TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 ELOKUUSSA

carmen, meillä ei tullut rokotuksesta mitään ihmeitä. Ehkä hiukan kiukkuisempi. Laitoin supon heti kun tultiin kotiin ja yöksikin varulta.
Meillä on tuo unirätti käytössä, niin ei kanssa tarvi pahemmin nukutella. Se vaan silmille ja uni tulee. Ei kylläkään nuku omassa sängyssä...mun vika kun oon niin laiska sinne nostamaan. Ihanan tuhisija ja kyllä ne sinne omaan sänkyyn aikanaan saa. Ainakin veikka on saatu.
Ilma olisi hapekas, mutta kun meillä ei siellä vaunuissa viihdytä eikä nukuta edelleenkään.
 
meidan vauva ei sitten enaa nukukaan niin hyvin kuin ennen nukahti siis ennen 21 ja herasi ilman yhtaan yosyottoa kello 8 pintaan. nyt sitten on oppinut kaantymaan ja kaikke muuta kivaa. tuloksena on ollut nyt 3 katkonaista yota. tytto punnertaa unissaan itseaan ties minkalaiseen asentoon. eilen illalla herasi nukahtamisen jalkeen 3 kertaa ja jouduttiin nukuttamaan uudelleen. ja siis joka kerta oli ihan unessa jo. kaksi kertaa yolla itki unissaan, pitaisiko huolestua? ja kerran herasi syomaan. jouduin nostamaan tyton neljalta viereen nukkumaan kun nukkui taas niin levottomasti. voimmeko odottaa unirytmin palaavan koskaan normaaliin ja miksi vauva itkee unissaan? Ava ei siis ole kipea eika mikaan ole hatana muuten.
 
Vaipattomuudesta meillä kait ollaan sitte osa-vaipattomuudella :whistle:
Eli kakka tehdään lähes poikkeuksetta pönttöön tai altaaseen, usein tulee siinä samalla pissakin, mutta muutoin pisut tulee vaippaan. Kakkahädän tunnistaa kasvojen liikkeestä ja vartalon jännityksestä.
Meillä tämä on kolmas vauva, joka tekee kakat suoraan vessassa eikä vaippaan. Täysin vipattomiksi ollaan päästy 1v-2.5v iässä, saapa nähdä miten käy tämän tytön kanssa ;)

OnnellisuusG Itse olen onnellinen tekemistäni valinnoista. Aikaisessa vaiheessa aloitettu työnteko ja pitkäjänteisen suunnitelmallisuuden ansiosta on oma velaton talo, ihana puoliso joka hoitaa lapsiamme oma-aloitteisesti ja hyvin sen tekeekin, terveet ja hyvinvoivat lapset, elämä kaikin puolin mallillaan.
 
Katrinainen, tuota odotellessa...meillä kanssa aina nukuttu hyvin. Se itku voi myös liittyä tuohon levottomuuteen. Jos on muutenkin rauhaton nukkumaan. Luulisin että kyllä se siitä palautuu tai ainakin rauhottuu nuo yöt vähitellen. Kuulostaa tosiaan siltä että tuo liikkuminen tekee tuon levottomuuden. Jos ei tosiaan muuten ole kipeä mitenkään.
 
huomenta :wave:
vietettiin 4päivää vaunulla ja taas on kirjoiteltu paljon täytyy lukasta myöhemmin ajatuksen kanssa.
kilokerho mä ilmotaudun kanssa -10kg pitäisi saada pois huh mikä urakka on edessä,mä olen ikuinen laihduttaja kun lihonki tosi helposti.
atkinsilla aloitan laihiksen panonvartijoitakin olen joskus kokeillut mutta ei sovi mulle.

weiss iso :hug:

vaipoista mä käytän molempia liberoa ja pampersia,libero on kyllä kiialle parempi on paksumpi,pampersi on heti märkä kun pissa tulee libero imee paremmin.
vaipattomuudesta olen lukenut mutta olen siihen liian laiska.

tänään onkin 3kk neuvola jännittää mikähän huuto siitä rokoteesta tulee.
hampaita meille on tulossa kaksi hamppia kiia kuolaa tosi paljon puree tuttia.
ukko sitten opetti kuinka pärskytellää kuolaa no nyt kiia päristelee koko ajan.

onnelisuus mä olen nyt onnelinen.
mä olen onnelinen mun perheestä varsinki lapsista ja siitä että mun pojasta alku kankeuden jälkeen huolehtiva isoveikka kiialle.
mulla on myös ihana mies jota arvostan tosi paljon kun on elänyt 10v huonossa suhteessa missä ei arvostettu vaan pidettiin ovimattona niin on ihanaa kun mies on niin kultanen mua kohtaa kestää kiukutelutkin

istuminen kiia ei enään viihdy vauva asenossa vaan pystyssä.
istuu yleensä mun mahaan nojaten joka on varmaan mukavan pehmeä viälä :LOL:
 
ai niin, painokerhon tavoitteiden kirjaamista mietin... pitaisiko meidan kuukausittain tsekata, etta missa mennaan. kiitos summer taas kerran korvaamattomasta avustasi ja googlasinkin jo itkemisen ja nukkumisen ja tuohon liikunnalliseen kehitykseen se viittaisi myos. nyt vaan totutellaan uuden laisiin oihin.jotenkin se vaan saikaytti kun ava on normaalisti niin aurinkoinen kun alkoi yolla itkemaan unissaan.
 
Huomenta,

poika musta on ihan sama kertooko ovulaatio epäilystä tai ei. Ilman ehkäisyä kun puuhastelee aina voi tärpätä. Mulla ei ole menkat alkanut ja la kun puuhasteltiin -kummastelin miten voi oikeesti niin paljon tehdä mieli :p positiivista, mut mitäs jos oliskin ollut just se päivä. No en kyl usko,mut me ei olla mitenkään kekeytetty vaan menty sit loppuun asti. Tekeeköhän meidän isännän puolestaan mieli sitä pientä poikaa :LOL: ei pistä yhtään vastaan kun sanon et ei me nyt varmaan sitä kumii tarvita. Uskon asia tää ei oo todellakaan, mut kun 8kk tehtiin pikku kakkosta niin tuskin nyt oikesti tärppäis kun ei ole edes menkkoi. Pitäs oikeesti miettii sitä ehkäisyy.

vaipattomuus Meillä aloitetaan pottailut heti kun neiti tykkää istua tukevasti eli siinä 6kk iässä varmaan. Esikoiselta otin yövaipan pois kun täytti 2v. vaippaan ei kakkaa tullut pahemmin kun oli 1v. täyttänyt. Kestovaipoist en innostunut -ne päästää läpi. Mut tota kakattamist voisin kokeilla kun alotetaan kiinteet. En oo siit kuullukaan.

Mut nyt pitää mennä pakkaamaan -miehel loma ja me lähdetään reissuun. Oikein mukavaa viikkoa kaikille. :wave:
 
Onko täällä muita pienirintaisia imettäjiä? Minulla oli ennen raskautta B-kupin tissit, nyt juuri ja juuri C.. Minua niin ahdistaa ihmisten mielikuvat maidon tulosta. Mielestäni minulta tulee ihan hyvin maitoa, tyttö kasvaa hyvin. Iltaisin olemme antaneet Tuttelia jota menee n. 50-70 ml tisutelun päälle. Päivisin siis ei tarvitse antaa. Ja kuitenkin aina kun tyttö saa rintaraivarin ihmiset arvelevat heti, ettei rinnoistani tule tarpeeksi maitoa! Varmasti jos olisi isommat tissit, kukaan ei tätä epäilisi. Ja vaikka kuinka yritän kertoa, että maitoa on ja ihan suihkuaa niin ei. Etenkin mieheni ja jopa oma äitini ovat pahimmat. :(

Toinen kyssäri on et mikä lasketaan vielä tavalliseksi pulautteluksi. Meillä tyttö ihan oksensi eilen illalla varmaan kaiken mitä oli syönyt siihen mennessä. Syötettiin hieman lisää ja laitettiin tyttö nukkumaan. Yöllä 3lta herättiin syömään ja sama homma. Ensin kitisi ja huudahteli niin, että nostin pystyyn olalle. Siitä olan yli lensi hirmuinen maitosatsi sängylle. Lauantai-iltanakin teki saman homman kerran. Onneksi ei sentään joka syötön jälkeen oksenna. Mutta onko tuollainen normaalia vai kenties jotain mahavaivaa?

Vielä yksi juttu; onko teidän vauvat jo "hoksanneet" omat kätensä? Täällä ei vielä merkkiäkään sellaisesta, paukuttelee omilla nyrkeillään päätään :D Ja siinä samalla äidin naamaa.. Ja kädet ovat suurimmaksi osaksi aikaa vielä nyrkissä, ei auki..
 
Meidankin tytto nukkuu levottomasti. Ja nauraa unissaan. Varmaan nakee unia isoista tuttipulloista taynna maitoa, tissia se ei taaskaan yolla huolinut. Kurja olo tuli itselle, miksei se tykkaa minusta..
Kaantya se ei viela osaa, mutta myllaa itsensa sankya paasta paahan. Tanaan loysin sen jalat melkein kohtisuorana kattoa kohden, pylly kiinni sangyn paadyssa. :)

Apua, suositelkaa mulle matkarattaita! Meilla on Emmaljungan vaunut nyt kaytossa, ne on taalla maalla ihan ehdottomat kun on niin tukevat. Mutta kaupungissa niin mahdottoman isot ja kompelot. Periaatteessa aika turha ostos taas nekin, kaytossa pari kuukautta kun Suomeen ne jaa kun muutetaan. Ne ei ole edes yhdistelmat. Pakko oli vaan ne saada.. mutta nyt siis haussa hyvat ja napparat matkarattaat. Netissa olen katsellut vaihtoehtoja, ja niita on ihan liikaa. Osaa niista sitten sanoa mika olis hyva..

Sain auton katsastettua tanaan. Eipa mennyt lapi, edessa joku juttu ja takana toinen systeemi korjattava. Ja kamalat jonot jokaiseen korjaamoon, tieda milloin sen saa kuntoon ja katsastukseen uudelleen. Kiva taalla pusikossa olla ilman autoa. :/ Tuuppaan jarveen koko p*skan kohta.
 
Olipas kiva aamuherätys tänään klo 5.10! Alisa niin innoissaan jutusteli sängyssään jotta! Eipä siinä muu auttanut kuin ottaa viereen ja tökätä tissi suuhun. Nälkäkin kyllä oli, kun veteli maitoa sen minkä kerkesi. Nukahti vasta kuuden jälkeen... Ja seiskalta simmut aukenivat uudelleen, sitten jo noustiinkin. Ite täällä vähän simmut ristissä - olo... Täytynee ottaa pikku torkut jossain vaiheessa.

Täällä vaihteeksi kylmä aamu, seiskalta oli vain 9 astetta lämmintä. Aika vilpoisa tuuli oli, kun kävin hyökkäilemässä vaunuilla pikkulenkin.

Juu, täysimetyksellä täälläkin mennään. Mut enää ei oo tarvinnu lypsää liikoja maitoja pois eli oletan, että hormonit on tasaantuneet ja siten maidontuotantokin. Hyvin kyllä maito riittää.

Vaipattomuudesta minäkin olen lukenut. Hesarissa oli jokunen viikko takaperin siitä asiaa. Kyllähän vauvojen ilmeestä oppii varmasti nopeastikin tietämään, että tuleeko pissi vai kakka. Siinä artikkelissa ainakin haastateltava kertoi, että kun pitää sihinä ääntä, niin vauva oppii sen äänen avulla pissimään "oikeaan" aikaan. Ite taidan olla kans vain laiskahko, että mennään vaipoilla eteenpäin. Meillä kuluu 4-6 vaippaa päivässä.

Meillä kanssa yritetään kammeta istumaan. Tykkää lekotella sylissä mahaa vasten. Lattialla sätkii välillä tosi kovastikin, hyvä ettei lähde jo siitä lentoon!

Onnellisuus: elämässä on kaikki hyvin, oma perhe on tärkein. Pieniä, ja isojakin, vastoinkäymisiä täytyy olla silloin tällöin, jotta voi olla onnellinen ja iloinen helpoista päivistä.

Iso voima :hug: kaikille ketkä sitä tarvitsevat!

Heinuli & Alisa
 
Huomenta!!

Meillä eilen oikein "tisupäivä"...Edith viihtyi sitten kokoajan tissillä...ja mulla tyhjät pussit...nukkui 22.00- 6.30...ja kun heräsin...meinas tissit taasen räjähtää |O ...meillä on tällaisia päiviä aina välillä...olis niin mukava, kun tulis sitä maitoo aina tasaseen tahtiin...ehkä jonain päivänä tasoittuu =) . Täysimetyksellä mennään ja normaali kuppikoko on just ja just se B melkein A :/ ...nyt C...mulla on yksi ystävätar jolla vielä pienemmät tisut ja imetti molemmat lapset 1v saakka...eli rinnan koolla ei ole mitään merkitystä ;) !!

Olen pitänyt sitteriä istuma-asennossa jo pitkään :ashamed: ...kun tuo neiti ei viihtynyt siinä selälleen...ehkä kun oli tuota refluksi vaivaa enempi...nyt tuntuu hiukan vähentyneen...paukuttelee kyllä kuin aikamiehet...eli ilmaa ainakin on masussa...onneksi tulee pois...

Herkut, edelleen olen ollut ilman herkkuja ja edelleen niitä tekee mieli :kieh: ...eilen jäi lenkki ( 5km olen pyrkinyt tekemään joka ilta ja yksin ;) ) tekemättä, kun tuo neiti roikku tississä kokoajan :/ ...mut tänään on päästävä...Ruokamäärää en voi vähentää...koska mulla on nälkä (pohjaton), johtuen varmaan imetyksestä...yritän vain katsoa mitä syön...voi olla, et laihtumista ei imetyksen vuoksi tapahdu...mut sille ei voi sit mitään :( ....mä olen tavallisissa oloissa tosi pieniruokainen...annokset on tosi pieniä mut syön usein....täytyy sit laihduttaa tosissaan, kun imetys loppuu...meinasin jatkaa niin kauan kuin maito riittää =)

Matamimimmi68 ja Edith 2,5 kk :heart:
 
mummila reissu meni hienosti, automatkankin ( n.200km ) nukkui kokonaan toisin kuin isoveljensä joka ei meno/tulomatkalla nukkunut laisinkaan.
aurora nukahti unillekin ilman kitinöitä ja oli oikein vieraskoree, mut heti ku kotia tultiin niin johan alkoi kitinät ja nukutusrumbat.. :D

nytkin sain tytön nukahtamaan vaunuihin masulleen kun ei tahtonut muuten rauhoittua huudoltaan ja varmaan nanosekunnissa sit nukahti kun masulleen käänsin.

HANNANNA: ei oo meilläkään vielä käsiään hoksannut,välillä kun aikansa huitoo niin mottaa itteään naamaan ja sit säikähtää, edellisyönä oli kiukkuissaan raapassut itseään nenävarteen jossa nyt komeilee muutaman sentin pitunen naarmu, pitäs nuo kynnet leikata mut oon vaan siirtänyt leikkuuta kun tyttö pitää käsiään vielä rystyset valkosena nyrkissä..

 
LMK
vaipattomuus me ollaan osavaipattomia eli käytössä on myös autossa kertakäyttöiset ja kotona kestot koska äiti ei aina huomaa milloin tyty pyytää vessaan :D
Kakkahätä näkyy kasvoilla, potkii levottomasti, heiluttaa päätä puolelta toiselle ja nyt ääntelee kuin huutaisi et "eieieiei..". Sitten nopeasti potalle! Jokainen lapsi ilmaisee vessahätää omalla tyylillään mutta sen oppii pian tunnistamaan, ihan kuten oppii erottamaan nälkää, väsymystä ja kyllästymisen toisistaan. Lapsi osaa kyllä jo syntymästä lähtien pidättää ja ilmaista vessahätäänsä. Nyt meillä on jo jonkinlainen vessa aikataulu niin vahinko vaippoja tulee vähemmän. Vaipattomuus on istunut rutiineihin ja vaikka alku oli vaivalloinen nyt helpottaa arkea!
Tehtiin kesällä kaksi pitkää reissua, 500km yhteen suuntaan ja takaisin. Silloin oli päällä kertakäyttöiset vaipat. Isla nukkui kun auto liikkui että pysähdyttiin vain pari kertaa tissille ja vaihtaan vaippa, se hoitui helposti autossa. Perillä oli helppoa käyttää potalla ja muuten käytössä oli kestot, päivän kestot meni pyykkiin muiden mukana eli ei siitäkään tullut sen enempää vaivaa. Nyt osavaipattomia-osakestoilija sekä kertakäyttöiset vaipat! Minusta on vaivalloisempaa on pestä kertakäyttöiseen vaippaan kakannut pylly joka on ihan sottainen!

Oletteko käyneet kesällä reissussa? B)

Tänään aamulla Isla puri niin kovaa tissistä että kyynel pirskahti silmäkulmaan! Onneksi ei tosiaan oo ne hampaat vielä puhjenneet! :LOL:

Matkarattaat: meillä on maxi-cosin turvakaukalo joten ostin quinnyn matkarattaat, siihen sai kaukalon kiinni ja ne on tosi kevyet, menee pienen pieneen tilaan! Aivan huippu hankinta!

Onko kukaan käynyt vauva-uinnissa? ..tai onko ollut suunnitelmissa?
Mitä olette tykänneet?
Me ollaan käyty muutama kerta Islan kanssa paljussa, tykkää kovasti, ihan ääneen naureskelee! :LOL:
 
LMK
Laihduttaminen Mulle tuli raskauskiloja 22 ja jotenki ne vaan katosi, kaksi viikkoa synnytyksestä vedin entiset farkut jalkaan. Olen kai onnekas.. luulen että imettäminen vaikuttaa siihen koska syön ihan hulluna! Tässä koneella istuskellessa on hävinnyt pätkis bites pussi, joku kumma himo niihin! :LOL:
 
hannanna :hug: ikävää kun epäilevät maidon riittävyyttä. Ei isot rinnat ole maidon riittävyyden tae vaan pikemminkin pienet -olisin jostain kuullut. Mulla on sellaset sopivat käytän c-kuppia kun olen vähän paksussa kunnossa :D mut jos olisin sen 17kg laihempi niin sit varmaan olis B. Itse esim. syötän neitii välillä ns. kainalosta -makaan mahallani ja neiti syö ns. väärää rintaa kun ei hän niihin tukehdu. Saa syötettyy molempii vaikka ei vaihda kylkee yöllä -kätevää. Sano vaan miehelle ja äidilles et kyllä ne neuvolassa sanoo jos vauva ei kasva. Mulla esikoinen kitisi illalla ja välillä tuntui et sillä on nälkä -mut ei se korvike tai myöhemmin riisivelli sitä kitinää pois viennyt vaan aika. ole ylpeä ns. pienistä rinnoistasi ja juo ja syö hyvin -niin kyllä sitä maitoa piisaa. Kädet löydetty, mut viuhtoo niillä kyl itseään, mut välillä syö nyrkkii. Nyrkissä käsi paitsi silloin kun säpsähtää. :)

katrinainen vauvan rytmi tulee muuttumaan monesti ennen kuin täyttää 1v. Ja aina kun oppii uutta olo on levoton kun unissaankin treenaa uutta. :) :)
 
LMK
Suositelkaa hyviä liivinsuojia! Mulla on aina märät läiskät puserossa! Oon käyttäny niitä ainun liivinsuojia, kaksi päällekäin ja silti lorisee läpi tunnissa parissa! On se vähän noloa jossain kaupassa tai muutenki.. :LOL:
 
Olipa kyllä ihanan raikas aamupäivä! Uskaltauduin 4 kilsan vaunukävelylle kauppaan, eikä onneks ruvennu satamaan.

hannanna: ai onko b-kuppi pieni????? nyyh... no joo, mutta täällä ei imetys luonnistunutkaan. koolla ei tosin ollut mitään tekemistä asian kanssa :)

nimistä: tuli mieleen et jos joku nyt antais lapselleen nimen sanna tai mikko, niin ei varmaan montaa kaimaa olis! :) Mäkin pidän ihan hurjasti noista vanhahtavista nimistä, tosi kauniita!

kädet on täällä löydetty osittain :) Aika paljon on vielä nyrkissä, mutta ei enää huido ihan miten sattuu. Itseään ei oo tainnu lyödä enää pariin viikkoon :D

Carmen: Meillä poika kans nukahtaa itsekseen omaan sänkyyn klo 21-22 välillä. Iltasyötön jälkeen käydään viemässä poika sänkyyn, sanotaan hyvät yöt ja sinne nukahtaa melkein samantein. Liian helppoa...? Mäkin nimittäin pelkään, et mites sit ku tää ei enää meekkään näin! Tottunu liian hyvään... Sit nukkuu noin klo 5:een, jolloin syödään ja sit vielä noin klo 8:aan. Olen kyllä tosi iloinen, että tuollain mennään. Toivottavasti pysyy noin edes hetken! :)

Meillä ei tosin nukuta enää vaunuissa niin hyvin kuin ennen. Ennen meni 3-4h putkeen, mutta nyt maksimissaan 1h. Ja jos ollaan oltu liikkeessä, niin herää kun tullaan kotiin. Jos on nukahtanu ilman liikettä, niin max. tunnin nukkuu. No, vaihe tämäkin. Sisällä kyllä vetää 2-3h päikkäreitä ettei mitään.

edla-mamma: kiitos vinkeistä!! :)

Vaipattomuus
: Olen kuullut ja lukenut, mutta... Peruslaiska varmaan mäkin
:ashamed: Piti niitä kestojakin käyttää, mutta toisin kävi. Ihan liian helppoja, mukavia, siroja yms. nuo valmiit vaipat. Meillä menee 5-6 vaippaa/vrk, joten ihan hurjaa kulutusta ei onneks ole. Päivisin noin 3-4h välein ja yöllä oon nyt vaihtanu kerran, kun sitä tuo pampersin 2-koko ei enää jaksa. Nyt ostin isompia, jos niillä menis yökin.

Kynnet leikataan kerran viikossa. Muuten tulee pahaa jälkeä... Kasvaa ihan hurjaa vauhtia nuo pojan kynnet!!! Voi kun hiukset tulis samaa vauhtia :D

katrinainen: Kerran viikkoon (perjantaisin) oli tarkoitus ilmoittaa, minkä verran on lähteny ko. viikon aikana. Tiukka seuranta ;)
 
Minä kans painonpudottajiin :wave: 10 kg pitäisi saada pois. Kaks kiloa tuli kun käytiin anoppilassa vkl :kieh: Tälle aamulle aloitin Atkinsin induktion, joten saapa nähdä. Olen aiemmin pudottanut kiloja vhh-dieetillä ( tuli aikoinaan lisäkiloja kun lopetin tupakoinnin ) ja nyt vois nuo ylimääräiset lähteä.

Pienet rinnat
on mullakin aina ollut ja maitoa tuli suihkuamalla. Tuo on muuten uskomatonta, että ihmiset kuvittelee, että pienemmät rinnat olisi jotenkin huonommat imetykseen. Mä sain kans osakseni sellaisia katseita ja kommentteja, että riittääkö maito ihan oikeasti. Ja mulla oli kuitenkin täysimetyksen ajan miehenkin mielestä varsin isot tissit. Mutta kun eivät roiku navassa tai muuallakaan, niin eivät taida näyttää kovin isoilta. Koko oli kuiten DD, vaikka eivät missään nimessä kilpailleet samassa kokoluokassa kuin pamela. Nyt on sitten kuppi c, mutta jos kadunkulkijalta kysytään, niin hän varmaan veikkaisi ehkä a-kuppia. Ne vaan leviää pitkin rintakehää kasvaessaan ja ulottuvuus ei kasva :D
Larmiina ootko kokeillut niitä villa-silkkisiä kestoja? En muista merkkiä, mutta mulla ainakin toimivat paremmin kuin kertakäyttöiset.

Meillä kans punnerretaan istumaan sylissä. Muutoin ei vielä käänny mihinkään tms. Lattialla massullaan osaa kyllä jo kädet ja jalat asettaa niin, että jonkin matkan pääsee eteenpäin, mutta eipä tarvi vielä liikkuakaan mihinkään. Mikään ei ole pahempaa kuin 7 kk, joka osaa esim kiipeillä ja älyä ei kuiten ole vielä ollenkaan omiin tekemisiin :)
 
Larmiina: Ootko kokeillu sellasia joista ei pääse kosteus paitaan? Mä tein itse, mutta voi myös ostaa netistä sellasia liivinsuojia, joissa uloin kerron on PUL:ia eli samaa kangasta ku kestovaipoissa käytetään. Ei pääse kosteus läpi, näppäriä! Eikä hiosta, kun sisäosa on bambua yms.

Muoks: Ja noi on siis tosiaan kestoja eli koneeseen vaan ja uudestaan käyttöön! :)
 
heh, mun mielestä b-kuppikoko on jo iso kun vertaa näihin mun nippa nappa a-kuppeihin :LOL: en silti usko että imettämisen onnistuminen olis kiinni kuppikoosta vaikkei mun imetykset olekaan onnistuneet kahden lapsen kohdalla...

mä mittasin joskus 3 viikkoo sitten vyötärönympäryksen leveimmältä kohdalta ja nyt piruuttani mittasin uusiksi ja vyötäröltä oli hävinnyt -4cm, voi hitsi mikä iloinen yllätys, piristi kyllä mieltä :D

pyöräilin tos kuntopyöräl 5km ja ajattelin vielä illasta polkee vielä toiset, kyllä tollakin matkalla sai hien pintaan..

 
Kurpitsa: Sama vika täällä tuon kuppikoon suhteen ;) Ja hienoa, että kilot on jo alkaneet karista!! Hyvähyvä :)

Larmiina
: Vauvauintia on aloitellut ainakin Edla-mamma ja meilläkin alkaa tänään. Kerron sitten miten meni :D Äitiä jännittää ihan hurjasti :eek: Muistaakseni muitakin tulevia uimareita oli joukossa?

Matkarattaista
: Meillä gracon rattaat tuon kaukalon vuoksi. Tosi näppärät ja vakaat ovat kyllä. Tosin olisin halunnut mustat, joten saa nähdä hankitaanko jossain vaiheessa vielä toiset... Gesslein Swiftit himottais ;)
 

Yhteistyössä