Turkulaisia odottajia?

MARGARET oon käynyt kahdesti tolla lääkärillä Medisonarissa (joka on mun mielestä edullinen paikka), mutta toi lääkäri on mulle AIVAN liian kiltti. Mä kaipaan sellasen House- tyyppisen lääkärin, sanoo miten asiat on ja that's it. Mutta hyvin on molemmissa ultrissa nähnyt jne ja selittää tarkasti kaiken, mutta on luonnostaan varmaan aika hiljanen ja todella kiltti ihminen. Täällähän moni haukkui H.Virtasen ihan lyttyyn, mut me tykättiin molemmat miehen kanssa hänestä. Harvasanainen, mutta nekin sanat asiaa. Ja jopa heitti vitsiä meille. :D
 
Mulla on hermot niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin loppu.. Lääkäri sano pe, että jos tulee vähän verta niin ei tarvi huolestua mut jos tulee kunnolla ku pyyhkii niin sitte sairaalaan.. Noh, tänään aamulla tuli pikkasen kirkasta verta ja sen jälk. ku oon käyny vessassa niin sellasta pikkasen haaleen punasta. Ja kokoajan sitte tulee rampattuu vessassa tarkistamassa että missä mennään.. Onneks vauva myllertää mahassa niin tietää että hänellä kaikki hyvin, vaikka kyllä tarkkailen vauvan liikkeitäki melko tarkasti kokoajan..

Ilmarinäiti Se on vähän sellanen "outo" se Heikki S. Virtanen, mut kyllä hän asiansa osaa, vaikka itellä meniki siihen vähän hermot sillon yks kerta.

Mut mä kasaan nyt pääni ja mietin jotai muuta ja meen keittää kahvia..

Sanna ja Nipsu 30+4
 
Tää on niin ärsyttävää, maha on koko ajan ripulilla. no paino ei oo noussu just lainkaan ku ripulia koko ajan, mut toisaalta inhottaa tää jatkuva vessas ramppaaminen. ja mahan kouristelu. misään mua ei oteta todesta, sanoo vaan että kai se ohi menee. ja ootko varma ettei johdu ruoasta mitä syöt!!! no samperi, ei todellakaan johdu mistään tietystä ruoasta kun kaikki tulee ulos! vesi ehkä pysyy sisäl ja mehu. argh...

ah, hiukan parempi olo kun sai purnata täällä. :D mis kun on jo vissiin hiukan täynnä mun ripulipurnaamista! :LOL:
 
Moikka,

Sannalle tsempitykset ja nyt tosiaan vaan lepäilet ja annat miehes touhuta :hug: Onneksi olet tosiaan kuitenkin jo 30 viikon paremmalla puolella, niin vauvalla ei pitäis mitään hätää olla, vaikka ennakkoon tulisikin.

Margaret: oon käynyt Medisonarissa Olli Piiroisella, sellanen tosi vanha ja kokenut ultraaja. Ihan ok.

Rakenneultraan on vielä lähes kaks viikkoa, en millään malttais odottaa! Tahtois niin kovasti tietää, että pikkuisella on kaikki hyvin ja tietty myös, et kumpi meille siellä on tulossa ;)

Mukavaa uutta viikkoa vaan turkumammoille!

t. Piipi + pieni 18+2
 
Kiitos vaan kaikille myötätunnosta..

Lepäilly olen kyllä, mut tossa tänään käytiin Filmtownissa ja haettiin ruokaa enkä siis ite ajanu eikä paljon tarvinnu kävellä.. Noh, ku oltiin syöty, niin mahaa alko hetken päästä polttelee ja meni ihan kovaks ja sellanen olo et hirvee hätä.Menin sit vessaan ja hetken istuttuani totesin, että ei hemmetti, tää on supistus ja pyyhin ja rusehtavaa jäi paperiin. Siitä sitte sohvalle makaa ja nukuin tunnin verran ja otin lääkkeen ja nyt taas parempi olo.. Eli ei todellakaan kauheesti kannata nyt liikkua mihinkään.

Mäki kävin Medisonarissa ultrassa jollai vanhemmalla miehellä mut en nyt millään muista nimeä ja oli tosi mukava ja selitti kaiken tosi hyvin.

liirah Musta tollanen jatkuva ripuli ei kuulosta hyvältä. Eiks nyt normaalistiki, jos ripuli kestää tietyn aikaa, niin pidä tutkia mistä se johtuu.?! Nyt vaadit selitystä ja tutkimusta tolle. Koitahan jaksaa :hug:

Mä voisin mennä keittää nyt iltakahvit

Sanna ja Nipsu 30+4 :heart:
 
Minä jäin tänään töistä kotio lepäilemään, kun on tuo selkä enemmän tai vähemmän kipeä koko ajan. Lauantaina oli töissä sellaista säätöä että ajattelin nyt ottaa levon kannalta. Toivon vaan että neuvolassakin ovat samaa mieltä, siellä alkaa puhelinaika vasta klo 12 ;) Kovasti supistelee, ja ihan pölhöistä syistäkin aina välillä. Esimerkiksi äsken kun puhelin rämähti soimaan ja säpsähdin sitä niin heti oli vatsa ihan piukeena. Ja edelleen öisin supistelee melko usein. Mä yritän nyt sitten jättää tuota mun viimeistä pahettani, kahvia, vähän vähemmälle, vaikka tiukkaa tekee.. Aika ajoin väsyttää niin penteleesti ja se on ainoa mikä piristää.. No mutta, tieto siitä että sekin lisää ennenaikaisen synnytyksen riskiä olkoon apunani. Olen huomannut että kahvikupin jälkeen vauva alkaa aina potkia vimmatusti, lienee hänen tapansa osoittaa mieltään. Ajattelin ostaa korvikkeeksi kofeiinitonta kahvia. Sanna-78 voiskin ryhtyä mun kanssa lakkoilemaan, oltais sitten toistemme henkisenä tukena! Jos sitä ylipäänsä pysyy hereillä enää ollenkaan.. ;) Kaipa nämä seuraavat kolme kuukautta voi tajuttomanakin viettää, mitä nyt välillä heräis syömään.
 
lispetti Mä olen nyt vetäny sen kork. 2 kuppia kahvia pvässä, jos sitäkään. Nytki vaihdoin aamukahvit aamuteehen. Kurkkuki kipeenä niin ei oikeen kahvi maistu.. Mut voishan sitä koittaa, jos pärjäis vaikka yhdellä kupillä per pvä.. TYKSissä kyl ei tosta kahvista mitään sanottu, ku aamupalallaki kysyttiin et kahvi vai tee ja sit kahvin sai isossa mukissa ja välipalalla ja iltapalalla oli kans kahvia tarjolla, tosin en juonu kahvia vaan teetä..

Mut jos lispetti koitetaan nyt tästä pvästä alkaen pärjätä sillä 1 kuppi/pvä, olisko se hyvä? =)

Taas alko mun aamu haaleen vaaleenpunaisella vuodolla ja supstuksella, nyt ei taas tuu mitään eikä supista ja Nipsu riehuu.. stressi stressi stressi..

Mutta jos vaikka vähän alkais vetää meikkiä naamaan, ku olis kynsihuolto. Ei tarvii paljon kävellä ja saa istua niin enköhän mä siittä selvii. Se on tän pvän liikkumiset sit siinä.

Äiti tulee huomenna tänne siivoilee jne, ihan kiva. Toisaalta vaan tuntuu niin tyhmältä kun ei voi ite mitään tehdä, mut ei nyt kannata ottaa mitään turhia riskejä..

Ootteko muuten vauvalle jo nimeä miettiny tai kenties jopa päättäny? Meillä on niin, et ne sairaalanimet, oli nyt sitte tyttö tai poika, niin on se lopullinen nimi. Mitä sitä muuttamaan, kun jos kerran sairaalassa jo kutsuu vauvaa jollai nimellä niin miksei se sit olis se lopullinen nimiki samalla...Voihan mun mieli tosin muuttua vielä, mut näin tällä hetkellä :LOL:

Sanna ja Nipsu 30+5
 
Muillakin siis supistelee... :/ Mulla syy taisi löytyä, jokin tulehdus alakerrassa ja siihen sitten sain kuurin. Toivottavasti hoituu pois. Ainakaan vielä ei oo ollut mainittavaa tehoa...

Eilen oli tosi rankka päivä, vaikkei työpäivä ollutkaan. Koiruudella oli vatsa pipi, ja pääsin mattopyykille... :x Siinä samassa luuttusin koko kämpän samantien. Illalla rehkintä kostautui ja alkoi supistelut. Täytyis vaan tajuta olla häsäämättä liikaa!

Apuva lispetti, älä vaan sano että kahvi pahentaa/tihentää suppareita! :eek: Mun henkireikä! Jos vaikka en vaipuisikaan totaaliseen koomaan ilman aamukahvia, alkaa ainakin infernaalinen päänsärky (mitenniin kofeiiniriippuvainen.. :ashamed: ). Voi sentään. Eikai nuo kaksi kuppia/ pvä voi niin paljoa vaikuttaa...? Eihän?

liirah, vaihdapa nyt ensitöiksesi vaalea leipä tummaan leipään ja syö lautasellinen puuroa aamulla. Ei sulla sitten olisi laktoosivaivaa tai keliakiaa...?
 
Juu yhdellä kupilla päivä mennään tästä etiäppäin :wave: Aion kyllä silti testata josko mulle uppoais tuo "lume"-kahvi, mä nimittäin pidän maitokahvista ihan maunkin takia. Meidän vapeli on kanssa kova kaveri riehumaan. Nyt jo istuessakin näkee kuinka maha heiluu villisti, on se vaan outo tunne. Miehen keskittymiskyky on nolla, eikä se koskaan jaksa odottaa minuuttiakaan jotta näkis näitä vauvan liikkeitä. Täytyy sitten vaan itse ihailla.
Meillä on alustavasti vähän mietitty nimiä, mutta hyvin vähän. Se ollaan päätetty, että toinen nimi periytyy meiltä. Tämäkin asian suhteen mies on ollut aikast nahjus, koskaan ei ole ajankohtaista miettiä vauvalle nimeä ja kaikki mun ehdotukset on tyrmätty alta aikayksikön. On muuten ärsyttävää! Mutta nyt viikonloppuna ihan yllätyin kun mies ehdotti mahd. pojan nimeä ihan yht'äkkiä. Se olisi kunnianosoitus hänen 8-vuotiaana poisnukkuneelle sedälle. Että saas nyt katsoa kumpaa sukupuolta se masuasukki oikein on!
 
Siis mä en vaan ymmärrä miksi ressaan näin paljon!

Tunnen liikkeitä lähes päivittäin kuin ilmakuplat poksahtelisivat,mutta mutta silti ajattelen niinkin tyhmästi että pakotan itseni tyhmäksi ja väitän tuntemuksiani vastaan... siis toistan päässäni lausetta että mahtaakos kaikki olla hyvin ei varmasti ole miksi olisi kun ennenkin on mennyt kesken!

Kauhea olo olla :'(

Torstaina rakenne ultra jonka varmaan suorittaa..."Se on vähän sellanen "outo" se Heikki S. Virtanen, mut kyllä hän asiansa osaa, vaikka itellä meniki siihen vähän hermot sillon yks kerta. "

Siis hän totesi silloin sen minun ekan kkm... ja olisin voinut tulkita hänen sanansa asiasta näin... ei tästä tule lasta eikä paskaa! kuvainnollisesti siis!!!

Osaa oikeesti parhaiten kaikki mutta hän on mies ja puolikuuro töykeä ja suorasanainen kaunistamatta kertoo tosiasiat! :ashamed:

Miksi mieleni ei anna minun olla iloinen raskaudesta vaan pää pistää ajattelemaan kaikki negatiivisesti... onko se vaan sitten niin että menettämisen pelko on niin suuri että en pysty iloitsemaan mistään?? :(

Niin olen viikoilla 18+5 (19+3)
 
Koitahan Niisku-neiti jaksella. Luonnollisesti vanhat ikävät kokemukset pelottavat, ja oman lisänsä asiaan antaa varmasti hormonitkin.
Iloitse pienistä hetkistä sen enempää miettimättä tulevaisuutta. Elämä on hauras, ja se koskee myös meitä isoja ihmisiä. Sen tiedostaminen on hyvä asia, mutta ei sitä kannata alkaa pelkäämään.

Toivottavasti sut ultraa se Reija, on meinaan todella sympaattinen kaveri ja puhelee oikeastaan enemmän vauvalle kuin sinulle ;) Siitä jos jostain tulee sellainen olo, että on tämä totta! Reija sanoi meille viimeksi, että Heikki keksittyy lähinnä niskapoimu-ultraäänien tekemiseen.

P.S. Ei yhtään kahvia, mutta aikast pitkät päikkärit... ;)
 
Niisku-neiti Mulla teki rakenneultran kätilö, ei lääkäri. Että et luultavasti joudu Heikille.. Mulla oli siinä istukka ultrassa toi Reija ja hän oli kyllä niin mukava. Oli seki kätilö tosi mukava, se joka sen rakenneultran sillon teki.. Jaksamista sulle :hug: Yritä ajatella positiivisesti, vaikka vaikeeta se on ihan varmasti..Mäki täällä koitan kokoajan ajatella kaikkia hyviä asioita, ettei tuu noi vuodot yms kokoajan mieleen.

lispetti En oo mäkään tänään juonu vielä kahvia, mut nyt ajattelin juoda sen yhden kupin. Huomas hyvin tuol kynsihuollossaki ku olin, et ei herää millään tähänä pvään kun ei ole kahvia nauttinut..Mut eipä silti ole tullu kyl edes kahvinhimoa....Paitsi nyt :LOL:

Snoopy Toivottavasti sun tulehdun menee ohi ja samalla supistukset.

Mä meen nyt hakee sen kupin kahvia :wave:

S ja N 30+5
 
Huomenta kaikille!

Mä odotelen täällä äitiä kahvinkeitin ladattuna. Ei voi laittaa päälle eikä juoda ennen ku äiti tulee, ku illalla loppu maito ja kahvia ei ilman maitoa voi juoda :LOL: ja luulen että mun 1 kuppi/pvä ei nyt pidä muutamaan pvään ku toi mamma tänne tulee.. Se on sellanen kahvinjuoja ja niin on toi mun äijäkin, et koita siinä sitte olla juomatta..

Pienet on ollu tänään ilot ihmisellä, mut aamulla EI tullu mitään vuotoa, vaikka supistikin, jee jee =)

Mut jospa menis meikkaa ku sit ku äiti tulee, pitää sitä pesukonetta mennä ostamaan..

:wave:

S ja N 30+6 :heart:
 
...jepjep... kirjoitin sitten kilometrinmittaisen sepustuksen, jonka onnistuin taas kadottamaan.. Nyt sieppaa!

Lyhykäisyydessään kirjoitus sisälsi jotain tällaista; Hienoa sanna-78, että voit jo paremmin (tänään on ei-vuotoa-päivä ). Omakin olo tuntuu jo paremmalta, lienee lääkekuurin ansiota. Onneksi masuyksiön asukki on sen verran aktiivista sorttia, että muistaa muistuttaa omasta olemassaolostaan suhteellisen usein ja kovaa. Muutoin tämä mamma joutaisi varmaan märynummelle, jos kyseessä olisi hiljaisempi tapaus... :ashamed: Ymmärrän sinua ihan täysin niisku-neiti, mutta yritetään nyt vaan nauttia tästä olosta murehtimatta liikoja, jookos..? Ylihuomenna teillä on se rakenneultra, eikös? Tsemppiä sinne, eiköhän kaikki ole ihan kunnossa. Mäkin maltoin r-ultran jälkeen olla stressaamatta kokonaiset kaksi viikkoa... :whistle:

Mistä Turusta löytäisi kohtuuhintaisen (halvan) sitterin? En halua mitään ultradeluxe-, übervarusteltua mallia, vaan ihan sellaisen taviksen. En haluasi montaa kymppiä moiseen sijoittaa... :ashamed: Onko joku hankkinut moisen uutena, ja mitä kustansi..?

Snuupi ja jouluylläri 25+6
 
Sanna-78 hienoa että vointisi on jo parempi. Toivottavasti pikkuinen pysyy masussa vielä useita viikkoja =)

Ilmarinäiti kiva että sait avun tukivyöstä! Mun pitää tunnustaa, että harmittaa tosi paljon etten saanut aikaiseksi hankkia sitä. Alaselkä on nimittäin nyt siinä jamassa että kovin montaa kävelyaskelta ei pysty ottamaan ja esim. sängystä ylös pääseminen on yhtä tuskaa. Voishan sen vieläkin hankkia mutta jotenkin on joku pihiyskohtaus etten enää raaskisi. Toivottavasti saan selän kuntoon vauvan syntymän jälkeen.
 
pitäisi varata neuvola, ollut tässä silmätulehdusta ja flunssaa ettei oo voinnut mennä. ärsyttävää..
en tiiä kehtaanko sanoa taas että mua suppailee suht kipeestikin, kun se pistää ultraan ja lääkäriin. ja en usko että nää supparit tekee mitään, en halua taas kuulla sitä äänensävyä että voivoi mitäs valitat, ei ne mitään oo tehnyt. mutta onneks ei enää kauaa, tänään 31+0 :D
liian nopea lähettää =) meillä opetellaan kävelä kovalla tohinalla, mun viimesetkin lepohetket on nyt sitten viety =P ja ollaan kovasti siirtymässä yksiin päiväuniin, päivät on välillä sellainen kaaos että toivoo että ilta tulis hiukan nopeammin edes :x
 
Heissan!

Eipä ole tänäänkään tullu vuotoa,onneks, mut muuten on olo taas ihan loppu. Oli jo eilen. Käytiin äitin kanssa eka Gigantissa ostaa pesukone, siittä sitte autolla Louheen ja Br-lelukauppaan. Sinne ku päästiin, sattu maha ja selkä jo jonkin verran. Noh, siittä Eurokankaaseen ja sit ku sieltä pois päästiin niin hyvä ku pystyin kävelee. Supisti ja sattu. Mentiin sitte Rossoon syömään, kun en kyenny ajaa autoa ja äiti ei muka osaa ajaa automaattivaihteista autoa ja on muutenki ihan "paniikissa" jos joutuu Turun keskustassa ajamaan =) ... Syötiin ja olo helpotti vähän ja sit pystyin ajaa kotiin. Ja ei ku sohvalle makaamaan.. Muutaman tunnin päästä kauppaan ja seki reissu oli tuskaa ja loppupvä taas sohvalla..

Yöllä nukuin ehkä 4-5h, ja sinä aikana ramppasin vessassa 3 kertaa. Sattu mahaa ja mitenkäänpäin ei ollu hyvä olla.. Kasin aikaan sit nousin ku äitiki heräs ja Nipsu riehunu mahassa kuudesta asti, nyt on vähän rauhallisempaa, mut maha on ihan sellanen puutunu..

MUTTA hyvä silti ettei vuoda mitään..

Tänään pitäs mennä siskon perheen luo äitin kanssa ku siskon vanhimmalla pojalle 7v. synttärit ja sinne tulossa 13 poikaa, apua.. Mä luuulen et mä makaan sohvalla ja luulen et siskon nuorin, 3v., tulee tädin seuraks sohvalle makoilee =)

Uuden pesukoneen saan sit ens ke ja sit alkaa vauvan vaatteiden pesu.

Mut jos menis KAHVIA juomaan :LOL:

Sanna ja Nipsu 31+0
 
Heeeeei, eikös Sanna sun pitänyt lepäillä?!??!? soo soo! Koitas vähän hidastaa tahtia... ;)

Mun pitäis alkaa pikkuhiljaa suunnittelemaan tuota lastenhuonetta. Toki siellä on kalusteet olemassa jo, mutta järjestys on ihan päin ***. Miksei mulle ole suotu silmää sisustukselle?! Höh. :/ Ja mies ei tosiaan osaa (lue:halua) auttaa suunnittelutyössä. Pitäiskö ilmoittautua siihen Innoon, niin saisi se moppitukka (markoko sen nimi oli...?) tulla järjestelemään lastenhuoneen kamoja :LOL:
 
Snoopy Oli pakko käydä se pesukone ostamassa, ku vanha ei toimii ja sit piti tonne Br-lelukauppaan mennä siks, ku ostin sieltä siskon pojalle lahjan ja annoin sen jo la niin eihän se toiminu, prkl, niin piti käydä vaihtaa se toimivaan.. Ja tänään en tee mitään, en aja autoa enkä mitään. Sinne siskolle voin mennä sohvalle makaa mut en sielläkään kyl mitään tee.. =)
 
Heippa taas kaikille pitkästä aikaa! Kyllä Sanna-78 pelottaa lukea sinun juttujasi, kun meillä tuo laskettu aika on samana päivänä - koskettaa jotenkin vielä enemmän ja muistaa, että se synnytys tosiaan lähestyy, vaikka toisaalta tuntuu, että siihen on vielä pitkä aika! Mulla on meneillään joku stressivaihe siitä, että mitä jos se syntyisikin nyt jo, kun meillä ei täällä kotona ole mitään vielä valmiina hänelle - esikoinenkin vielä nukkuu pinnasängyssä ja vaikka mitä... Myös tuo sukupuoli mietityttää enemmän kuin ensimmäisellä kerralla - mistäköhän sekin johtuu!?? Oma olo vaihtelee hyvin paljon, toisina päivinä on selvästi poika-olo ja toisina taas tyttö-olo... Jotenkin helpottaisi, jos tietäisi, niin voisi laittaa ne vaatteet sen mukaan valmiiksi, kun nyt joutuu laittamaan vähän molempia. Ja täältä kotoa kun löytyy niitä tytön vaatteita vaikka kuinka paljon ja pojan vaatteita taas tulee siskolta, jolla on vuoden vanha poika! Ja tiedän, että hän kovin mielellään toisi ne kaikki tänne jo, mutta kun meillä on niin vähän tilaa, niin täytyy yrittää saada häntä pitämään ne vielä hetken... Ollaan haettu isompaa asuntoakin, mutta se taitaa nyt jäädä, kun tämä aika vähän loppuu kesken eikä sopivaa ole löytynyt!
Onko muuten muita Tyks:n allergiaehkäisytutkimukseen osallistuvia? Itse menin siihen mukaan, kun tuo esikoinen on niin paljon sairastellut, että jos jollain tavalla pystyisin edes vähän vähentämään riskiä siihen tämän toisen kanssa, niin teen sen mielelläni!
Ei muuta kuin kauppaan seuraavaksi, kun on tällainen "vapaa-päivä", kun neiti on päiväkodissa! Päivänjatkoja ja tsemppiä sinulle Sanna-78, toivottavasti osaat ottaa rauhallisesti! =)
 
Huomenta päivää vaan kaikille!

Pips Pakko tässä on vaan rauhassa ottaa, kun ei nyt vielä ihan tarvis syntyä, jos nyt edes kk vielä olis mahassa vauva niin hyvä olis.. Ens vkon to tietää sitte taas lisää ku meen TYKSiin, että mitä he on mieltä asioista jne..

Eilen sit "iloitsin" kun oli jo toinen vuodoton pvä. Eipä sitte ollutkaan.. Ja eilen en oikeesti tehny edes mitään.. Johonki klo 16 asti vaan makasin sohvalla ja sit mentiin äitin kanssa siskon luo ja äiti ajo eli mä vaan istuin ja siskolla istuin ja makasin sohvalla ja siellä sitte tuli sellasta ruskeenpunaista limaa, yöks ja mahaan sattu. Ei kivaa.. Ja tänään makaan sohvalla. Tai no sen verran pitää tehdä, et käydään hakee joku kanavapaketti, et on sit jotai "tekemistä" mulla ku täällä kotona kerran joudun makoilee.. Eikä mua edes hirveesti kiinnosta lähtee minnekään, ku heti alkaa mahaan sattuu.. Mut on nyt uloski vähäks aikaa pakko päästä joka pvä..

Pips Noista vauvan tavaroista, niin ei mullakaan ole mitään valmiina. Kaikki sängyt, hoitopöydät, kaukalot jne on siskon luona odottamassa tänne tuloa, mut ku ei niitä voi tuoda ennen ku toi makkarin lattia on laitettu.. Ja vauvan vaaatteeita pääsen pesee vasta ens vkolla ku tulee uus kone.. Mut jos vauva nyt tosiaan sattuis syntyy, niin tuskin ihan heti kotiinkaan pääsee niin ehtii joku sitte laittaa paikat kuntoon, vaikka mun äiti tai jotai..

Oletteko jotai vauvakirjaa ostanu jo tulevalle lapselle? Siis sellasta missä on niitä kaikkee syntymästä ja eka pvä kotona ja eka sitä ja eka tätä jne. Mihin lisäillään ite sit niitä juttuja. Kais tiette mitä tarkoitan =) Mä jossain kattelin sellasta Nalle Puh-kirjaa ja se oli aikast söpö, mut en ole vielä ostanu.. Olihan niitä paljon muitakin kivoja..

Mulle tule eilen sellanen valas-olo :LOL: Mä näytän ihan valaalta.. Tuntuu ettei muuta olekaan ku maha.. Toi äijäki sano, et ennen musta erotti eka tissit mut nyt näyttää ettei olis lainkaan tissejä, et on pelkkää mahaa vaan ja totta se onki ku kattelin itteeni pelistä :LOL:

Sanna-valas ja Nipsu 31+1
 
Tervehdys :flower:

Kaikki oli hyvin ja on vieläkin ellei vauva ole saanut jotain ylivilkkaus kohtausta :LOL: Voi kyllä mä kans jaksan! Ja nyt loppu se ylenpalttinen ressaaminen ainakin yritän! Huomenna ollaan jo yli puolenvälin! :D

Vauva oli 20cm pitkä ja painoa oli jo huimat 300g sydämen syke 156! Joten ihana pieni rinsessa siellä riehui<3 ihan nolotti kun vauva ei ollut yhtään yhteistyökykyinen taaskaan... mutta vilkutti sitäkin enemmän isille ja äidille :heart: Nytkin potkia pamauttelee :'( Niin suloista.

Niisku-neiti & mini-rinsessa 19+6
 
Heippis taas pitkästä aikaa!
töissä menee niin paljon aikaa ja energiaa et ei jaksa koneella enää olla. mutta siis SNOOPY, mä oon oikeastaan jo vaihtanutkin leivän tummaan, tosin nyt söin taas vaaleeta ja taas maha toimii, mistä tä voi siis johtua? kyllä tää mahan toiminta taas pyörittää mun elämää.

tost stressaamisesta! mä oon lastenklinikalla töissä nyt ja siellä näkee niin karmivia kohtaloita et yritä tässä nyt sitten olla stressaamatta ja ajattelematta omaa vauvaa. ei oikeesti sovi mulle toi paikka ollenkaan, näin raskaana ollessa. panikoin vaan koko ajan.
sitten sanoiko niiskuneiti että potkut tuntuu kuin ilmakuplat puhkeis? siis kaikki muutkin jotka on vauvan saanut on sanonu samaa, mut kun mun Mymmyn potkut tuntuu kyllä sellasilta.. melkein kuin ois rytmihäiriö, mut mahassa. :LOL: siis sellaselta lihasnykäykseltä eller någonting. ja tiedän kyllä että nää on potkuja. makoillessa muru ei juurikaan potki, mut aamuisin ja koneella kun istuu maha hiukan kasassa ni johan tuntuu. :D

huomenna on rakenneultra, yövuoron jälkeen ei siis mennä nukkumaan vaan suoraan lääkärille jne... huoh, miten mä jaksan?
 

Yhteistyössä