Toiveissa vauva 2021

Kyllä taas miettii, miten kukaan tulee vahingossa, tai ylipäätään, raskaaksi. Miehellä pitää olla siittiöt kunnossa. Naisella pitää olla ainakin kilpirauhas- ferritiini- ja kolesteroliarvot kunnossa, terveet munasarjat, sopiva limakalvo ja ovulaation tapahtua. Toki yhdyntä tai muu siittiöiden siirto pitää tapahtua oikeaan aikaan, että siittiöt ehtii kypsyä mutta ei kuolla ja sitten vielä tämä: https://yle.fi/uutiset/3-11505054?utm_source=facebook&utm_campaign=yleuutiset&utm_medium=social

Tallettelut osui dpo -5, -1, 0 ja 1 ja silti miettii, että olisi pitänyt lämmittää mies loppuun asti myös silloin -2, kun sitä aloitin, mutta sitten voitti uni. Samaan aikaan tietää, että inssitkin tehdään vasta sen ovisplussan jälkeen, että tilanne on vähintään ihan hyvä. No, josko se toivo jossain vaiheessa taas nostaisi päätään.
Luin tästä linkittämästäsi aiheesta toisaalla ihan vasta. Meillä löytyy useampaa noistaa listaamistasi asioista, niin herttinen jos vielä oliskin keskenään epäsopivat sukusolut. No, ei se auta kuin mennä kierto kerrallaan ja toivoa parasta. Ja samaan aikaan "seinän toisella puolella" joku tulee vahingossa raskaaksi ehkäisystä huolimatta.
 
Vielä höpinöitä tähän iltaan. Ei ole mitään pms oireita. Rinnat yleensä tässä kohtaa kipeät, päänsärkyä, ärsyyntyneisyyttä. Katsoin lugesteronin käyttötarkoituksia, ja yksi on kuukautisia edeltävän oireyhtymän hoitoon. Josko siksi oireet uupuu. No mukavaa kyllä, että niitä ei nyt ole :D Tai no ärsyttää kyllä jonkin verran ja semmonen sekava olo välillä. Mutta muuten rauhallista.
 
Vielä höpinöitä tähän iltaan. Ei ole mitään pms oireita. Rinnat yleensä tässä kohtaa kipeät, päänsärkyä, ärsyyntyneisyyttä. Katsoin lugesteronin käyttötarkoituksia, ja yksi on kuukautisia edeltävän oireyhtymän hoitoon. Josko siksi oireet uupuu. No mukavaa kyllä, että niitä ei nyt ole Tai no ärsyttää kyllä jonkin verran ja semmonen sekava olo välillä. Mutta muuten rauhallista.
Oi tietäispä tuo teille plussaa ♥

ON: Mä tein nyt illalla tekstiksi yhden halppis raskaustestin et seuraisin sen pregnylin poistumista ja se oli jo näin 3 päivää pistosta aivan haalea. Tai siis semmoi melkein haamu. Pohdin et onkohan mun kroppa vaan jotenkin supernopea suodattaa noita hormooneja (kun ei se oviskaan näy kun pari tuntia) vai eikö tuo pregnyl pakkauksen tekstistä huolimatta oikeasti näy lähellekään 10päivää pistosta. :D meinasin nyt testata muutaman päivän et se häviää nii sit on mukavampi alkaa jossain vaiheessa testailemaan mahdollista plussaa :D

Mitään muita oireita tuosta raskaushormoonipistoksesta ei tullut kun pistopäivän iltana naama täyteen finnejä (joita mulla ei oo normaalisti ollenkaan) :D ja niitäkään ei oo sen jälkeen tullut lisää.
 
Oi tietäispä tuo teille plussaa ♥

ON: Mä tein nyt illalla tekstiksi yhden halppis raskaustestin et seuraisin sen pregnylin poistumista ja se oli jo näin 3 päivää pistosta aivan haalea. Tai siis semmoi melkein haamu. Pohdin et onkohan mun kroppa vaan jotenkin supernopea suodattaa noita hormooneja (kun ei se oviskaan näy kun pari tuntia) vai eikö tuo pregnyl pakkauksen tekstistä huolimatta oikeasti näy lähellekään 10päivää pistosta. :D meinasin nyt testata muutaman päivän et se häviää nii sit on mukavampi alkaa jossain vaiheessa testailemaan mahdollista plussaa :D

Mitään muita oireita tuosta raskaushormoonipistoksesta ei tullut kun pistopäivän iltana naama täyteen finnejä (joita mulla ei oo normaalisti ollenkaan) :D ja niitäkään ei oo sen jälkeen tullut lisää.
Jännittävää aikaa teilläkin, olispa nyt tärpännyt ❤ Ja voisiko tosiaan olla, että toisilla nopeammin poistuu hormonit. Tai virtsaan ei erity niin paljoa, kuin muilla. Ja miksipä ei olisi eroja tässä ihmisillä, kun muutenkin toimii hommat eri tavoin. Mielenkiintoista varmasti seurata, laitahan kuulumisia testilabrasta :p
 
VAUVA 2021
Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

24.08.2020 - MAANANTAI

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
+Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
+ Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
+ Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Kuumeilija40kp, ya 4/20, 2.lapsi (miehen 5.lapsi)
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Tiitiäinen87, ya 5/20, 1.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
neilikkaruusu, ya 7/20, 2.lapsi
pata-ässä, ya 7/20, 1.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
Bb-8, ya 08/20, 3.lapsi
Sabriiiina, ya 8-9/20, 4. lapsi (miehen 2. lapsi)
Loree, ya 12/20, 1.lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä


Brunet82.......................kp 39/26-28
pata-ässä.................kp 33/28
Lillanna.............................kp 32/28-42
Jjenn...............................kp 30/29-33
Haaveilija-31......................kp 28/27
Iinesankka82....................kp 27/29-30
Heemilia............................kp 25/30(?)
Kuumeilija40..................kp 25/27-28
Alinna86.........................kp 25/26
Bb-8..................................kp 24/?
Mysteerio.......................kp 23/30
Hamsteri20..................kp 23/27-28
Sofialla.............................kp 22/35-42
Mamtobe............................kp 22/26-28
Mäyh..............................kp 22/26-31
Minttuni...........................kp 21/25
Nipsuneiti83.................kp 21/29
-Lounatuuli-.................kp 21/28-35
Lovecoco..........................kp 20/30
Kakkulapio.......................kp 20/?
Sinisilmät........................kp 20/27-28
Tiitiäinen87.....................kp 20/27
LaTila...................................kp 19/27
Eeva650.........................kp 18/28-42
Goodway.......................kp 17/25-28
Iinanen.............................kp 17/24
Tiukuna......................kp 16/30-33
lulube..............................kp 15/29
Krippis...........................kp 14/22-24
Pandanen......................kp 12/29-31
Chai89............................kp 10/28-30
Aniaj..................................kp 7/28
Helmikorvakoru........kp 7/27-28
Kirjoh89..........................kp 5/28
Mansikka3...................kp 4/34
Sabriiiina.......................kp 4/27-31
Kasikuus......................kp 4/27-28
Nokare..........................kp 3/27-29

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Brunet82..........................dpo 24
Heemilia..............................dpo 12
Alinna86..............................dpo 11
Mäyh......................................dpo 10
Iinesankka82....................dpo 9
Mysteerio.............................dpo 9
Hamsteri20........................dpo 8
Mamtobe..............................dpo 7
Minttuni...................................dpo 6
Sofialla....................................dpo 6
Goodway...............................dpo 5
Latila..........................................dpo 4
Iinanen......................................dpo 4
Tiukuna.....................................dpo 3
Eeva650..................................dpo 2

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Huomenta!

Mä tulin aamukiukkusena ja väsyneenä avautuun lyhyesti omaa napaa taas vaihteeks. Huono olo sen kun jatkuu, viimeks helpotti siinä dpo 9:n tienoilla et pari päivää pitäis vie kestää.. Viime yö on kylläkin valvottu alavatsa tuntemusten kanssa, turvottaa ja paineen tunne on niin häiritsevä ettei mitenkään päin oo hyvä olla :(
Jännittää aivan kamalasti tärppäskö vai ei, et ”joudunko” soittaa neuvolaan niistä hoidoista.. Tää kierto on henkisesti ollu helppo, et käväs vähän mielessä et josko yks kierto vie ennen sitä..
 
Vielä höpinöitä tähän iltaan. Ei ole mitään pms oireita. Rinnat yleensä tässä kohtaa kipeät, päänsärkyä, ärsyyntyneisyyttä. Katsoin lugesteronin käyttötarkoituksia, ja yksi on kuukautisia edeltävän oireyhtymän hoitoon. Josko siksi oireet uupuu. No mukavaa kyllä, että niitä ei nyt ole Tai no ärsyttää kyllä jonkin verran ja semmonen sekava olo välillä. Mutta muuten rauhallista.
Meillä on itse asiassa sama testipäivä, mullakin luge-kuuri meneillään. Mulla on tullut aiemminkin lugeista rinnat tosi kipeäksi ja nipistellyt munasarjoista, ja näin on nytkin. Luomukierroissa mulla ei ole tällaista kuin päivää ennen menkkoja. Tuo voi siis sulla olla hyvä merkki, että jotain erilaista on meneillään!

Omalta osalta en jaksa menestykseen uskoa, koska kierto venyi gonal-f pistosten kanssa tosi pitkäksi kunnes saatiin yksi ainoa rakkula riittävän kokoiseksi. Yksi 10mm rakkula surkastui matkan varrella. Talletttelut oli dpo -3, -1, +1. Luget ovat tosiaan aiheuttaneet mulle aina tosi vahvat raskausoireet, ovitrellestä on nyt 11 päivää mutta en aio testata ennen testipäivää. Mieli on jotenkin ihan maassa, syytän näitä hormoneja.
 
Huomenta! Mulla pikkunen päivävirhe listassa, eli huomiseksi voisi päivittää kp 11/28-30. Alla kuva tämän aamuisesta ovulaatiotestistä, onko teidän mielestä positiivinen, vai pitäisikö olla vahvempi toinen viiva? Kyseessä pc:n liuska.

https://aijaa.com/Cvj5wL


Oon ihan ihmeissäni. Viime kierrossa mulla oli ovulaatio kp 19, eli tosi myöhään. Nyt näyttäisi ainakin testin perusteella aikaistuvan aika paljonkin. En voi olla miettimättä, että johtuisi niistä geleeistä ja ehkä macasta. Meillä koko poppoolla flunssa päällä, mutta pitää koittaa silti suostutella mies talletteluihin. :D

Pahoittelut omanapailusta.
 
Huomenta! Mulla pikkunen päivävirhe listassa, eli huomiseksi voisi päivittää kp 11/28-30. Alla kuva tämän aamuisesta ovulaatiotestistä, onko teidän mielestä positiivinen, vai pitäisikö olla vahvempi toinen viiva? Kyseessä pc:n liuska.

https://aijaa.com/Cvj5wL


Oon ihan ihmeissäni. Viime kierrossa mulla oli ovulaatio kp 19, eli tosi myöhään. Nyt näyttäisi ainakin testin perusteella aikaistuvan aika paljonkin. En voi olla miettimättä, että johtuisi niistä geleeistä ja ehkä macasta. Meillä koko poppoolla flunssa päällä, mutta pitää koittaa silti suostutella mies talletteluihin.

Pahoittelut omanapailusta.
Sanoisin, että positiivinen on :) mulla samanlainen viime kierrossa ja varmistin digillä ja sain hymynaaman.
 
Hurjasti onnea @Töppönen_ !!!<3

Mietin pitkään viittinkö täällä kysellä mutta kun Googlesta ei selkeää vastausta löytynyt niin nyt kysyn :D Onko normaalisti ovulaation jälkeen vielä valkovuotoa?
Ihmettelin suuresti aamulla tätä valkovuodon määrää, ovis kuitenkin ollut jo ja normaalisti tässä kohtaa kiertoa jo paljon kuivempaa :eek: tapahtuuko tätä muille myös? :D hirveän suuret odotukset tähän kiertoon, toivottavasti ei tippuisi korkealta...
Tissit myös kipeytyny ihan sikana heti ovulaation jälkeen... :eek: ja menkkojen alkuun kuitenkin vielä yli viikko.
 
Hurjasti onnea @Töppönen_ !!!<3

Mietin pitkään viittinkö täällä kysellä mutta kun Googlesta ei selkeää vastausta löytynyt niin nyt kysyn :D Onko normaalisti ovulaation jälkeen vielä valkovuotoa?
Ihmettelin suuresti aamulla tätä valkovuodon määrää, ovis kuitenkin ollut jo ja normaalisti tässä kohtaa kiertoa jo paljon kuivempaa :eek: tapahtuuko tätä muille myös? :D hirveän suuret odotukset tähän kiertoon, toivottavasti ei tippuisi korkealta...
Tissit myös kipeytyny ihan sikana heti ovulaation jälkeen... :eek: ja menkkojen alkuun kuitenkin vielä yli viikko.
Mulla yleensä oviksen jälkeen viikon verran runsaampaa ja voidemaista vv - oikeen kosteet olot siis. Sit sen jälkeen alkaa muuttuu pikkuhiljaa niukemmaks ja tahmeemmaks - yleensä dpo7-10 paikkeilla :)

Kuluvassa kierrossa mulla oli taas oviksen jälkeen kuivemmat olot, parille päivälle en oo vuotoa merkannu, ja nyt on about sellasta vuotoa mitä ennen ovista yleensä. Edellisen kerran kun oikeelta ovuloin, tuli joku vuotohäiriö, joten paha sanoo onko tää nyt mulle kuitenkin normaalia myös :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Goodway
Hurjasti onnea @Töppönen_ !!!<3

Mietin pitkään viittinkö täällä kysellä mutta kun Googlesta ei selkeää vastausta löytynyt niin nyt kysyn :D Onko normaalisti ovulaation jälkeen vielä valkovuotoa?
Ihmettelin suuresti aamulla tätä valkovuodon määrää, ovis kuitenkin ollut jo ja normaalisti tässä kohtaa kiertoa jo paljon kuivempaa :eek: tapahtuuko tätä muille myös? :D hirveän suuret odotukset tähän kiertoon, toivottavasti ei tippuisi korkealta...
Tissit myös kipeytyny ihan sikana heti ovulaation jälkeen... :eek: ja menkkojen alkuun kuitenkin vielä yli viikko.
Ite en ihan tarkkaan muista kuinka on viimekierroissa ollu mut tässtä kierrossa ainakin valkovuodon holahtelu alko muutama päivä ovulaatiosta ja sitä tulee paljon ! :D
Muistaakseni viimekierrossa oli kanssa melko runsaasti mut ei ollenkaan näin paljon kun nyt :)
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Goodway
Huomenta! Mulla pikkunen päivävirhe listassa, eli huomiseksi voisi päivittää kp 11/28-30. Alla kuva tämän aamuisesta ovulaatiotestistä, onko teidän mielestä positiivinen, vai pitäisikö olla vahvempi toinen viiva? Kyseessä pc:n liuska.

https://aijaa.com/Cvj5wL


Oon ihan ihmeissäni. Viime kierrossa mulla oli ovulaatio kp 19, eli tosi myöhään. Nyt näyttäisi ainakin testin perusteella aikaistuvan aika paljonkin. En voi olla miettimättä, että johtuisi niistä geleeistä ja ehkä macasta. Meillä koko poppoolla flunssa päällä, mutta pitää koittaa silti suostutella mies talletteluihin.

Pahoittelut omanapailusta.
Positiivinen! Voihan sitä tehä vielä huomenna ja verrata, mutta itse tulkitsisin näin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Chai89
Huomenta! Mulla pikkunen päivävirhe listassa, eli huomiseksi voisi päivittää kp 11/28-30. Alla kuva tämän aamuisesta ovulaatiotestistä, onko teidän mielestä positiivinen, vai pitäisikö olla vahvempi toinen viiva? Kyseessä pc:n liuska.

https://aijaa.com/Cvj5wL


Oon ihan ihmeissäni. Viime kierrossa mulla oli ovulaatio kp 19, eli tosi myöhään. Nyt näyttäisi ainakin testin perusteella aikaistuvan aika paljonkin. En voi olla miettimättä, että johtuisi niistä geleeistä ja ehkä macasta. Meillä koko poppoolla flunssa päällä, mutta pitää koittaa silti suostutella mies talletteluihin. :D

Pahoittelut omanapailusta.
Ite käytän noita kanssa ja positiivinen toi on :) Mä oon ihastunu täällö jonkun vinkkaamaan premom sovellukseen mihin otetaan testistä kuva ja se kertoo numeroin onko positiivinen vai ei :) Alle 1.0 on negatiivinen ja yli positiivinen :) todella helppo seurata tummumista säilömättä testejä...
 
  • Tykkää
Reactions: Chai89
Huomenta! Mulla pikkunen päivävirhe listassa, eli huomiseksi voisi päivittää kp 11/28-30. Alla kuva tämän aamuisesta ovulaatiotestistä, onko teidän mielestä positiivinen, vai pitäisikö olla vahvempi toinen viiva? Kyseessä pc:n liuska.

https://aijaa.com/Cvj5wL


Oon ihan ihmeissäni. Viime kierrossa mulla oli ovulaatio kp 19, eli tosi myöhään. Nyt näyttäisi ainakin testin perusteella aikaistuvan aika paljonkin. En voi olla miettimättä, että johtuisi niistä geleeistä ja ehkä macasta. Meillä koko poppoolla flunssa päällä, mutta pitää koittaa silti suostutella mies talletteluihin.

Pahoittelut omanapailusta.
Positiivinen mun mielestä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Chai89
Eilen tuli kerran sitä limaista verta pyyhittäessä, ovislimaa missä verta seassa..eikä tullu yhtään lisää, ainakaan 8 aikaan aamulla ei ollu tullu mitään..outo meno kropalla jälleen. Olisinkohan ovuloinut myöhempään tai sit jälleen en oo ovuloinu ja kroppa sekoilee.
 
Meillä on itse asiassa sama testipäivä, mullakin luge-kuuri meneillään. Mulla on tullut aiemminkin lugeista rinnat tosi kipeäksi ja nipistellyt munasarjoista, ja näin on nytkin. Luomukierroissa mulla ei ole tällaista kuin päivää ennen menkkoja. Tuo voi siis sulla olla hyvä merkki, että jotain erilaista on meneillään!

Omalta osalta en jaksa menestykseen uskoa, koska kierto venyi gonal-f pistosten kanssa tosi pitkäksi kunnes saatiin yksi ainoa rakkula riittävän kokoiseksi. Yksi 10mm rakkula surkastui matkan varrella. Talletttelut oli dpo -3, -1, +1. Luget ovat tosiaan aiheuttaneet mulle aina tosi vahvat raskausoireet, ovitrellestä on nyt 11 päivää mutta en aio testata ennen testipäivää. Mieli on jotenkin ihan maassa, syytän näitä hormoneja.
Soisi teillekin jo onnistumisen, pitkä yritysaika ja pettymykset, alkavat kuormittamaan. Toivon teille onnistumista!
 
  • Tykkää
Reactions: Disco Volante
4päivää pregnyl piikistä ja viiva testissä enää todella heikko haamu. (Sellainen että sen juuri ja juuri viivalasit päässä kuvasta erottaa). Ehkä vähän huono et se haalenee näin nopeasti. En tiedä miten maltan odottaa vielä melkein 2viikkoa sit testipäivää, kun ei selvästi se pregnylkään oo häiritsemässä enää kauaa. Koska tieto siitä et se pregnyl siellä olisi häiritsemässä olisi saanut mut malttamaan odottaa :D

Olo on kyl harvinaisen oireeton. Ottaen huomioon sen et nyt on ollut vaikka ja mitä hormoonilääkkeitä. Luomukierrossa tälleen dpo 3 on alkanut puskea jo vaikka mitä oireita. Nyt ei oo mitään paitsi silloin neljä päivää sit ne finnit sen piikin jälkeen. Olokin on harvinaisen seesteinen. (Olisin uskonut et noista hormooneista tulisi vaikka mitä oireita ja mielialavaihtelua)
 
4päivää pregnyl piikistä ja viiva testissä enää todella heikko haamu. (Sellainen että sen juuri ja juuri viivalasit päässä kuvasta erottaa). Ehkä vähän huono et se haalenee näin nopeasti. En tiedä miten maltan odottaa vielä melkein 2viikkoa sit testipäivää, kun ei selvästi se pregnylkään oo häiritsemässä enää kauaa. Koska tieto siitä et se pregnyl siellä olisi häiritsemässä olisi saanut mut malttamaan odottaa

Olo on kyl harvinaisen oireeton. Ottaen huomioon sen et nyt on ollut vaikka ja mitä hormoonilääkkeitä. Luomukierrossa tälleen dpo 3 on alkanut puskea jo vaikka mitä oireita. Nyt ei oo mitään paitsi silloin neljä päivää sit ne finnit sen piikin jälkeen. Olokin on harvinaisen seesteinen. (Olisin uskonut et noista hormooneista tulisi vaikka mitä oireita ja mielialavaihtelua)
Oho jopas lähtee nopeaa poistumaan, tai voihan se olla et näyttää sitä haaleeta pitkään:unsure:
Mul näky tosi selkee haamu.
Oireettomuus on mullakin sama, luomuissa ollut kaikenmaailman oireet ja tuntemukset sekä nippailut, nyt ei mitään, tyyni rauhallisuus vaan, tosi outoa! Enteilispä hyvää:X3:
Ainoistaan pregnylin sivuoireet mulla paha olo ja ällötys tän päivän piikin jälkeen:sick:
Tsemppiä pitkiin piinapäiviin!
 

Yhteistyössä