Toukokuun inssipino

kp4 ja stressaan kyllä että miten tällä kertaa kyllähän se on niin että en minä ainakaan osaa olla niin ettei yhtään stressaa/jännitä sitä kun niin kovasti odotan että kumpa tällä kertaa tulis ne kaksi viivaa (plussa) ei auta vaikka ajattelis että jos en stressaa niin jos lähtis paremmin en voi sulkea ajatuksia pois tulevaisuudesta
 
satunnainen kulkija
Pupuvaimolle kiitokset :flower: =)

Ja olen kyllä Tiinan kanssa täysin samaa mieltä, en mä ainakaan todellakaan pysty oleen ajattelematta asiaa!! Ja onhan se ihme että jos niitä stressaamattomuudella tulee, niin minkäs takia on olemassa myös sellaisia lapsettomia jotka ei asiaa ole lainkaan stressanneet?? :whistle:

No joo, täähän on mennyt nyt varsinaiseks stressi pohdiskeluks B) Pääasiahan täällä kai kuitenkin on se, että me saadaan toisistamme tukea näissä kipeissä asioissa ja saadaan sydäntämme purkaa niin hyvässä kuin pahassakin :hug:

 
Heps!

Juu tämä nainen putosi tän kuun pinosta eli täti tulla tupsahti :headwall: :headwall:

En tosin pudonnut kovin korkealta kun tiesin että limis oli liian ohut ja että mitkä on inssien onnistumisprosentit. Mutta tottakai sitä aina niin vaan toivoo...

Ja on se kumma että kun aamuvarhain tein negatestin niin johan se täti tuli kyläileen parin tunnin päästä! Eikä ole eka kerta kun mulla näin käy!

Tänään ajattelin aamulla urheasti että ei muka tunnu missään. No kummasti sitä vaan on ollut mieli haikea ja itkuherkkä. Ja jotenkin katse aina etsiytyy niihin raskaana olevien naisten masuihin. Miehen kanssa oltiin urheiluliikkeessä, ja hän esitteli mulle juoksurattaita että tälläset ne sitten olla pitää. Olin aiemmin puhunut että sellaiset sitten joskus ostetaan. Tokasin miehelle että "minkäs meinasit sinne laittaa, meidän koiran vai?" Kovaa siis esitin mutta ei ollut itku tosiaan kaukana.
 
Hep vielä!

Niin ja toivotaan että joku tässä ketjussa edes plussaisi. Me pidetään kesä taukoa hoidoissa. Osaksi siksi että gyne jää pian kesälomalle ja toisaalta halutaan myös pitää hengähdystauko. En poistu kuitenkaan palstalta vaan roikun mukana :heart:
 
Dreamerille voima :hug:

Mekin siirrytään nyt sitten odottelemaan ivf:ään pääsyä. Tänään alkoi ruskea vuoto. Enpä todellakaan muuta edes odottanut, mutta ainahan se harmittaa ja itkettää. Kuitenkin sitä alitajunnassa odottaa ihmettä. Meilläkään tuo ei siitä stresistä ja piinailusta ole ainakaan kokonaan kiinni, kun syy miehen simpoissa. Sen verran kyllä pitää puoltaa tuotakin asiaa, että kun tulin 2vuotta sitten raskaaksi ihan luomusti(mikä ei kuulemma lääkäreitten mukaan mahdollista), se oli juuri se kierto kun en laskenut päiviä, jännännyt ovista, ja lopulta laskin vielä menkkojen alkamisen väärin, eli että ei todellakaan "stressattu". Sitä enkeli vauvaa kaipaamme aina ja uutta ihmettä odottelemme. :'( :heart:
 
Dreamer: Tsemppiä kovasti ivf rumbaan. Pidän kovasti teille peukkuja ja puhaltelen plussatuulia.
:hug: kaikille kanssa sisarille! Missä on onnistuneet inssit? Edes joku?

Täällä kp3 eli täti siis tuli oikein voimalla. Me olemme lopen uupuneita koko inssi touhuun. Päätimme ottaa time outin ja lomailla ja nauttia kesästä ja toisistamme kesän. Syyskuussa sit ivf julkisella puolella. Ei vaan yksin kertaisesti jaksa tätä pettymistä enää. Tsemppiä kovasti teille kaikille!! Minä vetyidyn takavasemmalle ja palailen sit syyskuussa ivf puolelle.
Hyvää kesää ja kaikkea hyvää teille ja iso kiitos!!! :flower:
 
hei !! nyt on menossa piinauspäivä 12.. ja tänään on mun menkkojen mahispäivä 26-31 nyt on siis 26 mua pelottaa, et menkat tulee taas !!
mutta jos ne on tullakseen niin hgaluisin, et ne tulee tänään , kun jos ne huomenna tulee en pääse ens kierrossa inseminaatioon !! :ashamed:
 
Marikalle hyvää kesää ja vielä parempaa syksyä. Mekin odotamme syksyn ivf-suunnittelua julkisella.

On tämä vaan niin masentavaa. Tänään olisi synttärit, mutta minä vaan täällä pillitän. Eipä pahemmin ole synttärifiiliksiä, toivottavasti ei tule vieraita.... :'( Onneksi mies ei ole kotona, en halua että näkee mut tälläsesssä jamassa. Tiedän, että hän syyttäisi vaan itseään. Olihan tuo niin maansa myynyt, eilen kun kerroin et menkat alko.

Minä siirryn myös tuonne taka-alalle ja palailen sitten syksyllä. Hyvää kesää!!
 
Riksu82
Voi kuinka surullista luettavaa täällä...
Kaikkille tasapuolisesti :hug:
Ja onnea ivf:läisille!

Sienna74: Kiitos vastauksesta. Luulempa, että kesällä yritämmä kertaalleen yksityisellä, jos nyt ei ihmeitä tapahdu..
 
hei kaikille !! no niin huomenna olisi nyt sitten ollu pp 14 ja tein tänään jo testin ja nega oli niin, kun aina mulla :'( :ashamed: nyt sitten vaan ootellaan niit menkkoja !!! #&%?$!*, kun ottaa taas päähän .. ja ehkä ens kierrolla taas ei pääse inseminaatioon !!! :ashamed: :kieh:
 
robotti ruttunen !!!
voi sua :hug: hyvää kesää sullekkin !!
ja onnea syntymäpäivän johdosta ! :flower:

mullakin oli saman apäivänä synttärit, kun mun papppa kuoli, eikä ollut todellaakn kivaa.. ei mitään synttäri fiilistä !!

mutta kaikkee hyväää ja jaksamisia sulle !!! :hug: =)
 
Sienna74
Kylläpäs täällä on haikeat tunnelmat näköjään itse kullakin. Tuntuu ettei mikään asia jaksa innostaa ja puhti on aivan poissa. PP4 menossa. Aurinko paistaa ulkona, mutta ei sisällä... :(
 
mulla syntymäpäivänä sain varmistuksen keskenmenosta kun vuoto alkoi kunnolla mutta jos nyt tästä kierrosta lähden raskaaksi niin ensi syntymäpäivälle vois osua laskettu aika tai ainakin tosi lähelle voi heittää muutaman päivän, mutta tulevana keskiviikkona on folli ultra saa nähdä montako tällä kertaa ja perjantaina todennäkoisesti inssi :hug: niille jotka siirtyvät odottelemaan rankempia hoitoja ja plussatuulia toivottelen kaikille
 
Täällä on kyllä tosiaan rankat tunnelmat. Aivan hirvittää itseäkin, kun perjantaina olisi pp15 ja synttäripäivä. Kunpa synttäripäivän voisi pyyhkiä olemattomiin nyt, onnistuisiko se sitten?

Jaksamista kaikille :hug:
 
satunnainen kulkija
Maanatai huomenet kaikille!

Ensinnäkin isosti :hug: kaikille joilla on ollut huonoja uutisia, toivotaan edes auringon säteitä mieltä lämmitämään.

Omaan napaan: perjantaina tehtiin inssi, yksi neljästä rakkulasta oli kasvanut "puhkeamispisteeseen", oli itse asiassa juuri puhkeamassa, simpat oli hyvät ja lääkäri oli kaikin puolin erittäin positiivisella mielellä. Ite nyt koittaa pitää jalat maassa, se pettymys kun on vaan niin #%¤## suuri joka kuukausi kun ne menkat alkaa. Nyt sit vaan piinaillaan!'

Mitäs muille?
 
Riksu82
sani: :hug:

mollukka: Toivottavasti saisit maailman ihanimman synttärilahjan :)

Sain ukon puhuttua lähtemään Hämeenlinnaan tänään. Siellä on simpukka yhdistyksen Lempeä hoito- tapahtuma. Lapsettomuuslääkäri on puhumassa hoidoista. Mielenkiinnolla odotan...

Täällä pp5. Vasemmassa munasarjassa tuntuu semmosta vihlontaa... mutta niinhän minulla aina.
 
Täällä pp 16 ja odottelen menkkoja alkavaksi. Tein negatestin pp 12 ja pp 14. :'( Vatsaa on vihlonut pari päivää, mutta menkkoja ei kuulu ei näy. Luget lopetin pe iltaan, kun la aamun testi oli nega. Milloin teillä yleensä alkanut menkat lugejen jälkeen? Eikös menkkojen pitäisi tulla 14 vrk oviksen jälkeen eli mun tapauksessa jo la vai siirtääkö luget menkkoja? Alkais nyt ne menkat jos on alkaakseen, että pääsisi seuraavaan kiertoon. Ärsyttävää tällainen kyttäily viikosta toiseen. :headwall:
 
Joopa. Aamulla ultra ja verikoe, kp siis 10, Menopureja pistetty 7 päivää: lääkäri löysi 3 kpl 9mm ja yhden 12 mm rakkulan; meinasi että ovis on ollut jo :'( Limakalvo ei kuulemma ollut 3-kerroksinen...

Samantien ostin digiovistestin ja testasin negan, en jaksa uskoa, että kierron näin aikaisessa vaiheessa irtoaminen olis jo tapahtunut :'( Itkin jo lääkärillä maatessani ja työmatkankin. Nyt olo lähinnä surullinen. Mikään ei toimi.

Saatiin elokuulle hoitosuunnitteluaika, eli varmaan syksyllä rankemmat keinot käyttöön. Kesäkuulla ehditään varmaan tosin vielä yhteen inssiin. Motivaatio nollassa.

Ostin varmuudeksi Aconin kasettiovistestejä, en halua uskoa että ovis olis ohi :'(

Tsemppiä teille muille, tämä ämmä on nyt huonoa seuraa :ashamed:
 

Yhteistyössä