Tunnustan, pelkään lasteni puolesta, eritoten tytön

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tässä ketjussa on hyvin muotoiltuja mielipiteitä. Niitä eivät poliitikot tule täältä kuitenkaan lukemaan. Lähettäkää asialliset kannanottonne suoraan päättäjille! Niin monille, kuin vain keksitte. Kuntaan, kaupunkiin, suoraan eduskuntaan. Etunimi.sukunimi@eduskunta.fi

Miettikää, kuinka paljon enemmän tekee vaikutusta se, että päättäjät saavat yhtäkkiä vaikkapa 500 000 yhteydenottoa tai sähköpostia, kuin se, että kirjoitellaan netissä. Toki nettiin kirjoittelukin on hyvä, koska johonkinhan sitä on purettava omaa pelkoaan ja turhautumistaan tästä kammottavasta tilanteesta.

Itse olen jo kirjoittanut. Viime viikon lastenraiskausuutiset olivat viimeinen pisara.

Tämä on MEIDÄN suomalaisten maa, eikä hallitus ole mikään erillinen yksikkö, joka on jostain taivaasta tipahtanut meiyä ohjaamaan. Hallituksen ja eduskunnan tulee edustaa kansaa ja sen mielipiteitä. Muutenhan me eläisimme diktatuurissa! Oh wait... on tainnut jo lipsahtaa sille puolelle...

Vaikutetaan yhdessä! Pyydän!
 
vierailija
Kyllä turvallisuuteen voi vähän itsekkin vaikuttaa, pitää välttää liikkumasta myöhään ja yksin hiljaisilla alueilla. Pukeutumisessa ei saa olla profosoiva, kuitenkin se mikä on meille normaalia ei ole sitä välttämättä heille. Sopivasti tiukat farkut voi jo ylittää tietyn kynnyksen ja tavallisen avara kaulus kesällä (ei siis oikeasti paljastava). Sen verran olen matkustellut heidän kotimaissaan ettei tietyt asiat ole jäänyt huomaamatta. Länsimaisen naisen ei sielä useinkaan kannata liikkua yksin.
Haloo!
Kyse on vapaaehtoisesta itsensä suojelusta, eikä pakottavasta laista. Silloin voi itse itse harkita mikä on turvallista missäkin tilanteessa.
 
vierailija
Tässä ketjussa on hyvin muotoiltuja mielipiteitä. Niitä eivät poliitikot tule täältä kuitenkaan lukemaan. Lähettäkää asialliset kannanottonne suoraan päättäjille! Niin monille, kuin vain keksitte. Kuntaan, kaupunkiin, suoraan eduskuntaan. Etunimi.sukunimi@eduskunta.fi

Miettikää, kuinka paljon enemmän tekee vaikutusta se, että päättäjät saavat yhtäkkiä vaikkapa 500 000 yhteydenottoa tai sähköpostia, kuin se, että kirjoitellaan netissä. Toki nettiin kirjoittelukin on hyvä, koska johonkinhan sitä on purettava omaa pelkoaan ja turhautumistaan tästä kammottavasta tilanteesta.

Itse olen jo kirjoittanut. Viime viikon lastenraiskausuutiset olivat viimeinen pisara.

Tämä on MEIDÄN suomalaisten maa, eikä hallitus ole mikään erillinen yksikkö, joka on jostain taivaasta tipahtanut meiyä ohjaamaan. Hallituksen ja eduskunnan tulee edustaa kansaa ja sen mielipiteitä. Muutenhan me eläisimme diktatuurissa! Oh wait... on tainnut jo lipsahtaa sille puolelle...

Vaikutetaan yhdessä! Pyydän!
(y)
 
Tässä ketjussa on hyvin muotoiltuja mielipiteitä. Niitä eivät poliitikot tule täältä kuitenkaan lukemaan. Lähettäkää asialliset kannanottonne suoraan päättäjille! Niin monille, kuin vain keksitte. Kuntaan, kaupunkiin, suoraan eduskuntaan. Etunimi.sukunimi@eduskunta.fi

Miettikää, kuinka paljon enemmän tekee vaikutusta se, että päättäjät saavat yhtäkkiä vaikkapa 500 000 yhteydenottoa tai sähköpostia, kuin se, että kirjoitellaan netissä. Toki nettiin kirjoittelukin on hyvä, koska johonkinhan sitä on purettava omaa pelkoaan ja turhautumistaan tästä kammottavasta tilanteesta.

Itse olen jo kirjoittanut. Viime viikon lastenraiskausuutiset olivat viimeinen pisara.

Tämä on MEIDÄN suomalaisten maa, eikä hallitus ole mikään erillinen yksikkö, joka on jostain taivaasta tipahtanut meiyä ohjaamaan. Hallituksen ja eduskunnan tulee edustaa kansaa ja sen mielipiteitä. Muutenhan me eläisimme diktatuurissa! Oh wait... on tainnut jo lipsahtaa sille puolelle...

Vaikutetaan yhdessä! Pyydän!
Olen kantanut korteni kekoon asian tiimoilta jo aika päivää sitten. Pitäis aloittaa varmaan uusi kierros.

Jos miljoona mailiakin saataisi liikkeelle niin uskon vahvasti, että sillä olisi vaikutusta!
 
  • Tykkää
Reactions: Occamin partaveitsi
vierailija
Helpottavaa kuulla, että en ole ainoa tyttärensä puolesta pelkäävä. En ole kehdannut asiasta ääneen puhua kenellekkään, tod.näk saisi vain rasistileiman tai hysteerinen äiti -leiman otsaan.

Sydän pysähtyy joka kerta kun lapsi ei vastaa puhelimeen tai se on akun loppumisen vuoksi sammunut.
 

Yhteistyössä