Toukokuun Tuhisijat tammikuussa <3 <3 <3

Huomenia!
Kissinminttu :hug:
Meillä mies ottaa aina v-loppusin kotona muutamat kaltsut, ei oo ikinä tykänny käydä baareissa.. toisin kuin mä kyllä tykkäsin käydä niin yhdessä mentiin! :D
ooon kyllä jo välillä maininnu että menis vaikka kavereittesa kanssa saunomaan ja juhlimaan niin ei tuu mitään "patoutumia" ettei oo mihkää päässyt,mutta näyttää viihtyvän hyvin täällä kotosallakin!
Mun on tehny ihan Sairaasti mieli Skumppaa... telkkarisakin kun näen että joku poksauttaa pullon niin meinaa revetä liitoksistaan kun niin tekee sitä mieli! :D

T:toukotytsy+masukki POKSISTA 26+0 :heart:
 
En oo käyny kirjotteleen täällä herran aikoihin, mut lukemas oon käyny pikaseen aina välil, on menny kyl jotain varmasti ohi...
Niin, ultrakin oli ja meni, näyttäs et meille on tulossa toinen tyttö :heart:
Poika olo mulla kyllä vahvasti oli, mutta ei ne vaistot aina ookkaan oikeessa :D
tai sitten meille tulee poika jolla tosi pieni pippeli :LOL:
 
:wave: pitkästä aikaa!

Joku innokas varmaan avaa meille helmikuun pinon? :D

Reissu meni oikein mukavasti. Piristi kummasti mieltä. :heart: Uutta lapin reissua jo miehen kanssa mietittiin eilen 10h kestävällä kotimatkalla. :D Meillä loppui viikko kesken, kun piti jo kotiin suunnata.

kissinmintulle paljon jaksamista!! :hug: :hug:

Meillä mies ei ole koskaan ollut mikään baareissa huitelehtija. Viihtyy kotona. Mä oon ollut meistä se "menevämpi" osapuoli. Yhdessä ollaan suosikkiyhtyeen keikoilla välillä käyty, se on ollut meille oikein sopivaa ja piristävää "tuulettumista". Nyt siihenkin on tullut ja tulee vielä melko pitkään kestävä tauko, kun tässä masua kasvatellaan ja ihan pientä vauvaa ei mummulaan raaski eikä edes halua hoitoon antaa. Vaikka mun äiti varmaan innokkaana uuden vauvankin hoitoon ottaisi. Mutta joutuupi odottaan melko pitkään, et raaskin vauvan hoitoon antaa. :heart: :D

Tässä lomaillessa tuli ihan huomaamatta viikko lisää masuvauvan ikäänkin. :D Nyt taitaapi olla sitten rv 23+5 :heart:
 
syli täynnä kultaa Me ollaan kanssa lapin hulluja ja tykätään käydä siellä hiihtämässä ja patikoimassa. Missäs päin nyt olittekaan?

Nyt on tosiaan jo helmikuu :D Niin se aika menee :D

Ja toukotytsykin on poksunut, Onnea :heart:

mwoanalle Onnea tyttölupauksesta :heart:
 
kirjoitan nyt vielä pikasesti tähän pinoon.

Kissinmintulle. :hug: :hug:

Mies ei ole koskaan baareissa käyny. Muutaman kerran vuodessa ollu poika porukan kanssa laivalla tai mökillä tms. nekin reissut on miehen puolesta jääny lasten synnyttyä.

Eilen illalla juuri nautin mikropoppareita ja kopparbergin alkoholitonta päärynäsiideriä.Nam.Se jopa maistuu niinku siideri ei ole sellaista limu litkua kuten niissä 1½ l pulloissa olevat. Ja tässä on alkoholia 0 ! Ostin Vantaan ikean herkku myymälästä muutaman mukaan hintaan 1,20? tölkki. Meillä kaupassa ne maksaa n.1,80?.

mut nyt antaa lapsille aamupalaa.

nn rv 22+2
 
RockMummy nyt avasit kyllä varsinaisen Pandoran lippaan: mun tekee mieli kaikkea kiellettyä! Sushi, mäti, mediumpihvi, maksa, ulkomaiset juustot, alkoholi... Mmmmmmmmmmmmmmmmm. No, eihän tämä nyt pitkä menetys noista ole ja silloin tällöin olen juonut puolet miehen pikkuoluesta tai pienen lasin skumppaa tai punaviiniä. Mutta kyllä rehellisyyden nimessä on todettava, että sellainen pienimuotoinen hiprakka tyttökavereiden kanssa tuntuisi ihan mukavalta. Baareissa tuli aiemmin käytyä enemmän, parina viime vuonna se on vähentynyt. Tykkään kokata isoille porukoille ja sitten istutaan iltaa meillä tai mökillä.

Kyllä tuntuu sunnuntait pitkiltä, kun herää jo klo 8. No, hyvää totuttelua tulevaan ;)
 
Kuukausi on taas vaihtunut, mutta kait laiskana voi tähänkin pinoon vielä kirjoittaa:

RockMummy: Mua ei haittaa vaikka mies käy baarissa yms. Voisinhan mä itsekin käydä ja mennä, jos vain jaksaisisin. Eniten mua harmittaa, kun en jaksa/kykene lenkkeilemään ja laskettelemaankin olisi ihana mennä..., mutta näitä ei harmikseni mieheni harrasta, joten mukavasti oleskellaan sohvaperunina molemmat.

Eipä tässä taas kurjuutta kummempaa. Väsyttää ja aamupalansyönti takkuilee... eilinen päivä oksetti taasen, mutta onneksi en oksentanut. Mutta valoa tunnelin päässä onneksi odottaa, kohta on kevät ja toukokuu =)
 
osanotto kissinmintulle :hug:

Mä söin eilen viimeksi maksaa. Kaks kertaa olen syönyt raskauden aikana. Tuokin kielto on ajalta ennen nakki se vaan pysyy kieltolistalla siitkin huolimatta. Niille elukoille enää syötetä sitä rehua joss a-vitskua mitä lie tietty maksassa on muutakin kuin A;ta lyijyä jne. Eiks jossain Norjassa jopa kehotetty syömään maksaa. Vaikka joskus jois punaviinilasillisen niin tuskinpa se siitä lapsesta FAS tulee. Itse olen kyllä absolutisti mutta noin niinku yleensä näihin rajoituksiin liittyy erittäin minimaalinen riski järjellä ajateltuna. Tietenkin jos vetäs vaikka maksaa päivät pääksytysten niin vois olla toinen juttu :D

"Tulokset:
Tutkimuksessa havaittiin, että maksaruokien käyttö voi altistaa suuremmille retinoidipitoisuuksille kuin mitä pidetään turvallisena raskauden aikana. Liikasaannin riski näyttäisi kuitenkin lähinnä koskevan lähinnä pääruokana syötäviä maksaruokia, kuten maksalaatikkoa, jauhemaksapihviä ja maksakastiketta. Kohtuullinen maksamakkaran tai - pasteijan syönti raskauden aikana ei näyttäsi altistavan sikiövaurioille altistaville retinoidiannoksille."

Niin ja mies on aamusta iltaan baarissa/ravintolassa koska on töissä siellä. :D
 
Sompio Meillä oli vuokramökki Kuusamossa. =) Siinä Kuusamon ympärillä käytiin ihmettelemässä nähtävyyksiä. Ja sukset oli myös käytössä, mies kävi siellä vähän pisemmällä hiihtelemässä. Seuraavaksi suunnataan jonain keväänä tai kesänä oikeen lappiin lappiin. Kun tuo Kuusamohan ei "oikeeseen" lappiin vielä kuulu... lapin lääni alkoi n.5km päästä meidän mökistä. :xmas: Mä ite lähin tolle reissulle mielelläni, mut kuitenkin vähän epäröiden et miten saahaan viikko kulumaan lasten kanssa siellä. Mutta yllätyin todella positiivisesti, ja nyt sitten kauhee hinku uudelleen päästä tosiaan sinne lappiin lappiin asti. :D Tuo viikko hujahti ihan huomaamatta ohitse siellä, olis keksitty vielä pisemmällekin aikaa tekemistä. =) Mä olin siellä ihan höperönä kun käytiin porotilalla poroja kattomassa. Ja mies sai hyvän tekosyyn päästä poroajelulle, kun "lasten turvaksi" piti miehenkin mennä kyytiin. Mua ja miestä rupes lapsettaan, ja naurettiin et onneksi on nuo lapset, oli hyvä tekosyy tehdä "lasten vuoksi" kaikkee. :LOL: :xmas:
 
Maksamakkaraa olen minäkin joskus harvoin joka raskaudessa syönyt. Se vaan on niin :p , varsinkin silloin kun tietää sen olevan kieltolistalla. :snotty: Salmiakki ja laku on mulla suurin pahe ja himon kohde, ollut joka raskaudessa. Ja se kola, Pepsi Max jääkylmänä. :p Mut pitää vähän hillitä itseään noitten suhteen. Eikös salmiakissa ollut 50g/ päivä se sallittu määrä, vai muistanko väärin... Musta vaan tuntuu, et voisin elää pelkästään salmiakilla, sitä tekee niin kovasti mieli. Sitten aina kieli pitkällä kaupassakin niitä ihania salmiakkeja katselen. :p
 
Pepsi Max on kyllä niin :p ja sit juustonaksut joka olis periaatteessa kiellettyjen listalla RD takia mutta juuh...ja salmiakki on kans namia ollut alkuviikoista asti.
hitto täällä sitä vaan oksennetaan edelleen se kerta päivä taitaa jatkua toukokuulle asti jossei ole tähän päivään mennessä loppunut. Se on tuo ruoka vähänkin jos menee liikaa syömään tai väärin syömään. Onneksi ei ole enää sitä alkukuukausien jatkuvaa ällöä olo tätä nyt kestää.
 

Yhteistyössä