tuulimunako???

Outo juttu?! Olin viikon ollut melko varma raskaudestani (oireet selvät) kun tänä aamuna heräsin hirveään mahakipuun oikeastaan supistuksiin, ne kesti pari tuntia, meni ohi siitä puol tuntia tuli kova verenvuoto ja huomasin jotain tulleen ulos. Kävin lääkärissä joka oli varma raskaudestani mikä oli mennyt kesken, tehtiin raskaustesti-NEGATIIVINEN!! Lääkäri ymmällään, sanoi että tod.näk. tuulimunaraskaus-teki lähetteen naistenklinikalle! Kovat kivut koko ajan- määräsi kipulääkettä. Onko muille käynyt näin et testi onkin negatiivinen??!! Kovasti itku silti herkässä onneks oli mies kotona lohduttamassa!! :'( :hug:
 
Ei käynyt noin vaan raskaus jatkui rv 10+3 eikä muita oireita ollut kuin että raskausoireet hävis siinä 7-8 viikon aikoihin. En tehnyt toista testiä, mutta mielessä kävi kyllä että testaisinko. Ei ollut mitään vatsa kipuja yms. vaan vähän oli sellaista uthruvuotoa ja menin sen takia gynelle. JA tuulimunahan se oli. Alkuun tuntui toooosi pahalta mut jotenkin itseäni helpotti se ettei siellä kasvanut mitään alkiota..Mut tuntui kyllä pahalta kun vauvaa ei tulekaan!!!
 
mulla tosi haalee positiivinen, sit alko vuoto ja ultral todettii tuulimunaks. Ja oli viel hirveen tökerö lääkäri, sano ettei se itkemäl muuks muutu :eek: Mutta voima :hug: sulle! meil seuraava tärppäs jo 3kk pääst ja nyt ollaan jo pitkäl.. Ja voin sanoo etten tule helposti raskaaks, molemmat kyl omin voimin alulle saatu...
 
Alkuun tuntui toooosi pahalta mut jotenkin itseäni helpotti se ettei siellä kasvanut mitään alkiota..Mut tuntui kyllä pahalta kun vauvaa ei tulekaan!!!
Samat tunteet täälläkin! :hug: Maha vaan on vieläkin oudon tuntunen. Menkat päällä mut normaalia runsaammat, nää kivut vaan ei sovi yksiin koko menkkoihin. Täs mennään ny päivä kerrallaan ja toivotaan et ens kerralla olis alkion kera. :flower:
 
Se lääkäri soitti mulle kotio ja kyseli mikä vointi, olin tosi otettu näin hienosta toiminnasta!! =) =)
Tää lääkäri toimii yksityisellä sektorillä. Piti alkujaan mennä tk:n omalääkärille mut sille ei ollu lähiaikoina aikoja.
 

Yhteistyössä