Toiveissa vauva 2021

Heippa!
En tiiä muistaako kukaan mua, mutta oon taustalla enimmäkseen seuraillut keskusteluja aina sillon tällön, sillä huomasin että mulle toi stressiä yrittämisestä se, että olin mukana keskusteluissa. Oon aloittanut 2020-ryhmästä ja meijän yritys alkoi 8/19. No nyt ekaa kertaa on tapahtunut yhtään mitään. :D

Sain tänään elämäni ensimmäisen plussan, MUTTA mulla alkoi toissapäivänä menkat, jotka kuitenkin oli niukemmat ku normisti ja täysin kivuttomat. Ihmettelin myös että miten mun rinnat on kipeenä, vaikka yleensä kipu katoaa päivää ennen ku menkat alkaa. Ja menkat siis jatkuu, mutta ei oo niin niukat mitä ajattelin, että valemenkat ois. Mutta katotaan kuin käy. Ensimmäinen aika meillä ois lapsettomuuden tiimoilta polille 22.9.

En tiiä saanko kuvaa näkyviin, mut yritetään:

https://aijaa.com/vREKWE
 
Dpo9 testailuja kyseltiin ja mulla kans haamuja aina tullut dpo9 testiin ja usein alkuun mulla haamut jopa vahvempia illasta kun aamun testeissä.

@Alinna86 kyselit vatsakivusta niin mulla on tullut kahteen kertaan semmonen jäätävä kipukohtaus nyt tässä raskaudessa joskus dpo 8 ja tammikuussa dpo9 ja oon päätellyt et ois liittynyt jotenkin kiinnittymiseen ajankohdista päätellen. Toki siis testeissä haamuja alkanut oleen samaan aikaan ett tiedä sitten. Ikinä vastaavaa ei oo ollut ku vain raskaana ollessa ja toukokuun kemiallisessa ei tuota ollut.
 
Yksi oire mikä muuten tästä kierrosta teki poikkeavan on tää onnellisuuden tunne, oviksen jälkeen se tulee aina hetkeksi ja sit muuttuu pms kiukuksi tyylii jo viikkoo ennen mut nyt ei, oon vaa yhtä hymyy ollu joka päivä
Niin toivon onnistumista kaikille
Voi että, onnea hurjasti!!!! <3


JA @Töppönen_ onnea sullekin! <3

Käyn täällä välillä seurailemassa onko tutut "kasvot" plussanneet. @minttuni tulosta vielä odottelen ja kovasti toivon plussaa teille :love:
 
Anteeksi röyhkeä omanapailu, mutta te ootte nyt ainoa henkireikä kun en kehtaa miehelle vielä tunnustaa et testasin jo (saati et monestiko jo olen testannut). Mut mikä se oli se kehuttu apteekin testi? Ehkä varmempi hakea sieltä kun tuskailla kaupan liuskoilla..
Ilmeisesti vähän vaihtelee ihmisestä riippuen, mutta mulla tää ei oo ikinä näyttänyt haamuja ja nyt kun oon raskaana, niin näytti selvän viivan siinä dpo13-15 :) https://www.apteekki.fi/apteekki-tuotesarja/laitteet-ja-tarvikkeet/apteekki-raskaustesti-ultra.html
 
Ilmeisesti vähän vaihtelee ihmisestä riippuen, mutta mulla tää ei oo ikinä näyttänyt haamuja ja nyt kun oon raskaana, niin näytti selvän viivan siinä dpo13-15 :) https://www.apteekki.fi/apteekki-tuotesarja/laitteet-ja-tarvikkeet/apteekki-raskaustesti-ultra.html
Tuota en ostaisi kyllä, jos haluaa olla varma, ettei tulos ole virheellinen. Viime aikoina lähes kaikille testaajille tullut tuolla viivoja, itselleni aivan selkeitäkin, ilman että tarkoitti mitään. Kuulemma apteekin se toinen, herkkyydeltään 25 olisi luotettava! Mutta mistä näistä tietää, itse luottaisin nimenomaan siihen digitaaliseen Ei tarvitse miettiä viivoja tai valeviivoja, kun digissä lukee raskaana 1-2 :)
 
Tuota en ostaisi kyllä, jos haluaa olla varma, ettei tulos ole virheellinen. Viime aikoina lähes kaikille testaajille tullut tuolla viivoja, itselleni aivan selkeitäkin, ilman että tarkoitti mitään. Kuulemma apteekin se toinen, herkkyydeltään 25 olisi luotettava! Mutta mistä näistä tietää, itse luottaisin nimenomaan siihen digitaaliseen Ei tarvitse miettiä viivoja tai valeviivoja, kun digissä lukee raskaana 1-2
No tää just :D Kun tuntuu, että eri ihmisillä eri testit antaa turhia haamuja. Ehkä vaan parasta testata useammalla eri :D Mut eiköhän tosiaan se digi oo nimenomaan se luotettavin (y)
 
Vau miten paljon plussia täällä!
Plussanneet: miten teillä on talletukset tehty tai onko tietoa, mistä kerrasta tärppäs?
Mulla käytössä Flo appi, sinne oon merkkaillu vuotojen laatuja, oireita, seksikertoja ym. En oo ikinä ovista huomannu tai tikulla saanu, vaikka nyt yritin keskellä kiertoa. Oletetun ovispäivän jälkeen mulla alko ruskeahko vuoto jota kesti muutaman päivän ja sit alko kauhee palelu! Ei me kyllä nyt pupuiltu kun 4pv ennen keskikiertoa, sovelluksen mukaan ovispäivänä ja 6pv sovelluksen määrittämän ovispäivän jälkeen. Oletan kyllä et ovis oli mulla oikeesti noiden paleluiden aikaan (kp23 eteenpäin), koska en aiemmin saanu plussaa ja nyt testit kp36 jälkeen haamuilee. Ja eilen toki kp 37 näytti raskaana 1-2. (Apin mukaan ovis siis kp18 tienoilla)

Tosi hämmentävää. Anteeks sekanen selostus mut en osannu muotoilla :D
 
  • Tykkää
Reactions: Kissanminttu5
Oijoi miten paljon plussia! :love:

Täällä on dpo7 ja täysin oireeton oon ollut. Ollaan koko perhe kipeenä, et en oo silleen jaksanut ees oloja kuulostella. Iha kauheeta ku molemmat ollaan miehen kaa kipeinä ja sit toi taapero vaatii huomioo koko ajan, vaik sekin on flunssassa niin virtaa sillä silti riittää. Toissayön valvoin kokonaan oman olon takia.
Miulla on aina viikko ennen menkkojen alkua kunnon tuikkailuja. Nyt ei pahemmin ollu mitään, jotain pikku viiltelyy vaan. Toivottavasti se ois hyvä merkki.
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Paljon onnea plussanneille!
Piinailijoille kärsivällisyyttä ja plussatuulia.

Ootte varmaan aiemminkin näistä jutskaillu mutta tikutatteko ovista?
Mä tein äsken ihan huvikseen ja jonkinlainen viiva siihen piirtyi.. Kp vois olla 7, ehkä.. Aiemmin kierto ollu 23-25 mutta nythän sitä ei tiedä kun vasta loppui pillerit..
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Anteeksi hulluuteni, mutta en jotenkaa saa iskostettua päähäni että tää plussa ois totta. Tulee hetkiä jolloin oon varma ja sit sekunnin päästä no etten kuitenkaa olis tai et tää on joku kemiallinen. Ajattelen että jos annan onnen vallata mun mielen se viedään heti pois, en enää tiedä kestäisinkö sitä neljättä kertaa.. :cry:yritän ajatella positiivisesti, toisaalta eihän mikään oo koskaan varmaa.
Ehkä mä loppuviikosta uskallan jo vähän iloita.
Yk 15 oli tää kierto ja eka hoitokierto..joten tein nyt pc tällä kertaa päiväpissasta sekä viimisen ovistestin kuleksimasta
Yllä aamuinen rfsu jo kuivuneena, mikä sekin aika hyvin (ainaki) luonnossa punertaa.
Näiden jälkeen ja tämän päivän päänsäryn kanssa alan pikkuhiljaa hahmottamaan että kyllä siellä jotain tapahtuu:love:
Huomiselle teen ton toisen pc:n ja ylihuomenna viimisen rfsu ja sit su. Digi❤
[url=https://aijaa.com/copjUl][/URL]
 

Yhteistyössä