Toiveissa vauva 2021

Mut voi poistaa piinailijoista ja huomiselle päivittää kp 2.

MIehen kanssa eilen asiasta keskusteltiin, ja hän lupasi tehä tuon siemenneste koti testin. Ja jos siinä jtn poikkeavaa niin käyä lisätesteissä. Seuraava kierto yritetään vielä ihan normisti ja jos ei tärppiä tuu niin meen itse yksityisen kautta tutkituttamaan itteni. Kunnalliselle tuskin turha ees koittaa päästä kun ei yritystä oo niin paljoa takana. Ei vaan ittellä kestä pää tätä hommaa kun menkat niin kipeät ja vetää toimintakyvyttömäksi pariksi päiväksi. :/

Lupasin myös koittaa ottaa hiukan rennommin tän seuraavan kierron. Meille muuttaa viikonloppuna koiravauva ja aattelin olla hurja ja pitää ensviikon "kesälomaa" ku ei oo kerjenny vapaita pitämään. Saa ajatukset ainakin hetkeksi muualle.


Yk 7 lähtee käyntiin ja toivottavasti mennee kevyemmin mielin

Onnea kaikille plussanneille ja haamuille vahvistumista <3 Tsempit kaikille uuteen kiertoon joutuneille, kyllä me kaik vielä saahaan se pieni syliin
Minä tiiän monta tapausta joissa koiranpennun tultua tulee perään oikeakin vauva :D Ihan omakohtaistakin kokemusta on :LOL:
 
Olen tikuttanut kaikki kierrot (vain kolme huhtikuun jälkeen) Clearbluen kaksoishormonitesteillä, mutta yhtään ovulaatiota en ole löytänyt. Pelkäänkin, että en ovuloi lainkaan. Onko muilla samanlaidia kokemuksia? Vertaistuki ja tsempit olisivat kyllä tarpeen tässä tilanteessa, jossa uslo omaan kroppaan on heikkoa. Toivon todella raskautuvani pian.
Tervetuloa! Mä olen tikuttanut näillä samoilla testeillä tammikuusta alkaen. En toki joka kiertoa, mutta suurimmanosan ja olen saanut positiivisen tuloksen (pysyvän hymiön) vain kaksi kertaa. Turhauttaa todellakin :( Tsemppiä ja toivottavasti saisit pian ovulaatiot kiinni!
 
Mä sain ne korona-tulokset eilen joten oon tässä just tekemässä lähtöö labraan jos sieltä löytyia jotain mikä mättää kun ei lasta vieläkään kuulu eikä näy.. yk 8 starttas eilen..
Mä oon kans miettinyt mikä täällä mättää.... Yk9 meillä ja vielä en ole ajatellut tutkimuksia mutta kyllä mulla eilen jotenki kävi mieli taas niin syvällä että ajattelin soittaa terveyskeskukseen jos ensi viikolla menkat tulee. Tsemppiä teille!

Dpo6 ja ei missään mitään fiiliksiä oisko tärpännyt vai ei.
 
vierailija
Jumaleissön mitkä limat tuli vessareissulla Oikein venyvää ja sitä tuli paaaaljon. Eipä oo ikinä ennen tollasia limoja ollut Miten voi pieni ihminen olla ilonen yksistä limoista

@haaveilija-31 Oletko tehnyt nyt r-testiä? Voisiko ovis olla ollut myöhemmin ja siksi kierto venyy?
Minulla tuli heinäkuussa ihan älytön määrä limaa kesken siivouksen. Pesin lattioita kun tunsin miten jotain holahti housuihin ja paljon ja oli pakko mennä vessaan kurkkaamaan. Ihan jäätävä määrä limaahan sieltä oli tullut xD
Tästä sitten yllärinä plussasinkin. Seksiä oli ollut vain kerran ilman ehkäisyä 4-6 päivää ennen ovista, joten oli ilmeisesti siittiöillä hyvät olosuhteet siellä kohdussa niiden superlimojen myötä.
 
Minulla tuli heinäkuussa ihan älytön määrä limaa kesken siivouksen. Pesin lattioita kun tunsin miten jotain holahti housuihin ja paljon ja oli pakko mennä vessaan kurkkaamaan. Ihan jäätävä määrä limaahan sieltä oli tullut xD
Tästä sitten yllärinä plussasinkin. Seksiä oli ollut vain kerran ilman ehkäisyä 4-6 päivää ennen ovista, joten oli ilmeisesti siittiöillä hyvät olosuhteet siellä kohdussa niiden superlimojen myötä.
Kävisipä itsellä yhtä hyvä tuuri näiden limojen kanssa :) Täällä tarttee jo suojaa vaihtaa, kun valuu niin reippaalla kädellä :eek:
 
Kysymys: miltä näyttää keskenmenossa alkio tullessaan vuodon kanssa pihalle ?

Ällö varotus !!
Tänään siis kp 1 ja siteessä oli kalvoo muistuttavaa ainesta. Ei selvää hyytymää vaan lihaskalvoo tai vast muistuttavaa enemmänkin.. olisko ollu jotain yritystä
Mulla on vuodelta 2017 hyvin samankaltainen kokemus! Sellasta normihyytymästä poikkeavaa hyvin vaaleaa riekaletta. Positiivista raskaustestiä en koskaan tuon tiimoilta saanut, mutta vieläkin vaivaa välillä, että mistä oli kyse.

Valitettavasti en siis osaa oikein auttaa kysymyksesi kanssa :/ Mysteeriksi jäi omalla kohdallani. Kenties jonkinlainen raskaudentynkä ehti muodostaa jotain kudosta tai sitten ei.
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
@Babyonmind ite tosiaan soittelinkin jo mut ei ne huolinu ees labroille vie niin menin omakustanteisesti käymään.. huomenna illalla tai viimestään torstaiks tuloksia lupaili niin pääsen kattoon onko kaikki siellä ok.. Kiva kuulla että en oo ainoo näillä yrityskierroilla jolla hajoo pää! Jotenkin lohduttavaa vaikka ei kivaa okkaan et muilla on sama tilanne :) tsemppiä paljon teillekkin !

@Kansallisrotta mä veikkaan että yritystä on ollu kerta niin oksettava olo oli ennen kuukautisia ettei oo koskaan ollu yms.. ja mulla oli kertaalleen jo viikon myöhässä yrityksen alussa menkat ja siitä tuli kohtu tulehdus eli veikkaan että sillon oli kanssa yritystä..

Sinänsä lohduttavaa että yritystä on, tietää että jotain tapahtuu mut samaan aikaan huolettaa että miks menee kesken :( Noitakaan ei kuitenkaan keskenmenoiks lasketa että sais jotain raskautta ylläpitävää apua mistään kun ei pääse ees hoitoihin..
 
  • Surullinen
Reactions: Kissanminttu5
Jumaleissön mitkä limat tuli vessareissulla Oikein venyvää ja sitä tuli paaaaljon. Eipä oo ikinä ennen tollasia limoja ollut Miten voi pieni ihminen olla ilonen yksistä limoista

@haaveilija-31 Oletko tehnyt nyt r-testiä? Voisiko ovis olla ollut myöhemmin ja siksi kierto venyy?
En oo tehnyt enää, seksiä ollut viimeks 15.8 niin eipä enää oo mahkuja raskaudella. Uskoisin etten oo vieläkään ovuloinu. Oon saattanu ovuloida viimeks vuonna 2016.
 
@Kasikuus toivotaan että enteilee hyvää! Ja ehkäntalohommat pitää myös mukavasti ajatuksia vähän muissakin jutuissa. :)

@Goodway ihanaa, koiravauva!<3 Ainakin saat hellittävää ja lellittävää ja ehkäpä ajatuksiakin vähän rennommiksi kun tulee tekemistä ja vilskettä kotiin

On: Tänään ajattelin että voisin hakea kaupasta ovistikkuja loppuviikolle. En kyllä tiedä alanko sitten stressailemaan asiaa mutta olisi kiva tietää koska se ovis saapuu. Tässä on nyt menty tähän asti melkeen täysin "sokkona" niin nyt haluaisi jo alkaa lisäämään mahdollisuuksiaan kun ei näytä tämä tapa toistaiseksi tepsivän.
Alkaa myös olemaan ikävä piinapäiviä pikkuhiljaa ja kiva päästä pissaamaan johonkin tikkuun odotellessa xD

Vielä kerkeäisi saapua kevääksi vauva. :X3:
 
@Kasikuus jos vielä tänään päivität, niin voisin tulla listalle kp2/25 tänään

Soitin klinikalle ja yhdessä tuumasimme, että lääkkeet ja itse inssi toimenpiteenä kyllä onnistuivat, raskaaksi vain en tullut. Huomenna kp 3, kp 5 ja kp 7 letrozol 2,5mg. Kp 10 eli ensi viikon keskiviikkona ultra. Toivotaan, että ovulaatio ei osu viikonlopulle (sunnuntaille saattais tulla dpo0) ja inseminaatioon päästään. Loppukiertoon todennäköisesti edelleen lugesteron 200mg, koska ei siitä mitään haittaakaan ollut, ja luteaali piteni 2 vrk.

Hoitaja kysyi, haluammeko pitää välikierron, mutta ehdottomasti haluamme jatkaa. Kolme inssiä ja sitten eteenpäin, toivon näin! Ivf odotellessa voisi ovulaation induktio hoito minun puolesta edelleen jatkua, jos lääkäri arvioi spontaanin raskauden olevan mahdollista. Toivon toki, että raskaus lähtisi alulle jo heti tästä kierrosta!
 
Hei taas. Taidan palata tänne takaisin maaliskuisista. Meidän mini taisi mennä kesken, nyt olisi rv11+5 mutta neljättä päivää sellaiset vuodot että ei siellä enää ketää ole. Ensi viikolle sain ultra-ajan jotta varmistuvat kaiken poistumisesta. Nyt on mieli apea. Ehkä tämäkin tästä, onhan tästä muutkin nousseet.
Voi ei! Oikein lämmin halaus ja jaksamista sinulle. ❤
 
Kokemuksia eri ovistesteistä? Ekassa kierrossa, missä ovista testasin, niin käytössä oli rfsu testit ja en ikinä saanut niillä ovisplussaa..en edes lähelle! Viime kierrossa käytössä oli one stepit ja hyvin sain oviksen kiinni.
Nyt käytössä taas rfsu, mut en luota niihin, joten kävin hakemas pregcheckin liuskoja. Laitan kuvan alas. Ylempi on rfsu tehty tänään klo 15 ja alempi on pc tehty äsken. Pc ei vielä plussa, mut vois luulla et piakkoin olis! Rfsu taas aivan haalea tuo testiviiva.. :rolleyes:
 
Kokemuksia eri ovistesteistä? Ekassa kierrossa, missä ovista testasin, niin käytössä oli rfsu testit ja en ikinä saanut niillä ovisplussaa..en edes lähelle! Viime kierrossa käytössä oli one stepit ja hyvin sain oviksen kiinni.
Nyt käytössä taas rfsu, mut en luota niihin, joten kävin hakemas pregcheckin liuskoja. Laitan kuvan alas. Ylempi on rfsu tehty tänään klo 15 ja alempi on pc tehty äsken. Pc ei vielä plussa, mut vois luulla et piakkoin olis! Rfsu taas aivan haalea tuo testiviiva..
Mulla ei tuu rfsu:hun ollenkaan väriä. OSäänkin vain vähän. Mulla näistä just pc vahvin :) mulla tuo olis jo lähellä plussaa!
 
  • Tykkää
Reactions: Aniaj

Just kans tein pc ovistestin tämmösellä tuloksella. Yhdessä kierrossa aikaisemmin oon tehnyt ja pissasin tummia viivoja niin kauan kun tikkuja oli. Tais olla one step ja pc silloin. Ehkä on sattunut säkä kohdilleen ajoituksessa tai sit jotenki pitkään kohollaan arvot. Ei tää vissiin ihan positiivinen testi vielä ole mutta läheltä liippailee.:unsure:
Nyt tosiaan kp 11/27-29
 

Just kans tein pc ovistestin tämmösellä tuloksella. Yhdessä kierrossa aikaisemmin oon tehnyt ja pissasin tummia viivoja niin kauan kun tikkuja oli. Tais olla one step ja pc silloin. Ehkä on sattunut säkä kohdilleen ajoituksessa tai sit jotenki pitkään kohollaan arvot. Ei tää vissiin ihan positiivinen testi vielä ole mutta läheltä liippailee.
Nyt tosiaan kp 11/27-29
Joo aika samalta näyttää ku mun livenä :) jännää! Mulla kp 15 jo, mut luulen et kierto pidentyy kemiallisen jälkeen, se jää nähtäväksi..viime kierrossa ovis plussan sain kp13 iltana.
 
Mulla antaa jo kovin tummia viivoja nuo apteekkarin pinkit ovis tikut ja luulin jo että ovis tulossa, mutta sitten nuo liuskat antaa ihan olemattomia viivoja ja digi myös vahvistanut tiedon et ei ole vielä ovis tulossa.

Onko muilla samaa ollut nuitten pinkkien tikkujen kanssa?
 

Yhteistyössä