Tuleeko muille mieleen isä-poika -suhde Haaviston ja Antonio Floresin suhteesta?

[QUOTE="miimii";25249321]Kyllähän esimerkiksi Saulilla ja Jennillä on isompi ikäero kuin Haavistolla puolisonsa kanssa. Mutta kieltämättä ihmetyttää, miksi Pekka on itse hoitanut paperihommia yms puolisonsa puolesta.. Eikös se toinen itse osaa/kykene?[/QUOTE]

Mutta Jenni Haukio oli yli 30 avioituessaan Saulin kanssa. Hänen elämäntilanteensa oli aivan erilainen kuin nuoren ecuadorilaispojan, joka luultavasti muutti suoraan lapsuudenkodistaan kaksi kertaa vanhemman (ja todennäköisesti huomattavasti varakkaamman) miehen luo kaukaiseen maahan.
 
Kuuluuko normaaliin parisuhteeseen asioiden salailu puolisolta? Mitäköhän kaikkea muuta tämä Antonio on salannut? Ei tunnu kovin vakaalla pohjalla olevan Pekan ja Antonion suhde jos tällaisista asioista ei uskalleta kertoa toiselle.
 
On myös mielenkiintoista että kovin moni ei hyväksyisi sitä (tai ainakaan pitäisi suotavana), että oma lapsi alkaisi nuorena seurustella huomattavasti vanhemman kanssa. Pekan ja Antonion suhdetta pidetään normaalina mutta toivotaan että oma lapsi löytäisi oman ikäisen puolison.
 
Kuuluuko normaaliin parisuhteeseen asioiden salailu puolisolta? Mitäköhän kaikkea muuta tämä Antonio on salannut? Ei tunnu kovin vakaalla pohjalla olevan Pekan ja Antonion suhde jos tällaisista asioista ei uskalleta kertoa toiselle.
Kyllä huomaa että olette sukua Akaatin kanssa... :D (tai yksi ja sama henkilö, sekin on mielessä käynyt).

Ja vastaus: normaalissa parisuhteessakaan ei tarvitse ihan kaikkea puolisonsa kanssa jakaa. Tai ekana pitäisi määritellä millainen ylipäätään on se normaali parisuhde...väittäisin että mitään standardia ei ole, vaan jokainen pari määrittelee itse suhteensa rajat & sen, paljonko yksityisyyttä saa suhteessa olla vai pitääkö ihan kaikki jakaa.

Sitäpaitsi, mitä hiton väliä sillä on, onko Pekan ja Antonion suhde vakaalla pohjalla vai ei? Siis muille kuin Pekalle ja Antoniolle itselleen.
 
On myös mielenkiintoista että kovin moni ei hyväksyisi sitä (tai ainakaan pitäisi suotavana), että oma lapsi alkaisi nuorena seurustella huomattavasti vanhemman kanssa. Pekan ja Antonion suhdetta pidetään normaalina mutta toivotaan että oma lapsi löytäisi oman ikäisen puolison.
Jaa, minusta taas on ihan normaalia että jotkut asiat on okei mutta siltikään sitä ei oman lapsen kohdalle ensisijaisesti valitsisi, jos saisi päättää.
 
Kyllä huomaa että olette sukua Akaatin kanssa... :D (tai yksi ja sama henkilö, sekin on mielessä käynyt).

Ja vastaus: normaalissa parisuhteessakaan ei tarvitse ihan kaikkea puolisonsa kanssa jakaa. Tai ekana pitäisi määritellä millainen ylipäätään on se normaali parisuhde...väittäisin että mitään standardia ei ole, vaan jokainen pari määrittelee itse suhteensa rajat & sen, paljonko yksityisyyttä saa suhteessa olla vai pitääkö ihan kaikki jakaa.

Sitäpaitsi, mitä hiton väliä sillä on, onko Pekan ja Antonion suhde vakaalla pohjalla vai ei? Siis muille kuin Pekalle ja Antoniolle itselleen.
Minä ja Tuulipuku olemme kaksoset. =)
 
Itse ajattelen siten, että kahden aikuisen ihmisen parisuhteen ei pitäisi olla sellainen, että jompikumpi parisuhteen osapuoli olisi siinä ns vanhemman asemassa ( enkä tarkoita nyt ikävuosia) ja toinen lapsen asemassa. Vaan suhteessa tulisi olla kaksi aikuista.. mutta silti uskon, että useammasakin suhteessa voi jollakin osa-alueella olla sellaisia asioita, tai suhteessa voi olla sellaisia vaiheita, jolloin toinen on ns. heikomilla. jolloin siltä toiselta osapuolelta ehkä kaivataankin sellaista isällistä/ äidillistä "otetta".. sellaisen olematta ns.epänormaalia.
 
  • Tykkää
Reactions: Akaatti
Tuulipuku on oikeasti minun kaksoissiskoni. On tosin palstaillut kauemmin kuin minä, itse tulin tänne aikoinaan hänen perässä, kun tunnistin hänet palstalta. Jos olette huomanneet niin hän vastaa usein minun ketjuihin, siis huomiota herättävän usein, koska seuraa uteliaana minun viestejäni.
 
Viimeksi muokattu:
Äiti Teresa
Tuulipuku on oikeasti minun kaksoissiskoni. On tosin palstaillut kauemmin kuin minä, itse tulin tänne aikoinaan hänen perässä, kun tunnistin hänet palstalta. Jos olette huomanneet niin hän vastaa usein minun ketjuihin, siis huomiota herättävän usein, koska seuraa uteliaana minun viestejäni.
Olen pannut merkille, että olette molemmat sellaisessa etsikkovaiheessa, eikä siinä mitään.

Mutta kun teillä on lapsia sitten joskus ja saavutatte keski-iän, teistä tulee seesteisempiä.

Itse en vaan tuossa teidän iässänne pyörinyt netissä pohtimassa näitä juttuja, koska sitä ei vielä ollut, vaan asioista väiteltiin naamatusten kavereiden kesken, hyvin mielin.

Tämä netti on vaarallinen paikka. Akaatti, symppan sua, kun meillä on tuo Michael tärkeä, mä tosin muistan, kun The Thriller-video esitettiin, sitä keräännyttiin katsomaan tv:n ääreen.. mut ei se mitään.

Sinunkin on pakko kasvaa, mutta tavallaan näen jossakin määrin itseäni tuossa ehdottomuusdessasi. Jos saa vielä kysyä ikääsi? Ei ole tietty pakko vastata.

Hyvää joulua!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti Teresa;25250086:
Olen pannut merkille, että olette molemmat sellaisessa etsikkovaiheessa, eikä siinä mitään.

Mutta kun teillä on lapsia sitten joskus ja saavutatte keski-iän, teistä tulee seesteisempiä.

Itse en vaan tuossa teidän iässänne pyörinyt netissä pohtimassa näitä juttuja, koska sitä ei vielä ollut, vaan asioista väiteltiin naamatusten kavereiden kesken, hyvin mielin.

Tämä netti on vaarallinen paikka. Akaatti, symppan sua, kun meillä on tuo Michael tärkeä, mä tosin muistan, kun The Thriller-video esitettiin, sitä keräännyttiin katsomaan tv:n ääreen.. mut ei se mitään.

Sinunkin on pakko kasvaa, mutta tavallaan näen jossakin määrin itseäni tuossa ehdottomuusdessasi. Jos saa vielä kysyä ikääsi? Ei ole tietty pakko vastata.

Hyvää joulua!
HYvää joulua sinullekin.

Itse lähestyn jo keski-ikää (26). :x
 
Pekan tulot oli vuonna 2010 100 559 € ja Antonion 4745 €. Tässäkin näkee jo monta syytä miksi Antonion kannattaa pitäytyä kynsin ja hampain Pekassa ja kenties salata epämiellyttäviä asioita ettei Pekka vain suutu ja laita rahapussia kiinni.

Omia arveluitanihan nämä vain ovat. Aika monesta julkkiksesta kuitenkin kaikenlaisia juttuja mietitään, miksei siis tästäkin pariskunnasta.

Kuka presidenttiehdokas Pekka Haaviston perhettä oikein elättää? - Viihdeuutiset - 7 päivää
 
Viimeksi muokattu:
Äiti Teresa
HYvää joulua sinullekin.

Itse lähestyn jo keski-ikää (26). :x
Voi luoja.. juuri tuossa iässä ne suurimmat mielen myllerrykset tapahtuvat (eivät suinkaan teini-iässä), muistan kyllä.

Mutta kyllä se siitä. Tärkeintä on pitää suunta selvänä siitä (tai siiTTä, kuten Soini sanoo), mitä itse tahtoo. Muu tulee perässä tai menee edellä.

USA for Africa - We Are The World (w/M.Jackson) + Lyrics HQ - YouTube

Laskujeni mukaan Sun synnyinvuosi. Minä kyllä muistan tuon esiintymisen kuin eilisen. Ja Michael oli yksi suosikeistani.

Terv. Tantta 43. v
 

Yhteistyössä