Toukokuiset 2020

Viestiketju alueella 'Odotusaika' , aloittaja Melsaelsa, 26.08.2019.

1. Adiela88

Adiela88 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.01.2017
    Saadut tykkäykset:
    27
    Huutelen tänne vaikken ketjuun kuulukkaan. Mä lensin britteihin viikolla 27 ja se oli aikalailla viimeinen ajankohta kun oisin jaksanu ees lähtee koko matkalle. Itse en siis sen jälkeen enää olis kyllä kyennyt mihinkään reissuun, tuollakin tuntui kaikki vaivat puskevan päälle. Pelkäisin myös myöhäisillä viikoilla että lapsi syntyisi keskosena vieraaseen maahan, ja kestäisi kauan ennenkuin sieltä pääsisi kotiin. En olisi uskaltanut ottaa riskiä.

Toki siis raskaudet on erillaisia, eikä kaikilla ole niitä kuuluisia loppuraskauden vaivoja. :)

2. Mimmistina

Mimmistina Jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.10.2019
    Saadut tykkäykset:
    61
    @VihreeTee Mä oon jonkin verran juonu kahvia sen jälkeen kun pahin yökötys sen kohdalla helppas. Mut oon toisaalta tsippaillu yöunille niin aikasin normaaliin verrattuna, et oon ollu aika pirtee. Normisti nukun tyyliin 6h kun en vaan malta ja nyt nukahdan lapsia nukuttaa ja nukun 4 h enemmän. Niin ja välillä oon ottanu päikkärit lisäks jos kuopus on nukkunu :p Mut siis tosi vähän normaaliin verrattuna oon juonu. Ja tekee ihan hulluna mieli batterya, kun sitä ei saa juoda, niin tiettyhän sitä nyt pitäs saada...

Onneks huomenna on jo perjantai...

9+4

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  3. LalalaRinkeli

LalalaRinkeli Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.11.2018
    Saadut tykkäykset:
    5
    Nt ultrassa käyty ja kaikki näytti ihan hyvältä.. kaveri oli vähän laiskan oloinen eikä niin paljon hyörinyt ja pyörinyt kuin tiistaina. Vähän harmitti kun mies ei nähnyt niin paljoa liikehdintää. o_O mutta ihan oltiin mitoissa ja la pysys samana. Rakenne ultrakin varattiin samalla joulukuulle :)

Onks täällä muuten vielä jotain fb ryhmää mihin pääsisi? Mun puhelin ei oikeen tykkää tästä sivustosta ja aina saa pelata päivityksen kanssa.. :barefoot:

4. Mimmistina

Mimmistina Jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.10.2019
    Saadut tykkäykset:
    61
    No se alkupuolen fb-ryhmä tuli täyteen ainakin ennen kun mä tänne löysin tieni. Vois varmaan perustaa oman jos on muita innokkaita ?

Mä otin tänään ekan mahakuvan. Ihan ku ois puolvälissä :rolleyes: Ihan järkky pötsi kun turvottaa. Ei pysty ees millään mun vaatteilla piilottaa o_O

Sokeritkin kiukuttelee, pitänee luopua leivästä kokonaan :(

9+5

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  5. Apustaja

Apustaja Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    236
    Musta tuntui että aika kului kuin siivillä aluksi. Mutta nyt ku oon ollu kotona viime viikon torstaista asti, niin tuntuu että aika oikein m a t e l e e ! Onneksi maanantaina taas töihin, siinä tohinassa ei oo aikaa miettiä, miten monta päivää nt-ultraan vielä on. :D

6. kaktus-

kaktus- Jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    29
    Heii loin Face-ryhmän, jos haluutte liittyä niin laittakaa yv:nä oma nimi ja tunnistetiedot Facessa, niin lisäilen (y)

• Tykkään Tykkään x 3
    • List
  7. Mimmistina

Mimmistina Jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.10.2019
    Saadut tykkäykset:
    61
    Faceryhmässä ollaan - lissää vaan populaa mukaan :)

Mä en oikeen tiiä uskaltaako tätä sanoa ääneen, ettei heti kostaudu. Mut musta tuntuu et pahoinvointi on hiukan jääny taka-alalle (y) Toivon tosiaan ettei se enää tulis, mun tarttis saada tää ruokavalio oikeesti kuntoon, kun ei kestäis yhtään syödä hiilihydraatteja, paasto ollu joka päivä liian korkee. Pelottaa ettei tätä saa tiukistelemalla ruotuun, mä oikeesti kammoan lääkityksiä...

Ostin muuten eilen viidet äitiyshousut 12€:lla kirppikseltä. Paitoja menin kyllä ettimään et saisin pötsin piiloon, mut niitä ei sopivia löytyny yhtään. Joko muilla on äitiysvaatteita käytössä ? Mä eilen vertasin edelliseen raskauteen mahakuvia ja mulla on nyt isompi maha kun viimeksi viikolla 16 :eek: Ihan hullua, ei mee ulkotakitkaa kohta kiinni.

9+6

8. Apustaja

Rekisteröitynyt:
    26.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    236
    Mä oon käyttäny äitiyshousuja varmaan rv 6 lähtien. Vaikka mulla ei vielä mitään valtavaa turvotusta ole (paitsi iltaisin kunnon pöhö), niin normifarkut ei tunnu enää yhtään kivalta päällä.

11+3

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  9. VihreeTee

VihreeTee Jäsen

Rekisteröitynyt:
    05.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    16
    Auts, katoaako taalta nyt sitten popula toiseen fb-ryhmaan? Olin itse aatellut etta taa palsta riittaa, ja tykkaan anonyymiteetista.

Kavin ultrassa, mutta niskaturvotuksesta ei mitaan tietoa, koska laakari ei sita tutkinut! Totesi vain etta se ei hanen tyokuvaansa kuulu?!! Hahhahhaa. Olipas taas. No siella joku viuhtoi kasilla ja jaloilla, ja kaantyi ympari. Etta elamaa on.

12+1

10. Mimmistina

Mimmistina Jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.10.2019
    Saadut tykkäykset:
    61
    @VihreeTee Aha, kenenkäs tehtävä se sitten on :eek: ?

Mä kyl höpöttelen ihan siellä missä vaan joku muukin höpöttää. Nimimerkillä käyn tällä kotiäitinä painelemassa F5:sta useasti päivässä, jos niitä viestejä ois sittenkin tullu… Me kun ei olla kerrottu vielä kellekkään niin tää on ainut kanava mis voi vauvahommeleita höpötellä.

Ai niin, isot pojat sanoivat tänään, et he sit muuttavat serkkulaan jos meille tulee viel yksikin lapsi lisää. Vähän alko miehen kanssa hymyilyttämään. Noo kaipa ne siellä serkkulassa pärjäävät :sneaky::LOL: Toivottavasti ovat sitten eri mieltä kun kuulevat uutiset....

11. VihreeTee

VihreeTee Jäsen

Rekisteröitynyt:
    05.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    16
    @Mimmistina kuinka isoja naa kapinoivat isot pojat onkaan? Ai etta :D, mitahan meidan isot pojat sanoo... ma vahan aavistelen etta tuo nuorempi on jotenkin aistinut etta ma olen raskaana, tai aavistelee jotain. On ollut jonkun aikaa ihan todella kiinni minussa, kokoajan kaivaa kainaloon kiinni ja haluaa haleja. Han on muutenkin ollut aina hyvin halittava, mutta nyt ihan aarettoman sellainen. Ja mulla kun on raskaana ollessani aina tallainen olo itsella, etta tarvitsen vahan hajurakoa lapsesta/lapsista. Etta psyyke jotenkin alkaa tehda tilaa yhdelle uudelle ihmiselle, ja kaipaan tilaa tunnustella sita ajatusta paassani, ja tunnetta rinnassani. Enka kykene niin suureen laheisyyteen, tai ainakaan niin jatkuvaan kuin yleensa, lasten kanssa.

Niin kenenhan homma sen turvotuksen olis tarkistaa, todella hyva kysymys. Han sanoi etta heidan sairaalassa ei tarkisteta yhtaan mitaan poikkeamia tms, ja etta mun pitaa menna toiselle klinikalle. Varasin tan ultran kuitenkin silla ajatuksella etta kun kerta on 12viikkoa kasassa, niin kuka tahansa ultraaja sitten kertois mulle milta nayttaa. No ei sitten!! Pitaa varata uus... Mutta tan viikkoisen vuodon takia halusin vaan jonnekin suht nopsaan, plus vknlopulle ajan, etta saan miehen mukaan. Mies kutsuttiinkin sitten lopussa huoneeseen (ei saanut olla koko aikaa!), ja se oli mielestani tarkeata, on ennenkin konkretisoitunut miehelle paremmin kun nakee ruudulta etta siella joku pieni pulikoi. Niin ja ei merkkia hematoomasta, ei edes myoomista mita ennen oli, eika ultraaja osannut yhtaan arvella vuodon syyta.

12. Mimmistina

Mimmistina Jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.10.2019
    Saadut tykkäykset:
    61
    Joo no meidän "isot" on 8- ja 5-vuotta, etteivät kovin isoja kuitenkaan. Ja taitais se serkkulaan muutto olla vähän "ojasta allikkoon"-situation, koska serkkulassa on 5 lasta ennestään, niin ruuhkasempaa sitä siellä on :LOL: Mut toki toi kaks vuotias on ollu melko äänekäs kiukkupussi tänään, et voisin itekin harkita evakkoa:LOL:

No onpas monimutkaista tuon ultran kanssa - tehdäänkö siellä missään yleensä mitään seulontajuttuja ?

Mä oon tänään syöny 2g hiilihydraatteja. Jokohan alkais paastosokerit laskemaan. On kyllä ihan schaibaa suoraansanottuna tää sokerien kanssa pelleily taas, ei todellakaan ollu ikävä. Elämässä on melko vähän nautintoja tällä hetkellä...

13. Taivaanvuohi

Taivaanvuohi Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    6
    Mä varmaan käyn täälläkin aika ajoin lukemassa, toivoisin toki että faceryhmä ottaisi tuulta alleen :LOL: siellä on paljon helpompi seurata keskusteluja ja kommentoida suoraan :)

Vaatteiden kiristämisestä. Mulle on vielä mennyt ihan omat normaalit housut jalkaan, mutta pakko kyllä myöntää että iltaisin on aina sen verran turvotusta että töistä tullessa tulee potkittua farkut jalasta aika äkkiä :LOL: Pakko kyllä käydä ehkä kohta vilkuilemassa uusia housuja.

@VihreeTee no jopas oli kummallinen :eek: eikö siellä siis ole normaalia tehdä tällaisia niskaturvotus-tutkimuksia?

13+4

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
    Viimeksi muokattu: 27.10.2019
  14. taijas

taijas Jäsen

Rekisteröitynyt:
    27.10.2019
    Saadut tykkäykset:
    8
    Heipsan kaikki!
    Liitynpäs vihdoin tännekin ni pääsee höpöttelemään
    Mulla nyt 9+5 varhaisultran mukaan ja esikoinen kyseessä.

• Tykkään Tykkään x 3
    • List
  15. Charlotte83

Charlotte83 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    20.03.2019
    Saadut tykkäykset:
    9
    Pitkästä aikaa täällä taas. Luin ketjun läpi ja paljon on tapahtunut. Iloinen siitä, että meitä toukokuisia on yhä mukana paljon! Nyt on viikkoja 12+4 ja tätä kumpua alkaa olla jo vaikea peitellä. :) Äitiyshousut on vielä liian isoja, mutta paksut sukkahousut ja neulemekot menee hyvin! Ihanaa viikonloppua kaikille!!! <3

• Tykkään Tykkään x 3
    • List
  16. Mimmistina

Mimmistina Jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.10.2019
    Saadut tykkäykset:
    61
    Tervetuloa jutskailemaan taijas (y)

Mul ei oo mittään järkevä sanottavaa tähän väliin paitsi 10+0 :cool::cool::cool::cool: Jee, vihdoin doubledigits!!!!

Niin ja joo, aamupaasto oli 4,9 - sitäki voi vähän tuulettaa :D

• Tykkään Tykkään x 4
    • List
  17. addison

addison Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    46
    Mulla varsinkin alusvaatteet kiristää. Jotenki ajattelin että nt ultran jälkeen alan osteleen äitiysvaatteita jos siltä tuntuu ja kaikki hyvin. Tänään ilmeisesti alkoi toinen kolmannes, toivon että pahoinvoinnit yms helpottuu ja saisin vähän energisyyttä takas. :):) minäkään en ainakaan vielä fb ryhmään lähde.

12+0

18. taijas

taijas Jäsen

Rekisteröitynyt:
    27.10.2019
    Saadut tykkäykset:
    8
    Mua vaivaa tässä raskaudessa yks asia,haluttomuus :unsure:
    Onko kohtalotovereita?miten tein miehet on suhtautunut?onko halut palautuneet kun raskaus on pidemmällä?
    Meillä on aina ollut normaalia aktiivisempi seksielämä,ni oon melko hämilläni ku ei vaan tee yhtään mieli.. koitan pitää miehen tyytyväisenä ja touhuilla n.5 x vko,mut pakkopullaahan se on.
    Ärsyttää.

19. Marsikka

Marsikka Jäsen

Rekisteröitynyt:
    12.10.2013
    Saadut tykkäykset:
    13
    Mäkin vielä ainakin toistaiseksi pysyn täällä, katotaan sit myöhemmin jos se face houkuttaa.

@VihreeTee olipa tympeetä tuolla ultrassa. Mutta sulla tulee kyllä hoppu jos meinaat vielä kerätä nt-ultaan..! Vai varasitko jo ajan?

Mä kuvittelen että ei tässä mitään kumpua vielä näkyvillä ole mutta kummasti kyllä housut alkaa tuntumaan jo epämukavilta. Kiva kun asutaan miehen vanhempien kanssa samassa talossa niin jos ei halua paljastua niin pakko vaan käyttää löysiä paitoja. :LOL:

20. Mymmeli27

Mymmeli27 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    17
    Me ei olla touhuiltu varmaan kuukauteen. Molemmilla rankka työ niin ei aina jakseta, ja vuodot alkoi silloin abaut 4vko sitten, niin ei olla edes uskallettu. Mies on ollut tosi ymmärtäväinen ja sanonut iteki ettei nyt halua kun on niitä vuotoja ollut, ja että harrastetaan sitten kunhan ollaan varmoilla vesillä :) tosi paljon on muuten fyysistä läheisyyttä, varmaan enemmän kuin koskaan ennen.

Tuo 5x vko kuulostaa minusta jo niin uskomattomalta määrältä, en tunne ketään paria kuka touhuilis noin paljon :'D

21. taijas

taijas Jäsen

Rekisteröitynyt:
    27.10.2019
    Saadut tykkäykset:
    8
    Se on itseasiassa yli puolet vähemmän ku ennen raskautta ja mä oon yleensä ollut se vonkaaja ni syystäkin stressaan :oops:
    Onneks meilläkin mies ymmärtäväinen,itteäni vaan vaivaa.

22. Mimmistina

Mimmistina Jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.10.2019
    Saadut tykkäykset:
    61
    Mun tekee mieli ainoastaan kun mulla on ovis. Sit voidaan laskee et oon ollu 3 krt raskaana, imettäny kaikki 2v2kk ja menkat pysyneet ton ajan pois eli oon ollu ilman kiertoa 8,75 vuotta . Ja taas mennään. Aika vähissä ollu meitsin halut :LOL::ROFLMAO:

23. Apustaja

Rekisteröitynyt:
    26.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    236
    Hep. Oon ollut niin väsynyt ja pahoinvoiva viikkotolkulla, että meillä on seksiä enää kahden-kolmen viikon välein. En vaan pysty kun tekee niin pahaa, vaikka itselläkin olisi haluja enempään.

24. addison

addison Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    46
    Eiköhän noi muuttuvat halut oo ihan normaalia, kun hormonit (ja kaikki muukin) heittelee ja vaihtelee. Ite oon ennen ollu halukkaampi, mutta nyt raskauden myötä vähän rauhoittunut. Nyt kun siirryin rv 13 ja toiselle kolmannekselle ja luin kaikkia siihen liittyviä juttuja niin aika monessa paikassa luki että halut palaa ja ehkä ne vielä lisääntyykin:ROFLMAO:

25. Kiira29

Kiira29 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    29.10.2017
    Saadut tykkäykset:
    23
    Halut kateissa täälläkin ja mies kyllä ymmärtää.

Musta ei kenenkään naisen pitäis alistua sellaiseen et on "pakko" harrastaa seksiä vaikka ei haluiskaan :(

• Tykkään Tykkään x 3
    • List
Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi