~ TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 alku vuonna 2012~

Heips

Niin se aika rientää meilläkin kohta 5 vee täynnä =):heart:

Nemika: Halauksia sinne ja tsemmppiä.

Majj. enpä tiedä onko ryhmää viel, mut aika monen kanssa olen ainakin itse fb kaveri..


Aurinkoista kesää kaikille :)
 
Nemika; Jaksamista ja halauksia!! <3

Fb ryhmästä ei tietoa, ite pari kk sitten vasta liityin facebookkiin =)

Valmistuin lähihoitajaksi kohta kk sitten, töissä sitten siitä lähtien heti olen ollut =) Muuten meille normiarkea, Niklaksen 5v synttäreitä vietellään kesäkuun alussa, samalla pidän valmistujais kahvitukset suvulle...
 
Jos jotain kuulumisia vaikka meiltäkin =) Olin tuossa melkein pari kuukautta työkokeilussa ja
huomaa kyllä ettei vieläkään kunnossa ole. Pitkä tie kuljettavana. No nyt jään kesäksi kotiin ja
jatkan syksyllä sitten kuntoutusta jossain toisessa työpaikassa. Pienin askelin vaan eteenpäin.

Peppi on touhukas neiti ja kaverit on kauheen tärkee juttu. Tuskastuu heti kun ei ole jatkuvaa
tekemistä. Potkulauta on mieleinen, apupyörät otettiin pyörästä pois mutta ei onnistu vielä...
menee heti hermot. Uimakoulussa Peppi oli pari viikkoa ja tykkäsi kovasti!

Mukavaa ja aurinkoista kesää teille kaikille :heart:
 
Nemikalle jaksamista ja toivottavasti leikkaus meni hyvin <3

FB kävin joskus kattelemassa ja huhuilemassa onko ketään linjoilla,mut varsin kuollutta oli..siis siellä meidän sivuilla. Tästä on kyllä jo aikaa....

Neuvolassa käytiin mekin muutama viikko sitten, 112cm ja 18.4kg
Kädentaidot heitä edelleen "huolettaa",kasper kun ei piirrä. Saksia käyttää hyvin ja muut
tehtäv'ät suju hyvin,siis noi motoriikkaa mittaavat,että mun mielestä kysymys vaan on mielenkiinnon totaalisesta puuttumisesta ja samaa mieltä se tätikin sit kai suurinpiirtein oli.
Puhetta tulee edelleen jatkuvasti,rakastaa mainoksia ja osaa ostosteeveen mainokset ulkoa(ikävä kyllä)
Otettu kans apupyörät pois mut ei kyllä vielä oo toivoo et polkis itekseen...
Aksel matkii kaikessa isoveikkaa,kähinöitäkin on. Just koitetaan kuivaks oppia ja se ottaa nyt isomman ajan kuin kasperilla aikanaan joka oli 2v kuiva. Mut Aksu on kyllä yökuiva ollu jonkun aikaa...hassua.
Ongelma on oikeestaa kakkaamisen kans,sitä ei haluis pottaan tehdä...

Miä juoksin puolimaratonin toukokuun alussa ja muutenkin koitan harrastusta pitää yllä... nyt olen koko kesän töissä lomantuurauksien muodossa,lomaa pidän juhnnuksen jälkeen viikon,lähdetään berliiniin. Sitten lokakuussa 2 ja talvella talviloman perään 1viikon,jos vaikka jonnekkin lämpöiseen :)
Työt jatkuu vielä syksyn vajaalla viikolla ja vuoden alusta sitten aletaan painaan hommia kunnolla. Kassu on ainakin syksyn vielä kerhssa,muuten hoitokuviot auki..

Ihanaa kesää kaikille,tää lähtee töihin!!!
 
mein neitin 5v mitat: 17kg ja 110cm

tyttö koitti kans apupyörittä polkemista mutta laitoin suosiolla pyörät takas, ei ole vielä valmiutta, haahuilee ihan liikaa, eikä keskity, kerkee sitä ens kesänäkin...


repa: mä hurahdin kanssa juoksemiseen. elokuussa aloitin nollasta ja nyt pisin matka on ollut 14km. mies tuossa kans kannustaa puolimaratonille mutta mulle riittää kyllä sellainen max. 1,5h juoksulenkki :)juoksutavoite nyt 1km päässä ;) :)

harmi että kaikki pyörii facessa, mä kun en ole moiseen liittynyt vieläkään ;)

sarbba: onnittelut valmistumisesta :)

Muoks. Tyttö oppi pyöräileen marraskuussa ilman apupyöriä muutamas päiväs. Pikkuveli tartti apupyörät omaansa ja tyttö oli halukas opettelemaan ilman, nyt ylpeenä polkee hymy huulilla :)
 
Viimeksi muokattu:
Kurpitsa,15 kilsasta ei kyl enää oo kun kivenheitto puolikkaan juoksemiseen... aikaahan siihen tietty menee kun pitää rauhassa juosta mut meni kyl hyvässä porukassa juostessa aika melko nopeasti... Itse en treenannu kuin pariin otteeseen pidemmän lenkin ennen tota tapahtumaa,toki oon 2 vuotta juossu,et peruskunto on olemassa. Ajattelin maratonin vetästä parin vuoden päästä,siihen pitääkin sit treenailla jo eritavalla,pitää kattoa riittääkö aika.
 
Heips, mekin käytiin neuvolassa. Ella oli 120cm ja 27kg muistaakseni. Pitkä neiti täällä :)

meilläkin otettiin keväällä apupyörät pois, nyt sujuu jo hienosti uudella isommalla pyörällä.. alku oli haastavaa.. ihmeesti se siitä sit lähti.

Nostan hattuu teille, jotka juoksette.. ei oo mun juttu.. välil kokeilen, mut sit taas lopahtaa :/ mä oon alkanu pelaa vesipalloa se on kivaa ja vauhdikasta se. Liikkuu pitäs enemmän... ei voi ees enää syyttää opiskeluu siitä et ei liiku. Loma alkaa ehkä sit ehtii paremmin. Ella on super hyvä lenkkikaveri aina valmis lähtee pyöräilee ja äidin kanssa lenkille :)

Aurinkoista kesää kaikille. :)
 

Yhteistyössä