Toukotenavat 2017 <3 lokakuu

Onpa tullut paljon kuulumisia ☺ Itsellä ultra vasta ensiviikolla.

Pahoinvointia ei ole pariin päivään ollut. Huh. Saanut syötyä hyvin. +3kg on täälläkin jo tullut. Ja edelleen ihan vauvamaha. No kyllä taitaneet 6. aikasempaa raskautta tehdä tehtävänsä.

Influenssa rokotteesta en ole päättänyt. Ehkäpä. Mietin vielä. Töissä jos olisin, tulisi se minun ottaa etten kanna sitä potilaille.

Tänään ollut märypäivä. Onko muilla jo mielialan heittelyitä? Mulla ollut kyllä niin sekopäivä. Miehelle suutuin ihan turhasta. Ja tulihan sitä lauseen loppuun itkettyä silmät päästä. Ja jälkeenpäin aateltuna pikkuasiasta. No toivottavasti ensi viikolla tasaisempaa ☺

Rai-da ja mini (ööö) 10+3 ? (Sekasin ihan viikoista nyt)
 
Oliko täällä siis vielä paikkoja johonkin fb-ryhmään vai tuliko sellainen jo täyteen
Mahtuu kyllä! Ensimmäinen ryhmä tuli tosi aikaisin täyteen, mutta nyt on toinen ryhmä auki johon olisi tarkoitus pitää ovet auki vuodenvaihteen tienoille. Ryhmä on vielä aika pienikokoinen ja uudet jäsenet ovat todella tervetulleita! :love: Laita mulle yv:llä nimi ym tuntomerkkiä millä löydän sut fb:stä.
 
Onpas täällä ollut tänään hiljaista, minäpä kirjoitan ettei ihan tyhjää päivää tule ;)

Miehen puolen suvulle kerrottu eilen ultran jälkeen vauvasta. Mies soittamalla siis ilmoitti kun asuvat niin kaukana. Onnitteluja tuli hyvä määrä ja anoppi sanoi että oli odottanutkin jo näitä uutisia :) Hyvin iloisia olivat (y). Yhdelle siskoistani kerroin tänään ja hän sanoi että oli melkein arvannutkin kun olen ollut niin kiukkuinen :D. Kiva, en mä sitten näköjään aina ole :ROFLMAO:. Mun vanhemmat ja loput siskot kuulee huomenna kun mennään porukoilla käymään.

Tänäänkin tuntui pari muksaisua, tiedä sitten onko mulla vain hyvä mielikuvitus... Vaikka onhan tuo toveri kaikkinensa melkein jo 10cm että kai se voi tuntua jos oikeasta kulmasta ampaisee liikkeelle (n).

Väsy, väsy, väsy... :sleep:
On jäänyt nämä aviovelvollisuudet aika vähille, jos vaikka tässä viikonloppuna yrittäisi vähän skarpata ja yllättäisi tuon miehen :whistle::p

Kivaa viikonloppua, puuhaatte sitten mitä vaan ;)

Sulkava_ ja masukki 12+6 :love:
 
Kivaa viikonloppua munkin puolesta kaikille! :love: Me lähdetään huomenna laivalle, ihana pieni irtiotto tästä kotiarjesta. Tukholma on kyllä yks mun lempikaupunkeja etenkin syksyisin, niin kiva päästä piipahtamaan sielläkin.

Jotenkin vaan niin hyvä fiilis tänään vaikka koko päivän on satanut kaatamalla ja ollut muuten vaan sellainen ikävän harmaa sää. Soitin tänään äitipolille ja sain rakenneultra-ajan 19.12. eli sopivasti ennen jouluaattoa. :love: Sit päätettiin, että ollaan joulu vaan täällä kotona mutta sitten 27. päivä lähdetään miehen kotimaahan ja ollaan siellä 2 viikkoa, se taitaakin sitten olla viimeinen reissu nyt vähään aikaan. :rolleyes: En oikein uskalla matkustaa sitten myöhemmillä viikoilla enää, varsinkin kun tätä mun raskautta seurataan sitten aika tiiviisti niin ei oikein edes voisi olla pitkään poissa kotikulmilta.

Pupumama ja Pottu 12+4
 
  • Tykkää
Reactions: Sulkava_
Heippa. Hyppään tänne hieman mattimyöhäisenä mukaan. :)

Mulla viikkoja tällä hetkellä 9+6, eli la 28.5. Käytiin varhaisultrassa 7+2, jolloin pieni vastasi viikkoja 7+0, mitä mun on vähän vaikea uskoa kun testin tein ultran mukaan 3+0 ja oireetkin alkoi heti siihen testin teon perään. :) np-ultra meillä tulossa 14.11, että ehkäpä siellä tulee sitten mullekin selväksi missä mennään. :) kaveri kyllä tuntuisi olevan edelleen matkassa mukana, kun kotidopplerilla kyllä sydänäänet kuuluu selkeästi. :)

Tuosta fb-ryhmästä ehdinkin jo viestiä laittaa, tuntuu että siellä olisi ehkä helpompi kirjoitella kun tää saattaa välillä unohtua hihi. :)
 
Heippa. Hyppään tänne hieman mattimyöhäisenä mukaan. :)

Mulla viikkoja tällä hetkellä 9+6, eli la 28.5. Käytiin varhaisultrassa 7+2, jolloin pieni vastasi viikkoja 7+0, mitä mun on vähän vaikea uskoa kun testin tein ultran mukaan 3+0 ja oireetkin alkoi heti siihen testin teon perään. :) np-ultra meillä tulossa 14.11, että ehkäpä siellä tulee sitten mullekin selväksi missä mennään. :) kaveri kyllä tuntuisi olevan edelleen matkassa mukana, kun kotidopplerilla kyllä sydänäänet kuuluu selkeästi. :)

Tuosta fb-ryhmästä ehdinkin jo viestiä laittaa, tuntuu että siellä olisi ehkä helpompi kirjoitella kun tää saattaa välillä unohtua hihi. :)
Tervetuloa ja onnea raskauteen! Ilmoitathan tietosi jos haluat tuonne etusivun listalle :)
 
Hei.
Kiva että tulee mattimyöhäisiä mukaan.

Kyllä tää aika vaan menee eteenpäin, vaikka välillä tuntuu että tulee vielä pitkät seuraavat 30 vkoa.
Edelleen samat raskausolot; etovaa oloa eikä oikein keksi mitä söisi. Että olisi edes hiukan terveellistä....
Dopleria oon miettinyt mut taitaa jäädä haaveeksi. Toisaalta se kyllä helpotti edellisessä tuplaraskaudessa vaikka ei aina tiennyt oliko kuullut molempien sikiöiden äänet.

Helmiina1978 + nyytti 10+3
 
Mulla on aina viikkojen vaihtuessa ollu tarkotus käydä täällä poksumassa, mutta aina se on jäänyt.

Kiva juttu Sulkava jos jaksat jatkaa päivittäjänä (y)

Tuli eilen kauhea himo ranskanpastilleihin, ja mieskin oli sopivasti kaupassa niin laitoin sitten viestiä, mutta ei kuulemma kuullut sitä. Niin varmaan :cautious::ROFLMAO:

Oivoi, olihan mulla vaikka mitä kirjoiteltavaa mielessä, mutta miks nyt ei muista mitään. Raskausaivotko tässä alkaa vaivaamaan.

8 päivää ultraan! Kyllä, lasken päiviä :D

joavi & pikkuinen 11+1
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Onnea hyvistä ultrauutisista niitä saaneille! :)

Minunkin puolestani Sulkava voi jatkaa päivittämistä! Kiitos, jos vain jaksat sitä tehdä!(y)

Ja tervetuloa Ringaa! :)

Hitsit kun mäkin kaipaisin kotidopleria! :unsure: Viime päivinä taas alkanut tulla epäusko siitä, että kaikki on hyvin... Vaikka oireita on, niin jostain syystä pelko on hiipinyt mieleen. On jotenkin hyvin vaikea taas löytää usko siihen, että vauvan alulle olisi kaikki kunnossa. Ajattelin, että pyydän nyt tiistaina ekaa neuvolassa terkkaria kuuntelemaan sydänäänet. Jos ei kuulu, niin meen varmaan ultraan. Silloin olisi täynnä 10+0, ja viime raskauksissa on jo äänet kuuluneet näillä korvilla. Lisäksi mulla olisi muutamat pikkujoulut tulossa, joissa joudun kyllä kertomaan tästä raskaudesta. Ei oikein ole mitään syytä olla tilaamatta juomia ja porukka on hyvin tuttua ja sen verta pieni jengi molemmissa koossa, ettei mun tilaukset varmasti jää huomaamatta.. ;) Lisäksi olen maailman surkein valehtelemaan... Viimeksi en ennakkoauunnitelmistani huolimatta osannut valehdella raskausviikolla 6, kun kyseltiin syytä limsapullolle kaverin polttareissa :D. Kiinni jäin heti, kun en heti osannut vastata.. Mäkin todellisuudessa otan alkoholia siis todella harvoin, suunnilleen kerran kuussa 1-2 annosta, mutta silti tätä saa olla selittelemässä.

Huonoa oloa on vielä ollut etenkin iltaisin, mutta se tuntuu olevan kuitenkin jo laimenemaan päin. Näin mulla taisi mennä viime raskauksissakin.

Milliaani ja rv 9+5
 
Mä voin vaikka huomenna yrittää väsätä meille uuden pinon (y)
Saapahan sitten ainakin hetkeksi muuta ajateltavaa, nyt sitä ollaan nimittäin omakotitalon omistajia :geek::whistle::love:

Aikamoista hässäkkää oli tämä viikonloppu kun on tuo kuun vaihde tulossa, mutta nyt näyttää siltä että ensi kuun vaihteessa päästään muuttamaan :)

Tsemppiä kaikille ultran odotteluun, on se piinaavaa kyllä (n). Mutta hei, hyville viikoille sitä ollaan päästy itse kukin.

Tsemppiä Sandelinos huomiseen ultraan! :love:
 
Ja tosiaan nyt menossa 10+0! Varhaisultrassa käytiin ku viikkoja oli 8+4 ja pääsin myös neuvolassa käymään ultrassa viikkoja ollessa 9+2. Kaikki mallillaan ja pikkunen heilutteli käsiä ja jalkoja :) Nt-ultra meillä olis sitten 16.11 enkä malttais millään odottaa! Aina se on yhtä jännää vaikka jo kolmas lapsi tulossa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Sulkava_
Ultrassa kaikki hyvin <3 Viikkoja vastaava villisti liikkuva kaveri, ei meinannut ultra pysyä perässä :) Selvisi myös syy miksi joskus en meinaa läytää dopplerilla pientä, hän tykkää myös maata tuolla ihan lantion pohjalla kasvot alaspäin, pääsee vielä häpyluun alle piiloon :D Laskettua aikaa ei lähdetty vaihtamaan. On tää vaan ihanaa!
 

Attachments

Yhteistyössä