~Toukokuun toiveikkaat~

MOI! minäkin hyppään mukaan tänne mukaan tuolta huhtikuun oviksen metsästäjistä.

Onnittelut plussanneille :flower: :heart:

Jaksamista ja enkeleitä kulkemaan rinnallanne pettymyksen kokeneet :hug:

tervetuloa uusille :wave:

Omaa napaa. olen vieroittanut itseäni vähän palstalta(siksi tollaset yleisvastaukset, luin kyllä kaikkien kuulumiset). täällä menossa pp9. ei kummempia tuntemuksia, olo ollu ehkä aika itkuherkkä, mutta on kyl mieskin ollu kiukkusempi kun yleensä :LOL: ja tossa pp4-7 oli aivan jatkuva kylmäminen päällä, aivan tärisin illat. ja yöt sitten oon hikoillu. ja pari päivää ollu kyl karmee makeen himo. mut tää kaikki varmaan aika normaalia kun on liian väsynyt sekä henkisesti ja fyysisesti. en juuri usko että "pupi" ois jaksanu tarrata kiinni. ootan oikeestaan jo testausta että pääsis tästä kaikesta, oon jotenkin ihan täynnä tätä :headwall:

No, pidetäänhän yhteyttä ja mukavaa alkavaa viikkoa kaikille! =)
 
SUNNUNTAI 11.5.2008

Uutterat yrittäjät

Tiinuli..................2 Puregon............................kp 8/28-32
Pupuvaimo.........Menopur...............................kp 8/31
Orion..................6. Clomit...............................kp 14/28-30
pimazu............................................................kp15/?
Taru82................2 clomit............................... kp 17/?
Tähtisäde...........terot, 1. Clomit.....................kp 18/25
Anna1979...........1. clomit...............................kp18/28
Jennuli............................................................kp 2/26
Jasminette..........Clomit.................................kp 34/30-32
soja................... 2.Menopur, Pregnyl............kp 45/?
Jonski.................1.Puregon...........................kp ? / ?
Heksamiina.........Puregon.............................kp
Taija84..................
Sisukkaasti uuteen yritykseen


Onnekkaat

JJ-t
Pikkuvadelma
Mivi
 
hei, tossa yritin päivitellä listaa. en muistanu kattoo edelliseltä sivulta mitäs kaikkee siellä olikaan tapahtunu... joten korjatkaa itse tai laittakaa tähän viestiä, joku voinee korjailla/lisäillä, tai vaikka minä teen sen huomenna

soja
 
soja: mä toivon sormet ja varpaat solmussa, että Pupi olisi tarrannut kiinni!!! Voimia sulle väsymyksen kanssa kamppailuun!
Tervetuloa Taija84!

Kävin aamulla ultrassa, ja lääkäri tuli nyt siihen tulokseen, että IVF on meidän kohdalla paras vaihtoehto. Niinpä nyt sitten keskiviikkona mulle tehdään punktio ja perjantaina on siirto. Ollaan miehen kanssa tosi innoissamme! Samalla tietysti jännittää kovasti.. Toivottavasti kaikki menee hyvin.
 
vuoto alkoi eilen :'( rv. 4+3 eli kemiallisesta kyse :ashamed: kivut eilen oli jotain todella järkyttävää, mutta tänään ei enään niin paha, nyt tuntuu vaan että olis menkat. onko kenelläkään ollut vastaavaa, että kemiallinen ja sitten jatkanut clomeja samasta kierrosta?? mä pelkään ettei gyne anna lupaa jatkaa niitä ja joutuu taas odotteleen :/

oireita oli: rinnat oli kipeät jokapaikasta ja aivan selvästi kasvaneet ja täynnä, kahvi ei maistunut, lämmöt selvästi koholla ja pientä oksetusta. eilisen aikana ne kaikki hävisi :'( oli niin ihanaa tuntea oireet ja olo oli niin varma kun oksetti ja muuta. kuinka noinkin pieni hormoonimäärä voi saada oireet esille?

olo on kyllä niin huijattu :'( yli puolivuotta sitten meni kesken, todettu tuulimuna, sen jälkeen ei tietoakaan kierrosta ja clomit kehiin, joista tuloksena se kauan odotettu plussa. ja se on kemiallinen!! miten tää voi olla näin helvetin vaikeeta!!! :ashamed:

anteeksi kun valitan, kun monet teistä kärsii paljon pahemmastakin :ashamed: eilinen päivä oli varmasti monille meistä vaikea. lapsettomalle äitienpäivä on rankka :(
 
Tervehdys! En oikeen tiedä mitenkäs nämä pinot täällä lapsettomuuspuolella menee ja koska saa virallisesti liittyä joukkoon, mutta haluaisin tunkea teidän pinoonne:)? Meillä tutkimukset vasta aluillaan mutta olisi jokseenkin helpottavaa päästä puhumaan muiden saman kokeneiden kanssa.

Tilanne meillä sellainen että ultrassa olen käynyt, samoin eri verikokeissa ja mies on vienyt simppa näytteensä ja juuri hetki sitten varasin aukiolotutkimusajan. Alkoi heti karmimaan kun olen lukenut noita kauhutarinoita netistä että se vois olla aika kivulias. Ja niin se lääkärikin sanoi että voi olla "todella kivulias". Huh, no pelko ei ole tiedon väärtti vai miten sitä sanotaan.

Ja tännekin pinoon JJ-t:lle hurjan paljon voimia että selviät korkeasta pudotuksesta. :hug:
 
(.) STRESSAA...
eilen alkoi niukka vuoto, joka loppui melkein hti kokonaan ja alkoi äsken vasta uudelleen yhtä pienesti.. no ei siinä mitään, tänään sitten varmaan se oikea kp1, mutta se tarkoittaa sitä et kp13 ja kp14 on nyt tosiaan la ja su ja klinikka silloin kiinni.... viimeksi ovis yllätti kp12 ja yhtähyvin se voi olla kp15, tai yhtä hyvin se voi jäädä tulematta, mutta haluaisin olla rento, rauhallinen ja tyyni, mut kun se ei meinaa onnistua millään, nyt tää tilanne olisi ihan ok. mut harmittaa jo valmiiksi jos ovis menee hukkaa kun kesälläkin se vauvala on kiinni.. pitäisi saada nyt vaan pää tyhjäksi ja ottaa vastaan se mitä tuleman pitää, näinkään tää ei voi jatkua, minä tyyni ihminen oon ihan hukassa...



jj-t :hug:
 
Veena ja Taija84 tervetuloa mukaan kirjoittelemaan :flower: :flower:

Heksamiina Onnea punktioon :flower: eiköhän se IVF tuota tulosta teille.... =)

JJ-t Harminpaikka että noin piti käydä!!! Jaksuja sulle :hug:

soja Jännät paikat sulle menossa =) koska meinaat testata????

Jasminette Hirmuisesti onnea plussasta :flower: :flower:

omaa napaa...Pureginia pistelty nyt 7 päivää IU75 ja huomenna seurantaultra. Jos ei ole mitään muutosta muniksisa tapahtunut niin täytyy vaatia että nostavat annostuksen IU100. Tuun huomenna kertomaan ultra kuulumisia =)

-Tiinuli-
 
MAANANTAI 12.5.2008

Uutterat yrittäjät

JJ-t.................................................................kp 1/?
Jennuli............................................................kp 1/28
Tiinuli..................2 Puregon.............................kp 9/28-32
Pupuvaimo.........Menopur.................................kp 9/31
Orion..................6. Clomit................................kp 15/28-30
pimazu............................................................kp16/?
Taru82................2 clomit............................... kp 18/?
Tähtisäde...........terot, 1. Clomit.......................kp 19/25
Anna1979...........1. clomit................................kp19/28
soja................... 2.Menopur, Pregnyl................kp 46/?
Jonski.................1.Puregon.............................kp ? / ?
Heksamiina.........Puregon................................kp
Taija84..........................................................kp

Sisukkaasti uuteen yritykseen


Onnekkaat

Caffee81 1.4
Mivi 7.5
Pikkuvadelma 8.5
jasminette 11.5



päivittelin listaa ja lisäsin caffeen mukaan vimekuun ketjusta plussanneisiin, kiva seurata jälkikäteen montako plussaa on tullut kuukuadessa =)
 
Tullaan sitten tänne :) Eli nyt kp 7/36 ja testailu menee kesäkuun puolelle.. Viimeinen hoitokerta menossa tällä erää, joten plussaa kovasti toivotaan.. viime kerralla pettymys oli todella kova, ilmeisesti oli raskaus alkanut mutta ei pieni jaksanut kiinni pitää.. ja vielä lisäksi kysta ilmeityi munasarjaan.. joten huomenna punktiolla kysta pois ja sitten menopur+pregnyl :) Kovasti plussaa odotellaan... jos ei nyt, niin sitten siirtyy väkisin syksylle klinikan hoitotauon vuoksi.. julkiselle aika elokuun lopussa.. Ja tässä tiedot tuohon listaan:

Dreamer-88.......... 3.menopur+pregnyl(+clomit).......... kp 7/36
 
Tervetuloa uusille!
Minä vain moikkailen teitä, kuljen hengessä mukana taustalta vaklien.

JJ-t, rankkaa tämä on! Tiedän, ettei lohdutuksen sanat auta, ei turhia ajatuksia tulevasta. :hug:
[/b]Jennulille jaksamista hermoiluun ja samat sanat kuin JJ-t:lle.

).( Luomuovis mennyt, jihaa!!
 
MAANANTAI 12.5.2008

Uutterat yrittäjät


JJ-t.................................................................kp 1/?
Jennuli............................................................kp 1/28
Tiinuli..................2 Puregon.............................kp 9/28-32
Pupuvaimo.........Menopur.................................kp 9/31
Orion..................6. Clomit................................kp 15/28-30
pimazu............................................................kp16/?
Taru82................2 clomit............................... kp 18/?
Tähtisäde...........terot, 1. Clomit.......................kp 19/25
Anna1979...........1. clomit................................kp19/28
soja................... 2.Menopur, Pregnyl................kp 46/?
Jonski.................1.Puregon.............................kp ? / ?
Heksamiina.........Puregon................................kp
Taija84..........................................................kp
Dreamer-88..... 3.menopur+pregnyl(+clomit) kp 7/36
Veena..................................................................
Kirma.....................................................
Sisukkaasti uuteen yritykseen


Onnekkaat
Caffee81 1.4
Mivi 7.5
Pikkuvadelma 8.5
jasminette 11.5

 
JJ-t halauksia ja jaksamista!kyllä tossa nyt on vähän jo liikaa kun edellinenkin plussa oli huijausta. anna vaan valituksen tulla, sitä vartenhan me täällä ollaan että toinen toisiamme tuetaan! :hug:

Veena tervetuloa! haluutko tietojasi tohon pinoon? laitoin jo nimesi siihen

Kirma Onnittelut oviksesta, eikun vaan petipuuhiin. laitetaanko sut listoille? laitoin jo alustavasti?

Tiinuli tsemppiä ultraan! tuuhan sit kertoo miten meni

Jennuli
voi että kylläpä taas meinaa sattua hassusti, mutta onneks tää meidän elimistö on aika arvaamaton ja sattus nyt sulla ovis ma tai pe mieluummin.... helppo sanoo, mut koita aatella muuta....

Heksamiina no, teillähän menee niinkun meilläkin meni, tosin oon 2 viikkoa edellä. kokemuksesta voin sanoo, että IVF oli helpotus kun se oviksen saanti ei ruvennu mitenkään onnistumaan. eikä se toimenpiteenä mulla ainakaan fyysisesti ollu mikään paha. en ainakaan voi mitään kauhujuttuja kertoa... mikäs sulla oli follitilanne, paljonko luultavasti ois munis saalis punktiossa? onko eka IVF tulossa? miten pitkään ootte ollu hoidoissa? (sori en jaksa selata taakse...)

Omaa... no, kiitos tsemppauksesta, jaksellaan. viime yö oli yhtä helvettiä, nyt nimittäin HIKOILIN! ja on mulla ollu hikoilua ennenkin mutta ei oo ollu pitkään aikaan näin pahaa... vaihdoin 2 kertaa yöpaidan ja kertaalleen käänsin peiton ympäri ja jos oisin raaskinu miehen herättää olis pitäny lakanakin vaihtaa... :headwall: pelottaa nyt että tää on oire TAAS estrogeenin puutteesta eikä sen takia "Pupi" oo jaksanu tarrata matkaan :/ no, pitää vaan ootella. Rinnat on kyl nyt kanssa turpeessa ja kipeet.... Nyt siis pp10 ja testausta mietin... pregnyl ei enää kyl näy, mutta lääkäri sano että 2 viikon päästä voi testata. mut onhan täällä tainnu ihmiset aiemminkin testailla. pe ois se pp14.... sanoi lääkäri että pitää sit testin jälkeen soittaa että päätetään miten jatketaan. mietin tässä että pitäskö jo to testata, niin sais varmasti lääkärin kiinni.... kun pe vaan aamul 30 min soittoaika sairaalassa ja to ois kuitenkin 2 aikaa... no, arvon tässä..

NYT Katsomaan Leijonia!!!! :wave:

Jaksuja kaikille!
 
kirma ja soja :hug: joo no hyvät yöunet auttaa aina kummasti, meen tänään ostaa kesän keikoille lippuja ja ensi viikolla mennään tallinnaan, tein jo varasuunnitelman et aloitan painonvartijat jos tulee kesästä sellainen ettei tärppi käy, nyt ainakin tiedän miten raastavaa tää voi olla vaikka mulla vasta yksi yk. takana.
mieli on kuitenkin nyt jo paljon parempi, kai nää asiat on jonkun muun kuin meidän käsissä..
mutta voimia teile myös, toivottavasti soja plussa testiin pärähtää, vielä me kaikki jutellaan tuolla odottajissa... :D

muille mukavaa tiistaita, plussia kamalasti ja :hug: sitä tarvitseville, uusille tervetuloa mukaan... :wave:
 
soja: meillä on eka IVF edessä. Hoidoissa ollaan oltu Väestöliitossa vasta huhtikuun puolivälistä lähtien, joten tosi vauhdilla nää meidän hoidot etenee.. Eilisen ultran mukaan mulla olis 5-6 isompaa munasolua ja muutama pienempi, mut lääkäri sanoi, että vasta sitten punktiossa näkee sen todellisen määrän. Toivottavasti tulisi sen verran, että saisi muutaman pakastettua. Paljonko sulla oli munissaalis, saatiinko pakkaseenkin? Oot sen varmaan kertonut, mut en nyt jaksa selailla sivuja.. Punktio on siis huomenna ja aika paljon jännittää... Lohduttavaa kuulla, että sulle punktio ei ollut hirveä kokemus, ehkäpä siitä selvitään =) Mä pidän sulle tosi paljon peukkuja, että raskaustesti näyttää plussaa! On kyllä varmasti malttamaton olo odotella testipäivää.. Kärsivällisyyttä vaan odotteluun! Itselläkin se piina on edessä =)

Eilisiltana oli meillä vähän jännitystä ilmassa. Mun piti pistää Pregnyl 5000IU klo 22. No, onnistuin sitten hajottamaan ampullin (se ampullin katkaisu on jotenkin tosi hankala) ja puolet annoksesta meni hukkaan. Hätäännyin tietysti, että riittääkö se noin 2000-2500IU vai meneekö koko IVF nyt piloille.. Onneksi lääkäri oli antanut mulle kotinumeronsa hätätilanteita varten, joten soitin sitten hänelle. Oli tietysti vähän nolo soittaa noin myöhään kotiin, mut hätä ei lue lakia.. Lääkäri sanoi, että oli tosi hyvä että soitin, koska IVF ilmeisesti olisi mennyt piloille noin pienellä annoksella. Lääkäri sitten soitti yliopiston apteekkiin puhelinreseptin, ja eipä muuta kuin miehen kanssa lähdettiin kovaa vauhtia apteekkiin. Mukava apteekkitäti vieläpä sekoitti lääkkeen ja pistin Pregnylin siellä, kun pelkäsin, että kotona taas hajotan ampullin. Takaisin kotona oltiin sitten puoli kahdentoista maissa. Huh, onneksi sain lääkärin kotoa kiinni ja asia järjestyi, olisi ottanut aivan älyttömästi päähän, jos IVF olisi peruuntunut yhden ampullin hajoamisen takia...

Tiinulin ultrakuulumisia täällä jo odotellaan!
Tervetuloa Dreamer-88!
 
Huomenia kaikille! Ja kiitos tervetulotoivotuksista! Menossa siis kp13/24-28. Mies on tän ja huomisen päivän reissussa (eli juurinkin nämä otollisimmat päivät) no eilen kuitenkin lemmittiin että jospa ne simpat olisi siellä vauhdissa. Tosin jotekin alkaa epäilyttään että voiko se edes luomusti tapahtua kun ei ole tähänkään mennessä tapahtunut vaikka ajoitus on meillä ollut aikapitkälti oikein. No eiköhän se tästä selkene kun saadaan nuo testitulokset..
 
Heipat :wave: kiitos kaikille haleista :heart: täällä alkaa elämä voittamaan ja mieli alkaa olemaan parempi :D tänään vielä kotona ja huomenna töihin..olihan se pakko taas pomolle kertoo miksi ollaan pois niin hieman inhottava mennä sinne :ashamed: hyvä puoli on se että tupakkaa en ole polttanut hirveesti, eilen en ollenkaan :D vaikka luulin että tällänen taas pistää mut ratkeamaan..

veena ja dreamer-88 tervetuloa mukaan!! toivotaan veena että tulokset olisi hyviä, jos ei niin että saiai edes varmuuden missä mättää niin pääsee oikeisiin hoitoihin :saint: niin ja tämä hidas hämäläinen jatkaa edelleen :headwall: mikäköhän siinä on ettei tamperelaisilla tärppää :LOL:

kirma onnittelut luomuoviksesta!! :heart: varmaan aika mahtava fiilis :D

oli muuten sitten surkeaa säkää suomella eilen, varsinkin se kypärän kautta mennyt maali :headwall:

mä ajattelin ottaa loppukirin ja alottaa TAAS salilla käymisen joka päivä ja muutama kerta solariumissa, jos sais edes ulkoisen puolen näuttämään hyvältä kesäksi :saint:
 
JJ-t: Niinpä! Pitänee varmaan muuttaa Turkuun :LOL: Mulla on ollut kanssa noita tupangiongelmia. Olen siis periaatteessa lopettanut pari vuotta sitten mutta tämän yrityksen myötä on tupannut käymään niin että tupanki eksyy suuhun kun menkat alkaa :ashamed:
 
TIISTAI12.5.2008

Uutterat yrittäjät

JJ-t.................................................................kp 2/?
Jennuli............................................................kp 2/28
Tiinuli..................2 Puregon.............................kp 10/28-32
Pupuvaimo.........Menopur.................................kp 10/31
Orion..................6. Clomit................................kp 16/28-30
pimazu............................................................kp17/?
Taru82................2 clomit............................... kp 19/?
Tähtisäde...........terot, 1. Clomit.......................kp 20/25
Anna1979...........1. clomit................................kp20/28
soja................... 2.Menopur, Pregnyl................kp 47/?
Jonski.................1.Puregon.............................kp ? / ?
Heksamiina.........Puregon................................kp
Taija84..........................................................kp
Dreamer-88..... 3.menopur+pregnyl(+clomit) kp 7/36
Veena...........................................................KP 13/24-28
Kirma.....................................................
Sisukkaasti uuteen yritykseen


Onnekkaat
Caffee81 1.4
Mivi 7.5
Pikkuvadelma 8.5
jasminette 11.5
 
Moi vaan kaikille tasapuolisesti!

Heksamiina olipa hyvä että sulla homma järjesty! huh! ja tosiaan ei punktiota kannata liikaa jännittää. itse jo seuraavana päivänä puutarhatöitä tein hissukseen, sairaslomaa oli 3 päivää, se oli ihan sopiva määrä. tosin seuraavankin viikon vielä omaan liikkumis määrääni nähden otin suht rauhallisesti. Muniksia saatiin kasaan 8, joista puolet ISCI ja puolet IVF hedelmöitykseen, 6 hedelmöityi, 1 siirrettiin ja 3 elinkelpoista jakaantunutta pakkaseen jäi.

tsempitykset veena ja jj-t tupakin kanssa, helppo sanoo, mutta turha antaa ratketa jos oot jo jaksanu vähentää/lopettaa.... pahaa oloa voi koittaa helpottaa vaikka täällä mutisemalla... (sanoo neiti joka itsekin on ostanut tupakkaa perjantaiksi jos nega tulee testistä.... :saint: ) :LOL: )

Jennuli, hyvä että on jo paremmat fiilikset!

kuuluillaan!
soja
 
Heksamiina Ohoh, kaikkea voi siis tapahtua!!!! Onneksi teillä todella hyvä lääkäri kun kotinumeronsa antaa!! Onneksi sait tarvittavan määrän lääkettä.

JJ-t Kiva huomata että olet jo iloisemmalla mielellä =) Eiköhän se siitä, mulla myös tarkoituksena aloitella saliharrastus vuoden tauon jälkeen... B)

Dreamer-88 Tervetuloa palstalle :flower:

soja Toivottavasti sulla raskausoireita nuo yöhikoilut yms..... :heart:

Omia kuulumisia....Tänään olin seurantaultrassa (kp10) vasemmalla puolella oli yksi hieman muita isompi folli!!! Mulla PCOS joten pikkufolleja on aina runsaasti. Tosin tämä folli oli alle 10mm joten voi olla että on vaan PCO rakkula joka siittä ei edes lähde kasvamaan, mutta ensimmäinen kerta kun ultrassa näkyi jotain elämää muniksissa =) =) =)

Nyt jatkan IU75 Puregonilla ja ultra ens tiistaina. lääkäri oli vastahakoinen antamaan ajan vasta ens ti, olisi halunnut että tulisin jo pe näytille. Tiistaihin mennessä kuulemma voi olla että liikaa folleja alkanut kasvamaan, purskahdin nauruun :LOL: eipä ole koskaan yhtään lähtenyt kasvamaan joten TUSKIMPA nyt yhtäkkiä villiintyisivät kasvamaan. No lääkäri oli samaa mieltä....

-Tiinuli-
 

Yhteistyössä