Tunnetko ketään Helvetin enkeliä?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja helvetin enkeli:
olen itsekin ollut helvetin enkeli. se on helppoa sanoa että he ovat homoja jos menisit heidän luo sanomaan kasvotusten he saattaisivat hakata pesäpallo mailalla ja et uskaltaisi tehdä sitä usko pois
Mä olen kuullut, että kun joku valehtelee olevansa enkeli, he tulevat ja tekevät siitä valehtelijasta kissanruokaa. Että varo vaan.

 
huh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja helvetin enkeli:
olen itsekin ollut helvetin enkeli. se on helppoa sanoa että he ovat homoja jos menisit heidän luo sanomaan kasvotusten he saattaisivat hakata pesäpallo mailalla ja et uskaltaisi tehdä sitä usko pois
Mä olen kuullut, että kun joku valehtelee olevansa enkeli, he tulevat ja tekevät siitä valehtelijasta kissanruokaa. Että varo vaan.
Varsinkin, kun täälläkin pyörii helvetin enkeleitä, iik!
 
vituileks
kyllä mä oon just helvetin enkeli ja ´sä haukut parii enkelii tyhmäks mää tavotan sut tääl ja saat sit päähäs ku nähää täs 1viiko sisällä...................
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi:
Enemmän mua ottaa päähän kanuunankuulat ja bandidokset.
Niistä löytyy niitä V****päitä joita en voi sietää! |O
taitaa olla noista suurin osa linnassa kun ei ole näkyny yhtäkään pitkään aikaan
Ei siitä kauaa oo ku näin molempia tässä lähellä ajelemassa..

Meil on HD -liike ihan naapuris.. :D
 
Just eilen katsoin dokumentin usan helvetin enkeleistä... :eek: Melko julmaa elämää..
Se että onko ne samanlaisia täällä, en tiedä. Työpaikallani on muutama asioinu ja ihan asiallisesti olivat, toisin kuin monet muut miehet jotka ei omista moottoripyörää tai muutakaan moottoriajoneuvoa...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
En onneksi tunne. Paskasakkia kaikki jengit. Rikollisia mulkkuja.

Ei kun hetkinen, yksi tuttu sanoi olevansa natural born killersissä joku mikälie... onnea vaan hälle.
ihan täys peesi. pyrin pysymään erossa kaikenlaisesta roskasakista.

 
Minä
Lukekaapa uutinen http://www.lvrj.com/news/25644904.html HA jäsenen tuomiosta Nevadassa. Tunteeko tavis perheen äidit enemmänkin Burgessin kaltaisia tyyppejä? Kannattaisiko valita seuransa paremmin?
 
anti-wannabe
Alkuperäinen kirjoittaja helvetin perkele:
rikollisia ovat.

joka ikinen henkilö joka kuuluu tähän porukkaan on rikollinen.

tämä ei liene epäselvä asia kenellekään.

poliisisetä varmaan aivan syyttä luokittelee tämän järjestön suomessakin täysin rikollisjärjestöksi ja sen leiman poliisi on antanut, koska nämä sedät tienaavat rahansa lettuja ja mehua myymällä.

aika vitun yksinkertaista porukkaa täällä. mikä ei nyt liene yllätys. uusavuttomat yh-äidit. näkemiin.
 
Mike, HABrisbane support
Elkää peljätkö sillä ilmoita suuren ilon, ei ne syyttä suotta tuu koputtelee ovelle. Ainakaan meillä päin ei oo tapana! Muutoin kyllä normi kovempaa kaartia ku ovat porukalla! Itte pääsin leiriin mukaan ku ekana otettiin 4vuotta sitten yhteen paikallisessa bilis baaris pallon toisella puolella töissä ollessani siellä.
 
mietteitä
Kyllä varmaan 90%:lla ihmisistä on se käsitys, että Helvetin enkelit on rikollisjärjestö.
Sama käsitys on myös virkavallalla ja jostain syystä uskon enemmän poliisiin kuin johonkin harleyhin täällä. Aikoinaan kun näillä prätkähiirillä oli joku euroopanlaajuinen?kokoontuminen Suomessa, niin kaupunki oli kyllästetty poliiseilla. Partioita oli paikalla 100km säteellä olevista kaupungeista.

Miks kummassa, jos ovat yhtä harmiton järjestö kuin vaikka Rotaryt? Viime mainittujen kokoontumiset eivät hetkauta poliisia mihinkään suuntaan.

Ja millä luulette, että kyseinen jengi toimintaansa rahoittaa? Onko ne töissä Siwan kassalla tai käykö ne osakekauppaa?
 
"sportster"
haha jos luulet että ei ole coolia olla helvetin enkeli niin sen perustettu austraaliassa ja luulisin että maailman tunnetuin moottori pyörä jengi ja sinne ei niinkään päästä sulla menee yli vuosi jos haluat olla virallinen helvetin enkeli pääsisit helpommin poliisiksi tai armeejaan töihin helvetin enkeleihin pääset kun he ovat antaneet sinulle tehtävän mikä sinun on pakko suorittaa tai et pääse se voi olla mikä tahansa.He tekevät pommeja ja jos epäonnistut tehtävässä tai vuodat tietoa helvetin enkeleista (yksityistä tietoa) niin se on nirri pois.
Ihan tiedoks, enkelit on perustettu kaliforniassa 1948 ja aika kaukana ausseista.
 
ei kuulu sulle
voitte pitää turpanne kiinni jos ette satu kuulumaan kyseiseen jengiin on mulla enemmän kokemusta kun teillä yhteensä ja voin sanoa että päin persettä melkein kaikki paitsi pix ja piikkikaktus ja sibelius
 

Yhteistyössä