Toukokuun IVF/ICSI/PAS

Mä luulen että se mistä kerroin tuolla aikaisemmin niin ovat klinikkakohtaisia päätöksiä. Eli se mitä Väestöliitto päättää niin ei päde muissa klinikoissa. En ole kylläkään varma...

Mun oli pakko saada tietää että mitä jatkossa tehdään jos nyt tulee nega ja lääkäri oli sitä mieltä että pidettäis tauko syksyyn asti mut en suostunut siihen... Ajattelin vain että kun mä olen niin hyvin kestänyt nuo hormoonit eikä mulle oo tullut mitään sivuoireita niistä niin haluan kestää heti perään uuden hoidon. Nyt vaan vaihdetaan Menopur toiseen lääkkeeseen kun mulla oli niin monta epänormaalia munasolua. Kun on reseptit valmiina niin on todennäköisempää ettei niitä tarvitse.... Heh... Täytyy olla vähän taikauskoinen jo tässä vaiheessa...
 
Kiitos Hammaskeijulle ja Kiikalle vastauksista. Hyvä niin, ettei tarvitse siitä sitten huolehtia. ;)

Tänään ekat sumut aamu jännityksessä suhautin. Voi että voikin niin pieni asia jännittää. :headwall: No semmoista tämä on.

Nyt sitten jännitetään taas teidän piinailijoiden kanssa sitten hieman suurempia juttuja, kuin sumujen suhauttelua. Tsemppiä piinailijoille!
 
Nassukka
Heipsan kaikille!!! Onko sulla Mari ollu oireita mihinkään suuntaan?? Mä oon saanu mieleni maltettua enkä oo vielä testannu vaikka mieli ois tehny jo kauan... Mulla ei edelleenkään mitään muuta kun tissien arkuus, väsymys ja mahajomotukset. Mulla menossa nyt pp 12 ja aikasemmissa siirroissa on aina vuoto alkanu jo aikasemmin, perjantaina vasta ois testipäivä pitäs malttaa sinne asti!!
 
Hei vaan kaikille! Mulla kone ollut huollossa eikä töissä ole ollu aikaa kirjotella, mutta nyt kone kunnossa ja aattelin ilmotella itestäni. :) Mä oon alkanut pisteleen puregonia 150 annoksella torstaista lähtien ja samalla jatkuu suprecurin sumuttelut...iskee aivan järkyttäviä kuumia aaltoja, eikä öisin saa nukuttua :( mahakin niin turvoksissa ettei farkut mene enää kiinni... perjantaina ultra ja jos kaikki menee hyvin niin punktio ens tiistaina, täällä ku on ma pyhäpäivä. Joten jännittäviä aikoja elellään täälläkin.
 
Vain omaa napaa...anteeksi jo etukäteen :ashamed:

Huh huh! Täällä yks malttamaton kipaisi tänään apteekkiin hakemaan digitaalisia testejä kaapissa odottelevien rinnalle. Piti sitten vähän aikaa sitten pissiä siihen tikkuun ja hops, siihen tuli plussa. pp12 menossa eikä rakossa ollut kuin 4h "vanhaa" pissiä. Näin siis täällä. Puoliso ei meinaa uskoa tuota kun tuli kotiin puoli tuntia testin teon jälkeen :kieh: Pitänee huomenna aamulla sitten tehdä uusi testi. Tätä se nyt sitten on...ja taas pitää jännittää pysyykö matkaaja(t?) kyydissä loppuun asti. Kriittiset viikot edessä Pitää vaan nyt nauttia tästä hetkestä!

Plussasäteitä ympäriinsä levittää sylintäydeltä :flower: :flower:

-Katia
 
Huisisti onnea Katja plussasta :flower: :flower: :flower: :heart: :heart:
Aivan mielettömän upea juttu!!

Nassukka; samat oireet kuin sinulla. Ja tänään on mielestäni voimistunut mekkakipujen tapainen pyörinä tuolla vatsanpohjalla. Luulen että liuska jolla testin tänään aamulla tein oli virheellinen. Ollaan muuten kumpikin ihmetelty "haamua" liuskasta pitkin iltaa ;) . Onhan se tietysti kiva että välillä meinaa edes näkyä kaksi viivaa - edellisestä kerrasta onkin jo melkein kaksi vuotta ja silloin meni valitettavasti kesken viikolla 12.

t. Mari joka kuumeisesti odottaa jo lisää plussa uutisia teiltä.
 
Hurjan paljon onnea Katia :heart: :flower:
Saatiin seuraava plussa tähän pinoon,toivottavasti se plussaveturi jaksas tulla tännekkin asti ;) Itsellä olis huomenna pp12 myös,ajattelin mahdollisesti keskiviikkona jos vuoto ei näytä merkkiäkään sitä ennen,niin tehdä testin.Mullahan virallinen testipäivä on siis torstai..
Alkaa käydä jännittäväksi tämän pinon meininki :D

Terkuin jännäävä Kiikka pp11
 
Vau!! Onnittelut Katia :flower: tosi hieno homma, toivotaan kädet ja varpaatkin ristissä että kaikki menee hyvin.

kattelin just tossa että Kiikalla, babyllä ja mulla on ollut sama siirtopäivä, mut ainakin Kiikalle on annettu aikasempi testipäivä, mulla ois "virallinen" vasta lauantaina. Se on kait sama, en taida uskaltaa testata kuitenkaan, maailmaa muuttuu joka tapauksessa ja töissäkin pitäis pystyä oleen.. :$ Tuntemuksia ei ole uusia ja vanhatkin alkaa häipyä tai sit niihin on jo niin tottunut... hui, jänskättää silti aivan liikaa, molempien vaihtoehtojen vuoksi...
 
Heippa!

Tosi paljon onnea Katialle! :flower: Ja paljon tarrasukkia masuasukille matkaa!

Käy tosi jännäksi tämä viikko kaikkien puolesta. Toivottavasti tulee muillekkin plussia.

Puhaltaa plussatuulia kaikille, puuh :)
 
Onnea Katialle myös minulta!!!

Mulla ois sunnuntaina testipäivä... Luget loppuu just silloin niin vuoto alkaa joskus ens viikon alussa. Olen siis näin pessimistinen. En vain silti jaksa uskoa.. Vaikka toki se tuo toiveita kun täällä on kuitenkin plussanneita niin voihan se tietenkin olla minullekin mahdollista.. Oireita ei kyllä ole minkäänlaisia.

 
Olipa hienoja uutisia, Katia! Onnea, onnea! :flower:

Mitenkäs Marin vointi? Oletko testaillut tänään uudelleen, onko haamu kenties vahvistunut?

Ja Miina, ei kannata huolehtia siitä oireettomuudesta. Ystäväni, jolla on nyt 4 kk ikäinen pakkasukko, kertoi ettei hänellä ollut käytännössä mitään oireita ennen plussatestiä. Toi oireilu näyttää olevan tosi yksilöllistä.

Ja oma meno on mennyt vallan mahdottomaksi. Tein tänä aamuna uuden testin, ja siihen tulikin tosi hailakka ja ohut haamu. =) Nyt en yhtään tiedä, mitä huomiselta verikokeelta odottaa, koska mahassa juilii ihan menkkatyyliin... Mutta silti tuli se haamu... Apua...

Todella vahvoja plussia kaikille toivottaa
Tintti pp11
 
Tintti; No pakkohan se oli testata aamulla uudestaan. Ja vaan oudommaksi menee. Aamulla molempien mielestä haamu ja nyt illalla mun mielestä nega ja miehen mielestä heikko haamu. Nyt ei auta kun mennä huomenna sinne labraan jotta saadaan nämä "kummitukset" johonkin järjestykseen.

Tseppiä kaikille eri vaiheisiin hoidoissa!
 
Huisin paljon kiitoksia kaikille onnitteluista! Ei tää vieläkään oo oikein tajunnassa...torstaina menen klinikalle veritestiin. Siellä sitten selviää taas jotakin. Piti aamulla tietysti testata vielä eri testillä ennen klinikalle soittoa ja kyllä ne kaksi viivaa siihen ilmestyi.

Mari: ei sen niin väliä kirjoittaako i:llä vai j:llä :D Ja onpas teillä nyt jännittävää haamuilua... Toivon kovasti, että saatte positiivisia tuloksia. Huomennako se oli?

Kiikka se sitten huomenna testailee? Vai joko olet vähän testaillut?? ;)

wilsson ja Miina testailee sitten viikonloppuna. Miinalle vielä erikoishuomautus...mullahan niitä oireita ei juuri ollut. Siksi tuli positiivinen tulos aikamoisena yllärinä. En olis voinut uskoa, että niin oireettomana vois plussata... Nyt tosin on ollut aikamoisia juilintoja...mutta niistäkin nautin :LOL:

Kaikille teillä on paikat varattuna plussajunassa... Tää juna ei lähde ennen kuin on muitakin kyydissä!!!

Syövereistä asti puhaltelen plussatuuuuuuuuulia kovasti!! Kaikille taas kerran toivon voimia ja tsemppiä vaiheisiinne!
 
Nassukka
Onnee kaikille plussanneille tosi paljon!!! :hug: Mulla testipäivä on perjantai ja jännittää aika lailla jo nyt. Vuoto ei ainakaan oo vielä alkanut joten toivotaan parasta ja pelätään pahinta. En oo ostanu eed testiä vielä ku en ois malttanu olla tekemättä jos tuolla kaapissa semmonen olis. Ilmotelkaahan kaikki sit niistä tuloksista!
 

No niin, "plussa" ....MUTTA (ja iso selleinen) arvo ei ole ihan niin korkea kun pitäisi tässä vaiheessa. Pitäisi olla yli 29 ja meillä 22. Joten uusi labra aika viikon päästä.

Meikäläinen ei näköjään tee mitään helpoimman / yksinkertaisemman kautta Ei edes negatiivistä tulosta.....päähajoaa lisä piinaviikosta :headwall: :headwall: :headwall:
 
Heip

olen lueskellut kohtalotovereiden eli teidän kirjoituksia ja nyt aktivoiduin itsekin. IVF:ää pukkaa kohonneen FSH:n takia. 7.5 tehtiin punktio ja 9.5 alkion siirto. Tänään oli veritesti ja negaa tietenkin. Fiilikset on ihan p...stä.
Yritysta takana luomusti 15 vuotta. Jäihän niitä alkioita pakkaseen vielä kaksi mutta jotenkin...
Eilen loppui Lugesteronit ja nyt vaan kuukautisia odotellaan. Onko tietoa milloin niitä Lugen käytön jälkeen voisi odotella?
 
Onnea Mari! :flower: Kaikesta epävarmuudesta huolimatta teillä on vielä toivoa!! Minä ainakin pidän täällä kovasti peukkuja että sun arvot lähtee tämän viikon aikana huimaan nousuun :D

Meillä valitettavasti ei ollut noinkaan hyvä tuuri, vaan jälleen tuli nega. Siihen kyllä olin jo aika hyvin henkisesti varautunut, joten eiköhän tämä tästä. Kun itkut on itketty, niin sitten vaan uutta putkeen. Jos menkat alkaa 3.6. mennessä, ehtii vielä tehdä viimeisen PAS-yritelmän ennen Nkl:n kesälomia.

Mimmu kyselit niistä lugeista: mulla alkoi viimeksi IVF-tuoresiirron jälkeen menkat 3 päivää lopettamisen jälkeen (annos 3 x 200 mg). Toivottavasti sama aikataulu pitää jälleen, ettei tartte odotella seuraavan PASin kanssa myöhään syksyyn...

Roppakaupalla onnea matkaan kaikille toivottelee

Tintti

 
palaanpa vielä hetkeksi tähän pinoon.
eilen jälkitarkastus ja pas:in suunittelu. passi ajoittuu viikolle 23, semmoinen päivä joka mulle paras. että taas jännitetään. mulla alkoi zumenon (tai joku semmonen)3 tablettia päivässä ja 3 päivää ennen siirtoa sitten ällötys luget.
 
sesty
Onko muita jolla PAS ensi viikolla? Tänään sain kuulla että ensi viikolla olisi siirto, toivottavasti vaan selviävät sulatuksesta. Nyt menee Zumenon ja maanantaina alkaa luget.
Mari: Nyt toivotaan parasta että arvo nousee ja kaikki menee hyvin, uskon että plussa on plussa. Kuinka olet voinut?
 
:'( Meikäläisen piinailut tais loppua tähän..Testiä en ole tehnyt vaan tuhruvuoto alkoi nyt illasta ja se ei meinaa muuta kun menkkojen alkua ja nega tulosta tästäkin hoidosta :'(
Pilasin miehenkin yöunet kun se haki minut äsken töistä enkä pystynyt pitämään tätä sisälläni vaan tietysti itkun sekasesti kerroin..
Huomenna pitäs mennä sinne veritestiin vaikka eipä hirveesti kiinnosta mennä kun tietää mikä siitä tulos on...
Kaikesta huolimatta kaikille paljon plussaonnea kellä vielä toivoa yhtään on jäljellä :heart:
Ja pahoittelut Tintille negasta,meitä on muitakin..

Minä kiitän ja kumarran kaikesta tuesta mitä teiltä olen saanut ja poistun pian kesäloman viettoon(vielä viikko töitä)ehkä törmäillään vielä jonkun kanssa kenellä valitettavasti hoidot jatkuu..

Kiikka :wave:
 
Kiikka: Toivoa just siihen asti kunnes labran täti sanoo että nega. Näin mun mies on hokenut koko illan. Ja ennen kaikkea oikein hyvää lomaa sinulle!

Seasty: Omapa hyviä uutisia sieltä päin. Pääsen nyt jännittämään täysillä sun puolesta seuraavaaksi kolmeksi viikoksi. Älä luulekkaan ettenkö ole täällä kyselemässä sinun vointeja ja tuntemuksia ;) .

Mimmu: Tervetuloa mukaan listalle. Meillä näytti olevan ihan samat siirtopäivät. Fiilis ei tänään ollut meillä kummallakaan mitenkään korkealla. Ensin puhelimessa meinasi sydän pakahtua kun sanoivat että positiivinen, sitten pieni hiljaisuus ja se MUTTA!

Tintti : Kiitos tsempityksestä. Tuo alhainen arvo vaan saattaa valitettavasti viitata kohdun ulkopuoliseen raskauteen. Tai sitten jo tapahtuneeseen keskenmenoon. Ja kuulema jos arvo on pieni heti alussa keskenmenon vaara on entistä suurempi.

Katia: Pidättele sitä plussa junaa vielä sen verran että saadaan tältä viikolta ainakin Wilsson, Tintti, Baby, Nassukka ja Kiikka kyytiin.
Ja tilataan muille kahden-kolmen viikon päähän uusi plussa juna (pitkä sellainen että kaikki mahtuu kyytiin).

Nampulalle tilataan plussa limusiini kun on aloittanut tämän hyvän ketjun ja jaksanut sitä päivittää.


 

Yhteistyössä