Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus Hirvittävä tilanne siellä
Toivottavasti saat vastauksia pian, sormet ristissä että kuitenkin kaikki kääntyis parhain päin
Voimia
Kiitos ❤
Tähän olen ihan alusta asti valmistautunut, joten ei tullut kyllä yllätyksenä digin tulos :(
Nyt on jotenkin rauhallinen olo ja kovasti olen 7+0 menossa ultraan yksityiselle tulee eteen mitä tulee, jos ei vuodot ala ja kivut tästä pahene. Pakko jotenkin tsempata itteään, että selviän sinne asti, vaikka hemmetin vaikeaa tämä on :cry:
 
Heippa kaikki!
Olen jo pidempään seuraillut keskustelua ja myötäelänyt ilon ja surun hetkissä täällä taustalla. Olin päättänyt, että liityn palstalle vasta, jos tästä kierrosta ei tärppää. Noh, te jos jotkut tiedätte, kuinka helppoa omat "odotan vielä x päivää" -päätökset on kiertää, joten tässä ollaan.

Vähän minusta (ja meistä). Olen 26-vuotias ja pitkässä parisuhteessa. Itse olisin ollut "valmis" vauvan tuloon jo vuosia, mutta tuo rakas aviomieheni on jarrutellut. Nyt kuitenkin toista kiertoa mennään ilman ehkäisyä, ja tällä hetkellä elelen pahimpia piinapäiviä, noin viikon päästä voisi testissä näkyä jotain, jos on näkyäkseen.

Ajattelin liittyä listoille, jos tästä kierrosta ei tärpännyt.

Tsemppiä kaikille kaikkiin tilanteisiin! :love:
 
Mä nyt taas omanapapilen. Tein uudet testit ja pc ei oo kyllä vahvistunut yhtään, edelleen sama kuin eilen eli jotain hailuraa näkyy mut ei meinaa kuvasta erottua. Tein myös eilen sekä tänään rfsu:n testin ja mulla siis kans se on joskus antanut aika törkeitä viivanpaikkoja, mut nyt se oli vahvistunut ja on punertavakin. Mut pc on mun luottotesti ja jos ois nää dpo:t niin kuin oon luullut niin näkyis kyllä vanhan kokemuksen mukaan jo näkyvä viiva.

Sit rupesin miettii tätä kiertoa taaksepäin ja muutama päivä sen jälkeen ku luulin oviksen olleen niin mulla tuli seksin aikana niin kova kramppi vasemman munasarjan kohdalle et touhut piti keskeyttää ja myös flo laitto lämpöjen perusteella mulle ovulaation siihen. Mut sit taas jos mulla ois vasta dpo 9 ni tulisko tohon rfsun testiin tommonen viiva jo. No nähtäväksi jää :D

 
Mä nyt taas omanapapilen. Tein uudet testit ja pc ei oo kyllä vahvistunut yhtään, edelleen sama kuin eilen eli jotain hailuraa näkyy mut ei meinaa kuvasta erottua. Tein myös eilen sekä tänään rfsu:n testin ja mulla siis kans se on joskus antanut aika törkeitä viivanpaikkoja, mut nyt se oli vahvistunut ja on punertavakin. Mut pc on mun luottotesti ja jos ois nää dpo:t niin kuin oon luullut niin näkyis kyllä vanhan kokemuksen mukaan jo näkyvä viiva.

Sit rupesin miettii tätä kiertoa taaksepäin ja muutama päivä sen jälkeen ku luulin oviksen olleen niin mulla tuli seksin aikana niin kova kramppi vasemman munasarjan kohdalle et touhut piti keskeyttää ja myös flo laitto lämpöjen perusteella mulle ovulaation siihen. Mut sit taas jos mulla ois vasta dpo 9 ni tulisko tohon rfsun testiin tommonen viiva jo. No nähtäväksi jää

Nuo pc testit tummuu nykyään tosi huonosti! Näyttää aikaisin, mutta vahvistuu jotenkin tosi hitaasti. Hyvältä näyttää kyllä tuo rsfu! Jospa ne siitä vahvistuu:X3:
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Ihanaa! Paljon onnea vielä!

Oliko sulla muuten se aspirin käytössä vai muistanko väärin?
Joo, otin tässä sellasta ehkä 50mg/päivä, mursin siis disperin 500mg tabletista aina sellasen pienen murun, mut en ees muistanu joka päivä :D ovispäivänä aloitin.
Viime kuun kemiallisessa oli myös sama käytässä.
Lisäksi oon syönyt ubikononia säännöllisen epäsäännöllisesti kp1-14.
 
Nuo pc testit tummuu nykyään tosi huonosti! Näyttää aikaisin, mutta vahvistuu jotenkin tosi hitaasti. Hyvältä näyttää kyllä tuo rsfu! Jospa ne siitä vahvistuu
Okei ai näissä on semmoistakin ongelmaa nykyään, voihan paska. :X3: 2v sitten mun pc:t vahvistu tosi hitaasti ja tiesin heti ettei se pääty hyvin ja meni kesken viikolla 6. En kyllä näitä rfsun testejä tehnyt ollenkaan. Mut toivotaan et nyt vahvistuisi tuo pc tai sit vaan tulis menkat:)
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
mä oon yrittänyt tätä mutta tulee vaan viesti, että "Viestiäsi ei hyväksytty, koska se vaikuttaa roskapostilta tai asiattomalta. Voit kirjoittaa uuden viestin tai ottaa yhteyttä ylläpitoon, jos tarvitset apua. "

tai sitten, että "Tämä viesti odottaa moderaattorin hyväksyntää, eikä näy tavallisille kävijöille. "

Näin tulee näkyyn myös mulla..
 
Mä nyt taas omanapapilen. Tein uudet testit ja pc ei oo kyllä vahvistunut yhtään, edelleen sama kuin eilen eli jotain hailuraa näkyy mut ei meinaa kuvasta erottua. Tein myös eilen sekä tänään rfsu:n testin ja mulla siis kans se on joskus antanut aika törkeitä viivanpaikkoja, mut nyt se oli vahvistunut ja on punertavakin. Mut pc on mun luottotesti ja jos ois nää dpo:t niin kuin oon luullut niin näkyis kyllä vanhan kokemuksen mukaan jo näkyvä viiva.

Sit rupesin miettii tätä kiertoa taaksepäin ja muutama päivä sen jälkeen ku luulin oviksen olleen niin mulla tuli seksin aikana niin kova kramppi vasemman munasarjan kohdalle et touhut piti keskeyttää ja myös flo laitto lämpöjen perusteella mulle ovulaation siihen. Mut sit taas jos mulla ois vasta dpo 9 ni tulisko tohon rfsun testiin tommonen viiva jo. No nähtäväksi jää

minullakin näytti rfsu paremman viivan kuin pc. Hyvin siellä kuitenkin pc:ssäkin viiva näkyy tihrustamatta :) pc vahvistui jotenkin tosi hitaasti itsellä.(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Hannaah
Tosta aspiriinista on pakko sanoa sen verran, että kannattaa käyttää sitä valmistetta jossa vahvuus on 50 mg. Jos palastelee isompaa pilleriä imeytyminen on erilainen kuin kokonaisessa ja myös annosmäärä voi olla eri kuin ajatteli. Kaikissa tableteissa ei lääkeaine välttämättä ole tasaisesti, vaan voi olla vain keskellä ja lääkkeen sisällä voi myös olla omia "lisäkapseleita". Perusaspiriinin toki voi jakaa kahtia, mutta silti siinä ei välttämättä ole tasainen annostus. Lisäksi lääkkeen suojakuoren rikkominen voi tuhota lääkeaineen tai aiheuttaa myös maha-suolikanavan ongelmia. Näin terkkarina täällä huutelen. :D
 
Viimeksi muokattu:
@chili_ no hyvä se on jo vähän etukäteen valmistautua! Kiva oli kuulla sun kuulumisia! Jotenkin aina jää mieleen jotkut aktiiviset kirjoittelijat ja miettii että mitä heille kuuluu, vaikkakaan enää ei kaikkia muista!
Meillä tosiaan tän suhteen kävi tosi hyvä tuuri, sitä kun niin monta vuotta yritti ilman tulosta, tuli ne kaikki syövän esiasteet ja poistot sun muut niin oltiin varauduttu, että tässä tulee menemään vielä kauemmin. Sitten oli hyvä saalis punktiossa, 8 hedelmöittyi niin se oli jo voitto. Mut tosiaan yksi lopulta pakkasessa ja toinen mahassa. No onneksi se yksi hyvä riitti tähän raskauteen!
Aivan mahtava juttu kyllä, muistan että tuntui niin kohtuuttoman epäreilulta kun ne hoidotkin lykkääntyi koko ajan. Mutta siis kuinka ihana lopputulos, kaiken sen arvoinen <3 Heh ja joo katsotaan kuinka käy alkaako täällä tosissaan yritys ja koska :sneaky:
 
Viimeksi muokattu:
Miksi käyttää aspiriinia? Sehän ohentaa verta.
[/QUOTE

”Pieni annos aspiriinia päivittäin saattaa auttaa naista tulemaan raskaaksi, erityisesti sellaista naista, joka on aiemmin kokenut keskenmenon, kertoo Utahissa tehty tutkimus.

Tutkimuksen mukaan aspiriini lievittää elimistön matala-asteista tulehdusta ja parantaa näin sikiön kasvuympäristöä.”
 
Isot onnittelut kaikille viime viikkoina plussanneille. Ja tosi isot tsempit pettymyksiä kokeneille, etenkin @Kasikuus ihan hirmusti voimia tilanteeseen, toivotaan parasta!

Joku kyseli, että onko fiilis jommasta kummasta sukupuolesta. Mä itse jostain syystä vahvasti ajattelen että ensimmäinen lapsi olisi tyttö. Pojalle olisi enemmän nimivaihtoehtoja, mutta jotenkin uumoilen tyttöä:giggle:

Mulla venähti normaalisti kovin säännöllinen kierto nyt näköjään pidemmäksi. Menossa kp 30 ja normisti menkat alkaa siinä viimeistään kp 28-29. No, tikutin oviksen vasta kiertopäivälle 17, että eipä sinänsä ihme. Jännittäää, nyt alkava kierto on sitten se yk 1:love:
 
Mulla unohtui tohon sukupuoliasiaan vastaaminen. Mulla oli vahva poikafiilis/-toive esikoisesta ja poika syntyi. Tällä hetkellä toivotaan vaan elävää, tervettä ja täysiaikaista vauvaa, sukupuolella ei ole enää väliä. Vaikka ei kai sillä koskaan ole, mutta nyt vielä vähemmän kun on sen menetyksen kokenut. Olisihan se kiva, jos saisi vielä joskus molemmat, niin saisi olla äiti sekä pojalle, että tytölle. Varmasti kuitenkin erilaisia asioita tulee vastaan molemmista sukupuolista, ainakin mitä on sisarusten lapsia seurannut. :)
 
Heippa!

Punktio oli tänään. Hyvin meni. Mitään pistosta en tuntenut, sen verran hyvät oli kipulääkkeet. Toimenpiteen jälkeen hoitaja laittoi nestetiputuksen, koska munasoluja kerättiin niin paljon (30kpl). Hoitajat ja lääkäri olivat ihania!

Kotona lensi laatta. Veikkaan, että johtuu vahvoista lääkkeistä, koska kipu ei ole tällä hetkellä kova.

Lääkäri vielä soitteli perään, että ovatkin osan munasoluista hedelmöittäneet ICSI:llä, koska munasoluja oli niin paljo, että sperman määrä ei meinannut riittää XD Ei kuulemma maksa mitään ylimääräistä.

Nyt täällä lepäillään ja juodaan vettä. Toivottavasti toipuminen alkaa heti eikä tule hyperstimulaatiota.

Huomenna saadaan lisätietoa munasolujen tilanteesta.
 
Siis apua tein tänään testin dpo8 jotain noita wish kiina kamaa joten en sit tiedä kuin herkkiä/hyviä ovat. Muutaman ihan täysin blankon oon toki täs jo tehnyt mutta tiedä sitten.
Aamulla siis katoin että nega ja laitoin pois, no nyt illasta sit erehdyin kattoon ja siihen oli tullut haalea viiva... No tein sit toisen ja siihenkin ihan ajalla tuli joku haamujen esiäiti. Mulle ei ikinä ennen oo tälleen käynyt et kuivuessa tulis mitään viivoja testeihin.


No huomenna varmaan Tipun korkealta kun kävin tänään labrassa mittaa hcg ton km jäljiltä. Et eiköhän se huomenna vastata olevan alle 5 ja voin lopettaa tän kierron osalta haaveilun☹
 
@kirjoh89 kp 1. Voi poistaa piinalistalta.
TÄnään aamulla alkoi menkat. Testi negaa vaikka kuinka tarkkaan sitä katseli. Samalla tuli vuosi täyteen meidän yritystä raskautua.
Kysyin mieheltä, josko olisi valmis menemään siemennesteanalyysiin? Hän sanoi, että mitä enemmän asiaa kyselen, sitä enemmän siitä tulee paineita ja ei ainakaan aio mennä antamaan näytettä. Puoli vuotta sitten lupasi, että menee ehdottomasti vuoden yrityksen täyteen tulon jälkeen tutkimuksiin.

Mies kuitenkin toivoo lasta kans tosi paljon, ja kertoo, että nyt alkaa tulla paineita kun niin pitkään jo yritetty raskautua. Mies on joka yhdyntäkerralla lauennu sisään, ja seksiä meillä on ollut lähes pävittäin. Joissain kuissa on nautittu seksitä vain joka tn päivä eikä oo tärpännyt.
On jotenkin tosi pettynyt olo.

NIi ka en siis oo painostanu miestä testeihin. Viimeksi keskusteltu aiheesta lokakuussa 2019. Ja sit pari päivää ennen menkkojen alkua kun ei yöllä väsyttäny, selailin lapsettomuushoitoasioita ja siemennestetutkimuksia ja laitoin miehelle linkin tutkimusten sivuille.

Kertokaa, miten mies voisi päästä "nolon tilanteen" yli, eli mennä antamaan omasta siemennesteestä näytteen?
 
minullakin näytti rfsu paremman viivan kuin pc. Hyvin siellä kuitenkin pc:ssäkin viiva näkyy tihrustamatta pc vahvistui jotenkin tosi hitaasti itsellä.
Kiva kuulla tämmöisiä kokemuksia. Menikö raskaus loppuun asti? 1,5v sitten sain kuopuksesta pc:llä hyvän viivan dpo 14 ja se oli eka testi siitä kierrosta. Siksi jotenkin on oletus et tän pitäisi mulla tummua, ellei nää pc:t nyt ole tänä aikana muuttunut vaikeasti tummuviksi. :unsure: Ja niin mä ajattelin et jos raskaaksi tulen niin tällä kertaa en alkuraskautta stressaa, koska lopputulokseen en voi vaikuttaa, ja nyt mä sit stressaan vähän jo näistä testeistä vaikkei menkkojen vielä olis pitänyt ees alkaa. :ROFLMAO:Siellä ne keskenmenot taas kummittelee taustalla
 

Yhteistyössä