Toiveissa vauva 2021

Mulla on ollut tällä viikolla aikamoisia oireita. Maanantaina huomasin ekan kerran sellasen ihmeellisen raivonälän mikä lyö päälle ihan yks kaks, samaten jos sitä ruokaa ei saa niin tulee kauhee heikotus (joku sokerijuttu varmaan). Sitte kaikenlaisia vatsatuntemuksia tuntuu pitkin päivää ja jos vaikka makaa sohvalla, niin kauheesti joutuu etsimään hyvää asentoa. Tosi herkästi huimaa varsinkin jos on nälkä. Väsymystä ei ehkä niin oo ollut, mutta sydän alkaa hakkaamaan jo ihan pikkurasituksesta.

Ajatukset on jossain iiiihaaan muualla. Yritin tänään kotiovella tovin painella auton kaukolukitusnappia, että pääsis kotiin sisään.
 
vierailija
Pakko tulla kertomaan vaik oon vaa vierailijana seurannut vuoden alusta tätä ryhmää. Ajattelin et jos jotain kiinnostaa tietää mun plussaa edeltäviä oireita. Eli tein plussan tällä viikolla. Minulla oli paljastava oire viikkoa ennen plussaa alkavat viiltokivut alamahassa ja sellainen kevyt supistuksen tunne koko alamahalla ajoittain. Ja alamahan turvotus oli tosi kova. Se alkoi myös viikko ennen plussaa. Turvotus oli outoa koska yleensä se alkaa vasta päivää ennen menkkoja. Olen hoikka joten huomasin ku joutui ylänapin avaamaan housuista. Pari päivää ennen plussaa tuli kunnon menkkakivut ja luulin että ne alkaa. Niitä on nyt ollut sitten turvotuksen kera. Rinnat tuli vasta plussan jälkeen hiukan aroiksi. Minulla valkovuotoa ei ollut ollenkaan ennen plussaa mutta plussan jälkeen kyllä. Päänsärkyä ja finnejä on ollut hormonien noususta johtuen. Mitään kunnon väsymystä ei ole vielä ollut. Kaikilla naisilla niin erilaisia nämä oireet. Plussatuulia jokaiselle!
 
VAUVA 2021 ♡

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

25.07.2020 - LAUANTAI

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
+ Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Loree, ya 2/20, 1.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
+ Esba, ya 4/20, 2.lapsi
3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Tiitiäinen87, ya 5/20, 1.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1. lapsi
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
neilikkaruusu, ya 7/20, 3.lapsi
pata-ässä, ya 7/20, 1.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä


Taikinatonttu.............kp 41/?
Minouche……………….kp 38/22
Hipposka.....................kp 30/29-32
3milia...............................kp 30/25-28
Jjenn...............................kp 30/29-33
Heemilia.........................kp 30/30
Nokare..........................kp 29/29
Napsunen....................kp 29/35-37
Rimaleli..........................kp 29/30
Iinesankka....................kp 27/?
Mysteerio.......................kp 26/30
Zennuli..........................kp 25/25-28
Lovecoco.....................kp 25/30
-Lounatuuli-.................kp 22/28-35
Töppönen_....................kp 21/26
Alinna86.........................kp 19/28
Sinisilmät.........................kp 19/27-28
Tiukuna......................kp 19/29-31
Mäyh..............................kp 19/26-31
Mamtobe............................kp 18/28
Eeva650.........................kp 16/28-42
Nipsuneiti83.................kp 16/29
Tiitiäinen87.....................kp 16/27
Minttuni...........................kp 15/25
LaTila...................................kp 15/27
Goodway.......................kp 15/23
AnnMariii.........................kp 14/?
Kikkakolmas..............kp 13/28
Wbä...................................kp 12/26-28
Melissa86.....................kp 11/30-36
lulube..............................kp 10/29
Brunet82.......................kp 9/26-28
Aniaj..................................kp 6/28
Helmikorvakoru.......kp 5/27-28
Kirjoh89....................kp 5/28
pata-ässä.................kp 3/28
Kasikuus......................kp 2/27-28
Lillanna.............................kp 2/28-42
rubikinkuutio.............kp 1/27-29

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Nokare............................dpo 14
Helmipupu...................dpo 14
3milia................................dpo 13
IinesAnkka82.............dpo 11
Mysteerio......................dpo 10
Töppönen_..................dpo 9
pikkumyyläine.............dpo 9
Mamtobe.........................dpo 5
Sinisilmät.........................dpo 5
Mäyh..................................dpo 4
Tiitiäinen87.....................dpo 3
minttuni.............................dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Piti tehdä toinen raskaustesti nyt aamulla. Tai oikeastaan kolmas . Kun mies haluaa että teen nyt että oon varmasti raskaana. Haluaa varmistua asiasta. No joka tapauksessa. Onko jollain käynyt niin että raskaustesti ei toimi ollenkaan?On apteekin herkkä raskaustesti. Ei lähteny ollenkaan värjööntymään. Vaikka kuinka pidin sitä pissassa. Oli selvästi viallinen. Mulla on kyllä clearbluen digi kaapissa mutta en halua sitä vielä tuhlata.
 
@Kuumeilija40 mulla oli viallinen digi (ei viikkonäytöllinen), mitään ei tapahtunut vaikka tein ohjeen mukaan. ärsyttäviä kyllä nuo toimimattomat testit varsinkin jos ei oo varatestejä olemassa :/

@Kasikuus huomasin että oot joutunut uuteen kiertoon, oon niin pahoillani ❤ Varsinkin kun sulla oli niitä oireitakin. :cry: Voi kunpa tää kierto nyt tois teille pysyvän plussan ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Kasikuus
@Shibali Don't worry, be happy on mun fiilis ollut koko ajan ❤ Luulin putoavani korkealta, mutta päinvastoin. En tiedä mikä on, mutta eka kertaa EI harmita yhtään uuteen kiertoon joutuminen. Kai tähän alkaa jo turtua. Ainut mikä harmittaa, niin vkl suunnitelmat taitaa mennä uusiksi, kun vuoto on luokkaa niagaranputous ja vuotanut oon jo enemmän kuin km jälkeen niinä seitsemänä vuotopäivänä o_O Pitää nyt toivoa, että kaikki vuotaa kerralla ja huomisia menoja ei tarvitsisi perua :love:

Ps. Päivittelen vielä hetken ja sit @Loree tai kuka vaan haluaa, niin voi hypätä puikkoihin. Tuun sit joskus kurkkimaan mitä kaikille kuuluu:love:
Mahdollisuus tästä kierrosta vielä päästä huhtikuisiin, jos kierto ois 28pvä (sit vaan mennään siellä ihan hännillä :cautious: )
 
@Shibali Don't worry, be happy on mun fiilis ollut koko ajan Luulin putoavani korkealta, mutta päinvastoin. En tiedä mikä on, mutta eka kertaa EI harmita yhtään uuteen kiertoon joutuminen. Kai tähän alkaa jo turtua. Ainut mikä harmittaa, niin vkl suunnitelmat taitaa mennä uusiksi, kun vuoto on luokkaa niagaranputous ja vuotanut oon jo enemmän kuin km jälkeen niinä seitsemänä vuotopäivänä Pitää nyt toivoa, että kaikki vuotaa kerralla ja huomisia menoja ei tarvitsisi perua

Ps. Päivittelen vielä hetken ja sit @Loree tai kuka vaan haluaa, niin voi hypätä puikkoihin. Tuun sit joskus kurkkimaan mitä kaikille kuuluu
Mahdollisuus tästä kierrosta vielä päästä huhtikuisiin, jos kierto ois 28pvä (sit vaan mennään siellä ihan hännillä )
Ihanaa, että jaksat olla kuitenkin positiivisella mielellä :giggle:
tsemppiä ja plussatuulia!:love:
Toivottavasti vuoto hellittää ja pääset viettään kivaa vkl:a ja saat vähän ajatuksia tästä aiheesta pois:giggle::giggle:

Mä voin alkaa päivitteleen(y)
 
3milia mahtava viiva! Onnea!

Täällä testausvapaat päivät. Alavatsalla repäisykipuja ja oikealle puolelle juilii jatkuvasti. Mutta maltan mieleni taas pari päivää.... en vaan jaksa tihrustaa tyhjiä testejä ja viivanpaikkoja kun itseni tunnen että en anna testin vaan olla jos siinä vähänkään jotain näkyisi.... Saan päänsäryn pelkästä ajatuksesta. Nyt vaan malttia malttia..... Voisko se uusi kierto vaan lähteä käyntiin pliis....
 
@rubikinkuutio tervetuloa mukaan ja tsemppiä yritykseen! :)

@Kasikuus Hyvä et oot hyvillä mielin, vaikka uus kierto. Tsemppiä:whistle:

@Babyonmind voih, samat ajatukset noista testien tekemisestä ja niiden tutkailuista! Tein sen virheen viime kierrossa, et kuvittelin vaikka mitä oireita itelleni ja aloitin testaamisen aivan liian ajoissa ja siitä ei tullu ku kamala olo. Oli pakko tutkia ja vääntää ja kääntää niit testejä. Tällä kertaa en sitä itelleni tee. :rolleyes::ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: rubikinkuutio
Onnea @3milia <3

Täällä taitaa pikkuhiljaa kääntyä kohti uutta kiertoa.
Eilen sain hailun viivan vielä CB testiin, mutta tänään aamulla pyyhkiessä pientä tuhrua, joten odotellaan, että alkaako menkat tänään vai huomenna.

En tiedä toimiiko punainen väri, mutta mut voi siis poistaa piinailijoista.
 
  • Rakkaus
Reactions: 3milia
Onnea plussista!

Itse sain tänään aamulla digiovistestiin hymynaaman. Talletukset on tehty dpo-1 ja dpo-3. Toivottavasti niistä on nyt tehokkaita siittiöitä jäänyt odottamaan, en usko että tänään enää puuhaillaan.
Oon huomenna lähdössä lomailemaan. Joten reilun viikon päästä täällä on varmasti koko illaksi luettavaa, toivottavasti myös monta uutta plussaa! Ja varmaan tämä loppukierron odottelu menee itselläkin vähän nopeammin kun on muutakin puuhaa kuin omien tuntemusten kuuntelu
 
Onnea @Kuumeilija40 ja @3milia plussista!!!

@Kasikuus peukut tähän uuteen kiertoon, huomasin vasta, että olet joutunut uuteen kiertoon.:(

@Persikka123 hurjasti voimia toipumiseen!

Mitähän kaikkea piti vielä kommentoida. Paljon olette kirjoittaneet. Me on lomailtu ja reissattu alkukierto, nyt kp15 ja mahdollisesti dpo1. Eilen ainakin kovia vatsakipuja oli, joten hyvin sopisi näin olemaan. Mulla iski tietenkin pissatulehdus ja eilen aloitin kuurin. Toivottavasti ei mene sen vuoksi ketulleen. Tallettelut jäi dpo -1 ja dpo-2. Mutta on edes jotain.

eli mut voi lisätä piinailemaan listalle. LaTiLa dpo1
 

Yhteistyössä