~~Toukomurut 2014~~

Mä en voi ees kuvitella, miltä susta tuntuu Tuuuli+! Itellä ekalla kerralla np-ultrassa todettiin, että ei oo eloo. Istukka oli jääny toimiin, joten siks mulla oli tosi vahvat raskausoireet. Toisella kerralla lähti itestään vuotaan pihalle. Tällä hetkellä mä tiedän mitä pelko on, mutta koska mulla ei oo ollu vuotoja, en osaa sillälailla pelätä, mitä sä nyt. Mä pidän sulle niin peukkuja ja tänne voi aina tulla kirjottaan! Muista se. :hug:
 
Neuvolan lääkäri ei ollut varma, mutta siltä näyttää että sitä pientä elämää ei enään mun massussa ole... Vielä joku päivä, ehkä jo huomenna kunnon laitteilla tarkistamaan, mutta veren tulo jatkuu... Ei paljon lääkäriltä toivoa saatu.. Mutta pieni kipinä kaiketi on.. Ilmoittelen sitten, että pitääkö mut poistaa listasta vai onko onni potkassut..
 
Hei! Ilmoittaudun mukaan tahan ryhmaan! Kavin tanaan ekaa kertaa laakarissa. Asun ulkomailla (siksi tekstissa ei ole ä:n ja ö:n pisteita, pahoittelut) ja laakari aluksi tuumasi, ettei heidan laitteillaan viela nay toimiiko sydan vai ei. Vaan siella se sykki! Raskaus olikin jo viikolla 7, mika tarkoittaa sita, etta mulla on elamani lyhyin kierto takana. Nyt vaan sormet ristiin, etta kaikki menee hyvin ja meille tulee esikoinen toukokuussa.

Tuuuli+, toivottavasti eloa viela loytyy. Voimia!
 
  • Tykkää
Reactions: amie88 ja Tuuuli+
Rohkea rokan syö =) 15.5/ 42/ 1.lapsi/ NKL tai JS

Tänään varhaisultrassa kaikki kunnossa, pieni sydän sykki ja näkyi ruskuaispussi. Ihmeiden ihme - tuo 1% mikä mahdollisuudekseni annettiin (fsh 32, amh <0,5). Kahdeksan kuukauden yrityksen jälkeen luomunapero on saanut alkunsa ja nyt ollaan viikolla 8. Toivotaan että matka jatkuu ihanaan lopputulokseen.. kuin myös teillä muilla odottajilla!:heart:
 
Jeee, hienoa että löysin tämän ketjun! Mun ensimmäinen lapsi on 10kk ja tämä raskaus on yhteensä neljäs. Viime keskiviikkona ultrassa siirtyi laskettu ensimmäisestä päivästä kymmenenteen, mutta se ei ole menoa haitannut!

Tuulille paljon voimia. Itse olen ollut jos en samassa, niin samankaltaisessa tilanteessa. Tunsin oloni aika toivottomaksi ja pelokkaaksi, kunnes huomasin, että alkuraskauden keskenmenot ovatkin aika yleisiä. Tuntui kurjalta aloittaa koko prosessi uudelleen, ja varsinkin vielä kolmatta kertaa, mutta tässä tapauksessa voin sanoa että hyvää kannatti odottaa. Jos ei nyt, niin ensi kerralla sitten. Halaus kuitenkin!

Täällä siis kirjoittaa

mereme/ 21/ 2. lapsi/ TYKS
 
  • Tykkää
Reactions: Tuuuli+

Yhteistyössä