Turun seudun odottajat

Jees ja jälleen päivitelty tuota listaa :D

Treffit sopeis oikeen mukavasti.. sovitaanko suoraan tähän ketjuun ettei availla uutta ketjuu tonne treffipuolelle... B)

Miten tää kone onkin sellanen et jää aina jumittaa tähän vaikkei tartteis siis minä jään jumittaa...

Nyt pesulle ja menoks.. Kaverille kaffelle :D
 
Hei turkulaiset odottajat!
Tiedättekö onko Tyksissä mahdollisuutta perhehuoneeseen? Tuntuu että siellä on ainakin vieraillessa ollut aina kauhean täyttä ja ahdasta, joten perhehuoneita ei taida olla. Tietääkö joku?
t. ensikertalainen odottaja
 
Mulla on sellainen kuva, et olisi ainaskin yksi perhehuone... netissä on esittelyt noista lapsivuodeosastoista ja synnytysosastoista, sieltä tutkin ennen pojan syntymää. Meidän poitsu kun syntyi niin kaikki synnytyssalit ja osastot oli aivan täynnä, joku äiti oli lähetetty suoraan kotiin kun vauva oli syntynyt! :)

Sovitaan hei tapaamiset tähän pinoon vaan! Odottelen että poitsu tuolta heräilee, päästään lenkille ja keinuun...
 
Taitaa olla yksi molemmilla osastoilla (311 ja 312). Näitä perhehuoneita saa ensisijaisesti kauempaa synnyttämään tulleet ja edellytyksenä on että myös isä on siellä koko ajan (ei poistu töihin tai yöksi kotiin).
 
Heips kaikki! Tulin poikkeamaan vaan ja lukaisemaan viestejänne. Nyt on niin kova väsy, että taidanpa lähteä unten maille. Ei pysty aivot toimimaan enää kunnolla, jos ne nyt ikinä kunnolla muutenkaan toimivat... ;)

Ai niin, Sarbe jos viitsisit laittaa munkin kohdalle, että esikoista tässä odotellaan.
 
Jokos ootte kahvit käyneet juomassa? :p

Ei ole ehtiny kirjotella, ku mun rakas pappa kuoli ja käytiin lapissa hautajaisissa. Nyt sitten teen töitä hiki hatussa. Huomennakin pitkä päivä täällä töissä, joten mulle ei ainakaan sovi huominen. Ens viikkokin kiireinen sokerirasitustesteineen ja kontrolliultrineen...

Toivottavasti kontrollissa huomattais vaavin kasvaneen tarpeeksi ja löytyis vaikka se kolmaskin puuttuva napasuoni, jonka takia tuonne kontrolliin menenkin.

Jokos liukumiina on jakautunut? Aika alkaa olla tooosi lähellä! Voimia sulle!

Kiia 27+2
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kiia08:
Jokos ootte kahvit käyneet juomassa? :p

Ei ole ehtiny kirjotella, ku mun rakas pappa kuoli ja käytiin lapissa hautajaisissa. Nyt sitten teen töitä hiki hatussa. Huomennakin pitkä päivä täällä töissä, joten mulle ei ainakaan sovi huominen. Ens viikkokin kiireinen sokerirasitustesteineen ja kontrolliultrineen...

Toivottavasti kontrollissa huomattais vaavin kasvaneen tarpeeksi ja löytyis vaikka se kolmaskin puuttuva napasuoni, jonka takia tuonne kontrolliin menenkin.

Jokos liukumiina on jakautunut? Aika alkaa olla tooosi lähellä! Voimia sulle!

Kiia 27+2
Kyllä tässä pari viikkoa varmaan vielä menee!!! Tänään olis LA, mutta ei sitten niin pienintäkään merkkiä, että vaavi joskus aikoisi ulos tulla!!! |O
 
marsulis
Täällä 32-vee ensikertainen. LA on tällä hetkellä 26.11. Turussa asutellaan. Toisia suht samassa tilanteessa olevia olisi kiva treffata jossain vaiheessa.

NP ultra ensi viikon pe. Sydänäänet kuului jo neuvolassa toissapäivänä =)

Marsulis
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kiia08:
Paljon onnea liukumiinalle potrasta pojasta! :flower:

Kauan jouduitte näköjään laitoksella olemaan, menikö kaikki hyvin?

Meni ja ei mennyt. Pääasia, että Jimi on terve! Soittelin siis torstaina neuvolatädin pyynnöstä Tyksiin varatakseni seuraavan viikon keskiviikolle aikaa yliaikaiskontrolliin. Tulin siinä sitten maininneeksi, että ultran mukaan LA olisi ollut jo 4.5. Ne pyysivätkin sitte tulemaan heti seuraavana päivänä jo, eli perjantaina.

Menin sinne, eikä kätilö löytänyt lapsivettä yhtään ja seuraavaksi sitten mentiinkin jo saliin käynnistykseen! Onneksi otin ihan varmuuden vuoksi sairaalakassin autoon mukaan, vaikka en todellakaan olisi uskonut, että ne heti käynnistää. Ensin puhuivatkin, että käynnistetään keskiviikkona vasta, kun tulee 41+5 täyteen...

Tuli aika pahoja repeämiä ja niitä tikattiin yli 2 tuntia! En olisi jaksanut olla enää hetkeäkään jalat levällään synnytyksen jälkeen, kun sekin kesti ihan riittävän kauan.

Osastolla sitte yöhoitaja huomasi, että poika hengittää turhan tiheästi ja oli kovasti levoton, joten alettiin epäillä jotain infektiota ja eikun poika vastasyntyneiden teholle. Syke oli kovasti alhainen, kuten myös sokeriarvot. Letkusta meni ruuat jonkin aikaa, kunnes oppi imemään pullosta ja tippaletkulla laitettiin antibioottia.

Eivät saaneet otettua jotain veriviljelyä, en tiedä miksei, mutta mahdollisen infektion syytä ei sitten koskaan saatu selvitettyä. Annettiin vaan varmuuden vuoksi sitten sen viikon verran sitä antibioottia...

Kuten sanoin, pääasia, että on nyt terve ja vihdoin viimein päästiin kotiin!!!
 
Kaikille TYKSiin lähiaikoina menijöille tiedoksi, niin mulle jäi ainakin pelkästään positiivista sanottavaa. (Paitsi, että ruokaa olisi saanut olla enempi, mulla oli kokoajan nälkä!) Epiduraalinkin sain jo ennen, ku itse tajusin edes pyytää! Ei tarvinnut kivuissa kärvistellä, vaikka kaverit siitä etukäteen varottelivat. =) :)
 
Onnea liukumiinalle!

:flower:

Vähän ollut unohduksissa tämä ketju;) mutta yritetään olla aktiivisempia. Missäs Sarbe? Mitä kuuluu?

Mullakin masu sen kun kasvaa, tuli lähestyvä synnytys ihan erilailla todelliseksi kun olin eilen tyksissä 312:lla siellä sokeriseurannassa. Siellä oli niin monta äitiä odottelemassa synnytystä käynnistyväksi, ja siellä itsekin olin kun pojusta oli lapsivedet menneet.. Huh, on se hyvä että mulla on vielä jonkin verran aikaa jäljellä:)

Liukumiina, eikös osastolla saa jääkaapista hakea ruokaa jos tulee nälkä? Näin ainaskin sillon oli kun pojun sain :) Mullakin hyvät kokemukset tuolta, hyvillä mielin menen toistakin hakemaan sit kun aika koittaa!

vib 29+4
 
Alkuperäinen kirjoittaja very important baby:
Onnea liukumiinalle!

:flower:

Vähän ollut unohduksissa tämä ketju;) mutta yritetään olla aktiivisempia. Missäs Sarbe? Mitä kuuluu?

Mullakin masu sen kun kasvaa, tuli lähestyvä synnytys ihan erilailla todelliseksi kun olin eilen tyksissä 312:lla siellä sokeriseurannassa. Siellä oli niin monta äitiä odottelemassa synnytystä käynnistyväksi, ja siellä itsekin olin kun pojusta oli lapsivedet menneet.. Huh, on se hyvä että mulla on vielä jonkin verran aikaa jäljellä:)

Liukumiina, eikös osastolla saa jääkaapista hakea ruokaa jos tulee nälkä? Näin ainaskin sillon oli kun pojun sain :) Mullakin hyvät kokemukset tuolta, hyvillä mielin menen toistakin hakemaan sit kun aika koittaa!

vib 29+4
joo, saihan sieltä jääkaapista hakea, mut ei siellä muuta oo ku jugurttia ja mehua. Juguja sitten vetelin niin, ettei oo enää tarvinnut kotona niitä syödä... ;)
 

Yhteistyössä