Toukokuun IVF/ICSI/PAS

Huomenta kaikille piinailijoille sekä sen jo lopettaneille ja sitä odottaville!

Täällä sumut sumuaa nokkaan hyvin. Vielä ei ole ainakaan mitään kummallisuus oireita ilmaantunut, tosin harvoinpa minä muutenkaan mitään oireita näistä systeemeistä olen saanut.

Mari Nyt vain vahvistusta plussaan, toivon ja uskon kovasti että kaikki menee hyvin!

Tintti pahoitteluni negasta. Nyt sitten vain uutta matoa koukkuun. :hug:

Kiikka Toivotaan että veritesti näyttää oikeaa tulosta ja tuhruaminen ei merkitse mitään. Tsemppiä testiin!

Juu, hypätkää te muut siihen junaan. Minä koitan sitten liftata siihen limuun, jos se nyt ei sitten ohi vaan ajele. :wave:
 
Meillä kävi huonosti, tiistai-iltana alkoi tuhruttamaan ja nyt tänään alkoi vuotamaan enempi. En kerinnyt tekemään testiä. Syksyllä sitten pakastesiirtoon.

Pahoitteluni kaikille jotka eivät onnistuneet:hug:.
Onnittelut niille jotka plussasivat. :flower:
 
Nassukka
Testasimpa minäkin tänä aamuna sitten puhtaan negan, taas... Pohjalla ollaan mut eiköhän se taas tästä jossain vaiheessa helpota. Syksyllä uus yritys, plussaonnee kaikille vielä piinaileville ja paljon onnea jo plussanneille ja paljon tarrasukkia matkaan.
 
Ensiksikin isot lohtuhalit neganneille, baby81 ja Tintti74 ainakin.

Kiikka toivo ei ole vielä mennyttä, eihän??

Marille erityisvoimia lisäpiinailuun!! Pidä pieni kyydissä!

Pikaisesti omaa napaa. Ollaan lähdössä tunnin kuluttua viikoksi lomailemaan, siksi niin kiireellä kirjoitan. Eilen oltiin veritestissä ja äsken tuli puhelu klinikalta. Viitearvo olisi kuulemma 120-580 ja minun arvoni oli 1211! Voisi siis olettaa, että siellä molemmat ovat ainakin kiinnittyneet. Ultrassa 11.6. sitten selviää miten on.

Nyt kiitän kaikki valtavasta tuesta ja tiedonmäärästä mitä täältä olen saanut! Juna odottaa edelleen teitä muitakin! Toivon kaikille hyvää kesää ja voimia hoitoihin. Onnea jo plussanneille ja voimia vielä plussaa odottaville.

Käyn kyllä kurkkimassa täällä teitä kunhan lomalta palaan.

-Katia 4+4
 
Onnea Willsonille! Hieno homma! Ja Katialla kävi kunnon flaksi!

Ja tietenkin pahoittelut kaikille neganneille.... :(

Ristiriitaisia tunteita... On aivan hullun iloinen niiden puolesta jotka plussaa ja hullun surullinen niiden puolesta jotka negailee.
Kun ei itse tiedä vielä kumpaan junaan pääsen kyytiin... Yritän sunnuntaina uskaltaa tehdä testin. Pelottaa niin etten saa iltaisin edes unta kun pelkään että nega tulee ja romahdan sitten täysin.. Välillä tuntuu että mahassa jotain on mutta se on kuitenkin vain kuvitelmaa... Mitään suurempia oireita ei ole vieläkään..

En nyt muista ketä kaikkia piti tsempata mut Marille ainakin jaksamisia vielä viikon piinailuun!
 
Nasukalle voimia :hug: Elämä ei todellankaan ole reilua!

Miina Joko on testattu?

Omaa napaa: Vuoto alkoi sitten perjantaina. Ihan sellaista pientä töhryä pari päivää mutta tänään on muuttunut mielestäni ihan normaali vuodoksi. Eli tämä peli on sitten pelattu.

Nyt tulee jo kesä tauonkin takia breikki ja pitää sitten miettiä on vielä
a) järkeä yrittää
b) taloudellisesti varaa yrittää

Meillähän ei saatu mitään pakkaseen ja minullahan on jo ikää sen verran että emme saa ainakaan automaattisesti Kelan korvauksia.

Mutta jos teitä häiritse niin mielelläni "häiriköisin" tätä teidän pinoa ja seurailisin miten muille käy.

 
Heipä hei
Pahoitteluni kaikille neganneille :'( Voin vaan kuvitella miten raskasta teillä on... toivottavasti jaksette uskoa vielä tulevaan, kaikki on kuitenkin aina mahdollista.

Soitin äsken keskussairaalaan, ja taas kerran sain ihme kohtelua. Ilmoitin asiani, vastaus oli Aha. Anto ultra-ajan ja sanoi ettei tarvii tehdä muuta kuin olla. ei tartte ottaa neuvolaan yhteyttä, ei tartte mennä veritestiin, ei mitään. Olen hieman yllättynyt.. Soitin kuitenkin neuvolaan ja täti antoi jo tälle päivällä ajan, "totta kai voit tulla, katotaan tilanne ja testataan" Oliko tuo kummaa, vai onko musta tullut jo herkkänahkainen... B)
 
Loore
Heip!

Perjantaina siirettiin yksi, pakkasessa on kolme. Lauantaina illansuussa oli tosi kipeä kramppaus noin vartin verran, toivottavasti ei tullut ulos!!
Lugeja laitan 3*2 päivässä.,Mulla ei ole ainakaan vielä minkäänlaisia oireita ei lugeista eikä muutenkaan. Viikonloppuna vähän vihlas välillä mutta nyt ei mitään, vihlaukset laitan siirron piikkiin.

Onnittelut kaikille plussanneille!

Testipäivään on vielä pitkä aika.

Loore
 
mari-78
Heissan! Tässä odottelen soittoa kysiltä et montako on saatu hedelmöitetyyä! Eilen oli punktio ja 9 munasolua tuli! Toimenpide oli kivuliaampi kuin ekalla kertaa,mutta kyllähän sen pienen kivun kestää kun ajattelee mahdollista lopputulosta! Huomenna sitten siirto ja ajateltiin et jos saadaan pakkaseenkin jotain niin siirrettäis vaan yksi alkio! Ja sit vaan taas piinailemaan! =)
 
Haalistunut
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 09:11 mari-78 kirjoitti:
Heissan! Tässä odottelen soittoa kysiltä et montako on saatu hedelmöitetyyä! Eilen oli punktio ja 9 munasolua tuli! Toimenpide oli kivuliaampi kuin ekalla kertaa,mutta kyllähän sen pienen kivun kestää kun ajattelee mahdollista lopputulosta! Huomenna sitten siirto ja ajateltiin et jos saadaan pakkaseenkin jotain niin siirrettäis vaan yksi alkio! Ja sit vaan taas piinailemaan! =)
d =) b
Peukutukset!
Minä menen huomenna samaan toimenpiteeseen ja toivottavasti pääsen siirtoon sitten 1. 6. :$
 
Niinpä niin, kävi kuten arvasinkin... Sunnuntaina testasin negan... Illan itkin silmät päästä mut nyt jo vähän helpottaa. Ei muutakuin uutta hoitoa koeputkeen! Toivottavasti menkat alkaa piakkoin jotta ehditään vielä kesäkuussa tehdä ivf... Vähän tietty hirvittää mutta en luovuta ennen kuin jotain tulosta syntyy! Jotenkin vain tuntuu ettei meille ole edes tarkoitettu lasta...

Mulle vaihdettiin lääkkeet, nyt pistelen Gonal-f:ää ja cetrotideä. Onko teidän mielestä helpompi pistää gonalia kuin esim. Menopuria? Mulla on kokemusta vain menopurista...

Mutta kaikesta huolimatta aurinko paistaa! B)
 
Voi Miina! Voimia :hug: Täytyy kyllä myöntää että asenetta sinusta löytyy!

Mari78 & Haalistunut: Nyt napatkaa oikein huippu yksilöt kyytiin sieltä että saadaan lisää plussalaisia tähän pinoon. Pidän teille peukkuja!

sesty: Joko teidän PAS tehtiin? Muistanko oikein että PAS:in piti olla tällä viikolla? Toivottavasti alkiot selvisivät hyvin sulatuksesta ja sait uuden kyytiläisen.

En oikein ymmärrä miksi pitää huomenna mennä vielä labratestiin kun vuotokin on alkanut ja on ihan normaali. Mutta mennään nyt sitten kun lääkäri niin toivoi.

Ja eikun pihatöihin kun kelikin on noin upea!
 
sesty
Mari: Olen pahoillani puolestasi :hug:
Aiotteko vielä yrittää?? Meillä meni pas ohi, olin toissä päivänä ensiavussa päivän, epäilivät tukosta jaloissa tai keuhkoissa vahvan hormonilääkityksen vuoksi, mitään ei onneksi ollut mutta lääkitys lopetettiin ja pas siirtyy ehkä menee elokuulle kun klinikka on heinäkuun kiinni, riippuu toki koska menkat alkaa että ehtiikö vielä kesäkuulla. Seuraavaksi sitä yritetään tehdä vähemmin lääkkein. Että ei tännekään oikein hyvää tällä hetkelllä kuulu, mutta nyt Mari tsempataan ja pusketaan eteenpäin. Vaihdetaan kuulumisia jatkossakin. Pärjäile.
 
sesty :Ja minä olen puolestani pahoillani teidän puolesta :hug: .
Toivottavasti voit jo paremmin.

Fiilis on vähän samanlainen kuin siinä DNA:n pihatonttu mainoksessa jossa on se vanhempi naapurin nainen toteaa naama mutrussa "elämä on".

Jatkosta en ole varma. Meillä on tapaaminen parin viikon päästä lääkärin kanssa ja varmasti silloin asiasta jutellaan. Mies on ehkä enemmän hoitojen puolesta kuin minä. Elokuullehan ne hoidot sitten menevät jos päätämme vielä kerran yrittää.

Nyt pitäisi vaan osata nauttia kesästä ja unohtaa kaikki tähän liittyvä, joka on taas helpommin sanottu kuin tehty.

Mari-78 ja haalistunut: Saitteko jo kyytiläisen?


 
Haalistunut
Tänään oli punktio.
Perjantaina olisi sitten alkionsiirto, mikäli saavat niitä tulemaan.
10 munasolua löytyi 12:sta follikkelista. Kehuivat, että hyvä saalis.
Nyt vaan jännätään, millainen spermanlaatu miehellä tällä kertaa on.
Itse punktio ei ollut paha, helpotti vaan se kamala paineentunne, mutta jälkituntemukset ja se kipulääke tekevät olostani kamalan.
Perjantaina siis puolen päivän tietämillä siirretään alkio tai kaksi. :xmas:
 
Hei!Puhtaasti negatiivinen oli veritestin tulos :'( Vaikeaa aikaa on meillä eletty,itketty silmät turvoksissa ja puhuttu,puhuttu ja puhuttu..Onneksi ollaan pystytty miehen kanssa asiasta juttelemaan sillä molemmille tämä oli taas todella suuri pettymys :/
Hoidot jatkuu sitten syksyllä,yksi ainokainen pakkasukko jäi odottamaan minkä varaan en luota että se kestää sulatuksen,joten uusi hoitorumba odottaa..Nyt olis ens yöksi töihin mentävä ja sitten alkaa kauan kaivattu KESÄLOMA ;) Nyt unohdan kaiken tämän ja palailen sitten syksyllä asiaan jos täällä vielä joku teistä sattuu pyörimään niin törmäillään :wave:
Paljon onnea kaikille plussanneille ja voimia kohtalontovereille,eiköhän se vielä meilläkin tärppää vaikka vaikea sitä tällä hetkellä on uskoa mutta toivotaan,toivotaan.Ja piinailijoille peukkuja!

Kesäterkuin Kiikka :heart:
 
Onpa mennyt tämäkin palsta monimutkaiseksi... Ei hyvä!!!!
Tänään alkoi menkat ja huomenna alkaa Gonalin pistäminen. Viikolla 24 on sitten vissiin punktio! saa nähdä kuin äijän käy... Jotenkin sitä jaksaa taas kun alkaa tapahtua, vaikkakaan ei ole mitään mukavia tapahtumia... siis pistäminen ja punktio. Mutta jos jaksan kirjoitella niin siirryn tonne kesäkuun pinoon.

ps. Olen siis se "entinen" pelkkä Miina
 

Yhteistyössä