**Toukokuun 2009 Tuhisijat lokakuussa**

Tervetuloa pikku möhkis Minä sillon ku esikkoa aloin oottamaan jätin myös pilleriliuskan kesken,parin päivän päästä tuli tyhjennyvuoto ja sen jälkeen ei menkkoja tullut. LA piti paikkaansa tuon tyhjennysvuotopäivän mukaan =) Toivotaan että sinäkin saisit asiat selvyytenn,voisit melkeen vaatia pääsyä ultraan. Ku se nt ulta tehdään joskus rv10-13,mulla se on jo 14.10 jolloin viikkoja vasta 10+jotain.

Täälläkin siis ollaan aika hedelmällistä sakkia oltu ainakin tähän saakka,kumpaakaan ei olla tekemällä tehty mutta heti ovat alkunsa saaneet kun vain ollut mahollisuus. Jotenkin tuntuu että kerran näin ihanasti on että näin helpolla on lapset saaneet alkunsa ni voiko kaikki mennä ku ruusuilla tanssien :ashamed: Tiedän monia tuttuja joilla vaikeuksia tulla raskaaksi,muun muassa omassa lähisuvussani niin ei oikeen tämmösistä asioista ole tullut hehkutettua. Ja itse pelkään silti että tämän jälkeen jos ei saadakkaan enää lapsia kun suvussa on lapsettomuutta. Mutta mitäpä sitä turhia miettimään =) Koitetaan nyt saada tämä terveenä maailmaan =)

Daami ja murupieni 9+1 :heart:
 
Hei kaikki toukokuiset! Ilmoitin reilu viikko sit että kesken meni,MUTTA arvatkaapa mitä!!Runsaasta verenvuodosta ja jatkuvasta tuhruvuodosta huolimatta OLEN KUIN OLENKIN RASKAANA!!tosin TODELLA varovaisin mielin..menin yksityiseen ultraan (Porissa 100?!!) ja olin asennoitunut jo keskenmenoon ja siellä pikkuinen köllötteli ja syke näkyi selvästi!!Voi riemua! Lääkäri ei osannut sanoa mistä verenvuoto,ehkä joku suoni revennyt kun istukka kasvaa ym..mutta näin mennään ja jos vuoto muuttuu veriseksi niin ultraan..LA nyt hakusessa kun ultrassa viikkoja 6+5 eli nyt 7+2.Pahoinvointi mieletöntä,ei aina ylös mutta sittenpähän kaikki on ok! eli tulisin varovaisin mielin takaisin listalle
 
alice in wonderland Ihana kuulla hyviä uutisia.

Itsellä meinaa olla tosi itkuinen ilta taas. Pahoinvointi hellittänyt, mutta nyt itkettää vain koko ajan. Onko muilla tämmöistä. Yritän itseä lohdutella, että kaksoisraskaus aiheuttaa tätä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alice in wonderland:
Hei kaikki toukokuiset! Ilmoitin reilu viikko sit että kesken meni,MUTTA arvatkaapa mitä!!Runsaasta verenvuodosta ja jatkuvasta tuhruvuodosta huolimatta OLEN KUIN OLENKIN RASKAANA!!tosin TODELLA varovaisin mielin..menin yksityiseen ultraan (Porissa 100?!!) ja olin asennoitunut jo keskenmenoon ja siellä pikkuinen köllötteli ja syke näkyi selvästi!!Voi riemua! Lääkäri ei osannut sanoa mistä verenvuoto,ehkä joku suoni revennyt kun istukka kasvaa ym..mutta näin mennään ja jos vuoto muuttuu veriseksi niin ultraan..LA nyt hakusessa kun ultrassa viikkoja 6+5 eli nyt 7+2.Pahoinvointi mieletöntä,ei aina ylös mutta sittenpähän kaikki on ok! eli tulisin varovaisin mielin takaisin listalle
se tosiaan oli sitten sen 100e arvoinen ultra ;) onnea!
 
Alice in wonderland Onnea tosi kovasti. Ihanaa kun palasit!! :hug:
Toivottavasti nyt kaikki jo pysyisi mukana listassa.
Paljoa ei ehdi kirjoittelemaan kun tavaroiden kanto asuntojen välillä jatkuu ja sitten on niin väsynyt ettei vaan jaksa. Vielä viikko jännitettävä np-ultraan. Hoh. Toivottavasti aika kuluu nopsaan. =)

Jonz&Tessu

 
Alice in wonderland Voi miten ihanaa!!!! :heart: :hug: :hug:

Mulla on huonovointisuus vaan lisääntynyt, tullut ihan kauheeksi. Tänään ekan kerran "söin" klo 18 aikaan... join mansikkakeittoa 2 lasillista. Onneksi se tarttui kaupasta mukaan. Sinne kauppaan meinas laatta lentää, oli niin pienestä kiinni. Sai olla viimenen kauppareissu missä minä olen mukana nyt vähään aikaan. :snotty: Vkonloppu mennyt lähinnä maatessa aina kun vain mahdollista. Huomenna taas miehellä työpäivä, saa nähä miten siitäkin selviydyn tässä olotilassa... :ashamed:

:hug: kaikille pahasta olosta kärsiville. Tää on onneksi ohimenevä vaihe!


 
Olipa hienoa kuulla että alice in wonderland pysyy mukana odottajissa.Mulla on kokemusta noista vuodoista.Ekassa oli pari kertaa tiputtelevaa rusehtavaa,seuraavassa enemmän,kolmannessa useammin ja viel runsaammin ja 4.vuoti 3 päivää verta ja sen jälkee pari päivää rusehtavaa tiputtelua.Tota rusehtavaa tiputtelua tulee mul aina ennen puolta väliä ja joka kerta pelästyttää yhtä pahasti kun ei koskaan tiedä joskos meneekin kesken.No yhtään ei oo kesken menny.Mä vuodin jo tässäki raskaudes en vaa tienny sillon olevani raskaana...

Tiistain ultra jännittää ihan sairaasti!!!Toivon vaan sen pienen sykkeen näkyvän :) Enää kaksi yötä mun jouluun.Oireet on kyllä ihan selkeet mutta jotenki on vaikee uskoo ennen ku näkee jotain kuvaa masusta.Sitten alkaakin liikkeiden odotus...Sen jälkeen viikkojen lisää metsästys ja yhtäkkiä huomaakin että TAAAAS se laskettu aika meni eikä tää synny IKINÄ :LOL:

Tässä pinossa on muuten taatusti joku äiti joka saa äitienpäivälahjan jota ei koskaan unohda.Aika houkutteleva ajatus.Katsotaan kuka pusertaa toukokuun toisena sunnuntaina :heart:

Ai niin ja tervetuloa uudet masun kasvattajat joukkoon muhkeaan :wave:
 
Huomenta! Ihania uutisia Alice in wonderland :heart:
Täällä alkoi 10 vko, ja samalla linjalla jatkuu... olo on mitä parhain, ei tietoakaan pahoinvoinnista eikä väsymyksestä. Tuntuu vaan hassulta olla näinkin pitkällä, mutta silti epävarmuus masukin tilanteesta jatkuu vielä 3 vkoa.
Ja vielä hassummalta tuntuu pestä, silittää ja viikata vauvanvaatteita lipastoon, mutta pakkohan ne oli saada pois kuleksimasta... sain kavereilta pari isoa laatikollista vaatteita. :D nuorimmaiseni on kovasti autellut vauvanvaatteiden käsittelyssä.

4krs+masukki 10+0
 
Alice in wonderland Ihana uutinen, toivotaan tosi isosti että kaikki sujuu loppuun asti just eikä melkein.

Mulla tuntuu pahoinvointi alkavan kunnolla vasta nyt :x En tajua mitä mä aikasemmin olen edes valittanu.. :D Aamuinen kierros on, nuoremmalle vaatteen niskaan ja äkkiä vessaan, vielä en ole ykää päästäny, eikä tarvis tullakaan. Kamala olo muutenkin kun nenä on ihan tukossa, nenän ympäristö niistämisestä ihan juukelin kipeä ja sanomattakin selvää, et nenän alle on punkenu armoton finni! |O

Vähän G:tä.. Onko teille tullu mahaan se viiva (kuravana :D ) Kumpi sillon tuli? Mulle tuli pojasta, tytöllä ei. Innolla odotan tuleeko sitä vai ei ja, että pitääkö sitte vanhat merkit paikkansa :)

Valis 6+1
 
Aivan mielettömän ihania uutisia Alice in wonderland. :heart:

Tuntuu,että päivät ja viikot menee liian hitaasti. Tänne ei ihmeempää.Päivä kerrallaan. Pahoinvointia ei ole kuten ei edellisissäkään. Enkä ole niin kamalan väsynyt ku muistelin jossain raskaudessa olleeni.Taisi olla tuo pojan odotus. Välillä tuntuu epätodelliselta koko raskaus.Pitää ihan pysähtyä ja miettiä mitä raskausoireita mulla on.Ja onhan niitä onneksi.Mulla on vielä 6 viikkoa tätä epätietoisuutta.

Mulla ei ole koskaan tullu sitä viivaa mahaan. 3 tyttöä ja 1 poika. Mäkin olen kuullu,että yleisemmin se tulee poika raskauksissa. Siis tuleehan niitä molemmissa jos tulee,mut aina ku jollain tutulla tai tutuntutulla ollut viiva ni se on ollu poika viiva.

Eipä muuta ku pesukonetta tyhjentää...

NN rv 6+4
 
Onnea mahtavista uutisista, Alice in Wonderland!

Pahoinvointi jatkuu edelleen tosi voimakkaana. Viime viikon olin jo saikulla ja nyt vielä pari päivää, kun sitkeä flunssa pääsi yllättämään. Posliinia tulee halattua monta kertaa päivässä ja muina aikoina olo on vaan niin kauhea, ettei juuri jaksa mitään tehdä. Tämä flunssakin tietenkin verottaa jonkin verran.

Linea Negra: Esikoisen odotuksessa viiva ilmestyi aika nopeasti plussatestin jälkeen ja pysytteli vatsassa pitkään vielä synnytyksen jälkeenkin. Nyt viivaa ei ole näkynyt, ainakaan vielä. Niin ja poika oli esikoinen.



Joie ja Sippu rv 8+6
 
Tupla onnea Eemelin äidille! Ja Alice ihana uutinen!
Joo, täällä siis edelleen ollaan. Välillä oksettaa enemmän mutta pysyttelee lähinnä kuvotuksessa. Jotenkin uskon että nuo raskaus vitamiinit on auttanut mulla. Väsymys on kyllä aika kammottava ja iho! Tahdon sileän ihon... :headwall: ¨
Ensi viikolla olis eka neuvola. :heart:

Therean & vaavi 8+0
 
Onnea alice in wonderland!!! :heart: Mahtava uutinen!!

:hug: kaikille kovasta pahoinvoinnista kärsiville!! toivottavasti alkaisi kohta rauhottumaan.

(.) Välillä paha olo vaivaa, mutta ei mitään verrattuna näihin muutamaan raukkaan. :/ Mulla siis äklöttää jos en syö. Ja aamut on kans pahoja kun verensokeri on niin alhainen. :) Tänään olis eka neuvola! Jee! :) Meinaakohan ne kuunnella sydänääniä? Ei kyl varmaan vielä kuulu...

EM ja Dodo 8+6 :heart:
 
Alice in Wonderland Ihana uutinen :heart:

Tulin just ekasta neuvolasta. Pää ihan sekaisin kaikista labratesteistä, aikojen varaamisesta yms. Mutta oli kiva käydä jo tässä vaihessa. Ja oli ihan kivan tuntuinen neuvolan täti.

Eikä sanonut mun painostakaan mitään negatiivista, vaikka olen lievästi ylipainoinen.

Pitäisi yrittää syödä jotain ja sitten töihin...
 
Hyi hitto.. kissanruoka ja hieksun putsaus on jotain ylitsepääsemättömän ällöttävää. :headwall: Harmikseni joudun niitäkin tekemään kun mies tekee pitkää vuoroa. Öriöri...

Mulla on nyt iltaisin alkanut olemaan sellainen kummallisen heikko olo. Ei okseta, mutta ällöttää, etenkin nukkumaan mennessä. Työkin alkaa käymään vähän turhan raskaaksi, henkisesti ja fyysisesti. Vähän lohduttaa se, että parin viikon päästä olis meidän koulussa syysloma, ja pääsen sen ajan lomailemaan. Viikonloput tuntuu ihan liian lyhkäsiltä ja maanantaiaamut masentaa ihan urakalla. Tänäänkin itku silmässä vääntäydyin ylös sängystä. Ei yhtään minkäänlaista työfiilistä...:'(

Kissinminttu + Kirppu 7+3
 
Alkuperäinen kirjoittaja ElinaMaria:
Therean mulla on kans kaameessa kunnossa mun iho! :eek: Ei ees teininä ollu finnejä mut nyt on naama täynnä!! Ja keskellä nenänpäätäkin on yksi :LOL:
Sama juttu! Ei edes teininä ollut näin hirveä iho! Mä vaan lohduttaudun sillä että jos tästä vielä ihokin rauhottuu kun viikkoja kuluu.. :snotty:
Leuka on pahin mulla.. :/
Mitä kaikkea olet yrittänyt ihon hoidossa? Mä olen vaan sitkeästi yrittänyt entisillä mömmöillä pärjätä..
 
:wave:

Eiliseen hirveetäkin hirveempään oloon verrattuna tänään vähän ihmismäisempi olo.
Ultra aikaa pitäisi tällä viikkoa varailla, jännää! :D
Mulla tuli se viiva masuun toisen tytön odotuksessa ja ainakin toisen pojan... en nyt muista tuli molempien poikien odotuksessa. :ashamed:
Tänään pitäis miehen vanhemmilla poiketa, ja jos mun olo on tämmönen, taitaa meidän suuri pieni salaisuus paljastua... :heart:

Onhan kaikki, ketkä kerhoon on halunnut liittyä, huomanneet täyttää sen jäsenhakemuksen? Se pelkkä salasanan tietäminen ei riitä et pääsee kerhoileen. :wave:


 

Yhteistyössä