+++ TOUKOKUUSSA PLUSSAAVAT, kesäkuuta suunnittelevat +++

Ansku83: ymmärrän niin tuon tunteen ja jostain syystö kun on näitä´kiertoja tarkkaillu tuntuu että kuukaudet on menny kamalalla vauhdilla eteen päin ....no tosiaan kesä sais kestää ja kestää...

ON: ihan kamalat hiivaoireet perkele aamupissin jälkeen pyyhkäisin kirkkaat limat ja ajattelin et kohta se vuoto tulee seuraavalla vessa käynnillä ei sitten enää tullutkaan ja nyt kutisee niin hirveästi... uskomatonta kp 33 ja mie en vaan uskalla ede harkita raskaustestiä en tahdo sitä negaa mut on se tänään varmaan käytävä....tää tunne on aivan hirveä miulla ei oo tälleen myöhässä olleetkaan taannoin kun oli se 34 päivän kierto ni kp 31 asti miulla tuli tuhrua ja nyt ei niin mitään... ja nyt kun on jo niin monta pettymystä ei pysty edes ajattelemaan että voisi vaikka olla raskaana mutta silti jonkinlainen toivon kipinä palaa sisällä olen yrittänyt kuulostella mut mitään oireita ei ole...kaupunki reissu tulossa joten taidan käydä muutaman testin jos vielä siinä vaiheessa tarvitsen.. voi kuinka toivoisin....
 
Minnarun: Joo tänään vaan testiostoksille ja huomenna aamupissistä tuloksia, jos tätiä ei näy :D *yllytys yllytys* :LOL: Peukuttelen kovasti plussaonnea sulle! b=)d

Ansku: Mulle vois muuttaa kokonaiskierron päivät tuonne listalle. Tämän vuoden puolella kierrot ovat olleet vähän pidempiä ja nyt lääkkeiden vuoksi taitaa tulla vielä pidempi kierto. Tuonne listalle voisi laittaa vaikkapa 25-32.
 
Minnarun: Kuulostaa todella lupaavalta....Toivottavasti saat postiivisen testituloksen :) :)

Mulla on ihan semonen olo et menkat alkaa ihan hetkenä minä hyvänsä...olo ei oo mitenkään hyvä eikä reipas...mut pakko kai alkaa siivoo kun kerrankin talo tyhjä..kyllä taas niin harmaata tää elo,vettä sataa taivaan täydeltä...
 
Viimeksi muokattu:
Minnarun: Toivon NIIN kovasti sulle plussaa testiin! :heart:

macy gray: Mitä kuuluu? Miten sen inssin kanssa kävi? Toivottavasti kaikki on siellä hyvin! =)

).( Joku flunssa yrittää tulla päälle :( Veto pois, kurkku kipeä ja ääni lähdössä...
 
Terve uusille :wave:

Sisa; mulla oli viime kierrossa yllättävän ajoissa ovis ja kiertokin jäi siksi lyhyemmäksi (oli vain 25 päivää) mutta luteaalivaihe oli kyllä sen 12 (se on mulla 12-13 päivää).

).( Mulle voiskin sitten päivittää KP 3
 
Pahoittelut tädistä kaikille kenelle tullut:hug:

tervetuloa kaikille uusille:wave:

Mäkin odottelen täällä MG:n kuulumisia, toivottavasti muutto on sujunut hyvin!

Minnarunille plussapuhureita++++++++++++++:whistle:

ON: Ei kummempia, ovista odotellaan ja jännitetään alkaako hoidot ensi kierrosta. Nyt on jo kirkkaampaa limaa havaittavissa mutta testi vielä ihan selkeetä negaa oviksen suhteen:rolleyes:
 
Vinkkinä tuohon Minnarun:in hiivaoireisiin muillekkin. Mä söin plussakierrossa Femiflor-kuurin. Eli suun kautta otettava emättimen maitohappobakteeri. Tasapainoittaa emättimen ph:n suotuisammaksi myös raskauden alkamiselle ;)

Sabora Pharma Oy • Femiflor • Femiflor

Pikkaisen kirpaisee lompakkoa, mutta voin suositella. Loppui hiivaoireetkin kuin seinään. Tuntui ainakin että runsas "yrittäminen" vaan lisäsi kutinaoireita ja tuo toi helpotusta.
 
:attn: Öttiskä, Tyllerömamma ja Unna84 Mikäs teidän tilanne on?? =) Tai onko kukaan tietoinen heistä? =)

Tuuska, KPT ja Viola Miten teillä? Testejä tehty?? :D :D

Minnarun Huuuiiiii.....jännäää!! :D Peukkuja et nyt on tärppi käyny!! d:heart:b

Jahas...huomenna se olisi taas kuun viimeinen päivä! Tää kuukaus hulahti kyl ihan tosi nopeesti ohitse!
 
Vastaan vain nopeasti Ansku83:lle: ei oireita suuntaan eikä toiseen, eikä kyllä kuukautisiakaan. Viimeksi testasin viikko sitten päivällä negatestin. En usko ollenkaan olevani raskaana. Kp:t paukkuu ja ärsytys lisääntyy. Ollaan vielä tytön kanssa parhaillaan mummolassa, mennään vasta keskiviikkona kotiin, ja reissu on ollut hermoja raastava. Juuri tämän reissaamisen takia en ole tänne ollenkaan kirjoitellutkaan, mutta lukemassa olen käynyt. Plussatuulia Minnarunille ja muillekin!
 
Plussatuulia ihan kaikille tänne tätiä jännääville :heart:, ja testiä ostamaan rohkeesti!!!
on:tänne pikaseen käymään pöllähdin, kovasti ollaan tässä lasta tehty,mutta vkl meni hiukan mönkään tuolla makkarin puolella, oli niin paljon kiireitä, mutta toiv. perjantain jyystäys olis riittänyt taimeen :D. ollaan menossa lomalle tässä viikoksi, joten teen testiä varmaan sen jälkeen jos tätiä ei näy ja kuulu.
 
Hei täällähän on uusia! :) Moi vaan teillekkin! :wave:

Aktiivisesti edelleen käyn täällä kanssaelämässä.. :D

Minnarun OIJOIJOI! :) Nyt on jännää, ostas se testi ja näin kuun loppuun vielä plussaat!! :D :hug:

SiSa :D Heh, niinhän siinä käy et "vahinkoja sattuu" ja hyvin usein niistä vahingoista alkaa itää jotain.. ;) Kyllähän tuonne matkalle ehtii myöhemminkin.. :D

Paljon tsemppiä kaikille alkukierrossa oleville ja plussatuulia loppukierrossa piinaileville! :)

Nyt mie katoan taas taustalle jännäilee teidän puolesta. :heart:
 
Maira: Kiva kuulla sinusta! =) Ihanaa kun jaksat vielä käydä meitä moikkaamassa ja myötäelää meidän piinailussa :hug: Siellä ilmeisesti kaikki hyvin :heart: Joo "vahinko" pääsi käymään meillä :D Matkalle tosiaan ehtii myöhemminkin jos tärppi sattuisi käymään (ja tällä kertaa pysymäänkin). Mutta kyllä siinä olis ironia kohillaan, jos niin kävisi :D Tässä on kuitenkin yli puol vuotta tahkottu ovistestien kanssa ja tuloksena on kaksi keskenmenoa... Mutta elämä voi osata joskus yllättääkin. Eihän sitä tiedä. Sitä ootellessa :rolleyes:
 
Voihan p**, kaikki tekstit hävis..

Minnarun, jospa se on sitä itseään!! Olisipa hienoa!!

iloksille tsemppiä tähän kiertoon ja hoitoihin, varmasti ihana kun voi nyt oikeasti toivoa!!

Mulle voi päivittää kp 1. Kp 3 alkaa sitten clomit, VIHDOINKIN, ja kp 10 sitten ultraan. Käyn vielä ylihuomenna ultrassa ennen clomien aloitusta, mun lääkäri on vähän ylivarovainen, haluu et käyn tarkastuttaa et kaikki ok, kun sen kahdella potilaalla on ollut kysta just ennen clomien aloitusta. Vähän rahastuksen makua ilmassa, kun yksityisellä käyn.

Ei kyllä oo toiveet kovin korkealla, jotenkin mulla on vaan tunne ettei nää clomit auta. Mutta ehkä pitää ruveta ajattelemaan positiivisesti ja uskoa.
 
Maira: Kiva kuulla sinusta! =) Ihanaa kun jaksat vielä käydä meitä moikkaamassa ja myötäelää meidän piinailussa :hug: Siellä ilmeisesti kaikki hyvin :heart: Joo "vahinko" pääsi käymään meillä :D Matkalle tosiaan ehtii myöhemminkin jos tärppi sattuisi käymään (ja tällä kertaa pysymäänkin). Mutta kyllä siinä olis ironia kohillaan, jos niin kävisi :D Tässä on kuitenkin yli puol vuotta tahkottu ovistestien kanssa ja tuloksena on kaksi keskenmenoa... Mutta elämä voi osata joskus yllättääkin. Eihän sitä tiedä. Sitä ootellessa :rolleyes:
Tällä tietoa kaikki ok, keskiviikkona käydään sit kurkkaa.. :)

Ei mut oikeasti, hirveesti täälläkin törmännyt just siihen et sit kun ei muka ole ajoitus ovulaation suhteen ole ollut kohdillaan tms. niin onkin tärpännyt.. :D Eli silloin kun se ei periaatteessa olis mahdollista.. :p (niinhän se oli vähän meilläkin..)
Noh, katsellaan miten käy! :D

iloksi Toivotan hirmuisesti onnea tulevaan! :) Toivottavasti tulisi tulosta! :hug:
 
iloksi: Onnea hoitokiertoon! b=)d Jännää!

Omaa napaa... Nyt on niiiin tätiolo, että! Väsyttää, ärsyttää, jomottaa jne. Olen jo ihan varma, etten ole raskaana. Kaipa täytyy kuitenkin vielä syödä ne luget loppuun (viimeinen olisi sunnuntaina) ja sitten odotella tätiä kylään. :(
 
Tyllerömamma Oih, toivottavasti tulisi nopeasti jotain tolkkua tuohon kiertoon! Mieluiten tietysti plussan muodossa! :heart:

Viola ja Zanca Tätipahoittelut!! :hug: Ja puhtia uuteen kiertoon!! :D

Jensar Onnea ovisbongailuun! Tärppituulia!! :whistle:

SiSa Voi vitsin hitsi, pikaista paranemista! :heart: Toivottavasti ei nyt pahasti se fluu tunkeudu kylään!! :hug:

iltatähti Kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu!! Lähetän sinne tonni kaupalla auringonsäteitä!

Maira Hei, hienoa et on kaikki hyvin siellä! Tuuhan sit kertoo pikku pavusta! :D :heart:

iloksi Jeeeee!!! Mahtavaa, nyt ihan mielettömästi tärppionnea ja pikavauvaliimaa ja kaikkee mitä nyt vaan voi keksiä!!! Pidetään peukkuja!!! d:heart:b d:Db Ja onhan nuo siun tiedot oikein? Kävin bongailee ne tuolta viime kuun pinkasta! =)



).( Haa...huomenna kolahtaa stidit postilootaan! Sit taas yks dippailufriikki pääsee tositoimiin!
 
Viimeksi muokattu:
Voin kertoa et ensimmäinen testi tehty.. iltapäivästä ja niin magea nega tietysti siinä komeilee aivan mahtava viivan paikka mut väristä ei tietoakaan... oon aika hajalla en ymmärrä mitä helkatin peliä kehoni tekee minulle... tämä on ollut e kierto kun olen ollut aivan varma ettei mitään ole voinut tapahtua ni mihin hittoon ne menkat jäi tämä on kyllä aivan kamalan väärin... eikös se prisman testi ollu sama kuin apteekin oma ? siis se missä on kaks testiä samassa paketissa ? ihan vaan et kyllähän se olisi pitäny näkyä jos jotain näyttävää olisi... prkl kun se hiivakin tuli ja nosti toiveita tää on ihan kamalaa henkistä rääkkiä ja kun jo viikon olen vuotoa odottanut ja niin useasti se on tullut viimeistään kp 30 kohdalla.... jos ois on ollu myöhemmin ei minkäänlaisia mahkuja ole ja muutenkin ne oli heikot... juma että syö... anteeks oma napaisuus mut jumalauta et on paha olla !!!
 
Minnarun Voin niiiiin kuvitella kans tuon! Mut eikös se jos on anovulaarinen (oliks se noi :D) kierto ni se voi pidentää sitä kiertoa? Kai? Ehkä....!? :| Toivottavasti nyt jotai tapahtuu nopeesti ettei tartte iha kaikkia harmaita aivosoluja räjäyttää tuon takia ja menettää viimesetki hermosa! :hug:
 
Kiittää myötä tunnosta... ei vieläkään minkäänlaista merkkiä välillä on ollu kyllä jomotuksia mut ei sitten kuitenkaan mitään muuta...miun kuukautis historiaan mahtuu kaksi pidempää kiertoa toisessa 10 päivää menkat myöhässä... toisessa 14 päivää joten nyt sitten odotellaan ihan rauhassa....
 
Tsemppiä Violalle clomikiertoon, toivottavasti ne tois apua!!:hug: Mua jännittää ettei itsellä ole mitään kystia kun ei munkaan hoito voi alkaa jos on. Jos se nyt voi muutenkaan alkaa, alkaa päivät käymään vähiin oviksen suhteen...:rolleyes:

Minnarunille pikaista tädin tulemista jos ei oo tärppi käyny:hug: Mulla ainakin kierrot joissa ovis ollut myöhemmin, ovat voineet venyä pitkiksikin, tiedän tunteen:hug: Satuitko ovista bongaamaan ollenkaan..?:p

Iloksille myös tsemppiä hoitoon, tuuthan kertomaan väliaikatietoja..?:p Mua vähän alkanut arveluttamaan oman hoidon onnistuminen, oon vilkuillu yhtä pinoa jossa muutamalle on keväällä nyt tehty ja onnistumisia ei oo tullu. Päin vastoin yks hyperi :eek: Toivois niin kovasti että muilla onnistaa niin jaksais itsekin uskoa siihen onnistumiseen. Tsemppiä vielä!!
 
Huomenta, huomenta!

Tosi ärsyttäviä Minnarun tuollaset kierrot. Tulis se täti jos on tullakseen. Mä kans pelkäsin tän km jälkeisen kierron venymistä, mut onneks menkat tuli ajallaan (14 pvää oviksesta). Ehkä sulla oli ovis vaan myöhemmin.

Thanks, jensar, toivotaan, toivotaan. Onhan se mielenkiintoista nähdä miten kroppa reagoi ulkopuolisiin hormoneihin vai reagoiko ollenkaan. Mullahan siinä km-kierrossa lääkäri näki ultralla kasvaneen munarakkulan mitä ei oo monissa muissa kierroissa nähnyt (ja en oo tullut raskaaksikaan). Elikkäs jos nyt näillä clomeilla sais sen munarakkulan kasvatettua ja näkyviin, uskon että mahdollisuuksia tärppiin olisi. Tässä on nyt neljä kiertoa periaatteessa aikaa onnistua työjuttuihin nähden, tai siis jos tärppäin näiden neljän kierron aikana, niin saisin työjutut sumplittua paremmin. Mutta tulee kun on tullakseen. Ja älä sä Jensar vielä luovuta, kun hoidot ei oo alkaneetkaan :) Yritetään pitää positiivista mieltä yllä (yeah, kuten se ois niin helposti tehty, minä paraskin sanoja..)

Saatan välillä pitää vähän taukoa palstailusta, yritän oikeesti sitä "ota rennosti, älä ajattele" taktiikkaa. Saa nähdä miten toimii.. Mutta listoilla haluaisin edelleen olla.
 

Yhteistyössä