Turun suunta

Muumikki harmaana
Mein vanhempi nukku viime yön todella levottomasti, nuha tulossa, me joudutaan nyt jättää väliin ja tosiaan ilmakin näyttää aika huonolta. Toivottavasti olis uudet treffit piakkoin vaikka sisätiloissa =)
 
juu, huonolta näyttää keli :/
joten rain check??
vai tavattaisko joskus jonkun kotona? meille kyllä esim passaa tulla,
asutaan vaan täällä vähän syrjässä, yli-maariassa...???
mutta siis puistoilu sopii mainiosti myös, heti vaan kun sää vähän paranee? ensi viikolla?? =)
 
Joo, nyt varmistu ettei mekään tänään osallistuta; pieni on ollut hiukan nuhainen mut nyt alkoi yltymään plus aloitti myös yskimisen :( .
Ens viikolla sopisi meillekin, mikä päivä olisi hyvä? Me voidaan tulla melkein mihin vaan minne bussilla kätevästi pääsee ja jos aika on otollinen päikkäreitä ajatellen :D .
 
Ou nou...ensin mainostan et kaikki päivät käy mutta äsken huomasin että just tiistaina meillä on tod.näk. ohjelmaa :ashamed: (mä vanhenen+hääpäivämme): vieraita tiedossa eli iltapäivä menee järjestellessä.
Miten busseja kulkee sinne nytkikselle,eiks niitä aika hyvin tule =) ?
(p.s. soffa on kotiutunut hyvin ;) :D )

*muoks*kirotushärö
:whistle: <br><br>
 
Juu eli mitäs busseja Yli-Maariaan kulkeutuu? Autolla kyllä sitten luultavimmin itse tulisin. Mun kyytiinkin jos uskaltaa niin pääsee. Meillä vielä kaukalo käytössa ja luultavasti asennetaan isompi istuin tällä viikolla, että ainakin yhdelle lapselle ja äidille ois penkki ja turvaistuin vapaana. =)
 
juu, kyllä maailma on pieni, kun örppi rupesi eilen sanomaan, että siellä duffelilla oli tutun näköinen sohva :whistle: :D :D
mutta siis mulle käy muutkin päivät, esim ke ihan mainiosti,
ja siis sovitaanko keskiviikkona iltapäivällä klo 14?
ja paikkana joko seikkis tai sitten meidän koti?
halukkaat olkaa kilttejä ja laittakaa mulle yvtä, niin kerron tarkempaa osoitetta... =) meille tulee busseja keskustasta kyllä ihan kiitettävästi,
semmoinen reilu puolen kilsan kävelymatka tuosta st1-huoltikselta =)
miltä kuulostaisi?? =)
 
Kurja sää osui. Eihän tuolla just nyt sada, mutta meidän mittari näyttää +6 :eek: ja varmaan tuuli viilentää vielä lisää.

Keskiviikosta en osaa varmasti sanoa. Voidaan yrittää pikkuiseksi aikaa tulla, jos jaksetaan bussilla perille. Kunhan jaksan kirjautua niin sulta varmaan saa osoitteen y:nä.

:saint:
 
Heippa!!

Meille käy ens keskiviikko kanssa, ei pitäis olla mitään ihmeellistä.
Ja siis nähdäänkö Nytkypyllyn luona vai seikkiksessä jos on keli hyvä??
Jos Nytkypyllyn luona ni voitais pitää pienet nyyttärit, jos Nytkypylly keittää kahvit meille ni jokainen vois tuoda pientä naposteltavaa mukana, miltä kuulostaa???<br><br>
 
no juu, eli siis täällä meillä =)
ja kyllähän sekin soppii, että jotain tuotte,
mutta kyllä mäkin jotain tuosta äkkiä väsään,
ei meitä kuitenkaan ihan kauhean montaa ole =)
eli siis
nytkis
vilinäiti
muumikki
murmeliina?
örppi?
duffeli?
mites lutralutra ja iivana nyhtänköljä, sopisko teille?? =)
 
:wave: me ollaan tulossa nytkiksen luokse ellei mitään merkillistä tapahdu =) .
Laitoinkin jo yv:tä nytkypyllylle ja vilinäidille mutta unohdin kysellä tarkemmin nyyttärimeiningistä; sovitaanko lähempänä että kuka tuo mitäkin vai meinasko nytkis heittäytyä vallan leipuriksi ;) :D ?!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2006 klo 19:36 duffeli kirjoitti:
:wave: me ollaan tulossa nytkiksen luokse ellei mitään merkillistä tapahdu =) .
Laitoinkin jo yv:tä nytkypyllylle ja vilinäidille mutta unohdin kysellä tarkemmin nyyttärimeiningistä; sovitaanko lähempänä että kuka tuo mitäkin vai meinasko nytkis heittäytyä vallan leipuriksi ;) :D ?!
no enköhän mä teille jotain keksi, joten pidetään nyyttärit sitten toisella kerralla =)
 
Mää tuun sitten kans sinne yli-maariaan keskiviikkona ellei muuta sovita, kun olin muutenkin tulossa :D Taitaakin tulla aikamoiset kestit niistä... No, kokemuksesta tiedän että nytkikseltä sujuu toi emännöinti oikein suvereenisti, että kivaa tulee varmasti :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2006 klo 20:26 Lutra lutra kirjoitti:
Meidän tyty ei nuku kunnolla sisätiloissa, joten mä en viitsi tuoda häntä kylään huutamaan väsymystään. Treffaillaan sitten joskus ulkona. =)
no meidän pihalle voi kyllä nukuttaa rattaissakin, meiltä saa vaikka lainatakin, niin ei tarvii omia tuoda? saat sitten sinä itse kahvitella rauhassa =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2006 klo 20:30 nytkypylly kirjoitti:
no meidän pihalle voi kyllä nukuttaa rattaissakin, meiltä saa vaikka lainatakin, niin ei tarvii omia tuoda? saat sitten sinä itse kahvitella rauhassa =)
Muuten hyvä idea, mutta mulla on tuo hyperenerginen pojukin. Mä en pystyisi nukuttamaan tytyä ja katsomaan samalla pojun perään. ;) Mähän sanoin, että pojun takia tarvitsee treffata aidatulla leikkikentällä. Hän sentään istuu rattaissa nätisti, että esim. Mylly-treffit onnistuu.
 

Yhteistyössä