Tsempatkaa mua elämänmuutosaikeissani!

Pieni muutos, eli ruokavalio terveellisemmäks ja liikuntaa lisää.

Haluaisin kesäks ylimääräiset 5-7kg pois ja vähän kiinteytyä. Jannu kuitenkin tulee vuoden ja en oo vieläkään palannut normaaliin elämääni tuolta osin, joka oli liikunnallinen ja terveellisempi.

Mistä te löydätte motivaation? Miten pääsette pahimman yli?

Laitetaanko nimimerkiksi: "kahvilla ja keksipaketti tuijottaa vieressä..."

:LOL: :eek: :ashamed: :wave:
 
jj
Itse aloitin kanssa kuntoilun n. vuosi sitten, tyttö oli silloin 5kk. Ensimmäisenä otin kuntosalikortin ja sitoiduin vuodeksi siihen, se antoi ainakin hyvän motivaation, pakko oli käydä, kun siitä kuukausittain veloitettiin:D Aloitin rauhassa ja kävin kun huvitti, siis 2-4 kertaa viikossa, kesällä tosin vähemmän. Kyllä se motivaatio siitä sitten kasvoi pikkuhiljaa, nyt kun vuoden käynyt, alkaa tuloksia näkyä, se motivoi vielä enemmän. Jostain se on aloitettava, tosin painoa ei tarvinnut tiputtaa, halusin vain kiinteytyä ja pitää kuntoani muuten yllä. Herkkuja olen pyrkinyt vähentämään, mutta joskus saattaa olla viikkokokin, kun tekee mieli kaikennäköistä herkkua, joten annan mennä ja sitten juoksen juoksumatolla enemmän...siis ettei se paino myöskään pääsis nousemaankaan...kyllä se siitä. Ja itelle tuo kuntosali/jumppailu on site omaa arvokasta aikaa, joten nautin myös siitä sillä tavalla:)
 
Mulla on jäsenyys paikalliselle ladylinelle, käyn kyllä ryhmätunneilla jonkun verran (liian vähän) mutta kuntosalilla en osaa olla enkä viihdy :|

Oma aika on se plussa, mutta sitten taas selittelen sillä, et se on meidän perheen ajasta pois vielä lisää, kun mulla on toi ompeluharrastuskin. Seli seli.

Olisin halunnut liittyä siihen seurakuntien järjestämään punnitukseen, kun se joku suomalainen miljardööri on luvannut maksaa 15e per kilo hyväntekeväisyyteen. Mut sekin meni jo, ainakin tääl punnitukset ohi!

Ihana kuulla, et sulla on riittänyt tahtoa! Mä oon sellainen kaikki mulleheti, eli jos tuloksia ei näy heti, turhaudun ja lopetan. Pitäis siis saada äkkiä muutama kilo pois et saisin motivaatiota siitä, kuten jo mainitsetkin.

Saa siis laittaa sellaisia vinkkejä joilla arjessakin saan lisätehoja kuuriini!
 

Yhteistyössä