Toukokuussa tiukentuvat

Tönt
[QUOTE="öttiäinen";26350556]Hei! minäkin voisin tulla mukaan! Ikä: 24 Pituus: 176 Paino aloituspäivänä 24.5: 70kg tavoite paino on suurinpiirtein 58.. painoa pudotan lähinnä syömällä (ainakin aluksi) n. 1200-1400 kaloria ja hiilareita noin 50g ja yksi 1v mukula löytyy.. nyt paino on pudonnut 4 kiloa ja alkaa olla mukavan kevyt olo kun pahin turvotus on pois ja tuntuu ettei ole ollut aikoihin näin pirteä :)[/QUOTE]

tervetuloa mukaan! :wave:
 
Bikini
Tervetuloa Öttiäinen! :)

Tänään kävin salilla, eilen juoksemassa. Salilla huomasin peilistä että tosiaan kropassa on tapahtunut muutosta. Jalatkin näyttää kiinteämmiltä. Pahin ongelma-alue minulla on vatsa... alavatsassa edelleen sellainen pömppö, ihan kuin olisin viikolla 15 raskaana... täytyy lisätä erilaisia vatsalihastreenejä.
 
Huomenta :xmas:

Mulla on tämän viikon ystävän lapset (5v ja 7kk) hoidossa ja meno on ollut melkoista. Lapsia siis yhteensä 5 kappaletta täällä tällä hetkellä. Meillä on oma piha käyttökiellossa, kun ollaan istutettu uus nurmikko, joten ollaan oltu mun mummulla kyläilemässä päivät, että lapset pääsee helposti ulkoilemaan :)

Paino oli tänään 59.7kg. Jipii, hienoo päästä alle kuudenkympin :D :D :D

Ens viikolla perehdyn taas paremmin muittenkin juttuihin, nyt on niin kiire etten kerkee millään.
 
  • Tykkää
Reactions: Almandiini
"MaMa"
Se ois sit kuukauden viimeinen päivä. Kukahan tekis meille uuden pinon huomenna? Sellainen pyyntö, että kuka sen tekeekin, niin laittaa linkin tämän pinon jatkoksi uuteen, jotta tiedämme sit siirtyä sinne. :)

Itsellä viimeinen viikko mennyt niin penkin alle kuin vain voi. Eipä ole paljoa huvittanut mikään, menkat päällä, joten se selittää paljon. :/
 
Bikini
Onnittelut Glorialle ja Almandiinille uudelle kymmenenlle pääsystä! Ihana tunne kun paino alkaa pienemmällä numerolla! :)

MaMan tavoin toivon että uusi ketju linkitetään tänne, että mekin löydämme sinne uuteen ketjuun! :D

Eilen söin kylässä lettuja, koska muutakaan ei ollut tarjolla... Söin muutaman pikkuletun hillolla :p hyviä oli, nyt vain takaisin ruotuun! En vain kehdannut olla ottamatta kun meitä varten paistettiin. Tänään sitten juoksulenkille.
 
Criminal Mind

172cm ja 110,5kg. Ikä 29v (kesällä 30 ) ja 2 lasta (4 ja 5 vuotiaat).
Lähtöpaino 1.2.2012 119,9kg
Tavoite olla joskus alle 80 kg, jos kesään mennessä ois alle 100kg
Kesäkuussa alle 110!

EN löytänyt uutta ketjua! Nyt taas tsemppiä tähän hommaan :)
 
Olishan kiva jos joku jaksais laittaa ketjun pystyyn kesäkuulle. Mutta jos ei, niin jatketaan tässä ainakin siihen saakka...

En ole onneksi lihonut, mutta en laihtunutkaan. Nyt on joku ihme juttu, eilen söin ja söin ja söin....oli liian hyvää ruokaa :( Nukkumaan mennessä alkoi vatsassa kiertää ja oksensin:x Vatsa tottunut kuitenkin nykyään pienempiin annoksiin eikä vedä enää samalla tavalla kuin ennen. Pääkoppa ei vaan näköjään ole ihan mukana tässä touhussa.

Maanantaina taas punttikselle...
 
"teajohanna"
Nyt 67 kg, vyötärö 75 lantio 104.

toukokuun alusta lähtenyt 2 kg, tosin se lähti heti silloin alussa, mutta onpa pysynyt poissa. Senttejä lähti vielä senkin jälkeen kun painonpudotus tasoittui.

Eiliset valmistujaiset juhlin reippaasti ikivanhoissa juhlahousuissani, kokoa 38. Eikä tehnyt tiukkaakaan.

Ennen juhlia olin vesijuoksemassa puoli tuntia. Olen nyt viikon verran saanut käydä jo altaiden puolella, eli ei enää tarvitse pelkästään punttisalin varassa liikkua. Altaassa on ihanaa.

Tsempitykset tämän ketjun kautta kaikille tiputtajille, jos kukaan ei nyt jaksa tehdä mitään kesäkuun keventyjät tai kiinteytyjät ketjua....
 
  • Tykkää
Reactions: Almandiini
[QUOTE="teajohanna";26391353]Nyt 67 kg, vyötärö 75 lantio 104.

toukokuun alusta lähtenyt 2 kg, tosin se lähti heti silloin alussa, mutta onpa pysynyt poissa. Senttejä lähti vielä senkin jälkeen kun painonpudotus tasoittui.

Eiliset valmistujaiset juhlin reippaasti ikivanhoissa juhlahousuissani, kokoa 38. Eikä tehnyt tiukkaakaan.

Ennen juhlia olin vesijuoksemassa puoli tuntia. Olen nyt viikon verran saanut käydä jo altaiden puolella, eli ei enää tarvitse pelkästään punttisalin varassa liikkua. Altaassa on ihanaa.

Tsempitykset tämän ketjun kautta kaikille tiputtajille, jos kukaan ei nyt jaksa tehdä mitään kesäkuun keventyjät tai kiinteytyjät ketjua....[/QUOTE]

Hienoa teajohanna. Mulla on tuo lantion levein kohta suurinpiirtein samaa luokkaa kuin sulla, mutta ei kyllä mahdu vielä 38 koon housut jalkaan. Voi olla että sillä on sitten vyötärön kanssa tekemistä, mulla kun se vaihtelee 80-82 cm välillä. Mulla jotenkin masennusfiilis ja motivaatio laskenut, mutta yritän tsempata itseäni...huoh!
 
"teajohanna"
Hienoa teajohanna. Mulla on tuo lantion levein kohta suurinpiirtein samaa luokkaa kuin sulla, mutta ei kyllä mahdu vielä 38 koon housut jalkaan. Voi olla että sillä on sitten vyötärön kanssa tekemistä, mulla kun se vaihtelee 80-82 cm välillä. Mulla jotenkin masennusfiilis ja motivaatio laskenut, mutta yritän tsempata itseäni...huoh!
Erityistsempit sinulle!

Välillä elämä potuttaa... ja itselläni ainakin tuntuu olevan monikin asia mikä siihen mielialaankin vaikuttaa (säätila, liikunnan määrä, syötävät ja juotavat ja sitten tietysti tää ihana hormonaalinen vaihtelu ja elämän kaiken maailman käänteet, niin ja unen laatu ja määrä).

Mutta sateen jälkeen aina paistaa aurinko. Mieleenkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Almandiini
jenkkamuori
Painonpudotus jatkukoon! :D

Aloituspaino minulla oli 58.6 kg, tosin olin jo hieman ennen 'virallista' dieettiä yrittänyt hieman pudotelle painoa. Huhtikuun lopulla paino käväisi yli 59 kilossa...

Kymmenen päivän jälkeen paino on humpsahtanut 56.8 kiloon, eli tiputusta oli tapahtunut yhteensä 1.8kg!

Eilen aamulla taisin iloita vähän liian varhain; vieraiden kestitsemisessä ja sukulaisen valmistujaisissa tuli syötyä liikaa herkkuja. Veden juontikin jäi tosi vähälle. -Tänään aamupaino oli noussut 57.3 kiloon! :(

No, tässä ei auta muu kuin tsempata entistä tiukemmin, että tavoite saavutetaan.
 

Yhteistyössä