Toiveissa vauva 2021

@pandanen Odotan viralliseen testipäivään eli keskiviikkoon. Tiistaina otan viimeiset lugesteronit. Keskiviikko on jo dpo 15(16). Vielä ei onneksi näy mitään merkkejä vuodon alkamisesta. Tiputtelua ei ole ja kohdunkaula/suu ei ole pehmentynyt. Näistä yleensä tiedän vuodon alkavan pian. Mutta tosiaan lugejen pitäskin pitää vuoto pois, että ei tuosta uskalla vielä päätellä mitään. Lisäsin sulle listalle tänään dpo 0, kannattaahan se vielä talletella ;)
 
Taas testasin, ja negahan tuo on. Nyt alan kyllä jo valmistelee itteeni henkisesti, et menkat tulee alkamaan alkuviikosta. Olin varma et tässä kierrossa olis tärpänny, oli kunnon ovis ja talletukset osui hyville päiville.
Luulis et jotain väriä jo vähän piirtyisi, jos niin ois. Dpo9 siis tänään, luteaali miulla on ~12pvää.
Toki tosta esikoisesta testasin sinä päivänä ku menkkojen ois pitänyt alkaa, ja sain haaleen minkä just silmällä erotti. Alkoi vahvistuu vasta muutaman päivän päästä. Et silleen voihan tässä vielä muuttua.
Ku ei oo pahemmin ees mikä menkkaolo.
 
https://aijaa.com/vOqSAO hullu testas äsken taas. Aijaa kyl vaan romuttaa noi kuvat. Ksks ekaa testiajalla ja vika hetken kuivahtaneena. On kyllä törkee viivanpaikka jos on siitä kyse
Toivotaan että olisi muu kuin viivanpaikka mutta mulla on näistä testeistä huonoja kokemuksia ja antaa kyllä törkeitä viivanpaikkoja :( ja harmi sinänsä koska meilläkin apteekki kauempana ja lähimmässä kaupassa myydään vain noita ja rfsun susitestejä :(
 
Taas testasin, ja negahan tuo on. Nyt alan kyllä jo valmistelee itteeni henkisesti, et menkat tulee alkamaan alkuviikosta. Olin varma et tässä kierrossa olis tärpänny, oli kunnon ovis ja talletukset osui hyville päiville.
Luulis et jotain väriä jo vähän piirtyisi, jos niin ois. Dpo9 siis tänään, luteaali miulla on ~12pvää.
Toki tosta esikoisesta testasin sinä päivänä ku menkkojen ois pitänyt alkaa, ja sain haaleen minkä just silmällä erotti. Alkoi vahvistuu vasta muutaman päivän päästä. Et silleen voihan tässä vielä muuttua.
Ku ei oo pahemmin ees mikä menkkaolo.
Kaikki vielä mahdollista siis! Plussatuulia!
 
  • Tykkää
Reactions: Iinanen
Dpo3 ja todellista se on että nämä on PIINApäiviä.... en saa ajatuksia millään pois tästä yrityksestä, välillä sitä leijailee ihan pilvissä ja isoissa toiveissa ja hetkessä romahtaa alas ja tulee masentunut ja itkuinen olo. On tässä miehellä kestämistä....
Laitoin jo kalenteriin ylös että teen ensimmäisen testin dpo10 koska siinä main olen saanut kahdesta raskaudesta jo viivat. Ja huomaan että vauvavaateosaston ohi kulkeminen kaupoissa tekee ihan kipeää.... onhan tää jo yk9, en jotenki jaksa tätä kohta enää.... taas pientä masistelua ilmassa....
 
mä saan näihin myös tällaisen haalean hieman syvän näköisen viivan näkyviin lähes aina. Varmaan tuolla jossain pinossa niistä myös kuvia. Sitten kun oli oikea todella haalea haamu, sen vain erotti. Oli selvösti erilainen. Hitto kun löytäisin jostain sen kuvan vielä, mistä lähti oikeasti vahvistumaan. Mikä dpo sulla onkaan?

tässä se mun eka oikea haamun alku

ja sitten seuraavana päivänä

se viiva on vain jotenkin täyteläisempi kun enteilee sitä plussaa. Tai ainakin oma kokemus on se.
Juuri sellasta täyteläisempää viivaa odotin koko ajan tulevaks.. mutta ei niin ei :(
Menkat ne vaan loistaa poissaolollaan mutta kipuja ollu jo n.viikon :(
 
Niin ja mun dpot on mitä sattuu. Oon pohtinu ja miettiny oireista millon oisin voinu ovuloida.
Viimenen tallettelu on tehty 15-16.8 välisenä yönä. Sen jälkeen ei oo tehty mitään koska 17 päivä oli loop hoito, eikä saa olla yhdynnässä 3 viikkoon.
Tosta ja oireista laskettuna nyt vois olla dpo 10-11 menossa.
Tai sitten en oo ovuloinu tai vasta ton jälkeen, eikä sillon oo mahdollisuutta raskautua.
Teen vielä viikonlopun testejä, sit saa olla koska ei tosiaan oo mahdollista enää että näkyis mitään.

Tää odottelu on vaan tosi raskasta ja ärsyttävää :(
 
Stella89
Mietin muuten, kun yleisesti ovulaatio tapahtuu sen 10-16 pv ennen seuraavia menkkoja, niin onko mahdollista jos ovulaatio tapahtuukin alle 10pv ennen menkkoja esim 6-7 pv ennen? Koska toi 10-16 on varmaan ns keskiarvo? Ja onko kukaan tietoinen tai kuullut, että tällä olisi vaikutusta raskaaksi tulemiseen? En siis tosiaan ole itse käyttänyt enää moneen kuukauteen ovistestejä, ja luottanut sokeasti omiin laskuihin siitä, milloin arviolta ovis tapahtuu. Mutta sen olisi pitänyt tosiaan olla jo yli vko sitten keskiarvon mukaan. Nyt kuitenkin tällä hetkellä on hyvin arat rinnat, seksuaalivietti korkea ja alavatsan kipristelyä. Mietin ensin, et jos nämä olisi alkuraskauden oireita, mutta mitä jos mulla onkin vasta nyt ovis. Tästä huomaa taas, että olen vielä hyvin pihalla kaikesta :D
 
Onks täällä muuten muita joilla nousee aina ovulaation jälkeen jossain vaiheessa leposykkeet? Mulla on aina normaalisti leposykkeet 50-55 mut sit Iuteaalivaiheessa ne pyörii jossain 65-70. En oo tätä tarkemmin seurannut mut oura on nyt pari viime aamua valittanut mun yösykkeistä et ne on normaalia korkeammalla ja muistan sen joskus aiemminkin tehneen niin ja nopealla vilkaisulla korkeimmat yösykkeet on just luteaalivaiheesta.
 
Mietin muuten, kun yleisesti ovulaatio tapahtuu sen 10-16 pv ennen seuraavia menkkoja, niin onko mahdollista jos ovulaatio tapahtuukin alle 10pv ennen menkkoja esim 6-7 pv ennen? Koska toi 10-16 on varmaan ns keskiarvo? Ja onko kukaan tietoinen tai kuullut, että tällä olisi vaikutusta raskaaksi tulemiseen? En siis tosiaan ole itse käyttänyt enää moneen kuukauteen ovistestejä, ja luottanut sokeasti omiin laskuihin siitä, milloin arviolta ovis tapahtuu. Mutta sen olisi pitänyt tosiaan olla jo yli vko sitten keskiarvon mukaan. Nyt kuitenkin tällä hetkellä on hyvin arat rinnat, seksuaalivietti korkea ja alavatsan kipristelyä. Mietin ensin, et jos nämä olisi alkuraskauden oireita, mutta mitä jos mulla onkin vasta nyt ovis. Tästä huomaa taas, että olen vielä hyvin pihalla kaikesta
En muista tarkkaan, mutta jos luteaalivaihe on alle 10 päivää, niin käsittääkseni se on kohdun limakalvon kannalta usein riittämätön aika alkion kiinnittymiselle? Korjatkaa jos olen väärässä. Muistelen että keskiarvoisesti hedelmöitynyt munasolu/alkio kiinnittyy dpo6-dpo8, joten jos kohdun limakalvo vuotaa jo silloin pois, ei alkio pysty kiinnittymään.
 
Mulla ei ole edes piinapäiviä menossa, mut oon silti ihan sekaisin. Ovista testaillut ja eilen illalla tuli ihan mukavat viivat. Testiviiva ei ollut yhtä vahva kuin kontrolliviiva, mut voisin kuvitella, että huomenna olis tasavahvat(ehkä)
Kemiallisen vuoto kesti 6-7 pv ja sen jälkeenkin olen vuotanut hyvin pienesti. Seksin jälkeen tuli maantaina verta pyyhkiessä, mutta muuten se on ollut hyvin hyvin vaaleanpunaista. Ovislimoja en ole bongannut oikeastaan yhtään. Pää särkee kovasti ja huono olo. Toivon, että tuo kemiallinen et sekottais mun kroppaa ihan täysin, mut pahoin pelkään että näin käy ja täst kierrost ei tuu mitään.
Tsempit kaikille! Vahvistumisia haamuille ja plussia kaikille!! :love:
 
Dpo3 ja todellista se on että nämä on PIINApäiviä.... en saa ajatuksia millään pois tästä yrityksestä, välillä sitä leijailee ihan pilvissä ja isoissa toiveissa ja hetkessä romahtaa alas ja tulee masentunut ja itkuinen olo. On tässä miehellä kestämistä....
Laitoin jo kalenteriin ylös että teen ensimmäisen testin dpo10 koska siinä main olen saanut kahdesta raskaudesta jo viivat. Ja huomaan että vauvavaateosaston ohi kulkeminen kaupoissa tekee ihan kipeää.... onhan tää jo yk9, en jotenki jaksa tätä kohta enää.... taas pientä masistelua ilmassa....
Ihan kuin olisin itse kirjoittanut tekstin, niin tuttuja ajatuksia ja tunteita! :( juuri eilen ruokaostoksilla ajauduin lastenvaateosastolle vauvanvaatteita katsomaan.. pahaa tekee, kun ei tiedä onnistuuko koskaan!
 
Mä en tie missä hitossa täällä mennään! o_O Kirkas verinen vuoto alko dpo 10 illalla. Pahoinvointi jatkuu, ei kylläkään niin pahana kun aikasemmin. Yleensä ennen menkkoja tuleva tuhru on ollu ruskeeta.. :unsure:
Ei ollenkaan menkka oloo ja finnit loistaa poissaolollaan. Ei kuitenkaan oo myöskään yhtään oloo että olis raskaana, toki enpä tie millanen olo siitä pitäis tulla :D
 
  • Vau!
Reactions: minttuni
@Tiukuna Mulle tuli noista leposykkeistä mieleen, että mun ensimmäiset raskausoireet oli näin jälkeenpäin ajatellen juurikin ne, että heti kiinnittymisen jälkeen mun yösykkeet alkoi olla tosi korkealla ja älykello näytti joka aamu tosi heikkolaatuista unta! Ihmettelin tuota silloin. Normaalisti mulla ei taida kierto ihan hirveästi vaikuttaa noihin, paitsi ehkä juuri ennen menkkoja saattaa olla sykkeet vähän korkeammat.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Tiukuna
Hienoja plussia @IinesAnkka82 ja @Sofialla näen myös selvän haamun sulla! Vahvistumisia sille! :love:

@Alinna86 tsemppiä uuteen kiertoon, jos nyt vuoto sieltä kunnolla alkaa. Näytti Jo kyllä niin hyvälle sun viivat:cry:

tää on kyllä jännää kun en osaa varmasti sanoa mikä dpo itsellä on. Kp on nyt 24/27 ja dpo on ehkä 9. Mutta selviä oviskipuja oli myös silloin kp 18 ja 19, joten se dpo voi olla vasta sen 6 tai jopa 5. Mulla on välillä harvakseltaan ollut niitä 30+ Kiertoja, joten tuo jälkimmäinen vaihtoehto on hyvinkin mahdollista. Rfsu liuskalla tänäänkin dippailin ihan vain koska mä voin :ROFLMAO: ja sama viivanpaikka siihen tulee, kuten aina. Ehkä ollaan viikon päästä viisaampia tässä asiassa.:ROFLMAO:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä