Toukokuun tulokkaat 2018

Onko mitään alkuraskauden oireita ilmennyt muilla? Noi himot varmaan yks. Huomaan itsessäni väsymyksen. Mitään ei jaksais tehdä. Mies tänäänkin aamulla väkisin melkein pakotti mukaan spinning tunnille.
 
Moikka :)Pikkuhiljaa uskallan liittyä jutteluihin mukaan! Viimeisten menkkojen perusteella 4+3 nyt, mutta tein plussatestin jo ennen menkkoja ja oireita ollut myös pidempään ennen oletettua menkkojen alkamista, sekä edelliset menkat oli tosi niukat normaaliin verrattuna.. Saapa nähdä ollaanko jo pidemmällä (n)Eka ultra 2vkon päästä ja sit neuvola:pJännittää kovasti, ensimmäistä lasta odotellaan :love:Melkein kaksi vuotta yritystä takana.
 
Mamedi: Hurjaan nopeasti sulla ultra tulee. Mä ajattelin et jos huomenna uskaltaisi neuvolaan soitella ja ekaa aikaa varata. Mulla kans oli muuten sama juttu viimeisten menkkojen kanssa. Hyvin niukat oli normaaleihin verrattuna.
 
Mäkin varasin varhaisultran hetkeen joka laskujeni mukaan olisi 7+3. Toivottavasti sieltä löytyisi alkio oikeasta paikasta ja sydän... Viime viikolla oli vähän alavatsatuntemuksia ja turvonnutta oloa kuten siihen kierron aikaan muutenkin olisi. Oon palellut ihan holtittomasti. Ihan nauratti kun itellä villapaitaa ja takkia iltalenkillä ja vastaan kävelee joku teepaidassa :D muita oireita ei sitten olekaan ollut. Aamulla tein taas testin varmistaakseni että tyyppi on kyydissä. Halppistestiin tuli nyt ihan kontrolliviivan vahvuinen viiva :) onko se niin että tuhkamuna ja kohdunulkoinen ei nosta hormonitasoa normaalisti? Mua niin huolettaa että tyyppi on jossain johtimessa.

Oletteko jo ottaneet yhteyttä neuvolaan?
 
Saatanpa tältä listalta tipahtaa..
Eilen alkoi vuotelemaan hieman rusehtavaa limaa ja välillä v.pun.limaa, yönkin aikana oli vuotanut ihan ruskeaa pikkuhousujen suojaan ja tänään oli jo vähän tuoreemman näköistä eli verestävää limaa:(
Alaselkää hieman särkee menkkamaisesti ja oikealta puolelta alamasua, fiilikset on kyllä ihan ..........
Ja sitten kun ei oo raskausoireita, edes tuota kuvotusta enää, mikä ei oo myöskään hyvä merkki...
Aikaisempi km alkoi ihan puhtaalla verenvuodolla mutta enpä kovin toiveikas ole että tämä ihan harmitonta olisi:cry:
 
Mäkin varasin varhaisultran hetkeen joka laskujeni mukaan olisi 7+3. Toivottavasti sieltä löytyisi alkio oikeasta paikasta ja sydän... Viime viikolla oli vähän alavatsatuntemuksia ja turvonnutta oloa kuten siihen kierron aikaan muutenkin olisi. Oon palellut ihan holtittomasti. Ihan nauratti kun itellä villapaitaa ja takkia iltalenkillä ja vastaan kävelee joku teepaidassa :D muita oireita ei sitten olekaan ollut. Aamulla tein taas testin varmistaakseni että tyyppi on kyydissä. Halppistestiin tuli nyt ihan kontrolliviivan vahvuinen viiva :) onko se niin että tuhkamuna ja kohdunulkoinen ei nosta hormonitasoa normaalisti? Mua niin huolettaa että tyyppi on jossain johtimessa.

Oletteko jo ottaneet yhteyttä neuvolaan?
Mullaki jatkuvaa mahan nippailua ja varsinki iltaisin maha ihan järkyttävän turvonnut :oops: hankala iltaisin peitellä tota pinkeää palloa..
Tekis mieli itelläki tehä lisää testejä jos sais jotain varmistusta vielä(n) Olin yhteydessä neuvolaan joskus viimevkolla jolloin sovittiin jo tapaaminen.:)
 
Mulla on neuvola keskiviikkona jo!
Vähän jännittää vaikka tiedän et toi eka käynti on tylsä kun ei mitään konkreettista kuitenkaan tapahdu siellä, ei saa sykettä kuuluviin eikä näe ultralla.
Ompas sulla se nopeesti. Missä päin asut? Esikoisen aikana huomasin et on aika paljon paikkakunnasta riippuvainen milloin eka neuvola on ja miten ne siitä jatkuu.
 

Yhteistyössä