Tosta merkkikeskustelusta tuli mieleen, kuin moni maksais collegepuvusta 90e?

Alkuperäinen kirjoittaja km:
Meillä kans rutistaan aina ku pitää panna farkut jalkaan. Makuasiat on makuasioita, mä taas tykkään, että housut ja paita on samaa sarjaa, musta se, että ne on eri sarjaa, on ruman näköistä (paitsi jos onnistuu löytämään tosi hyvin toisiinsa sopivat housut ja paidan).Makuasia mikä makuasia :D
ok.
voin sen verran antaa" myöden ", että tuolla pienemmällä ( 1v2kk ) taitaa olla jotain huppareita ja niihin kuluvia housuja ja ne on käytössä - eli kai ne on collegepukuja.
mut tuolla isommalla eskarilaisella minusta jo noi collegepuvut ei vaan sovi millaisenaan. ja koska en niistä itte piittaa ees, ni ei niitä tuu hankittuu.
 
km
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja km:
Meillä kans rutistaan aina ku pitää panna farkut jalkaan. Makuasiat on makuasioita, mä taas tykkään, että housut ja paita on samaa sarjaa, musta se, että ne on eri sarjaa, on ruman näköistä (paitsi jos onnistuu löytämään tosi hyvin toisiinsa sopivat housut ja paidan).Makuasia mikä makuasia :D
ok.
voin sen verran antaa" myöden ", että tuolla pienemmällä ( 1v2kk ) taitaa olla jotain huppareita ja niihin kuluvia housuja ja ne on käytössä - eli kai ne on collegepukuja.
mut tuolla isommalla eskarilaisella minusta jo noi collegepuvut ei vaan sovi millaisenaan. ja koska en niistä itte piittaa ees, ni ei niitä tuu hankittuu.
meillä jos 5v poika saa ite valita kaapista vaatteet niin ottaa aina gollege- tai vastaavan puvun. Sen suosikki on me&I pususammakko-plyyshipuku, jossa on ruskeat housut ja vihreä paita, jossa on sammakko.Samaa sarjaa paita ja housut siis, mutta ei kylläkään perinteinen gollegepuku.En tiedä mitä ensi vuonna (on eskarissa) sitten pukee päälleen. Aika näyttää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja km:
meillä jos 5v poika saa ite valita kaapista vaatteet niin ottaa aina gollege- tai vastaavan puvun. Sen suosikki on me&I pususammakko-plyyshipuku, jossa on ruskeat housut ja vihreä paita, jossa on sammakko.Samaa sarjaa paita ja housut siis, mutta ei kylläkään perinteinen gollegepuku.En tiedä mitä ensi vuonna (on eskarissa) sitten pukee päälleen. Aika näyttää.
meillä on kyllä tosi erilainen maku lastenvaatteissa - kävi ihan naurattaa nyt ( siis ei pahalla! ) :D :LOL:
 
Mun isot lapset on 12 ja 14v ja kyllä niiden collegepuvut maksaa satasen huitteilla..muttei nuorempi muuta käytäkään kuin collegehousuja ja hupparia.

Ja tosta jälleenmyynnistä..just vein kirpparille pojan huppareita hintaan 6,- etten mä niistä kauheesti takasin saa...

Mutta noille pienille en ikinä maksais collaripuvusta kuin max 20-25e
 
Maksaisin, esim. Juicyn puvusta. Miksen maksaisi, kun kerran maksaisin vaikka tuplasti omastani. Nyt kun tarkemmin miettii, ostan itse vain kalliimpia vaatteita ja äitini kantaa meille kädet väärinä kirppislöytöjä sun muita. Meillä on vähän erilainen maku, joten aika suuri osa äitini tuomista vaatteista jää käyttämättä. Hyshys! Laatueron huomaa kyllä valitettavasti pesujen myötä.

Varmaan sitten kun tyttö menee tarhaan, ostan niitä rönttävaatteita enemmän. Tarhassa kun valitettavasti vaatteita katoaa/varastetaan.
 
km
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja km:
meillä jos 5v poika saa ite valita kaapista vaatteet niin ottaa aina gollege- tai vastaavan puvun. Sen suosikki on me&I pususammakko-plyyshipuku, jossa on ruskeat housut ja vihreä paita, jossa on sammakko.Samaa sarjaa paita ja housut siis, mutta ei kylläkään perinteinen gollegepuku.En tiedä mitä ensi vuonna (on eskarissa) sitten pukee päälleen. Aika näyttää.
meillä on kyllä tosi erilainen maku lastenvaatteissa - kävi ihan naurattaa nyt ( siis ei pahalla! ) :D :LOL:
niin no tuo sammakkopuku ei oo mun maun mukainen vaan pojan maun mukainen - annan sen välillä valita muutamasta vaihtoehdosta että mitä se haluaa pukea. Mutta tykkään kyllä retrovaatteista ja ylipäätään värikkäistä vaatteista. Musta olis tylsää pukea poika aina tummansiniseen, ruskeaan ja muihin perinteisiin poikien väreihin, samoin musta on tylsää ostaa lapsille vaatteita jotka on kuin aikuisten vaatteita pienoiskoossa.No, eipä meidän tartte alessa tapella vaatteista ku ostetaan erilaisia :D
 
vieras
Minä ostan kalliit vaatteet ulkohaalaria myöten alennuksesta, niistä ottaa puolet pois niin ei se mahdoton hinta housuille ja paidalle ole. Käytän reimatecin yms. ulkohaalareita lapsille ja korkein hinta minkä olen maksanut, oli rasavilin haalari 60e.
 
Mä maksoin UNQ:n fleece-hupparista ja -housuista vähän enemmänkin kuin 90?. Mut ne oli ehdottomasti kalleimmat vaatteet mitä olen lapselleni ostanut ja harkitsin sitä pitkään. Ne oli vaan niin ihanat :ashamed: En maksaisi collegepuvusta tollasta summaa. Tai pitäis olla kyllä tosi nätti ja ihana :)
 
Täällä moni on sanonut ettei laita lapselleen collegepukua päälle.. Mitä ihmiset sitten pitää collegepukuna ja minkä ikäisiä lapsia teillä on? Kyllä mun mielestä tommoselle alle 3-vuotiaalle paras leikkiasu on jotkut joustavat housut (college tai velour) ja trikoopaita tai collegetakki. Mikäs vika niissä on? Leikkiikö teidän lapset farkuissa? Vai missä?
 
Huom
Alkuperäinen kirjoittaja Uuni:
Täällä moni on sanonut ettei laita lapselleen collegepukua päälle.. Mitä ihmiset sitten pitää collegepukuna ja minkä ikäisiä lapsia teillä on? Kyllä mun mielestä tommoselle alle 3-vuotiaalle paras leikkiasu on jotkut joustavat housut (college tai velour) ja trikoopaita tai collegetakki. Mikäs vika niissä on? Leikkiikö teidän lapset farkuissa? Vai missä?
Collegepuku on eri asia kuin college- tai trikoohousut ja niihin sopiva trikoopaita tms.

Collegepuvun useimmat varmaan mieltää sellaiseksi kammottavaksi markettikamaksi tai korkeintaan joksikin Adidaksen tusinapuvuksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Alkuperäinen kirjoittaja Uuni:
Täällä moni on sanonut ettei laita lapselleen collegepukua päälle.. Mitä ihmiset sitten pitää collegepukuna ja minkä ikäisiä lapsia teillä on? Kyllä mun mielestä tommoselle alle 3-vuotiaalle paras leikkiasu on jotkut joustavat housut (college tai velour) ja trikoopaita tai collegetakki. Mikäs vika niissä on? Leikkiikö teidän lapset farkuissa? Vai missä?
Collegepuku on eri asia kuin college- tai trikoohousut ja niihin sopiva trikoopaita tms.

Collegepuvun useimmat varmaan mieltää sellaiseksi kammottavaksi markettikamaksi tai korkeintaan joksikin Adidaksen tusinapuvuksi.
Ahaa. No ei meilläkään sellaisia käytetä :LOL:
 
Beep
Alkuperäinen kirjoittaja KeepGoing:
Mä en missään tapauksessa maksaisi sellasta hintaa, tolla hinnalla saisin lapsille jo paljon vaatetta.

No en koskaan. En usko että vaikka olisin tosi varakaskaan, niin viitsisin ostella noin kalliita.

Kyllä kestäviä ja nättejä saa paljon halvemmallakin.

 

Yhteistyössä