Tunnusta "kamala" mielipiteesi, jota et muuten kehtaisi sanoa ääneen.

...
Alkuperäinen kirjoittaja Malina:
Pelkään mustalaisia. Mielestäni abortin tehneet eivät ansaitse saada lapsia koskaan. Mielestäni pahoinpitelijät perheissä ansaitsisivat kivitystuomion, pahoinpidelty saisi heittää ensimmäisen kiven. Kiukuttelevat lapset on ärsyttäviä varsinkin jos ne on toisten lapsia, tekis mieli haukkua vanhempien kasvatusta. Lapsettomat syyllistää aina helposti lapsia saaneita ja haluavat saada aina huomion ja säälin itseensä: minä minä minä ja minun ongelmani. Luomusynnyttäjät: kyllä me epiduraalisynnyttäjätkin ollaan kohdattu ihan riittävästi kipua synnytyksessä. Niin ja anopit on tooosi huono keksintö.
Peesaan, abortin tehneet ei ansaitse lapsia eikä mitään hyvää elämässä!
 
harmailen
-Äidit jotka ovat "epäonnistuneet" imetyksessä ovat aika yksinkertaisia tai sitten eivät oikeasti halunneetkaan imettää.
-Äidit jotka pystyvät kuuntelemaan alle 3kk vauvan itkua pitempään kuin 15 sekuntia ahdistumatta ovat tunnevammaisia. Vauvan itkun on tarkoitus saada äiti reagoimaan HETI. Oksettaa ne äidit jotka eivät ole kuulevinaan lapsen itkua.
-Rasistit ovat keskimääräistä vähä-älysempiä. Maahanmuutossa on ongelmansa toki, mutta rasismi ei niitä ratko.
-Uskovaiset ovat todella, todella hukassa ja täysin idiootteja uskoessaan sitä soopaa. Kuka 2000-luvulla voi uskoa johonkin pilven reunalla istuvaan papparaiseen? Tai että raamattu edustaisi jonkin jumaluuden sanaa? Hah.
-Suollan usein soopaa tyyliin "mutta kaikki tyylillänsä" tai "sinä varmaan tiedät mikä teille on parasta". Todellisuudessa tiedän, ettei ko ihminen tiedä mitään ja tekee täysin väärin lastansa/perhettänsä/milloin mitäkin kohtaan.
-Eläkeläisiltä pitäisi poistaa paljon etuukisa. Ei meillä ole tällaiseen varaa! Mieluummin ne rahat opiskelijoille ja nuorille perheille kuin elämänsä ehtoopuolella oleville vätykssille joista ei enää ole mitään hyötyä.

 
*
-Maahanmuuttajat on ihan jees
-Rasistit ja muut kitisijät ovat idiootteja
-Politiikkaa ja maailman tapahtumia seuraavat ihmiset ovat jotenkin vajaita
-Käsitteelliseen ajatteluun täysin kykenemättömät ihmiset ovat rasittavaa seuraa
-Sellaisissa ihmisissä, jotka eivät pidä eläimistä, on vakavia henkisiä vikoja
-Akateemisen koulutuksen saaneet ovat keskimäärin alemman koulutuksen saaneita älykkäämpiä
-Liian vähäisin perustein tehty yleistäminen on perseestä (En onneksi itse sorru siihen koskaan :D)
 
Alkuperäinen kirjoittaja no näin:
- Adhd tarkoittaa pilalle hemmoteltua lasta jolla ei ole ollut mitään rajoja

- yli 35v. naiset pitäisi pakkosteriloida, miksi niiden on pakko vääntää vammaisia kakaroita vauvakuumeissaan?

- Lapsia ei ansaitse myöskään juopot, narkkarit, tupakoitsijat yms.

- Lihavat saisi maksaa itse terveydenhoitokulunsa kuten alkkikset yms. jotka itse aiheuttaa oman sairautensa. Ei kuuluisi yhteiskunnan näitä maksaa!

-Lapsettomuushoidot on ihan turhia, kenenkään geenit ei ole niin hienoja että yhteiskunnan tarvitsisi tukea niiden siirtämistä eteenpäin!

-Tupakointi pitäisi Suomessa kieltää kokonaan.

Ja niin edespäin....
Minusta lapsettomuushoidot ei turhia, sellaiset joiden ei tarvitsisi saada lapsia ollenkaan saa niitä helposti, ja monella josta tulisi hyvä äiti/isä on ongelmia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hih!:
ovatko nämä jyrkät mielipiteet ihmisten omia kuvia =) niitä joita ei ääneen kehdata tunnustaa...
tästähän tuli hauskaa
Tavallaan. Tosin mä olen (ainakin tällä palstalla) sanonut kaiken mitä tässäkin ketjussa sanoin monessa eri keskustelussa aiemminkin. Tässä vain sai mukavasti tiisivtää ja ehkä hiukan lyödä ylikin.
 
se joku tuolta
Alkuperäinen kirjoittaja Oddball:
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:
Lähihoitajat ovat tyhmiä ja kuvittelevat tiedoistaan ja taidoistaan liikoja. Muutenkin matalasti koulutetut kotiäidit ovat tyhmiä ja omaavat suppean maailmankatsomuksen.
Just tätä tarkotin tossa hieman ylempänä. Älytöntä yleistämistä, eteenkin tuo kotiäiti juttu. Mistäs hitosta sä tiedät mitä "Einsteinejä" meissäkin piilee??? Korkeasti koulutetut voi tietää paljonkin omasta alastaan, mutta sosiaalisissa ja "maalaisjärjen käyttö sallittu" tilanteissa ne on täysiä ääliöitä. :flower:
No voi harmi, täällä nimenomaan sai puhua niistä ennakkoluuloista, joita ihmisillä on. Nämä ovat minun, koita kestää.
 
Minä olen viisaampi
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:
Lähihoitajat ovat tyhmiä ja kuvittelevat tiedoistaan ja taidoistaan liikoja. Muutenkin matalasti koulutetut kotiäidit ovat tyhmiä ja omaavat suppean maailmankatsomuksen.
Minulle sanoi yksi lähihoitajatuttava joka sairastaa itsekin diabetesta, että sokeritaudissa pitää välttää sekä hiilihydraatteja että proteiineja. Eli rasvaa pitäisi vain syödä! :D
 
miu
Alkuperäinen kirjoittaja Minä olen viisaampi:
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:
Lähihoitajat ovat tyhmiä ja kuvittelevat tiedoistaan ja taidoistaan liikoja. Muutenkin matalasti koulutetut kotiäidit ovat tyhmiä ja omaavat suppean maailmankatsomuksen.
Minulle sanoi yksi lähihoitajatuttava joka sairastaa itsekin diabetesta, että sokeritaudissa pitää välttää sekä hiilihydraatteja että proteiineja. Eli rasvaa pitäisi vain syödä! :D
Lähärit kyllä tosiaan luulevat itsestään ihan liikoja... Kuka tahansa pääsee lähihoitajaks, yleensä sinne päätyy ne, jotka ovat liian tyhmiä sairaanhoitajiks. Ja sairaanhoitajiks sellaset, jotka ovat liian tyhmiä lääkäreiks.
 
Eläinten inhimillistäminen on nuijaa. Koira tai kissa ei ole hän se on se. Petoeläimet ei kuulu kenenkään nurkkiin juoksentelemaan, vaikka brysselistä ja pääkaupunki seudulta on helppo huudella, että niitten seassa pitäis elellä.
Muutenkin V...taa että Brysselissä herrat tietää paremmin kuin me meidän asiat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja miu:
Kuka tahansa pääsee lähihoitajaks, yleensä sinne päätyy ne, jotka ovat liian tyhmiä sairaanhoitajiks. Ja sairaanhoitajiks sellaset, jotka ovat liian tyhmiä lääkäreiks.
Mun mielestä näin ajattelevat ihmiset on pikkaisen yksinkertaisia kun eivät tajua, että lähihoitaja, sairaanhoitaja ja lääkäri toteuttavat potilaan hoitamista täysin eri lähtökohdista ja eri menetelmillä, eivätkä nämä ammatit siis ole mitenkään verrattavissa keskenään. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
En jaksa keskustella tyhmien kanssa (livenä ).
:D mutta täällä sitä jaksaa.
Täällä ei ole reaaliaikaista keskustelua ja saman ihmisen kanssa ei tartte yrittää ylläpitää keskustelua. Mulla menee hermo hitaiden ja hitaasti "hiffaavien" kanssa.

Mutta myönnettävä on, että liian älykkäiden ja kapealaisten kanssa keskustelu on yleensä ihan turhaa myös (vaikkapa, jos ainoa keskustelunaihe on Cernin hiukkaskiidyttämö, niin ei siinä ihan koko iltaa jaksa aiheesta jauhaa).
 
vieras
se joka niin väittää on mielestäni joko tyhmä köyhä luuseri joka haluaa että jollakin menee vielä heikommin kuin hänellä on joku jota parempi olla. Vaihtoehtoisesti hän on rikas menestyjä joka haluaa halpaa työvoimaa firmaansa tai kotiaan siivoomaan.
 
miu
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja miu:
Kuka tahansa pääsee lähihoitajaks, yleensä sinne päätyy ne, jotka ovat liian tyhmiä sairaanhoitajiks. Ja sairaanhoitajiks sellaset, jotka ovat liian tyhmiä lääkäreiks.
Mun mielestä näin ajattelevat ihmiset on pikkaisen yksinkertaisia kun eivät tajua, että lähihoitaja, sairaanhoitaja ja lääkäri toteuttavat potilaan hoitamista täysin eri lähtökohdista ja eri menetelmillä, eivätkä nämä ammatit siis ole mitenkään verrattavissa keskenään. =)
Miten niin eri lähtökohdista? :D Tietty heillä on erilaiset tehtävät, mutta niin se vaa on, että lähärin hommia voi hoitaa lähes kuka tahansa (ei tietenkään ihan kaikki, mutta lähes...), sairaanhoitajalta vaaditaan jo hieman enemmän ja lääkäriksi soveltuu vain harva :)

Lähihoitsuksi opiskelee monta sellaista joilla on paljon omia ongelmia, mm mt-ongelmia tai sosiaalisia ongelmia, jotka haluaisivat hirveästi *auttaa* mutta ei heillä ole pätäkkää mihinkään vaativampaan.
 
tässäpä tämä mielipide
Katson nenän vartta pisin jokaista ihmistä, joka on niin mustavalkoinen, että ei käsitä, että koskaan ei voi tietää mitä jonkun elämäntilanteen tai tapahtuman takana on. En voi sietää tyhmiä ihmisiä, joita minun mielestäni ovat etenkin ne, jotka tuomitsevat toisen yksittäisen teon tai tapahtuman takia.

Kuten tämä ketju osoittaa. Maailma on just täynnä näitä idiootteja. Miten helvetin sulkeutunut ja silmät ummessa kulkeva ihminen tarvitsee olla, että voi ajatella näin niinkuin moni tässä ketjussa? Tyhmä kuin saapas, sivistymätön ja ilmeisesti erittäin naiivi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja miu:
Miten niin eri lähtökohdista? :D Tietty heillä on erilaiset tehtävät, mutta niin se vaa on, että lähärin hommia voi hoitaa lähes kuka tahansa (ei tietenkään ihan kaikki, mutta lähes...), sairaanhoitajalta vaaditaan jo hieman enemmän ja lääkäriksi soveltuu vain harva :)
.
No on ihan eri asia olla lh, sh tai lääkäri. Kyse on eri aloista. Moni sh ei edes halua lääkäriksi, lääkäri tekee täysin eri asioita kuin sh. Ja kaikki lh:t eivät taas halua sh:ksi. Minä tiedän monta lääkäriopiskelijaa jotka eivät päässeet opiskelemaan sh:ksi. Siellä kun kysytään muutakin kuin sitä, osaako kirjan ulkoa vai ei. =)
 
ehdottomasti harmaa
kaverin poika oli vauvana niin rujo näky, että mies säikähti kun toinen konttasi vastaan :LOL: siis ihan oikeasti, hurjan näköinen pikkujätkä! nyt parivuotiaana kuitenkin jo ihan söpö :)
 
hyi oksetus...
mikään ei oo niin ällön näköstä, kuin että reilusti ylipainosella äidillä (tai naisella) vilkkuu alushousut ja perse pakaroita myöten paljaana, kun housut valuu alas läskien takia :( - näitä näkee nykyään yllättävän usein.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tässäpä tämä mielipide:
Katson nenän vartta pisin jokaista ihmistä, joka on niin mustavalkoinen, että ei käsitä, että koskaan ei voi tietää mitä jonkun elämäntilanteen tai tapahtuman takana on. En voi sietää tyhmiä ihmisiä, joita minun mielestäni ovat etenkin ne, jotka tuomitsevat toisen yksittäisen teon tai tapahtuman takia.

Kuten tämä ketju osoittaa. Maailma on just täynnä näitä idiootteja. Miten helvetin sulkeutunut ja silmät ummessa kulkeva ihminen tarvitsee olla, että voi ajatella näin niinkuin moni tässä ketjussa? Tyhmä kuin saapas, sivistymätön ja ilmeisesti erittäin naiivi.
Totta. :D Mutta ei tätä ketjua kannata ottaa kovin vakavasti: stereotypioita, liioittelua ja kärjistyksiä täynnä. :) Jotkut (toivottavasti) vähän provoileekin. :whistle: Ellei joku sitten tosissaan toivo kaikille keskenmenoja...

 

Yhteistyössä