Toukokuiset 2019

Joko täältä alkaisi löytymään toukokuun - 19 odottajia? Olisi kiva vaihtaa ajatuksia. Itsellä kaksi keskenmenoa jo takana tälle vuodelle. Kovasti jännittää ja päivät matelee!

La olisi varmaan 1.5.19.

Laittakaa viestiin punaisella LA/nimimerkki/ikä/mones lapsi/sairaala, jos haluatte listalle. :)

1.5.
Taateel/28/toinen/HYS
Herqqu/25/esikoinen/HYKS
Eveliss/38/4/KSSHP
lau|a/25/toinen/Seks0

2.5.
Toiveli/28v./esikoinen/SATKS
Reetaleena/38/5/HUS
maanu/37/4./LS

3.5
Nunnuli89/29/ensimmäinen/ekks
satumaaria/24v/ensinnäinen/EKKS

4.5.
Roona/25/1/KYS

6.5
snibba/ 24/ toinen/oyks
Päikky86/32/neljäs/LKS

7.5.
Kiirula/27/toinen/TYKS

8.5
Kesä-misu/35v./toinen/HUS

9.5
Turuntyttö86/32/toinen/TYKS
Piivokka/34/kolmas/hus

10.5
Harjaneilikka/34/kolmas/TYKS
mira.flower / 35v / TYKS
Miilu/5.lapsi/kys

11.5
-dino-/26/1.lapsi/?

13.5
viviancharlotta/25/toinen/TAYS
autumnn / toinen lapsi /28v/ ekks

17.5.
Brinavess/32/ensimmäinen/KHKS

18.5
Sususisun / 29v./ Toinen/ PHKS

20.5.
Uhups/ 31v / 3.lapsi/ksks

22.5
Pikkumökö/34/6./pkkks
Emvis/24/esikoinen/TYKS
kukkis17/26/toinen lapsi/mks

24.5
Inghu/26/esikoinen/TAYS
Ängelmä/30 v./3. lapsi/SATKS

25.5.
Leijjjona/23/toinen/oas tai oys
Suvitar89/29/kolmas/HUS

26.5
Umi/23/esikoinen/HYKS

27.5
miiuli7/39/8/Kys

28.5.
Kukkurukuu/29/3. lapsi/TAYS

29.5
Ruska82/36v.
Daiya/33/esikoinen

30.5
kathii/28/3/EKKS

31.5
Liila13 / 34/ 3 / KYS
 
Viimeksi muokattu:
Vielä en julistaudu odottajaksi, mutta kovasti jännitän jo että uskaltaisin testin tehdä. Oireita on ollut, (vatsa tuntuu jatkuvasti turvonneelta, nipistelee ja välillä vihlaisee töissä kun raskaita potilaita kääntelee. Ruoka ei oikein maita mutta nälkä ois. Lievää lämpöilyä ollut ja kaikki illat mennyt viltin alla töistä päästyä. Välillä tosin tulee tosi kuumakin yhtäkkiä ja sitten taas palelee. Tulee jos on tullakseen asenteella jätetty ehkäisy viime kierrolla pois, hormonaalisen ehkäisyn olen jo vuosi sitten lopettanut. Mitään ovista en ole kytännyt mutta peitot viuhunu joka päivä useampaan kertaan etteipä se siitä ainakaan kiinni ole :D Mutta vielä jännitellään!
 
@Taateel Menkat pitäisi vasta alkaa 7 päivän päästä, sillä en viitsi testiä vielä tehdä.. Ehkä ensi viikon lopulla sitten jos kuukautiset ei ala. Tai sitten ostan sen aikasentestin niin voisi harkita jo viikon puolivälissä tekemistä kamalaa on kun ajatuksia ei saa muualle vaikka kuinka yrittäisi :D ihanaa kun löytyi joku muukin, olen ryhmiä jo selaillut ahkerasti tämän viikon jos joku keskustelu aiheesta löytyisi
 
@Kirsey Okei. Piinaviikko jäljellä. :D Mulla on siis jo menkat pari pv myöhässä. Tein ekan testin joku 6pv ennen ku menkkojen ois pitäny alkaa, ja puhdas nega tuli tietty. Mut sit tein pari päivää ennen vielä, nii tuli jo selvä haalee viiva. Eihän sitä tosiaan oikein muuta pystynyt ajattelemaan. Eikä pysty vieläkään! Vielä en uskalla oikein kellekkään kertoa (no mies tietysti tietää) , niin olis hauska täällä jakaa tuntoja. :D
 
Voi vitsit toivotaan parasta teidän odotukselle mulla oli eilen pahoinvointia, en oksentanut mutta niin hirveä yökötys että en pystynyt muutakuin makoilemaan. Kerroin sitten samalla miehelle viime viikon tuntemuksista ja mun tuntemuksesta että ois voinut tärpätä. Nyt sitten jännätään yhdessä testin tekoa ehkä jo alkuviikosta kokeilen tehdä, täytyy ostaa useampi niin voi joka aamun aloittaa sillä
 
Toivotaan joo! :love: Tuuhan sitten kertoo kui kävi! Jotainhan sun kehossa on varmaan sitten ainakin meneillään. :geek: Mä suosittelen semmosia marketista saatavia pregcheck liuskoja. Ne on halpoja ja luotettavia! Semmonen lila paketti missä on kukka. Ite sain niihin heti tummemman viivan ku toisiin mitkä aattelin olevan parempia ja kalliimpia. :LOL:(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Tiuhti83
Täällä odotellaan ensi viikon varhaisultraa, että saan tietää tarkempia viikkoja! Omien laskujen mukaan laskettu aika menee toukokuun alkuun :) Söin monta vuotta minipillereitä eikä menkkoja ollut eikä ne ehtinyt edes alkaa pillereiden lopetuksen jälkeen kun testit näytti jo plussaa :D
 
Tänne tuli tänä aamuna plussa, oli niin uskomaton hetki, että itkuhan siinä pääsi. Eihän sitä tietysti vielä tiedä, että onko tosi kyseessä, kun ensimmäinen testi ja esikoinen olisi tulossa. LA olisi alustavasti 4.5. Apua, miten jännää ja ihanaa!
 
Hahaa joo, heitinkin tänään mun miehelle, että mitäs jos siellä onkin kaksi niin hyvä ettei se saanut sydäriä :D Ei kyllä millään malttais oottaa! Onks sulla ollut paljon oireita? :)
Haha, voi ei :whistle: Mulla ei oo ollut kuin yhtenä aamuna pientä pahoinvointia, ja siksi ihan yllätyinkin plussasta. Toki tänään olikin se kuukautisten eka poisjääntipäivä, että varmasti se pahaolo on ehkä vasta edessäpäin. Onko sulla ollut oireita? :unsure:
 
Haha, voi ei :whistle: Mulla ei oo ollut kuin yhtenä aamuna pientä pahoinvointia, ja siksi ihan yllätyinkin plussasta. Toki tänään olikin se kuukautisten eka poisjääntipäivä, että varmasti se pahaolo on ehkä vasta edessäpäin. Onko sulla ollut oireita? :unsure:
Okei eli aika vähällä päässyt ainakin vielä :D Mä oottelin mun menkkoja alkavaks pillerien jälkeen ja sit kipeyty tissit ja aattelin et noniin kohta ne alkaa mut sit niitä ei kuulunut ja aattelin et teen läpällä raskaustestin ja sieltä pompsahti vahva plussa heti. Piti vielä sanoo miehelle et tuo uuden testin et varmaan rikki toi edellinen mutta se uuskin oli positiivinen :D En ees tiennyt et voi tulla raskaaks ilman menkkoja :rolleyes:
 
Okei eli aika vähällä päässyt ainakin vielä :D Mä oottelin mun menkkoja alkavaks pillerien jälkeen ja sit kipeyty tissit ja aattelin et noniin kohta ne alkaa mut sit niitä ei kuulunut ja aattelin et teen läpällä raskaustestin ja sieltä pompsahti vahva plussa heti. Piti vielä sanoo miehelle et tuo uuden testin et varmaan rikki toi edellinen mutta se uuskin oli positiivinen :D En ees tiennyt et voi tulla raskaaks ilman menkkoja :rolleyes:
Eli mitään muuta ei oo ollut kun nään kipeet tissit..
 
Eli mitään muuta ei oo ollut kun nään kipeet tissit..
No teillä on kyllä käynyt hyvä tuuri, kun on suoraan tärpännyt :) Mulla on kans normaalisti ollut rinnat tosi arat ja kipeät, ja vatsakivuista on voinut aina päätellä menkkojen alkamisen - nyt ei minkäänlaista kipua eikä edes arista rintoja! Huomisaamuna teen testin uudelleen, toivottavasti ei ole tulos muuttunut :confused:
 
No teillä on kyllä käynyt hyvä tuuri, kun on suoraan tärpännyt :) Mulla on kans normaalisti ollut rinnat tosi arat ja kipeät, ja vatsakivuista on voinut aina päätellä menkkojen alkamisen - nyt ei minkäänlaista kipua eikä edes arista rintoja! Huomisaamuna teen testin uudelleen, toivottavasti ei ole tulos muuttunut :confused:
Joo aika uskomatonta kyllä :) iiks, pidän sulle peukkuja, toivotaan että kaks viivaa pysyy :love:
 
Kiva kun alkaa muitakin löytymään! Onnea molemmille!:love: Meille tää ois toka lapsi. Mä ajattelin mennä varhaisultraan myös joskus viikoilla 6-9. En oo vielä oikein päättänyt.

Oireita ei vielä kauheasti ole. Vähän kuvotusta ja mahaa juilii välillä. Nyt on kyllä kova flunssa päällä ja kuumettakin reilusti. Heti tietysti huolettaa että ei vaan aiheuta mitään ikävää sikiölle. :cry:

Mä oon kans tehny useemman testin kun viime kuussa oli kemiallinen raskaus. Nyt on viivat vahvistunut jo tosi tummiksi, niin sen osalta on jo luottavainen mieli. Jännät viikot edessä! :rolleyes:
 
Kiva kun alkaa muitakin löytymään! Onnea molemmille!:love: Meille tää ois toka lapsi. Mä ajattelin mennä varhaisultraan myös joskus viikoilla 6-9. En oo vielä oikein päättänyt.

Oireita ei vielä kauheasti ole. Vähän kuvotusta ja mahaa juilii välillä. Nyt on kyllä kova flunssa päällä ja kuumettakin reilusti. Heti tietysti huolettaa että ei vaan aiheuta mitään ikävää sikiölle. :cry:

Mä oon kans tehny useemman testin kun viime kuussa oli kemiallinen raskaus. Nyt on viivat vahvistunut jo tosi tummiksi, niin sen osalta on jo luottavainen mieli. Jännät viikot edessä! :rolleyes:
Pikaista paranemista sinne! :) Muakin pelottaa, jos tuleekin keskenmeno, mutta pitäis ajatella vaan positiivisesti että kaikki menis hyvin :love:
 
Onnea teille uusille plussanneille(y) <3 tää piinaviikko on tuskaa... Eilen aamulla heräsin vatsalla tuntuvaan kipuun ja sama alkoi illalla aaltoilevana. Tänään aamulla tallihommat tuntu raskaalta ja rauhallisesti sai tehdä. Lisäksi rintoja on alkanut pakottamaan jatkuva turvotus on kyllä kadonnut, enään ollut iltaisin. Nyt olen vielä viikonlopun vapaalla töistä niin on ihan liikaa aikaa miettiä asiaa (n) pelkään että alan kuvitella näitä oireita :LOL:
 
@Kirsey Jännää. Milloin meinasit tehdä ekan testin? Mullakin oli oireita ennen plussaa ja sit pari pv ennen ku menkkojen piti alkaa nii turvotus yms. katosi. Aattelin et no kuvittelin kaiken, mutta plussa tuli.:D

@Herqqu Kiitos! Se on totta. Turha murehtia etukäteen. :)

Tänään on oksettanut vähän enemmän. :sick: johtuu ehkä osittain flunssasta.
 
@Taateel käyn maanantaina kaupassa ostamassa niin tiistai aamuun jos malttaisi odottaa testin tekoa. Olinkin katsonut hieman väärin kun olin siinä uskossa että menkat pitäis alkaa perjantaina mutta laskin uudestaan niin oliskin keskiviikolle. Niin ehkä tohdin vähän aikaistaa testin tekoa, kun alkuun aattelin että ootan viikon vielä:LOL: paranemisia sulle:) toivotaan ettet kauheasti kärsi pahoinvoinnista!
 

Yhteistyössä