tuijottavatko miehenne muita naisia

heippa

mietiskelin tässä että mites teidän muiden ukkokullat,tuijottavatko muita naisia ihan avoimesti vaikka itse olet paikalla?miltä sinusta tuntuu silloin?meillä ainakin mies tuijottaa avoimesti ja saattaa kääntyä perään katsomaan,arvostelee takamuksia,tissejä,ulkonäköä ym.minua ainakin tuollainen käytös häiritsee.entä teitä?olen huomauttanut asiasta mutta eipä se sitä kauaa muista kun taas alkaa vilkuilu ja arvostelu. :wave:
 
jaa-a..kun mies näkee vaikka nuoren äidin kaupassa ja jää katsomaan niin sanoo yleensä itse mitä katsoo ja tässä tapauksessa katsoo että olipas se nuori äiti...tiedäsitten muuten mutta eipäole kyllä koskaan arvostellut naisia ulkonäöltä,kaippa on niitä harvinaisia miehiä jotka ei niinkään välitä ulkonäöstä..
välillä kun on niitä päiviä että kattoo itteään peilistä ja toteaa että olenpas lihava ja vanhan näkönen/en laita tuota paitaa koska läskit näkyy,niin mies yleensä melkeinpä suuttuu siitä :)
mulla ei kuulemma oo mitään aihetta moiseen ajatteluun..
mutta jos edes kerran kehtais sanoa jotain mun ulkonäöstä niin sen jälkeen tietäs ketäon arvostellu..

tuntuu että sun miehes on lapsi vielä..tsori..
ootko kokeillu toisinpäin?
 
annimam
hmm..onkohan mun miehessä sitten jotain vikaa kun ei katsele ei sitten millään =) ...niin ainakaan vaimokullan ollessa paikalla.

Mielestäni miehesi käytös on hyvin ikävää ja sinuna tekisin samaa takaisin!kunnon flirttiä peliin! B)
 
Mun miehes kans joku vika, ei kattele muita. On niin uppoutuneena aina omiin ajatuksiinsa, ettei kiinnitä huomiota muihin ihmisiin. Muistan joskun nuorempana, kun olimme festareilla minä, mieheni ja hänen kaverinsa ja vastaamme tuli aika namupala typy, miehen kaveri kommentoi miehelleni, että WAU, mikä mimmi!!! Mieheni, että missä ja pyöritteli päätään, ettei hän ollut huomannut, että joku ois tullut meitä vastaan. HEH, HEH. En tiedä vaikuttaako, että asutaan pienellä paikkakunnalla ja täällähän ei koskaan tule vastaan kuin ne samat vanhat naamat!!
 
Mun mies kyllä kattelee.Nuorempana olin tosi mustis ja kotona oli sit puhuttavaa jos oli jotain silmäpeliä. Nykyään en välitä ja katselen itsekin muita miehiä kohtuudella.Paremminkin minä oon se joka möläyttelee ääneen ajatuksiaan. :ashamed: Kyllähän semmonen molemmin puolinen silmäpeli kyrsii oikein kympillä, mutta siinä vaiheessa alan itsekin kylmän viileesti katsastaan muita ukkoja ympärillä.Potut pottuina. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.02.2006 klo 14:02 kaisa kirjoitti:
heippa

mietiskelin tässä että mites teidän muiden ukkokullat,tuijottavatko muita naisia ihan avoimesti vaikka itse olet paikalla?miltä sinusta tuntuu silloin?meillä ainakin mies tuijottaa avoimesti ja saattaa kääntyä perään katsomaan,arvostelee takamuksia,tissejä,ulkonäköä ym.minua ainakin tuollainen käytös häiritsee.entä teitä?olen huomauttanut asiasta mutta eipä se sitä kauaa muista kun taas alkaa vilkuilu ja arvostelu. :wave:
Ei tuijota. Varmaan ihan normaalisti katselee, mutta ei todellakaan niin, että mä kärsisin siitä. Mutta en tee itsekään niin. Musta se ei ole arvostavaa toista kohtaa, jos täytyy tuijottaa muita vastakkaisen sukupuolen edustajia toisen läsnäollessa, saati kehua / kuolata. :) Joskus likkaporukalla sitä voidaan tehdä, kun siippa ei ole läsnä, mutta sekin on meidän ns. pisteytys-leikki. ;)
Yleensä jopa käy niin, et mä sanon jotain, et "tuossa on mun mielestä ihan kaunis nainen" (meillä on joskus ollut puhetta siitä kuinka meidän kauneusihanteet eroavat toisistaan). Ja mies sanoo usein, että "ihan ok. aika tavallinen". Tiedän, et joskus varmaan ajatteleekin toisin, mut ei todellakaan mulle niitä hehkuta! :eek: Mua ainakin loukkais...
 
GRR
no enpä ole moiseen edes kiinnittänyt huomiota. kai se tuijottaa ja se on ihan tervettä. ei se kyllä mistään tisseistä tai pepuista koskaan ääneen puhu. taidan itse tuijotella miesten perään niin paljon, ettei ehdi keskittyä mitä se mies tuijottaa. ja meillä pelaa kyllä tämä toisiimmekin tuijottelu erittäin hyvin. mun itsetunto ei vähästä kulahda.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.02.2006 klo 14:02 kaisa kirjoitti:
heippa

mietiskelin tässä että mites teidän muiden ukkokullat,tuijottavatko muita naisia ihan avoimesti vaikka itse olet paikalla?miltä sinusta tuntuu silloin?meillä ainakin mies tuijottaa avoimesti ja saattaa kääntyä perään katsomaan,arvostelee takamuksia,tissejä,ulkonäköä ym.minua ainakin tuollainen käytös häiritsee.entä teitä?olen huomauttanut asiasta mutta eipä se sitä kauaa muista kun taas alkaa vilkuilu ja arvostelu. :wave:
Mies saa katsoa ihan mitä huvittaa. E kylläkään koskaan ääneen arvostele kenenkään tissejä ja hanureita, eikä ymmärtääkseni äänettömästikään.

Miehesi käytös on ala-arvoista ja törkeää.
 
Katsoo kyllä, mutta yleensä yrittää tehdä sen multa salaa. Ei kehuskele yleensä, mutta jos sammakko pääsee suusta niin kyllä minä annan sille samalla mitalla takaisin eli kun vastaan tulee hyvännäköinen mies niin kehuskelen oikein olan takaa! :LOL:

Mutta niinhän se on että ei se sokeaksi tee jos yhteen sitoutuuki.
Tietenkään ei ole sopivaa puhua vieraasta naisesta/miehestä jos oma puoliso ei tykkää.
 
Kyllä me kumpikin saadaan, voidaan ja katsotaan muiden perään koska me ei nähdä siinä mitään pahaa. Puhutaan ihan avoimesti kuka oli herkku ja kuka ei. Katsoa saa kun ei kuitenkaan kosketa. :) Jos liikaa rajotetaan niin se ahdistaa. Katsominen ei ole ristiriidassa uskollisuuden kanssa. :attn:
 
Ei tuijota, huomaa varmaan kyllä, mutta ei tee mitään huomioita ääneen. Kyllähän mäkin katselen, ja se olen muuten minä, joka enemmän noita ulkonäköasioita kommentoi...Miehelle ulkonäköasiat ei ole niin tärkeitä. Joskus huomautteli tyyliin "Kato mitkä tissit!", mutta on lopettanut kun sanoin, ettei mua oikeastaan kiinnosta...
 
ööö
ei sillai avoimesti kuin kerran. silloin olikin edessämme näyttävän näköinen nainen. kaunis isohkot hyvän muotoiset rinnat, lantion kaaret j, pitkät upet sääret siis kaikki prrikulleen kohdallaan. upea nainen. jäin itekin kattomaan! siloin hiukan tössähin miehelleni. myöhemmin olen itelleni tilannetta nauranut et olinpa höpsö. kattelen itekin miehiä mutten ehkä miehen aikana avoimesti. mutta jos tv.ssä on upeita miehiä sanon et komea on. ja ei mua haittaa jos mieskin sanoisi. kehun myös naisia.
 
Nea
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.02.2006 klo 15:29 ööö kirjoitti:
ei sillai avoimesti kuin kerran. silloin olikin edessämme näyttävän näköinen nainen. kaunis isohkot hyvän muotoiset rinnat, lantion kaaret j, pitkät upet sääret siis kaikki prrikulleen kohdallaan. upea nainen. jäin itekin kattomaan! siloin hiukan tössähin miehelleni. myöhemmin olen itelleni tilannetta nauranut et olinpa höpsö. kattelen itekin miehiä mutten ehkä miehen aikana avoimesti. mutta jos tv.ssä on upeita miehiä sanon et komea on. ja ei mua haittaa jos mieskin sanoisi. kehun myös naisia.
Tollanen tilanne olis mun painajainen :eek: Siis olla miehen kanssa täydellisen naisen vieressä.. Tunnen itseni nykyisin rumaksi harmaavarpuseksi, joten kaikki kauniimmat naiset ahdistaa jos mies heitä katsoo. Pelkään että jättäisi minut jos saisi jonkun heidän kaltaisensa :ashamed: Mikähän tähän auttais. kauneusleikkaukset? Itsetunto ei ole noussut, vaikka mitä olen yrittänyt
 
Kyllä katsoo ja kyllä mua välistä naurattaa, kun jää mulle kiinni. On reppana naama punasena. Saattaa kommentoida, että ompa nätti tyttö. Koskaan ei juuri rumasti naisista sano. Joskus yhdessäkin katsotaan jotakuta naista, esim. jos on tosi (huomiota herättävän kaunis tai rintava, tms.) "että, olipa kaunis" tai "huh, mitkä meijerit!!!"

 
Minun katsoo, mutta ei kommentoi...Tekee vielä pahenpaa ja alkaa flirttailla niiden naisten kanssa ihan suoraan mun nenän edessä... :( Siis baarijonossa,baaritiskillä yms, mutta myös ihan tavallisina arkipäivina kaupan kassalla. Ja kaupan kassallahan hän minutkin bongasi matkaansa..hän oli asiakas ja minä myyjä. En vain ajatellut että se jatkuisi senkin jälkeen kun aloimme seurustella.. tai ainakaan että minun nenäni edessä...

Surullista mutta totta!
 
ei mua haittaa. =) Kyllä minäkin saatan kahtoa sen nähen jotain miesta ja sanoa että olipa komee mies. Ja se tekee samalla lailla. Mä tiedän että se rakastaa mua, niin mua ei haittaa vaikka sanoo niin. Onhan moni nainen minua 1000 kertaa paremman näköinen! =)
Kun luottaa toiseen, niin ei se satuta vaikka katsoo ja kommentoi muita ihmisiä. Näin meillä
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.02.2006 klo 15:21 Ellu-83 kirjoitti:
ei mua haittaa. =) Kyllä minäkin saatan kahtoa sen nähen jotain miesta ja sanoa että olipa komee mies. Ja se tekee samalla lailla. Mä tiedän että se rakastaa mua, niin mua ei haittaa vaikka sanoo niin. Onhan moni nainen minua 1000 kertaa paremman näköinen! =)
Kun luottaa toiseen, niin ei se satuta vaikka katsoo ja kommentoi muita ihmisiä. Näin meillä
tähän vielä unohdin kirjoittaa että kerran olin kuolla nauruun kun ajeltiin autolla ja ist linja-autosta käveli joku neiti ulos (kesällä, vähissä vaatteissa) ja isännällä oli niskat taittua nurin ku se kahto sitä neitiä ja sano: HUH, TULI MAAILMAN LOPPU KESKELLÄ PÄIVÄÄ! Arvaa olinko kuolla nauruun! :LOL: Siitä sit ollaan monesti naurettu ja vitsailtu! Mun mielestä se oli niin hyvin sanottu! =)
 

Yhteistyössä