Tulipa paha mieli, kun erehdyin lukemaan ninaTT:n blogia :(

  • Viestiketjun aloittaja "Silja"
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
"Silja"
Kai mun lapset on sitten pilalla, kun ei ole ollut vessahätäviestintää, taaperoimetystä ja isäkin on osallistunut hoitamiseen. Uhmaavatkin ja kiukuttelevat joka päivä.
 
vsa
Mitä siitä, vaikka kyseinen henkilö oikeasti olisi sitä mieltä, että sun lapsesi ovat sitä ja tätä? Yhtä lailla hänen perheestään ja lapsenkasvatusmetodeistaan voidaan olla montaa mieltä. Sellaista se elämä on, me ihmiset kun olemme erilaisia.
 
"kukkuu"
Siis ymmärrän hyvin jos joku tekee kuten itse parhaansa näkee, mutta siinä vaiheessa kun aletaan rivien välistä sihjailemaan ja ihan suoraankin, että lapsi häiriintyy kun hän nukkuu pinnasängyssä niin menee jo yli ymmärryksen. :D Tytöllä ei ole pahemmin ymmärrystä kuin itseään kohtaan. Ehkä pitäisi väkisin laittaa viereen nukkumaan ja laittaa koko perhe kärsimään, se on ok, koska hänellä se toimi lapsen kanssa parhaiten...ööh? :D:D
Okei, no meillä lapsi oikein toivoo omaan sänkyyn kun kysytään usein missä haluaa nukkua, niin KAIKKIEN on nukuttava näin kUN MEILLÄ SE ON PARAS TAPA!!! Ainiin ja lapsen on opittava aakkoset ennen 2v MUUTEN OLETTE TURMELLEET LAPSENNE NYYH NYYH KUN MEILLÄ OLI NÄIN!!!. :D

Kuinka typerältä tuo kuulostaa. ;)
Niin.

tuollaisia on ihan turha ottaa tosissaan, mieti nyt kenen blogia luet. :D

Mulla tunteet hänen juttujaan lukiessaan on yleensä joko sääliä tai pudistelen hymyillen päätäni. :)
 
"vieras"
Voisin kirjoittaa täysin päinvastaista blogia. Ja aika moni muukin. Tulisiko sinulle niitä luettuasi sitten parempi mieli? Tosiaan kyseessä ei ole mikään asiantuntija, jolla olisi hallussaan jokin "the tieto".
 
dfgdfsg
Sehän tuon likan juttujen tarkoitus onkin, että nostaisi itseään ylemmäs, paitsi että tekee itsestään vain tyhmemmän kuvan.
Missä on vaistovanhemmuus jos vaistojen on oltava jonkin tietynlaiset? Eikö vaistovanhemmuuden pitäisi olla jokaisen äidin lmien äidinvaistojen mukaan elämistä?
Ja minun äidinvaistoilla lapsi nukkuu onnellisena pinnasängyssä. ;)

Hänen juttujensa takia minua alkoi oksettamaan taaperoimetyskin, ennen sitä olin ihan neutraalisti kun kuulin sellaisesta, hän sen oksetuksen on aikaansaanut. :D Tulee aina vastenmielinen olo kun lukee hänen muita vähätteleviä kommentteja taaperoimetyksestä enkä usko että olen ainoa jonka kuva koko touhusta on mennyt säpäleiksi hänen takiaan.
 
"joh"
Sehän tuon likan juttujen tarkoitus onkin, että nostaisi itseään ylemmäs, paitsi että tekee itsestään vain tyhmemmän kuvan.
Missä on vaistovanhemmuus jos vaistojen on oltava jonkin tietynlaiset? Eikö vaistovanhemmuuden pitäisi olla jokaisen äidin lmien äidinvaistojen mukaan elämistä?
Ja minun äidinvaistoilla lapsi nukkuu onnellisena pinnasängyssä. ;)

Hänen juttujensa takia minua alkoi oksettamaan taaperoimetyskin, ennen sitä olin ihan neutraalisti kun kuulin sellaisesta, hän sen oksetuksen on aikaansaanut. :D Tulee aina vastenmielinen olo kun lukee hänen muita vähätteleviä kommentteja taaperoimetyksestä enkä usko että olen ainoa jonka kuva koko touhusta on mennyt säpäleiksi hänen takiaan.
Eli oot niin fiksu ettet annan hänen juttujensa vaikuttaa mielipiteisiisi... mutta sit kuitenkin annat ja oikein oksentelet siitä johtuen? Olet antanut hänen nettikirjoittelunsa laittaa säpäleiksi koko näkemyksesi yli 1-vuotiaan imetyksestä?
 
"vieras"
[QUOTE="joh";26281976]Eli oot niin fiksu ettet annan hänen juttujensa vaikuttaa mielipiteisiisi... mutta sit kuitenkin annat ja oikein oksentelet siitä johtuen? Olet antanut hänen nettikirjoittelunsa laittaa säpäleiksi koko näkemyksesi yli 1-vuotiaan imetyksestä?[/QUOTE]

Samaa ihmettelin... :LOL:
 
"sama"
[QUOTE="joh";26281976]Eli oot niin fiksu ettet annan hänen juttujensa vaikuttaa mielipiteisiisi... mutta sit kuitenkin annat ja oikein oksentelet siitä johtuen? Olet antanut hänen nettikirjoittelunsa laittaa säpäleiksi koko näkemyksesi yli 1-vuotiaan imetyksestä?[/QUOTE]
No onhan nuo vaikuttanut mielipiteisiini. :D
 
"mies"
wtf, teiniäiti :D Jonkun verran palstaa lukeneena ja tämän "kulttihahmon" nimeen törmänneenä olen pitänyt henkilöä vähintään reiluna kolmikymppisenä usean lapsen äitinä, jonka elämä perustuu vain ja ainoastaan kotiäitiyteen. Plääh nyt meni mielenkiinto :)
 
  • Tykkää
Reactions: HoitoonVaan
"sama"
[QUOTE="vieras";26281985]Samaa ihmettelin... :LOL:[/QUOTE]

Missä sanoin olevani niin fiksu ettei vaikuta mielipiteisiini?
Onhan se selvästi vaikuttanut esimerkiksi negatiiviseen kuvaani taaperoimetyksestä.
 
"vieras"
[QUOTE="sama";26281995]Missä sanoin olevani niin fiksu ettei vaikuta mielipiteisiini?
Onhan se selvästi vaikuttanut esimerkiksi negatiiviseen kuvaani taaperoimetyksestä.[/QUOTE]

Huomaa, että ihmiset ottavat palstan liian tosissaan. Antavat jonkun keskustelijan mielipiteiden vaikuttaa itseensä ja pahoittavat mielensä jne. Relax ihmiset.
 
"sama"
[QUOTE="vieras";26282001]Huomaa, että ihmiset ottavat palstan liian tosissaan. Antavat jonkun keskustelijan mielipiteiden vaikuttaa itseensä ja pahoittavat mielensä jne. Relax ihmiset.[/QUOTE]

En ole pahoittanut kyllä mieltäni, lähinnä nauranut hänen jutuilleen jotka ovat niin älyttömiä vähän väliä.
Jos kuvani taaperoimetyksestä on mennyt negatiiviseen suuntaan niin mitä sitten? En olisi kuitenkaan imettänyt ketään 2vuotiaaksi saati 7 vuotiaaksi kuitenkaan. :x
 
"vieras"
[QUOTE="joh";26281976]Eli oot niin fiksu ettet annan hänen juttujensa vaikuttaa mielipiteisiisi... mutta sit kuitenkin annat ja oikein oksentelet siitä johtuen? Olet antanut hänen nettikirjoittelunsa laittaa säpäleiksi koko näkemyksesi yli 1-vuotiaan imetyksestä?[/QUOTE]

Minullakaan ei ollut sen kummemmin mielipidettä taaperoimetyksestä, mutta väkisinkin nykyään se päässäni assosioituu kyseiseen henkilöön. Ja väkisinkin ajatukset taaperoimetystä kohtaan samalla ovat negatiivispainotteisia.

Sama ilmiö jos mitä tahansa asiaa koitetaan tuputtamalla tuputtaa. Minulle tulee vastareaktio, että "minä en ainakaan halua ajatella noin". Siksi tuollaiset fanaattisuudet helposti kääntyvät itseään vastaan.
 
"mie"
Ihan sama mitä joku 1 mukulan äiti sanoo,mulla 5 ja hyvin vanhinkin pärjänny elämässä ja on ammatti,naimisissa,fiksu ym... Vaikka nukku viel 4v. päikkäreitä ja pissas housuunkin 4v..
 
  • Tykkää
Reactions: erinys
Mä en lotkauttais korvaanikaan moiselle. Niinkun miljoonatuhat kertaa olen ennenkin sanonut että oma tapa- paras tapa, ellet sitten tietty tee lain mukaan väärin.

NinaTT yrittää olla niin mahtavasti paljon parempi äiti kuin kukaan muu, eikä ota vastaan minkäänlaista kritiikkiä mielipiteitään kohtaan vaan toteaa, että hän on se joka tietää kaiken lapsista ja niiden kasvatuksesta kaikki mitä hän sanoo on absoluuttinen totuus eikä sitä saa ketään kieltää.. Ihan vaan koska on lukenut kirjoja .... Tiedä sitten mikä lopullinen totuus on (tämä on kuitenkin internetti ja medialle voi kertoa mitä vaan. )

(ottakaa huomioon että mä en kyseistä henkilöä tunne vaan nämä mielipiteet tulee suoraan siitä mitä olen lukenut, enkä tosin halua edes tutustua kun vaikutelma täällä netissä on jo tämä)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä