäiskö testata jo su dpo 10 ennen ku työviikko alkaa mut tuskin se sillon mitään kuitenkaa näyttäis.
Mä pyrin testaa vapailla kun negasta mieli masentuu ni on sit aikaa käsitellä ja samoin jos tulis plussa ni en kyl osais mennä töihin saatikka keskittyä töihin:D
Nytkin testipäivä on dpo15 vasta ja sattuu oikee pe. Ja vapaapäivä, voi sit olla masiksessa koko vkl tai sit hyväs lykys niissä toisissa fiiliksissä:X3:
 
Mä pyrin testaa vapailla kun negasta mieli masentuu ni on sit aikaa käsitellä ja samoin jos tulis plussa ni en kyl osais mennä töihin saatikka keskittyä töihin
Nytkin testipäivä on dpo15 vasta ja sattuu oikee pe. Ja vapaapäivä, voi sit olla masiksessa koko vkl tai sit hyväs lykys niissä toisissa fiiliksissä
Kiitos vastauksesta. Tota mäki mietin. Seuraava vapaapäivä olis mulla la ja sit on jo dpo 16 ja menkat varmaa alkanu jo eli sit jäis varmaan testaamatta kokonaa :D menkat pitäis to alkaa. Täytyy tätä pohtia vielä :)
 
ON:
Hei! Täälä nyt kuumottelen kuukautiskivuissa toista päivää, mutta menkkoja ei näy. Yleensä kovimmat menkkakivut osuu ekalle vuotopäivälle.
Eilen tuli tosi kovia alavatsakipuja jotka kesti pari minuuttia. Juuri semmoset ekan menkkapäivän kivut voimakkaimmillaan. Muuten normaalia menkkakipuilua ollut kokoajan. Kuukautisten pitäisi siis alkaa millä hetkellä hyvänsä.
Äh, yleensä tunnistan joka kerta kivuista koska vuoto alkaa mutta nyt tietysti tämmöinen kummallinen tapahtuma heti kun yritys on alkanut!
Kyllä kuitenkin uskon 98% että ne sieltä tulee, mutta sitten on myös se pieni mutta äänekäs 2% x)
Voiko menkkakivut edes kuulua raskauden oireisiin? Tai voiko tässä olla jokin kemiallisen mahdollisuus?
Tekisi kyllä mieli testata....Voi että tätä!:)
 

Yhteistyössä