Toukokuun toukat 2013 *JOULUKUU*

Heippa.Samaa katselin,kun KeepGoing,että farkkutytölle tainnut tullat yksi viikko liikaa,muistaakseni minulla sama la ja nyt menossa 16+2;)

Täällä on tullut lisää lunta ja kahtena päivänä kolannut hiukan pihaa ja heti alkaa selkää kolottaa ja nivusia: /Muutenkin on ihan rapakunto,heti hengästyttää ja veto ihan pois,flunssa vaivaa vaan edelleen,kohta 2-viikkoa ollut:headwall:Kun vaan jouluna oltaisiin kaikki terveinä.

Vauvan liikkeitä tuntuu,kun menee hetkeksi pitkälleen,välillä ihan kunnon potkuja jaloilla/lyöntejä nyrkillä:heart:pistää aina hymyilyttämään,kun tuntee pienen liikkeitä:D

Maanantaina olisi aamulla neuvola,mukava päästä kuulemaan pienen sydänääniä:heart:
Illalla on päiväkodin joulujuhla:xmas:

petronella ja toukosalaisuus 16+2:heart:
 
Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista :heart:

Ultrasta - meillä näkyi ultrakuvassa kyllä selkeästi pojan vehkeet :D Aika luottavaisin mielin olen tällä kertaa että sieltä todella poika syntyy. Esikoisen kohdalla olikin melkoista arvailua. Rakenneultrassa kätilö sanoi että jos nyt arvata pitää niin tyttöä veikkaa, äitiyspolin kontrolliultrassa lääkäri sanoi tyttäreltä näyttävän ja vasta kolmannen tyttölupauksen jälkeen aloin uskoa että tyttö sieltä todella tulee :) Tällä kertaa kätilö sanoi että kyllä se poika on :D Äitini tosin vielä epäilee ja sanoi juuri eilen että älä nyt niitä tyttöjen vaatteita vielä pois myy :D

Huomenna poksuu jo 22 + :O Tasan kolme kuukautta äitiysloman alkuun - huimaa miten nopeasti aika kuluu...

Neuvola ensi tiistaina - kiva kuulla taas sydänääniä :) Saa nähdä joko hemoglobiini on pudonnut rajojen alle kun pari viikkoa sitten otetuissa työterveyden labroissa oli juuri ja juuri yli raja-arvojen...

Joulujärjestelyt käynnistyvät kunnolla nyt viikonloppuna. Jouluostoksille huomenna, pipareiden leivontaa sunnuntaina. Lahjat pitää vielä paketoida yms. Kuusi käydään hakemassa varmaan tiistaina ja koristellaan oletettavasti saman tien. Jouluruuista ei tarvitse huolehtia kun mennään joka päivä valmiiseen pöytään :)

 
täältäkin löytyisi Toukokuun vauva odottaja. rv nyt kertynyt 17+2, ei ole liikkeitä vielä tuntunut, Jospa sitä joululahjaksi saisi muutaman hipaisun :heart:

Tiedot saa lisätä listaan: JeVi13/26v./1./K-PKS/ LA 21.5.2013
 
Noa
Pakko oli lähteä mukaan kirjoittelemaan, koukutun keskustelun lukemiseen niin:)
Eli täällä myöskin odotellaan toukovauvaa.
Neljäs kaveri tulossa ja harvemmin edes muistan odottelevani.
Liikkeitä hieman on tuntunut ja mahakin pallottaa hiukan enemmän kuin normaalisti- alkaa siis olla jo mukavaa pukeutua muihin kuin omiin vaatteisiin.

Noa & Nelonen, rv. 17+O
Tiedot:
Noa/ 25v/ 4./ SAS/LA 24.5/ Poikaolo
 
Viimeksi muokattu:
Mukavan lumista alkavaa viikonloppua kaikille!
Tervetuloa myös Noalle sekä JeVi13lle:wave:

Mahtava kun lunta tulee koko ajan lisää, saa tehdä päivät ulkona lumitöitä. Menee päivätkin nopeaa kun on jotain tekemistä.

Joko moni tuntee liikkeitä? Monesti kun illalla menossa nukkumaan ja hetken makaa paikoillaan niin pikkusella alkaa iltavilli, kauheesti potkii ja möyrii mahassa;)

Ens viikolla olisi taas neuvola, saa nähä paljonko on painoa ja pituutta tullut lisää kun viime
käynnillä hän oli vajaa 180g ja reilu 16cm pitkä :)

Täällä päin aloitettu jo joulusiivoukset. Viikonlopun aikaan pitäisi saada piparit leivottua ja siivottua loppuun. Sitten pystyy jo joulua alkaa odottelemaan.

mukavaa viikonloppua!:)

PIENI 18+2:heart:
 
Neuvolassa käyty, sydänäänet kuului ja nyt taas ehkä pieniä liikkeitä tuntenut..ehkä...
Hb laskenut 111, eli vois jo alkaa syödä rautaa joka toinen päivä.. Kävin sit tänään apteekista ostaas nestemäistä rautaa(en tykkää niellä tabletteja), saas nähdä miten pahaa se on..
Vieläkö te syötte foolihappoa? Onko sitä tarkotus ihan raskauden loppuun vai onko enää mitää hyötyä ku hermostoputki on jo sulkeutunut aikaa sitten...? Unohtu taas neuvolas kysyä...
Proteiinit oli yhdellä plussalla mut epäili et olis vaan valkovuodon vaikutusta.. Pitää vissiin ens kerralla tehdä alapesu ennen näytettä ettei valkkari vaikuttais..
4 päivää ollu ihan jäätävä pääsärky mut tänää vihdoin loppu ku sain miehen eilen hieromaan mun kipeitä niskoja/hartioita jotka ton päänsäryn todennäkösesti aiheutti.. Ihana fiilis nyt ja toivottavasti ei tuu heti takas noi säryt koska ei toi ukko mua joka päivä jaksa hieroa kuiteskaan...
Ni jääny aikoinaan päivittämättä eli laskettu aika oliskin 20.5
 
Tervetuloa uusille!

Neuvolassa käyty ja oli ihanaa kuulla taas sydänäänet. Kovasti vesseli yritti estää kuuntelemasta ja hakkasi kovasti dobleria. Seuraavalla kerralla saakin kelan paperit ja luultavasti ajan sokerirasitukseen. Ensi viikolla pääseekin jo näkemään toukan taas.

Joulusiivoukset aloitetaan ensi viikolla, mutta muuten ollaan jo valmiina joulun tuloon. Vielä kahdet joulujuhlat jäljellä ja aatonaatto menee leipoessa :)

Hyviä joulun valmisteluita!

Tiivi-Taavi & masu vauva 19+1
 
Affen, Mulla on NKL:ssä kans se eka ultraaja ihan enkeli, mut ei sit käyny yhtä hyvää tuuria tokassa.

Ja vaikka yleensä sanotaan et väki vähenee, pidot paranee, niin täällä se on kyllä päinvastoin, tervetuloa uusille mukaan! :)

Itse tulin vaan poksumaan eli meikäläiselle tulee 23 vuotta tänään plakkariin klo 11.07! Eli mulle voi päivittää tietoihin 23v.

Muuten pyyhkii hyvin, toivottavasti teilläkin. Möyrintää tunnen päivittäin ja maha kasvaa. Eilen taas kerroin tai oikeastaa näytin yhdelle työkaverille, joka ei vielä ollut huomannut/tiennyt ja ystävällisesti sitten kiljahti et apua oonko nielassu jalkapallon vai mitä :D Et kyllä se vissiin näkyy jo, jos sen antaa vaan näkyä ;)

Hyvää joulunodotusta teille, 9 päivää jouluun! Mä meen ostaa ittelleni synttärilahjaks astianpesukoneen <3 eli pelkkää rakkautta tälle päivälle.

Terkuin, Simppu ja pötkis 21+4
 
me käytiin keskiviikkona neuvolassa, eipä siellä ihmeempiä tapahtunut. Painosta motkotti kun oli taas tippunut. Ei vaan ruoka maistu ja oksenteluakin harva se päivä. Taitaa olla äidiltä perittyä, kun kuulemma oksennellut yötäpäivää. Sydänääniä kuunneltiin siinähän se 155 kieppeillä oleskellut. Tammikuun alussa pääsee rakenneultraan, sitä päivää jännityksellä oottaen =)

Voi että kun kaupoissa on ollut ihania pikkuvaatteita, ei vaan vielä ole raaskinut ostaa muuta kuin neutraaleja sävyjä, tosin tuo pinkki ei muutenkaan ole tän mamman lemppariväreihin lukeutuva :D
 
Keskiviikkona on rakenneultra. Ja kyllä jo jänskättää.

Kurja miten vieläkin tulee huonoja uutisia meiän ketjuun. Käpykäs pahoittelut.

Oon huomannu miten melkein jokaisella kauppareissulla tulee jotain ostettua vauvalle. Keskiviikon jälkeen voin päästää itseni valloilleen, kun saa tietää kumpi tuolla masussa asustaa. Pääseekö ostelemaan pienelle pojalle vai tytölle vaatteita yms. Tietysti onhan siinä vielä se riski, et pikkunen on jalat ristissä, eikä suostu näyttämään sukupuoltaan.

Vieläkin jotenki tuntuu uskomattomalta, et meille on tulossa vauva toukokuussa. Mut kuitenkin samalla siitä iloitsee aivan hirveästi, ja uskomatonta miten paljon jo tuota pientä ihmisen alkua voi jo rakastaa.

Tiiti* 20+2
 
Huomenta, ja mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!

Täällä on menossa jouluvalmistelujen loppukiri. Kuusi koristeltiin lasten kanssa viikonloppuna ja paketoin osan joululahjoista. Niin ja piparitalo tehtiin. Nyt olisi jäljellä viimeiset siivoukset ja liinojen silitykset. Leipää ja porkkanalaatikkoa tehdään loppuviikosta. Sitten on enää kinkunpaistoyö ja lautapeli-maraton miehen kanssa :)

Masuasukin liikkeet tuntuu pitkin päivää, nyt erottuu jo potkutkin, eikä pelkästään kääntyilyt. Automatkoilla villiintyy poukkoilemaan ihan mahdottomasti :heart: Olot on kaikin puolin mainiot, vaikkakin flunssaa ollaan pidetty parisen viikkoa. Panadolia olen popsinut pahimpiin päänsärkyihin, ja on onneksi nyt tehonnut. Välillä ne on yhtä tyhjän kanssa, ellei ota isoja annoksia. Raskausaikaan en tietenkään viitsi niin tehdä.

Petronella09, on pitänyt muistaa kysyä, kun kirjoitit lasten luistelusta. Uskaltauduitko myös itse luistimille? Kävin viime viikolla katselemassa meidän lähikentän jäätä, ja oli vielä aika epätasainen, jäädytyskoneen jättämiä pyörän jälkiä menee ympäriinsä. Kovasti odotan, että tasoittaisivat sitä, kun haluaisin itsekin päästä luistelemaan. Latuja odottelen myös innolla :)

Mulle voisi muuten päivittää poikaolon (vaikka edelleen pikkuisen enemmän toivoisin tyttöä isosiskolle kaveriksi).

Cherrie_ 16+3

 
Heippa.

Cherrie: en uskaltautunut itse lusitelemaan,en ole koskaan raskausaikana luistellut,hiihtänyt kyllä=)

Tänään käyty neuvolassa,paino oli noussut muutaman kilon neljässä viikossa,pissa oli puhdas,verenpaine alhainen ja hb ei ollut noussut,vaikka rautaa nyt 4-viikkoa syönyt,jatketaan raudan syöntiä ja jos laskee vielä lisää,niin sitten verikokeisiin ja joskus joudutaan kuulemma veritankkkaukseen,jos ei muu auta: /
Pienen sydänääniä saatiin etsiä hetki,kun istukan jumputus oli niin kova,mutta saatiinhan ne pikkuisenkin sydänäänet kuuluviin,hyvät olivat 149-152:heart:
Seuraava neuvola olis sitten 4-viikon päästä tai jos siihen osuu lääkäriaika,niin sitten menen sinne:D

petronella ja toukosalaisuus 16+5:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Täällä neuvola takana ja kaikki oli hyvin. Sykkeitä kuunneltiin, semmosta 140-144 jyskytti mukavasti :) Kohdun korkein kohta on nyt n. sormen leveys navasta alaspäin. Hemoglobiini oli laskenu 146->131 eli oikein hyvä vielä siis. Painoa on tullut kaiken kaikkiaan mittariin sellaiset +5kg, jotenkin se kauhistuttaa mutta pitäis vaan ajatella, että ihan normaalia on. Tällaiseen tappiin kun kertyy kilot muutenkin tosi herkästi. Edelleen mahtuu kuitenkin samat vaatteet päälle kuin ennenkin :) Rakenneultraan reilu 3 viikkoa eli 9.1 päivää kovasti odotellaan! Vihdoin saatiin myös seulontojen tulokset ja oikein hyvät luvut sieltä tuli.

Liikkeitä en ole vielä tuntenut, kiitos sen etuseinämäistukan.. No jospa lähiviikkoina niistä pääsis nauttimaan :heart: Muutenkin olo on ollut ihan ok, väsymystä lukuunottamatta. Pitäis muistaa ulkoilla vaan enemmän, kummasti pikkulenkkikin piristää. Ainoa vaan, että lonkka menee herkästi jumiin kävelystä. Se on ennen raskauttakin vihoitellut, mutta nyt jotenkin eri tavalla. Johtuu varmaan hiukan eripituisista jaloista, milloinkahan saisi aikaiseksi varata ajan fysioterapetille?

Maha on kyllä jo aikamoinen pallukka. Äiti sanoi, että olis poikamaha, ja jotenkin muutenkin on sellaiset tuntemukset tulleet lähiviikkoina, joten mulle voi päivittää poikaolon :)

Jouluvalmisteluja ei meidän tarvitse onneks hirveästi tehdä kun se vietetään aika tiiviisti muualla, yhteensä olisi ainakin viisi kyläpaikkaa kierrettävänä joulupäivien aikana, huh huh. Onneksi kaikki paikat on 10-70km:n säteellä kotoa ettei ihan koko joulu vierähdä ajellessa. Viimeisille joululahjaostoksille pitää suunnata vielä joku päivä..

Hyvää joulun odotusta kaikille :heart:

17+0 poks!
 
Heippa kaikille ja mukavaa joulun odotusta!

Milloinhan sitä viimeksi oon kirjoitellut :ashamed: lukenut oon ahkerasti, mutta vissiin kun ei omassa olossa mitään kovin erikoista niin ei ole tullut kirjoiteltua. Nyt täytyy taaaas ryhdistäytyä.

Tervetuloa uusille minunkin puolesta!

Ja lämpimät halit, Käpykäs!!

Puoliväli ylitetty ja oon jo nyt niin malttamaton! Mitenhän sitä jaksaa odottaa vauvaa toukokuulle??? Oon lueskellut noiiden viimesillää olevien pinoja, joka ei yhtään helpota tätä oloa ;) täytyy vissiin visusti pysyä omassa pinossa ja elää tätä päivää! Mä en niin paljon tästä raskaana olemisesta välitä.. Tai siis en hirveesti nauti tästä olotilasta. Parasta on noi pienet potkut ja kääntyilyt :heart: iltaisin, autoillessa ja ruokapöydässä vauva aloittaa kunnon nyrkkeily-potku-harjoitukset! Reilun viikon päästä, 27.pv nähdään kumman puolen edustaja siellä jumppaa. Ollaan kuitenkin päädytty kysymään sukupuoli jo nyt... Ei vaan malta odottaa enää ;) vaikka ei sillä sukupuolella ei niin paljon merkitystä kun kumpiakin on ja kummallekin löytyy sopivia kuteita päälle ym.

Maha alkaa olla jo ihan hyvän kokoinen. Viikonloppuna tuli eka kertaa sellainen tunne että alkaa olee jossain vaiheessa jo "tiellä". Kyykistyminen esim vaatii sellaista "raskaanaolevan" kyykistymistä :D ja pitää vähän varoa, ettei loukkaa selkää siinä. Lapset, etenkin kuopus 1v8kk, muistaa käydä silittelee ja halailemassa masua ja hokemalla " vauva, aaaaai..." Hellyyttävä! Ja muutenkin tosi paljon leikkii nukeilla ja työntelee nuken vaunuja ja peittelee kaikkia pehmoleluja/nukkeja/ja muita leluja nukkumaan :) taitaa tulla melkoinen vauvan hoitaja siitä!

Nyt pipareiden tekoon taas ;) ne on niin hyviä!

Ammi-liina ja Pienin 20+4
 
Minulle voi päivittää tuonne etusivulle iäksi 30v

Äsken selasin nettikauppoja, tätä tulokasta varten ostin kuviollisia harsoja 5 kpl paketin,kyllähän niillä valkoisillakin pärjäis,mutta kun ne on niin kivan näköisiä ne kuviolliset:D
 
Tänään oli ensimmäinen perhevalmennus. (Myöntääkö joku täältä olleensa siellä? Olin se punavillatakkinen, joka meinasi koko ajan liikuttua kyyneliin.) Onhan se aika kreisi konsepti, kymmenkunta toisilleen tuntematonta keskustelemassa vaivautuneesti raskaudesta ja kuuntelemassa neuvolatätien suht yllätyksetöntä jaarittelua. Mutta siis silti oli yllättävän kivaa, ihmiset vaikutti mukavilta. Noita kertoja on vaan kolme yhteensä, kyllä varmaan niissä kaikissa käyn.

Muuten olen ehkä nyt saavuttanut sen keskiraskauden zen-tilan; tuntuu hyvältä, maha on kaunis ja iso, vauva muksii ja mies on kaikesta yhtä innoissaan kuin mäkin. Toivottavasti muillakin pyyhkii hyvin!

Niin ja tervetuloheipat vielä uusille toukokuulaisille!

20+1
 
18+0 POKS!!

Niin se vaan aika kuluu! Oksentelut on onneksi melkein kokonaan jo muisto vain, silloin tällöin muutaman kerran viikossa pitää pöttöö käydä morjestamassa vanhojen aikojen kunniaksi :) Syöminen siltikkään ei ole oikein mukavaa, koska tuntuu että ruoka ei oikein sula vaan jää tonne kurkkuun ylä mahaan hengailemaan... toki varmaan kun mitään ei ulos oikein tulekkaan niin sisään ei sitten mahdukkaan :D

Neuvola oli taas eilen ja kaikki oli niin kuin pitääkin, sydän äänet vahvat ja tasaiset, ja niin ihanan kuuloiset. nyt vaan oottamaan 3.1.2013, jolloin meillä on rakenneultra, toivottavasti vauva näyttää sukupuolensa, kovasti haluaisin sen tietää. Mitään ei olla ostettu, odotan ensin että rakenneultra on ohi ja sitten päästän shoppailun valloilleen :whistle:
 
Hei!

Tulin poksumaan samaa kuin Risella eli täällä tänään 18+0. Meillä onkin näköjään sama LA ja rakenneultrakin peräkkäisinä päivinä, meillä nimittäin 4.1. Me ollaan alustavasti mietitty, ettei haluta tietää sukupuolta. Jotenkin tuntuu, että siihen laskettuun aikaankin on vielä niin pitkä aika ja kun ei tosiaan mitään väliä ole. Ainoa "miinus" on se, että tarvitsee sitten miettiä molempien sukupuolien nimiä. Ultraa kyllä jännitän, toivottavasti kaikki olisi yhä hyvin.

Mulla ei ole oikein mitään veikkaustakaan tuosta sukupuolesta. Välillä huomaa ajattelevansa, että se on poika ja välillä tyttö, ihan vaihtelevasti.

Hihkun täällä myös jo alkavaa lomaa. Huomenna puoli päivää töitä ja sitten lennetään Suomeen! Aivan mahtavaa! Viime viikot olenkin puskenut ylitöitä niin, että kyllä olen lomani ansainnut. Ihan hyvin olen kyllä jaksanut tehdä enemmänkin töitä, mutta nyt alkaa huomata, että kroppa alkaa vihjailla levon tarpeesta.

Me ei olla hankittu vielä yhtään mitään vauvalle, mutta ensi vuoden puolella voisi uskaltautua jotain ostamaankin. Suurin osa tarvikkeista tulee kuitenkin varmaan ostettua vasta keväämmällä, jotenkin sitä ei vaan osaa kovin ajoissa mitään ostaa. Vaunuja olen kyllä miettinyt jo kovasti ja tällä hetkellä päällimmäisenä mielessä on Bugaboon Cameleon 3:set (samat oli välillä ehdoton nou nou, että niin se mieli muuttuu...).

Ihanaa joulunodotusta kaikille!

Inkeri 18+0
 
Täällä mennään 17. viikkoa. Vatsa alkaa hieman pyöristyä entisestään. Lähtötilanteessa reilusti ylipainoa. Paino on muuten ensimmäisestä neuvolasta tähän päivään laskenut noin 4kg.

Miten olette pukeutuneet? Oletteko pyrkineet piilottamaan masun vai tuotteko sitä ylpeydellä esiin? Itse olen alkanut pukeutumaan viimeisen parin viikon aikana niin, että vatsakin saa näkyä. En jännitä enää arvaako joku, kun läheiset ja useampi vähän kaukaisempikin jo tietää.

Mietin, että pitäisikö soittaa tänään neuvolaan ja pyytää, että kuunneltaisiinko vielä ennen joulun pyhiä sydänääniä. Liikkeitä tunnen satunnaisesti, en kuitenkaan erota selviä potkuja tmv. Jotenkin haluaisin varmuuden, että kaikki on vatsassa ok, vaikka mitään erityistä huolta ei pitäisi kai olla...

Hannika + pikkukakkonen 16+5
 
Heippa,jouluvalmisteluita riittää vielä joka päivälle,lauantaina esikoisella joulujuhla kirkossa:xmas:

Omaa napaa: närästys vaivaa ja finnejä tulee jatkuvasti kasvoihin,pieni liikuskelee jonkin verran,niin että tunnen liikkeitä:heart:

Tänään poksutaan.

petronella ja toukosalaisuus 17+0:heart: POKS POKS
 
Joulu se vaan lähestyy kovaa vauhtia, itsellä se menee pääasiassa töiden merkeissä :)

Toinen neuvolakäynti oli eilen ja eipä sieltä nyt mitään ns. käteen jäänyt. Vauva potkiskeli anturia ja livahteli aina karkuun kun sydänääniä kuunneltiin, mutta siellä se jumpsutti, Vilkas kaveri :heart: Äitiyskorttiinkin neukkutäti laittoi liikkeitten kohdalle että normaalit kun olen niitä pieniä hipsutuksia jo tuntenut :)

Rh- olen joten vasta-aineita seurataan rv 26 ja rv 36. Tuo ei sinänsä ollut yllätys, mun äiti on kanssa rh-. Eipä siitä mitään stressiä tuu otettua kun tosi harvoinhan niitä vasta-aineita alkaa kertymään. Äiti sai ekan raskauden jälkeen jonkun piikin ja neuvolassa sanoi että minäkin saan sitten synnytyksen jälkeen jonkun pistoksen kanssa, en nyt ihan ymmärtänyt että minkä mutta pääasia että kaikki on kunnossa :)

Paino oli noussut peräti 1kg vaikka maha onkin jo iso pallo :D Kohtu noussut jo navan korkeudelle. Hemppa laskusuunnassa joten rautavalmisteiden käyttö aloitettava rv 21.

Nyt on jotenkin seesteistä tämä odotus aika kun ei ole mitään vaivoja ja kolotuksia ja vauvallakin kaikki hyvin.

MariArvo ja pikku-c 17+5
 

Heippa..

Tulin tuolta maaliskuisista tänne käymään myös. Minulla olisi 18.12 ostettu valkoinen raskaudenajan tukivyö myynnissä. Ostin omaa selkää varten, mutta supistusherkän kohdun vuoksi en voi käyttääkkään kyseistä vyötä. Vyöstä maksettu 48e (kuitti tallella) ja on S-kokoa. Asun turussa. En oikein tiedä mitä vyöstä voisi pyytää, mutta ollut minulla käytössä eilen muutaman tunnin ja tänään kokeilin. Tarjoukset voi laittaa yv:nä postilaatikkoon.. Viikkoja on siis takana 30 ja on sen verran joustava, että käy isommalle kuin pienemmälle mahalle

Hyvää joulun odotusta kaikille !
:xmas:

[/URL][/IMG]

[/URL][/IMG]
 
Hannika kyseli pukeutumisesta. Mä käytän vielä omia farkkujani, joten ne ehkä vähän piilottavat mahaa, mutta käytän sellaisia suht tyköistuvia paitoja, niin että kumpu on kyllä ihan selvästi esillä. Paljon paremmin sopii mun mielestä raskaustyyliin tollanen tyköistuvuus, aiemman elämän liehuvat silkkitopit ja mummoviskoosipaidat (kirppisfetissini, en voi ohittaa kreisikuosisia mummoviskoosipaitoja) näyttää nyt aika telttamaisilta, kun rinnat ovat kasvaneet ja mahakin pömpöttää. Mieluustihan tätä nättiä mahaa haluaa esitellä!
 
Heippa pitkästä aikaa! Olen käynyt lueskelemassa, mutta laiskuuttani en ole saanut mitään kirjoitettua. :ashamed:

Liikkeitä olen tuntenut nyt parin viikon ajan selkeämmin, ihan potkujakin. Olo on ollut melko hyvä, mitä nyt lonkat ja nivuset kipeytyvät todella helposti.

Tänään poksutaan 21+0 ja rakenneultrassa käyty. Saatiin hieman huonojakin uutisia, nimittäin pikkuisen toinen munuainen on suurentunut ja kystainen. :'( Joudutaan Tyksiin seurantaan ja arvioon, päästään jo onneksi 21.12. Muuten kaikki kunnossa ja sukupuoleksi arvioitiin tyttöä :heart: Pieni murhe rinnassa, mutta melko positiivisella mielellä kuitenkin eteenpäin :)

Anteeksi omanapainen päivitys. Mukavaa päivää kaikille! :)
 

Yhteistyössä